ΖΗΤΑΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΡΕΣΤΑ Ο "ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΣΤΗΣ" ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ, ΕΝΩ ΤΟΝ ΑΔΕΙΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΟΪΔΕΑΤΕΣ ΤΟΥ
Απύθμενο είναι το θράσος του αθεόφοβου, δηλωμένου...αναρχικού, βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Βαγγέλη Διαμαντόπουλου, ο οποίος ανήμερα Πρωτοχρονιάς προκάλεσε την πλέον αλγεινή εντύπωση με την εμετική του συμπεριφορά και την προσβολή της θρησκείας μας στο καρναβάλι στο Άργος Ορεστικό.
Σαν να μην έφταναν οι καρναβαλισμοί του, ο κ. Διαμαντόπουλος μετά τις διαστάσεις που πήρε το θέμα και την αρνητική δημοσιότητα για το κόμμα του είχε μούτρα να βγάλει και ανακοίνωση, στην οποία όχι μόνο δεν προσπαθεί να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα για τη στάση του αλλά επιδιώκει να περάσει και στην αντεπίθεση κάνοντας λόγο για "Μεσαίωνα" και με βολές κατά της Εκκλησίας και συγκεκριμένα κατά του Μητροπολίτη Σιατίστης, ο οποίος σε δήλωσή του στο"Αγιορείτικο βήμα" τον χαρακτήρισε "ανόητο και επικίνδυνο".
Πάντως ιδιαίτερη σημασία έχει πως ο εν λόγω βουλευτής δεν βρίσκει συμπαράσταση ούτε μέσα στο κόμμα του, αφού συνάδελφοί του όπως η κα Ξ. Μουράτη τον αδειάζουν κυριολεκτικά...
Η ανακοίνωση Διαμαντόπουλου
Στην ανακοίνωση του Βαγγέλη Διαμαντόπουλου, βουλευτή Καστοριάς του ΣΥΡΙΖΑ, με αφορμή την ανοιχτή επιστολή του Μητροπολίτη Σιατίστης αναφέρονται τα εξής:
"Την Πρωτοχρονιά στο Άργος Ορεστικό της Καστοριάς έλαβε χώρα το πατροπαράδοτο καρναβάλι στο οποίο συμμετείχα, όπως κάνω ανελλιπώς τα τελευταία 20 χρόνια.
Το φετινό θέμα ήταν όπως πάντα σατιρικό παριστάνοντας την κρίση που τελειώνει σύμφωνα με τους κυβερνώντες και πραγματοποιώντας την κηδεία της. Τον ρόλο του ιερέα ανέλαβα να υποδυθώ εγώ.
Αυτό λοιπόν στάθηκε αφορμή, τόσο για μια μικρή μερίδα ιερέων να σχολιάσει αρνητικά ανωνύμως , όσο και για έναν προβεβλημένο ιεράρχη τον μητροπολίτη Σιατίστης.
Η αλήθεια είναι πως δεν έπεσα από τα σύννεφα καθώς η εκκλησία παραδοσιακά αποστρέφεται κάθε αρχέγονο έθιμο, το οποίο κατάφερε να διατηρηθεί για αιώνες.
Εάν λοιπόν είχαν προκύψει οι ίδιες αντιδράσεις για έναν πολίτη ,τότε θα μιλούσαμε για μια απαράδεκτη παρέμβαση στην λογική της επιβολής των ηθικών κανόνων της επικρατούσας θρησκείας σε όλο το φάσμα της κοινωνίας, στην καθημερινότητα των πολιτών. Η εποχή στην οποία είχε γίνει κατορθωτό αυτό είναι ο Μεσαίωνας με όλη την αρνητική φόρτιση που φέρει και μόνο η αναφορά αυτής της εποχής.
Όμως η αντίδραση δεν πυροδοτήθηκε προς κάποιον από τους πολλούς πολίτες που ντύνονται ιερείς στα καρναβάλια, αλλά προς έμενα λόγω της βουλευτικής ιδιότητας μου.
Και αυτό γεννά ένα τεράστιο ζήτημα το οποίο προκύπτει από την στρεβλή λογική της εκκλησίας, πως έχει κάθε δικαίωμα να επεμβαίνει σε ζητήματα που έχουν, κατά την εκτίμηση της, πολιτικές προεκτάσεις και μάλιστα να προσπαθεί να διαμορφώνει τις πολιτικές εξελίξεις.
Όλα τα παραπάνω όντως συνιστούν μια διαφορετική αντίληψη περί πολιτισμού,
σε αντίθεση με το «δικό μου» πολιτισμό που χαρακτηρίζεται από την αποδοχή του διαφορετικού, τον σεβασμό στην θρησκευτική, σεξουαλική, πολιτική επιλογή του καθενός -αρκεί αυτή να μην στρέφεται κατά του ανθρώπου- την ελευθερία έκφρασης της οποίας το απόγειο παραμένει η σάτιρα και ο αυτοσαρκασμός.
Το κυριότερο όμως σημείο στο οποίο ξεπέρασε τα εσκαμμένα στην ανοικτή επιστολή του ο Μητροπολίτης Σιατίστης ήταν το ζήτημα που έθεσε ευθέως προς τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ για την δυνατότητα να κυβερνήσει με πρόσωπα σαν έμενα.
Εδώ και πολλές δεκαετίες από την δημιουργία του ελληνικού κράτους κάποιοι από τους ιεράρχες της εκκλησίας έχουν μπερδέψει τον Σταυρό της Ορθοδοξίας με τον σταυρό των εκλογών και ποίμνιο τους με το εκλογικό σώμα.
Ο λαός προφανώς καλείται κάθε φορά να επιλέξει τους πολιτικούς που θα τον κυβερνήσουν όχι καθ’ υπόδειξη κάποιου ιεράρχη, αλλά με βάση την πρόταση τους για την κοινωνία που θέλουν να δημιουργήσουν.
Εδώ και χρόνια παλεύω σε όλα τα επίπεδα για μια κοινωνία ισότητας, ελευθερίας και ανεξιθρησκίας, μια κοινωνία δίκαιη και ανεκτική στην διαφορετικότητα, μια κοινωνία ίσων ευκαιριών και μηδενικής εκμετάλλευσης, μια κοινωνία με πρόσβαση όλων των πολιτών στα κοινά και κοινωνικά αγαθά, μια κοινωνία χωρίς πλούσιους και φτωχούς μια κοινωνία αλληλεγγύης στην οποία δεν θα χρειάζεται κανενός είδους φιλανθρωπία και ελεημοσύνη από κανέναν. Από τα παραπάνω λοιπόν με έκριναν οι συμπολίτες μου και από αυτά θα με κρίνουν και πάλι σύντομα, εάν αξίζω να τους εκπροσωπώ."
Η αντίδραση Ξανθίππης Μoυράτη
Τη στιγμή πάντως που από την Κουμουνδούρου τηρούν...άκρα του τάφου σιωπή για το θέμα επειδή προφανώς δεν ξέρουν πως να το διαχειριστούν, αφού ο "καρναβαλιστής" βουλευτής τους χάλασε τα σχέδια στην προσπάθεια προσέγγισης της Εκκλησίας, συνάδελφοι και ομοϊδεάτες του κ. Διαμαντόπουλου διαφωνούν ανοιχτά μαζί του.
Δείτε τι έγραψε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κα Ξανθίππη Μουράτη στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook
"Δε θα μπω σε συζητήσεις για τα όρια της σάτιρας.. θεωρώ επίσης ότι υπάρχουν ιερείς που με τη συμπεριφορά τους είτε ευτελίζουν το ράσο και ό,τι αυτό συμβολίζει είτε το τιμούν… Θα πω απλά ότι χρειάζεται πολλή προσοχή το αστείο να μη περάσει το όριο, συχνά δυσδιάκριτο, και γίνει, ενίοτε δε προσβλητικά, γελοίο…Λίγοι είναι αυτοί που μπορούν να προσεγγίσουν επιτυχώς το χιούμορ του Αριστοφάνη.Στη συγκεκριμένη καρναβαλική επιλογή με «χάλασε» η υπερβολή".
Σαν να μην έφταναν οι καρναβαλισμοί του, ο κ. Διαμαντόπουλος μετά τις διαστάσεις που πήρε το θέμα και την αρνητική δημοσιότητα για το κόμμα του είχε μούτρα να βγάλει και ανακοίνωση, στην οποία όχι μόνο δεν προσπαθεί να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα για τη στάση του αλλά επιδιώκει να περάσει και στην αντεπίθεση κάνοντας λόγο για "Μεσαίωνα" και με βολές κατά της Εκκλησίας και συγκεκριμένα κατά του Μητροπολίτη Σιατίστης, ο οποίος σε δήλωσή του στο"Αγιορείτικο βήμα" τον χαρακτήρισε "ανόητο και επικίνδυνο".
Πάντως ιδιαίτερη σημασία έχει πως ο εν λόγω βουλευτής δεν βρίσκει συμπαράσταση ούτε μέσα στο κόμμα του, αφού συνάδελφοί του όπως η κα Ξ. Μουράτη τον αδειάζουν κυριολεκτικά...
Η ανακοίνωση Διαμαντόπουλου
Στην ανακοίνωση του Βαγγέλη Διαμαντόπουλου, βουλευτή Καστοριάς του ΣΥΡΙΖΑ, με αφορμή την ανοιχτή επιστολή του Μητροπολίτη Σιατίστης αναφέρονται τα εξής:
"Την Πρωτοχρονιά στο Άργος Ορεστικό της Καστοριάς έλαβε χώρα το πατροπαράδοτο καρναβάλι στο οποίο συμμετείχα, όπως κάνω ανελλιπώς τα τελευταία 20 χρόνια.
Το φετινό θέμα ήταν όπως πάντα σατιρικό παριστάνοντας την κρίση που τελειώνει σύμφωνα με τους κυβερνώντες και πραγματοποιώντας την κηδεία της. Τον ρόλο του ιερέα ανέλαβα να υποδυθώ εγώ.
Αυτό λοιπόν στάθηκε αφορμή, τόσο για μια μικρή μερίδα ιερέων να σχολιάσει αρνητικά ανωνύμως , όσο και για έναν προβεβλημένο ιεράρχη τον μητροπολίτη Σιατίστης.
Η αλήθεια είναι πως δεν έπεσα από τα σύννεφα καθώς η εκκλησία παραδοσιακά αποστρέφεται κάθε αρχέγονο έθιμο, το οποίο κατάφερε να διατηρηθεί για αιώνες.
Εάν λοιπόν είχαν προκύψει οι ίδιες αντιδράσεις για έναν πολίτη ,τότε θα μιλούσαμε για μια απαράδεκτη παρέμβαση στην λογική της επιβολής των ηθικών κανόνων της επικρατούσας θρησκείας σε όλο το φάσμα της κοινωνίας, στην καθημερινότητα των πολιτών. Η εποχή στην οποία είχε γίνει κατορθωτό αυτό είναι ο Μεσαίωνας με όλη την αρνητική φόρτιση που φέρει και μόνο η αναφορά αυτής της εποχής.
Όμως η αντίδραση δεν πυροδοτήθηκε προς κάποιον από τους πολλούς πολίτες που ντύνονται ιερείς στα καρναβάλια, αλλά προς έμενα λόγω της βουλευτικής ιδιότητας μου.
Και αυτό γεννά ένα τεράστιο ζήτημα το οποίο προκύπτει από την στρεβλή λογική της εκκλησίας, πως έχει κάθε δικαίωμα να επεμβαίνει σε ζητήματα που έχουν, κατά την εκτίμηση της, πολιτικές προεκτάσεις και μάλιστα να προσπαθεί να διαμορφώνει τις πολιτικές εξελίξεις.
Όλα τα παραπάνω όντως συνιστούν μια διαφορετική αντίληψη περί πολιτισμού,
σε αντίθεση με το «δικό μου» πολιτισμό που χαρακτηρίζεται από την αποδοχή του διαφορετικού, τον σεβασμό στην θρησκευτική, σεξουαλική, πολιτική επιλογή του καθενός -αρκεί αυτή να μην στρέφεται κατά του ανθρώπου- την ελευθερία έκφρασης της οποίας το απόγειο παραμένει η σάτιρα και ο αυτοσαρκασμός.
Το κυριότερο όμως σημείο στο οποίο ξεπέρασε τα εσκαμμένα στην ανοικτή επιστολή του ο Μητροπολίτης Σιατίστης ήταν το ζήτημα που έθεσε ευθέως προς τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ για την δυνατότητα να κυβερνήσει με πρόσωπα σαν έμενα.
Εδώ και πολλές δεκαετίες από την δημιουργία του ελληνικού κράτους κάποιοι από τους ιεράρχες της εκκλησίας έχουν μπερδέψει τον Σταυρό της Ορθοδοξίας με τον σταυρό των εκλογών και ποίμνιο τους με το εκλογικό σώμα.
Ο λαός προφανώς καλείται κάθε φορά να επιλέξει τους πολιτικούς που θα τον κυβερνήσουν όχι καθ’ υπόδειξη κάποιου ιεράρχη, αλλά με βάση την πρόταση τους για την κοινωνία που θέλουν να δημιουργήσουν.
Εδώ και χρόνια παλεύω σε όλα τα επίπεδα για μια κοινωνία ισότητας, ελευθερίας και ανεξιθρησκίας, μια κοινωνία δίκαιη και ανεκτική στην διαφορετικότητα, μια κοινωνία ίσων ευκαιριών και μηδενικής εκμετάλλευσης, μια κοινωνία με πρόσβαση όλων των πολιτών στα κοινά και κοινωνικά αγαθά, μια κοινωνία χωρίς πλούσιους και φτωχούς μια κοινωνία αλληλεγγύης στην οποία δεν θα χρειάζεται κανενός είδους φιλανθρωπία και ελεημοσύνη από κανέναν. Από τα παραπάνω λοιπόν με έκριναν οι συμπολίτες μου και από αυτά θα με κρίνουν και πάλι σύντομα, εάν αξίζω να τους εκπροσωπώ."
Η αντίδραση Ξανθίππης Μoυράτη
Τη στιγμή πάντως που από την Κουμουνδούρου τηρούν...άκρα του τάφου σιωπή για το θέμα επειδή προφανώς δεν ξέρουν πως να το διαχειριστούν, αφού ο "καρναβαλιστής" βουλευτής τους χάλασε τα σχέδια στην προσπάθεια προσέγγισης της Εκκλησίας, συνάδελφοι και ομοϊδεάτες του κ. Διαμαντόπουλου διαφωνούν ανοιχτά μαζί του.
Δείτε τι έγραψε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κα Ξανθίππη Μουράτη στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook
"Δε θα μπω σε συζητήσεις για τα όρια της σάτιρας.. θεωρώ επίσης ότι υπάρχουν ιερείς που με τη συμπεριφορά τους είτε ευτελίζουν το ράσο και ό,τι αυτό συμβολίζει είτε το τιμούν… Θα πω απλά ότι χρειάζεται πολλή προσοχή το αστείο να μη περάσει το όριο, συχνά δυσδιάκριτο, και γίνει, ενίοτε δε προσβλητικά, γελοίο…Λίγοι είναι αυτοί που μπορούν να προσεγγίσουν επιτυχώς το χιούμορ του Αριστοφάνη.Στη συγκεκριμένη καρναβαλική επιλογή με «χάλασε» η υπερβολή".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου