Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012


Πρωτιά από την Μιδέα στο φιλολογικό της Πάτρας


 Η Αναστασία Λέκκα , κόρη των εκπαιδευτικών Γιώργου καιΚωνσταντίνας Λέκκα από την Μιδέα (Γκέρμπεση) του Δήμου Ναυπλιέων, μια από τις καλύτερες μαθήτριες της Αργολίδας , κατάφερε να περάσει Πρώτη στη σχολή που επιθυμούσε. Το θέμα ανέδειξε σε αποκλειστικότητα η εφημερίδα “Η Μιδέα σήμερα”, που δημοσίευσε συνέντευξη της κοπέλλας και την εκχώρησε στον ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ να την αναδημοσιεύσει: 
Δημοσιογράφος: Κατ’ αρχάς συγχαρητήρια Αναστασία για την επιτυχία σου. Σε ποια σχολή πέρασες; Ήταν η 1η σου επιλογή;

Αναστασία : Πέρασα πρώτη στη Φιλολογία Πάτρας και ναι ήταν η πρώτη μου προτίμηση και καθαρά δική μου επιλογή!

Δημ.: Ποιό Λύκειο τελείωσες;

Αναστ. : Τελείωσα στο 2ο Λύκειο Ναυπλίου , σε Δημόσιο Λύκειο δηλαδή.

Δημ. : Ποια ήταν τα αγαπημένα σου μαθήματα, που σε οδήγησαν σ’ αυτή σου την επιλογή;

Αναστ. : Μου άρεσαν όλα τα Φιλολογικά μαθήματα εξίσου. Ίσως βέβαια να αγαπώ λίγο περισσότερο τα Αρχαία Ελληνικά, που είναι βασικό μάθημα και στη Φιλοσοφική. Σαφώς είχα κλίση στα ανάλογα μαθήματα , κάτι που παρατήρησαν τόσο οι καθηγητές μου όσο κι εγώ. Οπότε δε θα μπορούσα να κάνω άλλη δουλειά πέραν της φιλολόγου, μόνο με αυτό θέλω να ασχοληθώ , μόνο αυτό μου αρέσει.

Δημ. : Ποιοι σε στήριξαν στην προσπάθειά σου;

Αναστ. : 
Σ’ αυτή τη δύσκολη προσπάθεια με στήριξαν τόσο οι γονείς μου , όσο και οι καθηγητές μου , από το σχολείο αλλά και από το φροντιστήριο μου «Θεμέλιο», που είναι εξαιρετικοί στη δουλειά τους. Πρέπει βέβαια να αναφερθώ στο διπλό ρόλο της μητέρας μου , που είναι δασκάλα και με βοήθησε τόσο ως μητέρα όσο και ως εκπαιδευτικός. Θέλω να τους ευχαριστήσω όλους που στάθηκαν στο πλευρό μου, όμως πρέπει να τονίσω για τους επόμενους υποψηφίους πως χωρίς τον προσωπικό μόχθο κανένας στόχος δεν μπορεί να επιτευχθεί.

Δημ. : Πώς νιώθεις τώρα που πέτυχες τον στόχο σου;

Αναστ. : Αυτό που λέω σε όλους είναι ότι η χαρά μου πραγματικά δεν περιγράφεται! Κυρίως όμως είμαι συγκινημένη και περήφανη που οι κόποι μου ανταμείφθηκαν και με οδήγησαν στην κορυφή. Όλες οι θυσίες που έκανα άξιζαν αυτό το αποτέλεσμα.

Δημ. : Ποια είναι τα όνειρά σου για το μέλλον;

Αναστ. : Έχω στόχο να γίνω μια άριστη φιλόλογος , καθώς όπως έχει αποδειχθεί μέχρι στιγμής, πληρώ όλες τις προϋποθέσεις. Δε θα κρύψω τις φιλοδοξίες μου για μια λαμπρή καριέρα στον τομέα με τον οποίο επέλεξα να ασχοληθώ. Φυσικά αυτό θα χρειαστεί θυσίες τις οποίες είμαι έτοιμη να κάνω , άλλωστε «τα αγαθά κόποις κτώνται» και τα συναισθήματα μετά την επίτευξη ενός στόχου είναι μοναδικά και θέλω να τα ξαναζήσω το συντομότερο , είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή.

Δημ. : Τέλος , τι έχεις να πεις σε όσους δεν πέτυχαν το στόχο τους;

Αναστ. : Η ζωή είναι ένας συνεχής αγώνας δρόμου , χρειάζεται δηλαδή να προσπαθούμε συνεχώς και να μην εγκαταλείπουμε. Συνεπώς όσοι δεν τα κατάφεραν αξίζει να ξαναπροσπαθήσουν ακόμη περισσότερο και τότε σίγουρα θα τα καταφέρουν. Όσο γι’ αυτούς που δεν πέρασαν στην 1η τους επιλογή , κατάφεραν όμως να εισαχθούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ίσως η μοίρα να ήταν σύμμαχός τους , διότι όπως λέει ο σοφός λαός «κάθε εμπόδιο σε καλό».

Δημ. : Σε ευχαριστούμε Αναστασία γι’ αυτόν τον σύντομο αλλά ουσιώδη διάλογο που είχαμε , που δείχνει πόσο συγκροτημένο άτομο είσαι και φανερώνει το μυστικό της επιτυχίας σου , συγχαρητήρια και πάλι σε σένα και τους γονείς σου και σου ευχόμαστε καλές σπουδές.

Αναστ. : Σας ευχαριστώ κι’ εγώ πολύ!

www.paratiritis-news.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου