Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Έκλεψαν 200 μέτρα σιδηρόδρομου στη γραμμή Κορίνθου - Άργους

1601399 10201880846636575 1846156884 n
Τα δρομολόγια στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοπονήσσου διέκοπηκαν λόγω μνημονίου (έτσι θέλησαν κάποιοι να το περάσουν) με αποτέλεσμα η σιδηροδρομική γραμμή να αφεθεί στην τύχη της αφού πράλληλα με τα δρομολόγια μετατάχθηκε προσωπικό
συντήρησης, λειτουργίας και φύλαξης αυτής. Το αποτέλεσμα ήταν να αρχίσουν οι βανδαλισμοί και οι κλοπές. Ξεκίνησαν με τα ΑΣΙΔ σε όλο το δίκτυο (εκατομμύρια ευρώ η ζημιά), έπειτα "η μεγάλη ληστεία του τραίνου" στη γραμμή της Κυλλήνης όπου είχαν εναποτεθεί βαγόνια και μηχανές του ΟΣΕ και συνεχίζεται στις μέρες μας με κλοπή σιδηροτροχιών ακόμα και επί κυρίας γραμμής.
Αλλάζοντας έτος, κάποιοι θέλησαν να κάνουν ένα ακόμα δωράκι στον ΟΣΕ (πολιτεία) για τα 3 χρόνια από την διακοπή των δρομολογίων του τραίνου και την εγκατάλειψη της σιδηροδρομικής γραμμής στην Πελοπόννησο. Αυτή τη φορά στόχος ήταν η γραμμή Κορίνθου – Άργους (μεταξύ Άγιου Βασιλείου και Χιλιομοδίου). Οι κυνηγοί μετάλλων αφαίρεσαν όχι κάποια μέτρα σιδηροτροχιάς αλλά 200 μέτρα σιδηροδρομικής γραμμής (περίπου 400μέτρα σιδηροτροχιών). Το τμήμα της εν λόγω σιδηροδρομικής γραμμής ανακαινίστηκε πρόσφατα με χρήματα της Ε.Ε. (ΠΕΠ Πελοποννήσου) και τα δρομολόγια μεταξύ Κορίνθου – Άργους – Ναυπλίου ήταν άκρως ανταγωνιστικά προς τα οδικά μέσα.
Το δίκτυο «Επιβάτης» σε επιστολή του προς την πολιτεία αναφέρει:
"Η ληστεία του τραίνου" θα συνεχίζεται όσο η πολιτεία δεν ενδιαφέρεται για την ανάπτυξη του σιδηροδρόμου και όχι ελέω μνημονίου αλλά συμφερόντων. Πρόσφατα ανέλαβε την προεδρία της Ε.Ε.. Θα αναλάβει και τις ευθύνες για την εγκατάλειψη του σιδηροδρόμου στη Πελοπόννησο; Τι θα πράξει με τα τμήματα του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου: Πατρών – Πύργου, Κορίνθου – Ναυπλίου και τον προαστιακό Καλαμάτας τα οποία είναι άκρως ανταγωνιστικά προς τα οδικά μέσα; Να σημειωθεί ότι στο τμήμα που έγινε η εκτεταμένη αυτή κλοπή είναι τμήμα της γραμμής Κόρινθος – Τρίπολη/Ναύπλιο που επισήμως από την δήλωση δικτύου του ΟΣΕ η γραμμή θεωρείται ενεργή και κατά συνέπεια είναι υποχρέωση του να τη διατηρεί σε λειτουργική ετοιμότητα. Eκτός λοιπόν από την αναζήτηση, σύλληψη και παραδειγματική τιμωρία των δραστών θα πρέπει να αποδοθούν και βαριές πειθαρχικές και άλλες ευθύνες πλημελούς άσκησης των καθηκόντων τους στους υπεύθυνους του ΟΣΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου