Καμπάνες στους μαθητές του γυμνασίου Ναυπλίου για τα σχόλια στο Facebook!!!
» Αργολικές Ειδήσεις
Το πρόβλημα άλλωστε δεν εντοπίζεται στην ιδιωτικότητα ή τη δημοσιότητα της έκφρασης αυτής, αλλά μάλλον στις αιτίες που τη δημιουργούν και τον τρόπο εκφοράς της.
Δεν καταλαβαίνω γιατί η έκφραση μίσους κάποιου, προς κάποιον άλλο, όταν ειδικά εκφράζεται μονάχα λεκτικά και χωρίς περαιτέρω εκδηλώσεις, μπορεί να τύχει ποινής και τιμωρίας σε όποιον χώρο κι αν εκφράζεται.
Δεν καταλαβαίνω επίσης πώς μπορούμε να χαρακτηρίσουμε ως "θιγόμενο" αυτόν που για κάποιο λόγο δε χαίρει εκτίμησης από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων. Πώς αποτελεί προσβολή το μίσος κάποιου προς κάποιον άλλον;
Τέλος, το να τιμωρηθεί κάποιος από το σχολείο, για κάτι που κάνει εκτός σχολικού περιβάλλοντος, φοβάμαι ότι μπορεί να πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις, εάν δεν οριοθετηθεί με κάποιο τρόπο. Εάν αύριο τα ίδια παιδιά ανοίξουν ένα group για τα κακώς κείμενα που συμβαίνουν στο σχολείο τους π.χ., ώστε να έχουν έναν κοινό τόπο να τα συζητήσουν, θα πρέπει να τύχουν της ίδιας αντιμετώπισης;
Κάθε τιμωρία που επιβάλλεται σε ανήλικους, κατά την ταπεινή μας άποψη, θα πρέπει να έχει πρωτίστως χαρακτήρα παιδευτικό,και η διάσταση που δόθηκε στο θέμα, μόνο τέτοιο χαρακτήρα δεν είχε. Ήδη σε νέα groups που ανοίγονται αυτή τη στιγμή για συμπαράσταση προς τους μαθητές, οι εκδηλώσεις δυσαρέσκειας προς την απόφαση αλλά και τους καθηγητές έχουν πλέον λάβει χαρακτήρα πραγματικά προσβλητικό.
Τελικά θεωρούμε ότι η συγκεκριμένη περίπτωση αναδεικνύει το μεγάλο έλλειμμα και το κενό που υπάρχει στους εκπαιδευτικούς, όσον αφορά τη γνώση για τον ψηφιακό κόσμο και την ψηφιακή κοινωνία στην οποία ζούμε. Η συγκεκριμένη τιμωρία δεν θα έπρεπε, κατά την προσωπική μας γνώμη, να επιβληθεί και δεν θα δινόταν αν οι εκπαιδευτικοί είχαν επιμορφωθεί επί της ουσίας και χρησιμοποιούσαν τις νέες τεχνολογίες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου