ΓΑΛΛΙΚΑ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ "ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ" ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ
Τα προβλήματα που ανακύπτουν από τον περιορισμό της διδασκαλίας της Γαλλικής και της Γερμανικής γλώσσας στα Δημοτικά Σχολεία αφορά η τελευταία ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή ο βουλευτής Αργολίδας της Νέας Δημοκρατίας κ. Γιάννης Ανδριανός.Την απευθύνει προς την Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Εκπαίδευσης και Θρησκευμάτων κ. Άννα Διαμαντοπούλου. Το κείμενο της Ερώτησης έχει ως εξής: Έντονη ανησυχία επικρατεί μεταξύ των γονέων και κηδεμόνων καθώς και των εκπαιδευτικών Γαλλικής και Γερμανικής Γλώσσας του Νομού Αργολίδας σχετικά με τη συνέχιση της διδασκαλίας της Γαλλικής και Γερμανικής στα Δημοτικά Σχολεία του νομού καθώς, σύμφωνα με έντονα διαδιδόμενες φήμες, το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων προτίθεται να περιορίσει τη διδασκαλία του μαθήματος «Β΄ Ξένη Γλώσσα (Γαλλικά και Γερμανικά)» μόνο στα περίπου 800 δημοτικά σχολεία της χώρας που λειτουργούν από το Σεπτέμβριο του 2010 με ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Για το νομό Αργολίδας αυτό θα σημάνει πως η Γαλλική και Γερμανική Γλώσσα θα διδάσκονται μόνο σε επτά (7) δημοτικά σχολεία. Επισημαίνεται ότι η Γαλλική και Γερμανική Γλώσσα διδάσκεται στα 6θέσια και άνω δημοτικά σχολεία σε παράλληλη διδασκαλία για δύο ώρες την εβδομάδα στην Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού από το σχολικό έτος 2006-07. Η πρώιμη ενασχόληση με την δεύτερη ξένη γλώσσα, παρέχει στους μαθητές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, την χρονική δυνατότητα να αξιοποιήσουν δημιουργικά την προσέγγιση του νέου γλωσσικού και πολιτισμικού κώδικα, προκειμένου να αποκτήσουν ένα ικανοποιητικό και πιστοποιήσιμο επίπεδο γλωσσομάθειας στο τέλος της υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Κλείνοντας την ερώτηση ο κ. Ανδριανός ζητά απαντήσεις σε τρία συγκεκριμένα ερωτήματα: (1) Πως θα διασφαλιστεί ενιαία και συνεκτική πολιτική ως προς τη β΄ διδασκόμενη γλώσσα, όταν οι μαθητές προσερχόμενοι στα Γυμνάσια, θα είναι δύο κατηγοριών, διδαγμένοι και αδίδακτοι, και μάλιστα χωρίς δική τους ευθύνη ή επιλογή. (2) Αν υφίσταται πρόβλημα έλλειψης προσωπικού των κλάδων Γαλλικής (ΠΕ05) και Γερμανικής Γλώσσας, που να αιτιολογεί μια τέτοια περικοπή. (3) Αν η περικοπή της διδασκαλίας της β’ ξένης γλώσσας εξυπηρετεί ιδιαίτερα εν μέσω μιας δύσκολης οικονομικής συγκυρίας, τους γονείς που θα κληθούν να επιβαρυνθούν οικονομικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου