Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΩΡΓΟΥ ΝΙΚΟΛΙΤΣΑ ΣΕ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΒΛΑΧΟΓΙΩΡΓΟ



Όνομα: Γιώργος Νικολίτσας
Ηλικία:17
Καταγωγή-Τόπος διαμονής: Άργος
Σχολείο: 2ο ΓΕΛ Άργους
Ομάδα: Αστέρας Τρίπολης

- Πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με το ποδόσφαιρο ;
-Αρχικά ο αδερφός μου (μεγαλύτερος) ασχολήθηκε με το ποδόσφαιρο, πηγαίνοντας σε μια ακαδημία στο Άργος. Έτσι, τον παρακολούθησα μερικές φορές και μου άρεσε αρκετά. Βέβαια, και η τηλεόραση με τα παιχνίδια που προβάλλει με παρότρυνε να ασχοληθώ και έπεισα και τον πατέρα μου να με γράψει στην ακαδημία.
- Σε ποια ομάδα έκανες τα πρώτα σου ποδοσφαιρικά  βήματα ;
-Τα πρώτα μου ποδοσφαιρικά μου βήματα τα έκανα στην ακαδημία του κ.Καλτάκη στην Δαλαμανάρα και συγκεκριμένα στην ποδοσφαιρική ομάδα του Αριστέα Άργους.

- Τι στάση κράτησε η οικογένειά σου όταν ανακοίνωσες ότι θέλεις να ασχοληθείς με το ποδόσφαιρο;
-Οι γονείς μου ήταν ιδιαίτερα επιφυλακτικοί, αλλά παρ’όλες τις αντιρρήσεις τους (τραυματισμούς κυρίως) τελικά γράφτηκα στην Ακαδημία.

- Πότε ξεκίνησες το ποδόσφαιρο; Από ποια ηλικία δηλαδή ;
-Ξεκίνησα σε ηλικία 6 χρονών.

- Τι θέση παίζεις ;
-Κυρίως κέντρο (κεντρικός μέσος).

- Σε ποια θέση προτιμάς να παίζεις ;
-Όλες οι θέσεις είναι πολύ ωραίες αλλά προτιμώ να παίζω στο κέντρο.

- Πες μας για τα καλά στοιχεία στο παιχνίδι σου και σε ποια πρέπει να βελτιωθείς.
-Τα καλά  μου στοιχεία είναι θεωρώ πως είναι η πάσα μου, το κοντρόλ μου και ο καλός χειρισμός της μπάλας. Ωστόσο, σε κανένα σημείο σου δεν μπορείς  να πεις πως είσαι καλός ή κακός, καθώς υπάρχει μεγάλος χώρος για βελτίωση, σε όλους τους τομείς. Το ίδιο ισχύει και με τα «κακά» στοιχεία τα οποία θέλουν ακόμα μεγαλύτερη βελτίωση.

-Ποιοι οι στόχοι της ομάδας σου φέτος ;
-Εγώ αγωνίζομαι στην δεύτερη ομάδα του Αστέρα Τρίπολης, αλλά θεωρώ πως οι δυνατότητες της ομάδας είναι για τουλάχιστον 5η θέση.

-Ποιοι οι δικοί σου στόχοι φέτος ;
-Οι δικοί μου στόχοι φέτος είναι να γράψω έναν καλό βαθμό στις πανελλαδικές εξετάσεις και έπειτα να βελτιωθώ όσο μπορώ στον αγωνιστικό μου τομέα και από τον άλλο χρόνο  - πρώτα ο θεός – να αφοσιωθώ ακόμη περισσότερο στα τελευταία.




-Ποιο παίκτη έχεις ως πρότυπο;
-Υπάρχουν πολλοί παίκτες οι οποίοι είναι πάρα πολύ καλοί όπως ο Τσάβι, Ινεάστα, Μέσσι, Ρονάλντο κ.α. αλλά εγώ προτιμώ τον Στίβεν Τζέραρντ λόγω τον ηγετικών χαρακτηριστικών που έχει στην ομάδα.

-Ποιόν θεωρείς καλύτερο παίκτη στον κόσμο ;
Καλύτερος παίχτης στον κόσμο κατά την γνώμη μου είναι ο Μέσσι. Τα στατιστικά μιλάνε από μόνα τους αλλά η αφοσίωση και η μετριοφροσύνη που προβάλλει τόσο στους συμπαίχτες του όσο και στον προπονητή του τον κάνουν να ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους.

-Αν δεν γινόσουν ποδοσφαιριστής θα επέλεγες κάποιο άλλο άθλημα και ποιο ;
- Αν δεν γινόμουν ποδοσφαιριστής θα επέλεγα να γίνω τενίστας. Μάλιστα στον ελεύθερό μου χρόνο πηγαίνω και παίζω τένις με διάφορους φίλους

-Τι κάνεις τον ελεύθερό σου χρόνο ; Ηλεκτρονικά παιχνίδια παίζεις ;
 - Δυστυχώς ο ελεύθερός μου χρόνος , ειδικά φέτος, είναι περιορισμένος. Βέβαια όταν υπάρχει ευχέρεια χρόνου επιλέγω να βγαίνω έξω με την παρέα μου.
Ηλεκτρονικά παιχνίδια ; Εννοείται βέβαια : προ, φιφα, και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς! Ειδικά όταν υπάρχει και παρέα το παιχνίδι μας φτάνει μέχρι το πρωί.

-Θα συμβούλευες ένα παιδί να ασχοληθεί επαγγελματικά με το ποδόσφαιρο ; Τι έχεις να πεις στους αναγνώστες που έχουν όνειρο να γίνουν ποδοσφαιριστές ;
-Σίγουρα θα συμβούλευα ένα μικρό παιδί να ασχοληθεί  με το ποδόσφαιρο αν όχι επαγγελματικά, έστω και σε ερασιτεχνικό επίπεδο. Το ποδόσφαιρο για κάποιους (και για εμένα) είναι κάτι περισσότερο από χόμπι, κάτι σαν στόχος ζωής. Βέβαια, τα παιδιά πού έχουν όνειρο να παίζουν επαγγελματικά με το ποδόσφαιρο πρέπει να στερηθούν πολλά από αυτά που απολαμβάνουν τα άλλα  παιδιά της ηλικίας                         ( καφέδες, γλυκά). Το ποιο σημαντικό όμως είναι η δουλεία, η ταπεινοφροσύνη και η υπομονή.

-Ποια είναι τα ποδοσφαιρικά σου όνειρα ;
- Τα ποδοσφαιρικά μου όνειρα είναι ιδιαίτερα υψηλά και φαντάζομαι πως κάθε νέος φιλόδοξος ποδοσφαιριστής έχει τα ίδια όνειρα : να αγωνίζεται με το εθνόσημο στο στήθος.

-Πώς νιώθεις που είσαι ποδοσφαιριστής μιας επαγγελματικής ομάδας ;
- Είναι μια ζωντανή πραγματικότητα που βιώνω αυτή τη στιγμή. Το να βρίσκεσαι σε μια ανταγωνιστική ομάδα είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα το οποίο δεν έχουν πολλές χιλιάδες άτομα στην Ελλάδα.

-Ευχαριστώ για τον χρόνο σου
         



Aναστάσης Βλαχογιώργος  Α1 1ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΡΓΟΥΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου