14:12
Το πρόβλημα άλλωστε δεν εντοπίζεται στην ιδιωτικότητα ή τη δημοσιότητα της έκφρασης αυτής, αλλά μάλλον στις αιτίες που τη δημιουργούν και τον τρόπο εκφοράς της.
Δεν καταλαβαίνω γιατί η έκφραση μίσους κάποιου, προς κάποιον άλλο, όταν ειδικά εκφράζεται μονάχα λεκτικά και χωρίς περαιτέρω εκδηλώσεις, μπορεί να τύχει ποινής και τιμωρίας σε όποιον χώρο κι αν εκφράζεται.
Δεν καταλαβαίνω επίσης πώς μπορούμε να χαρακτηρίσουμε ως "θιγόμενο" αυτόν που για κάποιο λόγο δε χαίρει εκτίμησης από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων. Πώς αποτελεί προσβολή το μίσος κάποιου προς κάποιον άλλον;
Τέλος, το να τιμωρηθεί κάποιος από το σχολείο, για κάτι που κάνει εκτός σχολικού περιβάλλοντος, φοβάμαι ότι μπορεί να πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις, εάν δεν οριοθετηθεί με κάποιο τρόπο. Εάν αύριο τα ίδια παιδιά ανοίξουν ένα group για τα κακώς κείμενα που συμβαίνουν στο σχολείο τους π.χ., ώστε να έχουν έναν κοινό τόπο να τα συζητήσουν, θα πρέπει να τύχουν της ίδιας αντιμετώπισης;
Κάθε τιμωρία που επιβάλλεται σε ανήλικους, κατά την ταπεινή μας άποψη, θα πρέπει να έχει πρωτίστως χαρακτήρα παιδευτικό,και η διάσταση που δόθηκε στο θέμα, μόνο τέτοιο χαρακτήρα δεν είχε. Ήδη σε νέα groups που ανοίγονται αυτή τη στιγμή για συμπαράσταση προς τους μαθητές, οι εκδηλώσεις δυσαρέσκειας προς την απόφαση αλλά και τους καθηγητές έχουν πλέον λάβει χαρακτήρα πραγματικά προσβλητικό.
Τελικά θεωρούμε ότι η συγκεκριμένη περίπτωση αναδεικνύει το μεγάλο έλλειμμα και το κενό που υπάρχει στους εκπαιδευτικούς, όσον αφορά τη γνώση για τον ψηφιακό κόσμο και την ψηφιακή κοινωνία στην οποία ζούμε. Η συγκεκριμένη τιμωρία δεν θα έπρεπε, κατά την προσωπική μας γνώμη, να επιβληθεί και δεν θα δινόταν αν οι εκπαιδευτικοί είχαν επιμορφωθεί επί της ουσίας και χρησιμοποιούσαν τις νέες τεχνολογίες
Καμπάνες στους μαθητές του γυμνασίου Ναυπλίου για τα σχόλια στο Facebook!!!
» Αργολικές Ειδήσεις Την ποινή της αποβολής υπέστησαν οι εμπλεκόμενοι μαθητές του γυμνασίου Ναυπλίου για τα σχόλια κατά καθηγητών στο facebook.Ας δούμε όμως λίγο αυτόν το σύγχρονο τρόπο έκφρασης,που στις μέρες μας σχεδόν όλα τα παιδιά χρησιμοποιούν για να επικοινωνούν.Πιστεύουμε ότι το χειρότερο λάθος που μπορούμε να κάνουμε αυτή τη στιγμή, είναι να θέσουμε όρους στη χρήση του διαδικτύου με γνώμονα περιπτώσεις τωρινές ή του παρελθόντος που μας φαίνεται ότι τηρούν τις αναλογίες. Το μόνο που θα καταφέρουμε με αυτό το σκεπτικό, είναι να καταλύσουμε τον προηγμένο και επαναστατικό χαρακτήρα του, που ως κοινωνικό "εργαλείο" μπορεί να έχει θετικά αποτελέσματα εάν χρησιμοποιηθεί σωστά.Τα σημερινά παιδιά εκφράζονται με τρόπους που εμείς στην ηλικία τους δεν είχαμε και δεν μπορούσαμε να διανοηθούμε. Κάποιοι από αυτούς τους τρόπους μπορεί να είναι ακόμη και έξυπνοι και δημιουργικοί, ακόμη κι αν είναι καυστικοί και αιχμηροί. Είναι άτοπο πιστεύουμε, να συγκρίνουμε την εκδήλωση μιας σκέψης/γνώμης/αισθήματος μέσα σε μια παρέα ή μια κοινωνική ομάδα,ή ένα group στο facebook.Το πρόβλημα άλλωστε δεν εντοπίζεται στην ιδιωτικότητα ή τη δημοσιότητα της έκφρασης αυτής, αλλά μάλλον στις αιτίες που τη δημιουργούν και τον τρόπο εκφοράς της.
Δεν καταλαβαίνω γιατί η έκφραση μίσους κάποιου, προς κάποιον άλλο, όταν ειδικά εκφράζεται μονάχα λεκτικά και χωρίς περαιτέρω εκδηλώσεις, μπορεί να τύχει ποινής και τιμωρίας σε όποιον χώρο κι αν εκφράζεται.
Δεν καταλαβαίνω επίσης πώς μπορούμε να χαρακτηρίσουμε ως "θιγόμενο" αυτόν που για κάποιο λόγο δε χαίρει εκτίμησης από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων. Πώς αποτελεί προσβολή το μίσος κάποιου προς κάποιον άλλον;
Τέλος, το να τιμωρηθεί κάποιος από το σχολείο, για κάτι που κάνει εκτός σχολικού περιβάλλοντος, φοβάμαι ότι μπορεί να πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις, εάν δεν οριοθετηθεί με κάποιο τρόπο. Εάν αύριο τα ίδια παιδιά ανοίξουν ένα group για τα κακώς κείμενα που συμβαίνουν στο σχολείο τους π.χ., ώστε να έχουν έναν κοινό τόπο να τα συζητήσουν, θα πρέπει να τύχουν της ίδιας αντιμετώπισης;
Κάθε τιμωρία που επιβάλλεται σε ανήλικους, κατά την ταπεινή μας άποψη, θα πρέπει να έχει πρωτίστως χαρακτήρα παιδευτικό,και η διάσταση που δόθηκε στο θέμα, μόνο τέτοιο χαρακτήρα δεν είχε. Ήδη σε νέα groups που ανοίγονται αυτή τη στιγμή για συμπαράσταση προς τους μαθητές, οι εκδηλώσεις δυσαρέσκειας προς την απόφαση αλλά και τους καθηγητές έχουν πλέον λάβει χαρακτήρα πραγματικά προσβλητικό.
Τελικά θεωρούμε ότι η συγκεκριμένη περίπτωση αναδεικνύει το μεγάλο έλλειμμα και το κενό που υπάρχει στους εκπαιδευτικούς, όσον αφορά τη γνώση για τον ψηφιακό κόσμο και την ψηφιακή κοινωνία στην οποία ζούμε. Η συγκεκριμένη τιμωρία δεν θα έπρεπε, κατά την προσωπική μας γνώμη, να επιβληθεί και δεν θα δινόταν αν οι εκπαιδευτικοί είχαν επιμορφωθεί επί της ουσίας και χρησιμοποιούσαν τις νέες τεχνολογίες