Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

Η «φούσκα» του ΚΤΕΛ έσκασε…

DSC 7406 copy
του Τάκη Χρήστου Πριν δέκα μήνες περίπου, με πυρετώδεις διαδικασίες μεσούσης της προεκλογικής περιόδου τα ΚΤΕΛ του Άργους μεταφέρθηκαν άρον - άρον από το κέντρο της πόλης σε οικόπεδο που διαμορφώθηκε "κατάλληλα" κοντά στον Άγιο Βασίλη...
Παρόλες τις διαμαρτυρίες των περιοίκων, καθόλη τη διάρκεια της προετοιμασίας όλοι αντιλαμβανόμασταν την αναγκαιότητα της μεταφοράς των ΚΤΕΛ σε μη κεντρικό σημείο. Όπως συμβαίνει στις περισσότερες πόλεις, ο σταθμός των ΚΤΕΛ στεγάζεται εκτός κέντρου. Κρατώντας τα θετικά,το κέντρο αποσυμφορήθηκε από τα λεωφορεία των Αθηνών, οι ιδιοκτήτες ταξί απέκτησαν, ίσως, κάποια δουλειά παραπάνω και απέκτησε ζωντάνια μια περιοχή, που ήταν απομονωμένη έως και περιθωριακή.
Παρόλα αυτά όλοι βλέπαμε την προχειρότητα και τις καταφανείς ελλείψεις του σταθμού. Ο σταθμός στεγάζεται σε υπάρχον κτίσμα, το οποίο ήταν ένα ερείπιο, που απλώς επισκευάστηκε. Ο χώρος αναμονής είναι ανεπαρκής στερείται δε σκέπαστρου με αποτέλεσμα ο κόσμος να περιμένει στον ήλιο ή στη βροχή χωρίς καμία προστασία από τις καιρικές συνθήκες. Η αποθήκη "στεγάζεται" σε κοντέινερ, όπου γίνεται και η φύλαξη των δεμάτων.
Την Παρασκευή, ήρθε στη δημοσιότητα ένα έγγραφο της Περιφέρειας, το οποίο δίνει εντολή να σφραγιστούν οι εγκαταστάσεις λόγω έλλειψης άδειας. Ο αντιπεριφερειάρχης Τάσσος Χειβιδόπουλος, εκλεγείς με το συνδυασμό Τατούλη, που έτυχε της αμέριστης στήριξης του Δημάρχου (βλ. εδώ), θυμήθηκε δέκα μήνες μετά τις εκλογές ότι δεν υπάρχει άδεια λειτουργίας,
Αυτομάτως δημιουργούνται ερωτήματα στους πολίτες του Άργους...
Ακολουθήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες προκειμένου να μεταφερθεί το ΚΤΕΛ; Με ποιων την ανοχή λειτουργούσε παράνομα τόσους μήνες; Ποιος θα αναλάμβανε την ευθύνη σε ένα ενδεχόμενο ατύχημα;
Τρεις μέρες μετά, το λαλίστατο γραφείο τύπου της "Αλλαγής Πορείας" τηρεί σιγήν ιχθύος.
Από αύριο, ξεκινούν τα έργα της πολυαναμενόμενης ανάπλασης. Το κέντρο του Άργους θα σκαφτεί, θα επιβαρυνθεί η ήδη προβληματική κυκλοφορία των αυτοκινήτων και με την διέλευση των λεωφορείων. Ως εκ τούτου, όλοι αναμένουμε μια απάντηση. Τα έργα βιτρίνας, τα θεάματα και τα μεγαλεπήβολα σχέδια, δυστυχώς για τη δημοτική αρχή, δεν είναι δυνατόν να απαντήσουν στα ερωτηματικά που δημιουργήθηκαν για τον τρόπο που λειτουργούν οι αιρετοί στην πόλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου