Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

OI ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ (Α' ΣΤΑΣΗ) ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ-ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ


Xτες στις 2 Mαρτίου 2012  Α' Εβδομάδα των Νηστειών εψάλλει στον ναό μας η Α' Στάση
των Χαιρετισμών προς την Υπεραγία Θεοτόκο.

Ακάθιστος ύμνος ονομάζεται γενικά κάθε ορθόδοξος χριστιανικός ύμνος ο
οποίος ψάλλετε από τους χριστιανούς πιστούς σε όρθια στάση. Έχει
επικρατήσει όμως να λέγεται έτσι ένας ύμνος («Κοντάκιο») της Ορθόδοξης
Εκκλησίας προς τιμήν της Θεοτόκου, ο οποίος ψάλλετε στους ναούς τις
πέντε πρώτες Παρασκευές της Μεγάλης Τεσσαρακοστής, τις πρώτες τέσσερις
τμηματικά, και την πέμπτη ολόκληρος. Είναι ένας ύμνος που αποτελείται
από προοίμιο και 24 οίκους (στροφές) σε ελληνική αλφαβητική
ακροστιχίδα, από το Α ως το Ω (κάθε «οίκος» ξεκινά με το αντίστοιχο
κατά σειρά ελληνικό γράμμα).


Ο Ακάθιστος ύμνος θεωρείται ως ένα αριστούργημα της βυζαντινής
υμνογραφίας. Είναι γραμμένος πάνω στους κανόνες της ομοτονίας,
ισοσυλλαβίας και εν μέρει της ομοιοκαταληξίας. Η γλώσσα του είναι
σοβαρή και ποιητική και πλουτίζεται από κοσμητικά επίθετα και πολλά
σχήματα λόγου (αντιθέσεις, μεταφορές, κλπ). Το θέμα του είναι η
εξύμνηση της ενανθρώπισης του Θεού μέσω της Θεοτόκου, πράγμα που
γίνεται με πολλές εκφράσεις χαράς και αγαλλίασης, οι οποίες του
προσδίδουν θριαμβευτικό τόνο.

Το έτος 626, και ενώ ο Αυτοκράτορας Ηράκλειος ηγούνταν εκστρατείας του
βυζαντινού στρατού κατά των Περσών, η Κωνσταντινούπολη πολιορκήθηκε
αιφνιδίως από τους Αβάρους. Γνωρίζοντας την απουσία του στρατού, οι
Άβαροι απέρριψαν κάθε πρόταση εκεχειρίας και την 6η Αυγούστου
κατέλαβαν την Παναγία των Βλαχερνών. Σε συνεργασία με τους Πέρσες, τη
νύχτα της 7ης προς 8η Αυγούστου, ετοιμάζονταν για την τελική επίθεση,
ενώ ο Πατριάρχης Σέργιος περιέτρεχε τα τείχη της Πόλης με την εικόνα
της Παναγίας της Βλαχερνίτισσας και ενεθάρρυνε το λαό στην αντίσταση.
Τη νύχτα εκείνη, φοβερός ανεμοστρόβιλος, που αποδόθηκε σε θεϊκή αρωγή,
δημιούργησε τρικυμία και κατέστρεψε τον εχθρικό στόλο, ενώ αντεπίθεση
των αμυνομένων προξένησε τεράστιες απώλειες στους Αβάρους και τους
Πέρσες, οι οποίοι αναγκάστηκαν να λύσουν την πολιορκία και να
αποχωρήσουν άπρακτοι.
Την 8η Αυγούστου, η Πόλη είχε σωθεί από τη μεγαλύτερη ως τότε απειλή
της ιστορίας της. Ο λαός, θέλοντας να πανηγυρίσει τη σωτηρία του, την
οποία απέδιδε σε συνδρομή της Θεοτόκου, συγκεντρώθηκε στο Ναό της
Παναγίας των Βλαχερνών. Τότε, κατά την παράδοση, όρθιο το πλήθος έψαλε
τον από τότε λεγόμενο «Ακάθιστο Ύμνο» στην Παναγία, αποδίδοντας τα
«νικητήρια» και την ευγνωμοσύνη του «τῇ ὑπερμάχῳ στρατηγῷ».
Κατά την επικρατέστερη άποψη, δεν ήταν δυνατό να συνετέθη ο ύμνος σε
μία νύκτα. Άρα, μάλλον είχε συντεθεί νωρίτερα και μάλιστα θεωρείται
ότι ψαλλόταν στο συγκεκριμένο ναό στην αγρυπνία της 15ης Αυγούστου
κάθε έτους. Απλώς, εκείνη την ημέρα ο ύμνος εψάλη «ὀρθοστάδην», ενώ
αντικαταστάθηκε το ως τότε προοίμιο («Τὸ προσταχθὲν μυστικῶς λαβὼν ἐν
γνώσει») με το ως σήμερα χρησιμοποιούμενο «Τῇ ὑπερμάχῳ στρατηγῷ τὰ
νικητήρια», το οποίο έδωσε τον δοξολογικό και εγκωμιαστικό τόνο στον
ως τότε διηγηματικό και δογματικό ύμνο.
Σύμφωνα όμως με άλλες ιστορικές πηγές, ο Ακάθιστος Ύμνος συνδέεται και
με άλλα παρόμοια γεγονότα, όπως τις πολιορκίες και την σωτηρία της
Κωνσταντινούπολης επί των Αυτοκρατόρων Κωνσταντίνου του Πωγωνάτου
(673), Λέοντος του Ισαύρου (717-718) και Μιχαήλ Γ΄ (860). Δεδομένων
των τότε ιστορικών συνθηκών (εικονομαχική έριδα, κλπ.), δε θεωρείται
απίθανο η Παράδοση να έχει αλλοιώσει την ιστορική πραγματικότητα, με
αποτέλεσμα να καθίσταται πολύ δύσκολο να λεχθεί μετά βεβαιότητος ποιο
ήταν το ιστορικό περιβάλλον της δημιουργίας του Ύμνου.

Α' στάση

Άγγελος πρωτοστάτης, ουρανόθεν επέμφθη,
ειπείν τή Θεοτόκω το Χαίρε· (εκ γ')
καί συν τή ασωμάτω φωνή, σωματούμενόν σε
θεωρών Κύριε, εξίστατο καί ίστατο, κραυγάζων
πρός αυτήν τοιαύτα·
χαίρε δι ης η χαρά εκλάμψει
χαίρε δι' ης η αρά εκλείψει
χαίρε του πεσόντος Αδάμ η ανάκλησις
χαίρε των δακρύων της Εύας η λύτρωσις
χαίρε ύψος δυσανάβατον ανθρωπίνοις λογισμοίς
χαίρε βάθος δυσθεώρητον καί Αγγέλων οφθαλμοίς
χαίρε ότι υπάρχεις Βασιλέως καθέδρα
χαίρε ότι βαστάζεις τόν βαστάζοντα πάντα
χαίρε αστήρ εμφαίνων τον ήλιον

χαίρε γαστήρ ενθέου σαρκώσεως
χαίρε δι' ης νεουργήται η κτίσις
χαίρε δι' ής βρεφουργείται ο Κτίστης
Χαίρε Νύμφη ανύμφευτε.

Βλέπουσα η Αγία, εαυτήν εν αγνεία,
φησί τω Γραβριήλ θαρσαλέως·
το παράδοξόν σου της φωνής, δυσπαράδεκτόν μου τή ψυχή φαίνεται·
ασπόρου γαρ συλλήψεως, τήν κύησιν πώς λέγεις κράζειν·
Αλληλούϊα.

Γνώσιν άγνωστον γνώναι, η Παρθένος ζητούσα,
εβόησε πρός τόν λειτουργούντα·
εκ λαγόνων αγνών,
Υιόν πώς εστι τεχθήναι δυνατόν; λέξον μοι·
πρός ην εκείνος έφησεν εν φόβω, πλην κραυγάζων ούτω·
χαίρε βουλής απορρήτου μύστις
χαίρε σιγής δεομένων πίστις
χαίρε των θαυμάτων Χριστού το προοίμιον
χαίρε των δογμάτων αυτού το κεφάλαιον
χαίρε κλίμαξ επουράνιε δι' ής κατέβη ο Θεός
χαίρε γέφυρα μετάγουσα τους εκ γης πρός ουρανόν
χαίρε το των Αγγέλων πολυθρύλητον θαύμα
χαίρε το των δαιμόνων πολυθρήνητων τραύμα
χαίρε το φώς αρρήτως γεννήσασα

χαίρε το πως μηδένα διδάξασα
χαίρε σοφών υπερβαίνουσα γνώσιν
χαίρε πιστών καταυγάζουσα φρένας
Χαίρε Νύμφη ανύμφευτε.

Δύναμις του Υψίστου, επεσκίασε τότε,
πρός σύλληψιν τή Απειρογάμω·
καί τήν εύκαρπον ταύτης νηδύν, ως αγρόν υπέδειξεν ηδύν άπασι,
τοις θέλουσι θερίζειν σωτηρίαν, εν τω ψάλλειν ούτως·
Αλληλούϊα.

Έχουσα θεοδόχον η Παρθένος τήν μήτραν,
ανέδραμε πρός τήν Ελισάβετ,
το δε βρέφος εκείνης ευθύς, επιγνόν τόν ταύτης ασπασμόν, έχαιρε!
Καί άλμασιν ως άσμασιν, εβόα πρός τήν Θεοτόκον·
χαίρε βλαστού αμαράντου κλήμα

χαίρε καρπού ακηράτου κτήμα

χαίρε γεωργόν γεωργούσα Φιλάνθρωπον
χαίρε φυτουργόν της ζωής ημών φύουσα
χαίρε άρουρα βλαστάνουσα ευφορίαν οιοκτιρμών
χαίρε τράπεζα βαστάζουσα ευθηνίαν ιλασμών
χαίρε ότι λειμώνα της τρυφής αναθάλλεις
χαίρε ότι λιμένα των ψυχών ετοιμάζεις
χαίρε δεκτόν πρεσβείας θυμίαμα
χαίρε παντός του κόσμου εξίλασμα
χαίρε Θεού πρός θνητούς ευδοκία
χαίρε θνητών προς Θεόν παρρησία
Χαίρε Νύμφη ανύμφευτε.

Ζάλην ένδοθεν έχων, λογισμών αμφιβόλων,
ο σώφρων Ιωσήφ εταράχθη, πρός τήν άγαμόν σε θεωρών,
καί κλεψίγαμον υπονοών άμεμπτε·
μαθών σε σου τήν σύλληψιν εκ Πνεύματος Αγίου έφη·
Αλληλούϊα.





Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

ΠΡΩΤΗ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ


Με κάθε λαμπρότητα ξεκίνησαν σήμερα οι χαιρετισμοί στην Υπεράγια Θεοτόκο ,όπως άλλωστε αρμόζει στον πανέμορφο ιστορικό ναό του Αγίου Νικολάου στο Ναύπλιο, παρουσία πάρα πολλών πιστών ,που τις δύσκολες ημέρες που περνά η πατρίδα μας όλοι σπεύδουν να προσευχηθούν στην Παναγία. Πρόκειται για έναν μεγαλοπρεπή ναό που οικοδομήθηκε το 1713 από τον προβλεπτή  του ενετικού στόλου , τον Αυγουστίνο Σαγρέδο ,όπως μαρτυρά και η επιγραφή στην είσοδο του ναού.Την πρώτη στάση των χαιρετισμών διάβασε ο ιερέας του ναού πατέρας Κυριακός.

Ακάθιστος ύμνος ονομάζεται γενικά κάθε ορθόδοξος χριστιανικός ύμνος ο οποίος ψάλλετε από τους χριστιανούς πιστούς σε όρθια στάση. Έχει επικρατήσει όμως να λέγεται έτσι ένας ύμνος («Κοντάκιο») της Ορθόδοξης Εκκλησίας προς τιμήν της Θεοτόκου, ο οποίος ψάλλετε στους ναούς τις πέντε πρώτες Παρασκευές της Μεγάλης Τεσσαρακοστής, τις πρώτες τέσσερις τμηματικά, και την πέμπτη ολόκληρος. Είναι ένας ύμνος που αποτελείται από προοίμιο και 24 οίκους (στροφές) σε ελληνική αλφαβητική ακροστιχίδα, από το Α ως το Ω (κάθε «οίκος» ξεκινά με το αντίστοιχο κατά σειρά ελληνικό γράμμα).
Ο Ακάθιστος ύμνος θεωρείται ως ένα αριστούργημα της βυζαντινής υμνογραφίας. Είναι γραμμένος πάνω στους κανόνες της ομοτονίας, ισοσυλλαβίας και εν μέρει της ομοιοκαταληξίας. Η γλώσσα του είναι σοβαρή και ποιητική και πλουτίζεται από κοσμητικά επίθετα και πολλά σχήματα λόγου (αντιθέσεις, μεταφορές, κλπ). Το θέμα του είναι η εξύμνηση της ενανθρώπισης του Θεού μέσω της Θεοτόκου, πράγμα που γίνεται με πολλές εκφράσεις χαράς και αγαλλίασης, οι οποίες του προσδίδουν θριαμβευτικό τόνο.



Το έτος 626, και ενώ ο Αυτοκράτορας Ηράκλειος ηγούνταν εκστρατείας του βυζαντινού στρατού κατά των Περσών, η Κωνσταντινούπολη πολιορκήθηκε αιφνιδίως από τους Αβάρους. Γνωρίζοντας την απουσία του στρατού, οι Άβαροι απέρριψαν κάθε πρόταση εκεχειρίας και την 6η Αυγούστου κατέλαβαν την Παναγία των Βλαχερνών. Σε συνεργασία με τους Πέρσες, τη νύχτα της 7ης προς 8η Αυγούστου, ετοιμάζονταν για την τελική επίθεση, ενώ ο Πατριάρχης Σέργιος περιέτρεχε τα τείχη της Πόλης με την εικόνα της Παναγίας της Βλαχερνίτισσας και ενεθάρρυνε το λαό στην αντίσταση. Τη νύχτα εκείνη, φοβερός ανεμοστρόβιλος, που αποδόθηκε σε θεϊκή αρωγή, δημιούργησε τρικυμία και κατέστρεψε τον εχθρικό στόλο, ενώ αντεπίθεση των αμυνομένων προξένησε τεράστιες απώλειες στους Αβάρους και τους Πέρσες, οι οποίοι αναγκάστηκαν να λύσουν την πολιορκία και να αποχωρήσουν άπρακτοι.



Την 8η Αυγούστου, η Πόλη είχε σωθεί από τη μεγαλύτερη ως τότε απειλή της ιστορίας της. Ο λαός, θέλοντας να πανηγυρίσει τη σωτηρία του, την οποία απέδιδε σε συνδρομή της Θεοτόκου, συγκεντρώθηκε στο Ναό της Παναγίας των Βλαχερνών. Τότε, κατά την παράδοση, όρθιο το πλήθος έψαλε τον από τότε λεγόμενο «Ακάθιστο Ύμνο» στην Παναγία, αποδίδοντας τα «νικητήρια» και την ευγνωμοσύνη του «τ περμάχ στρατηγ».
Κατά την επικρατέστερη άποψη, δεν ήταν δυνατό να συνετέθη ο ύμνος σε μία νύκτα. Άρα, μάλλον είχε συντεθεί νωρίτερα και μάλιστα θεωρείται ότι ψαλλόταν στο συγκεκριμένο ναό στην αγρυπνία της 15ης Αυγούστου κάθε έτους. Απλώς, εκείνη την ημέρα ο ύμνος εψάλη «ρθοστάδην», ενώ αντικαταστάθηκε το ως τότε προοίμιο («Τ προσταχθν μυστικς λαβν ν γνώσει») με το ως σήμερα χρησιμοποιούμενο «Τ περμάχ στρατηγ τ νικητήρια», το οποίο έδωσε τον δοξολογικό και εγκωμιαστικό τόνο στον ως τότε διηγηματικό και δογματικό ύμνο.
Σύμφωνα όμως με άλλες ιστορικές πηγές, ο Ακάθιστος Ύμνος συνδέεται και με άλλα παρόμοια γεγονότα, όπως τις πολιορκίες και την σωτηρία της Κωνσταντινούπολης επί των Αυτοκρατόρων Κωνσταντίνου του Πωγωνάτου (673), Λέοντος του Ισαύρου (717-718) και Μιχαήλ Γ΄ (860). Δεδομένων των τότε ιστορικών συνθηκών (εικονομαχική έριδα, κλπ.), δε θεωρείται απίθανο η Παράδοση να έχει αλλοιώσει την ιστορική πραγματικότητα, με
αποτέλεσμα να καθίσταται πολύ δύσκολο να λεχθεί μετά βεβαιότητος ποιο ήταν το ιστορικό περιβάλλον της δημιουργίας του Ύμνου.




ΣΤΑΣΙΣ ΠΡΩΤΗ
γγελος πρωτοστάτης, ορανόθεν πέμφθη, επεν τ Θεοτόκ τό, Χαρε (κ γ´)· κα σν τ σωμάτ φων, σωματούμενόν σε θεωρν Κύριε, ξίστατο, κα στατο κραυγάζων πρς ατν τοιατα·
Χαρε, δι᾿ ς χαρ κλάμψει· χαρε, δι᾿ ς ρ κλείψει.
Χαρε, το πεσόντος δμ νάκλησις· χαρε, τν δακρύων τς Εας λύτρωσις.
Χαρε, ψος δυσανάβατον νθρωπίνοις λογισμος· χαρε, βάθος δυσθεώρητον, κα γγέλων φθαλμος.
Χαρε, τι πάρχεις Βασιλέως καθέδρα· χαρε, τι βαστάζεις τν βαστάζοντα πάντα.
Χαρε, στήρ μφαίνων τν λιον· χαρε, γαστρ νθέου σαρκώσεως.
Χαρε, δι᾿ ς νεουργεται κτίσις· χαρε, δι᾿ ς βρεφουργεται Κτίστης.
Χαρε, Νύμφη νύμφευτε.
 
 STUDIO B&G ΜΠΟΥΓΙΩΤΗΣ - ΡΑΣΣΙΑΣ

Read more: http://www.parapolitikaargolida.gr/2012/03/blog-post_6315.html#ixzz1nzYNJbMp

H ΕΟΡΤΗ ΤOY ΘΑΥΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΚΟΛΛΥΒΩΝ ΣΤΟ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΔΩΡΩΝ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ


Κάθε χρόνο πανηγυρίζει όλως ιδιαιτέρως το εκκλησάκι των Αγίων Θεοδώρων στο Ναύπλιο, ένα ιστορικό μνημείο του 19 αιώνα ,που κτίσθηκε εξολοκλήρου  από τον ίδιο τον Κολοκοτρώνη. Φέτος τον πανηγυρικό εσπερινό τέλεσε ο πρωτοπρεσβύτερος πατέρας Γεώργιος Φρίμης, ιερέας του ιερού ναού Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Ναυπλίου ,όπου και ανήκει εκκλησιαστικά το εκκλησάκι.              Μετά το πέρας του εσπερινού ακολούθησε   η ακολουθία των κολλύβων, εις ανάμνηση του θαύματος που έγινε από τον Άγιο Θεόδωρο   τον Τύρωνα.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             
Πρόκειται για ένα εκκλησάκι που βρίσκεται στην καρδιά της πόλης του Ναυπλίου και οικοδομήθηκε από τον Γέρο του Μοριά ,τον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη και τους οικείους του ,μεταξύ των ετών 1825 -1832 σε κτήμα που τους είχε δοθεί στην τοποθεσία(Κιούλ Τεπέ), μετά την απελευθέρωση της πόλης από τους Τούρκους. Το κτήμα αυτό μετά το θάνατο του Κολοκοτρώνη , καθώς και το εκκλησάκι ,αγοράσθηκε  το 1898 από την οικογένεια Ρετάλη ,η οποία από γενιά σε γενιά συντηρεί και διατηρεί σε άριστη κατάσταση την ιστορική αυτή εκκλησία, που με πολύ πόνο και αγάπη έφτιαξε ο Κολοκοτρώνης εκπληρώνοντας ένα τάμα του ,δηλαδή να δει την πατρίδα του ελεύθερη από την Τούρκικη σκλαβιά.


Στην ανάμνηση του θαύματος των Κολλύβων (Α΄ Σάββατων των Νηστειών)
Τον καιρό των διωγμών κατά των χριστιανών, μαρτύρησε και ο μεγαλομάρτυς του Χριστού Θεόδωρος, κατακαιόμενος στην φωτιά. Επί του μεγάλου Κωνσταντίνου, οι διωγμοί έπαψαν και αποκαταστάθηκε η ειρήνη στην Εκκλησία του Χριστού. Όμως , ο εφευρέτης του κακού διάβολος εμφύσησε μανία και μίσος στον ανιψιό του μεγάλου Κωνσταντίνου, Ιουλιανό κατά της εκκλησίας του Χριστού. Ο Ιουλιανός, ο επιλεγόμενος και παραβάτης ή αποστάτης, απέπτυσε το εκκλησιαστικό του αξίωμα-γιατί ήταν χειροθετημένος αναγνώστης και αρνήθηκε το άγιο βάπτισμα. Όταν κατάφερε να ανέλθει στον θρόνο των ρωμαίων, άρχισε διωγμό κατά της Εκκλησίας, κρυφό αλλά και φανερό και προσπάθησε να επαναφέρει σε ισχύ την ειδωλολατρική θρησκεία. Ο Ιουλιανός ο παραβάτης, γνωρίζοντας ότι οι χριστιανοί καθαρίζονται με τη νηστεία στη πρώτη εβδομάδα της αγίας Σαρακοστής - γι' αυτό την λέμε καθαρά εβδομάδα - θέλησε να τους μολύνει. Διέταξε λοιπόν, κρυφά, όλες οι τροφές στην αγορά να ραντισθούν με αίματα ειδωλολατρικών θυσιών.
Όμως με Θεία ενέργεια, φάνηκε στον ύπνο του τότε Αρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως Ευδοξίου, ο μάρτυρας Θεόδωρος και φανέρωσε το πράγμα. Παρήγγειλε να ενημερωθούν όλοι οι χριστιανοί, να μην αγοράσουν καθόλου τρόφιμα από την αγορά και για να αναπληρώσουν την τροφή να βράσουν σιτάρι και να φάνε τα λεγόμενα κόλλυβα, όπως τα έλεγαν στα Ευχάϊτα, την πατρίδα του αγίου. Έτσι και έγινε και ματαιώθηκε ο σκοπός του ειδωλολάτρη αυτοκράτορα να εμπαίξει τους χριστιανούς και τις λατρευτικές τους συνήθειες. Και το Σάββατο τότε, ο ευσεβής λαός που διαφυλάχθηκε αμόλυντος στην καθαρά εβδομάδα, απέδωσε ευχαριστίες στον μάρτυρα. Από τότε γύρω στα μέσα του Δ΄ αιώνα, η Εκκλησία τελεί κάθε έτος την ανάμνηση αυτού του γεγονότος σε δόξα Θεού και τιμή του μάρτυρα αγίου Θεοδώρου του Τήρωνος.

Τα κόλλυβα λοιπόν ή το βρασμένο στάρι, σήμερα διακοσμημένο και με άλλα υλικά, αποδίδεται μεν στην νουθεσία του αγίου Θεοδώρου και γι' αυτό τιμητικά προσφέρουμε κόλλυβα και στην μνήμη του , αλλά και στη μνήμη άλλων αγίων. Είναι κόλλυβα τιμής αυτά και διαφέρουν από τα κόλλυβα τα προσφερόμενα εις μνημόσυνο των ευσεβώς κεκοιμημένων. Γιατί, όντως τα κόλλυβα και το σιτάρι συνδέονται με την κοίμηση των χριστιανών και την πίστη στην ανάσταση των νεκρών, την ίδια εκείνη πίστη που ομολογούμε στο Σύμβολο λέγοντας: "προσδοκώ ανάστασιν νεκρών".

 PHOTO STUDIO B&G ΜΠΟΥΓΙΩΤΗΣ ΡΑΣΣΙΑΣ

Read more: http://www.parapolitikaargolida.gr/2012/03/h-oy.html#ixzz1nzY8LWQN

Συνέλαβαν στο Ναύπλιο τον Αρχηγό των Anonymous. Λογιστής στο επάγγελμα.

Πρόσωπο υπεράνω πάσης υποψίας, λογιστής στο επάγγελμα, είναι ο αρχηγός της ελληνικής ομάδας των Anonymous, ο οποίος συνελήφθη σήμερα στο Ναύπλιο από άντρες της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Πρόκειται για έναν 28χρονο άνδρα, ο οποίος εργάζεται σε γνωστή εταιρία της πόλης.

Η Δίωξη μετά από παράλληλες έρευνες σε Αθήνα, Χαλκίδα, Ναύπλιο και Κατερίνη, αντιδρώντας άμεσα κατάφερε να εντοπίσει, να ταυτοποιήσει ψηφιακά και να συλλάβει τον νεαρό άντρα μαζί με ακόμα δύο μέλη που, όπως όλα δείχνουν, ανήκουν στην ομάδα του, μιας και είχε στην κατοχή του τα τηλέφωνα επικοινωνίας τους.

Το προφίλ του Αρχηγού

Σύμφωνα με αστυνομικές «πηγές», οι ικανότητες του 28χρονου βασίζονται σε πολυετή μελέτη βιβλίων πληροφορικής, η οποία, όπως αποδείχθηκε, «απέδωσε καρπούς».

Αίσθηση επίσης προκαλεί το γεγονός ότι, σύμφωνα με πληροφορίες, ο νεαρός άντρας διακατέχεται από πατριωτικά αισθήματα, τα οποία, όπως ισχυρίστηκε στους αστυνομικούς που τον συνέλαβαν, είναι αυτά που τον οδήγησαν να ξεκινήσει τις διαδικτυακές επιθέσεις.

Οι αστυνομικοί φαίνεται να έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ο 28χρονος, αφενός συντόνιζε την ελληνική ομάδα των Anonymous, η οποία φέρεται να αποτελούνταν από εννιά άτομα, και αφετέρου έπραττε και τις περισσότερες «επιθέσεις».

«Από τις 100 επιθέσεις, έκανε τις 80», αναφέρει ανώτερη αστυνομική πηγή μιλώντας στη zougla.gr.


Ο 15χρονος hacker

Ενώ για τους τρεις από τους τέσσερις συλληφθέντες υπάρχουν ενδείξεις και όχι αποδείξεις ανοχής, τα πράγματα φαίνεται να είναι ξεκάθαρα όσον αφορά έναν 15χρονο συλληφθέντα από την Κατερίνη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ανήλικος παραδέχθηκε από την πρώτη στιγμή ότι ευθύνεται για το «χτύπημα» στο Υπουργείο Δικαιοσύνης, δείχνοντας μάλιστα να χαρούμενος για το «κατόρθωμα» του.

Ο εντοπισμός και η σύλληψη

Η Greek Hacking Scene (G.H.S.), στην οποία ανήκουν και οι συλληφθέντες, προέκυψε ότι είχαν «εισβάλλει» διαδικτυακά στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Δικαιοσύνης, της PROTON Bank, της Τράπεζας Πειραιώς,της Ελληνικής Τράπεζας και του Ο.Α.Σ.Α..


Η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, λειτουργώντας για ακόμα μια φορά αποτελεσματικά, αφού διενήργησε έρευνα τριών μηνών, ζήτησε άρση του απορρήτου των επικοινωνιών και κατάφερε να ταυτοποιήσει ψηφιακά τους συλληφθέντες.

Η τύχη των συλληφθέντων τώρα έγκειται στις κινήσεις που πρόκειται να κάνουν οι εταιρίες και οι οργανισμοί που επλήγησαν από τη δράση τους. Πάντως πρέπει να σημειωθεί ότι σε καμία από τις διαδικτυακές επιθέσεις δεν εκλάπησαν κωδικοί και δεν προκλήθηκε σοβαρή ζημιά στις ιστοσελίδες-θύματα.

«Αυτή τη στιγμή οι ποινικές συνέπειες θα προκύψουν κατόπιν εγκλήσεως. Εάν οι εταιρίες που 'χτυπήθηκαν' πουν ότι δεν επιθυμούν την ποινική δίωξη των κατηγορουμένων, τότε θα αθωωθούν και δεν θα αντιμετωπίσουν καμία συνέπεια» αναφέρει αξιωματικός.

Από την αστυνομική έρευνα βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 18 σκληροί δίσκοι, πέντε φορητοί υπολογιστές, τέσσερα router, δυο server, επτά usb stick, πολλά cd και αρκετές χειρόγραφες σημειώσεις.


Αναμένεται σύλληψη και του «υπαρχηγού»

Από το ρεπορτάζ προκύπτει ότι το επόμενο «στοίχημα» της -ήδη επιτυχημένης- αστυνομικής επιχείρησης της Δίωξης αποτελεί η σύλληψη του «υπαρχηγού» της Οργάνωσης, ο οποίος βρίσκεται εκτός Ελλάδας. «Αισιόδοξες» προβλέψεις εκτιμούν σύλληψή του εντός της ερχόμενης εβδομάδας ενώ έχει ζητηθεί και η αρωγή της Interpol.


Read more: http://www.parapolitikaargolida.gr/2012/03/anonymous.html#ixzz1nzXoVjYm

Ο ΜΗΝΑΣ ΤΖΑΝΑΚΑΚΗΣ ΣΤΟΝ ΔΑΝΑΟ




ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ 2011-2012





Κυριακή 4 Μαρτίου 2012
ώρα 6.30 μ.μ.



Αίθουσα Διαλέξεων Μεγάρου
ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΡΓΕΙΩΝ
«Ο ΔΑΝΑΟΣ»





Ο κ. Μηνάς Κ. Τζανακάκης


Γεννήθηκε στην Αθήνα. Πτυχιούχος της Θεολογικής Σχολής του
Πανεπιστημίου Αθηνών.
Μέλος της Αδελφότητος Θεολόγων « Ο ΣΩΤΗΡ». Διευθυντής
του Φοιτητικού Οικοτροφείου του «ΜΕΓΑΛΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ»
στην Αθήνα.
Υπεύθυνος της « Χριστιανικής Φοιτητικής Δράσεως» του
Τομέως των φοιτητών του ως άνω Συλλόγου.



ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΘΕΜΑΤΟΣ


Η Ευαγγελική περικοπή που αναγιγνώσκεται την Κυριακή της Ορθοδοξίας παρέχει με τον δικό της τρόπο τα γνωρίσματα της ορθοδόξου πίστεώς μας. Γνωρίσματα που σαφώς την αντιδιαστέλλουν όχι μόνο από τις υπόλοιπες μεγάλες θρησκείες αλλά και από τις άλλες αιρετικές χριστιανικές ομολογίες. Ο Ευαγγελιστής Ιωάννης περιγράφοντας τη γνωριμία και την κλήση των πρώτων μαθητών του Κυρίου διαζωγραφίζει και τα μοναδικά χαρακτηριστικά τής Ορθοδοξίας που την καθιστούν ελπίδα ολόκληρης της οικουμένης και κάθε καλόπιστης ψυχής που αναζητά ειλικρινά την ένωσή της με τον Θεό.
Ως τέτοια χαρακτηριστικά είναι:
  1. Πορεία προς τον αποκαλυφθέντα αληθινό Θεό…
  2. Εμπειρική σχέση με το Ιερό Πρόσωπο του Ιησού Χριστού… και
  3. Η γνησιότητα…
Τα στοιχεία αυτά όχι μόνο διακρατούν την Ορθόδοξη Πίστη ακέραιη
και ακμαία μέσα στο πέρασμα των αιώνων, αλλά και την αναδεικνύουν ως τη μοναδική ελπίδα, την καταφυγή και το στήριγμα ολόκληρου του σύγχρονου αποστασιοποιημένου και παγκοσμιοποιημένου κόσμου…





Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η


Την Κυριακή 4 Μαρτίου 2012, Κυριακή της Ορθοδοξίας
και ώρα 6.30 μ.μ. στην αίθουσα διαλέξεων του Συλλόγου Αργείων
«ο Δαναός» θα ομιλήσει:


ο κ. Μηνάς Κ. Τζανακάκης
Θεολόγος- Προϊστάμενος Οικοτροφείου
Αδελφότητος Θεολόγων « Ο ΣΩΤΗΡ».


με θέμα: « ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ
Η ελπίς πάντων των περάτων της γης».

Θα ακολουθήσει συζήτηση.

Η παρουσία σας θα αποτελέσει τιμή για τον ομιλητή και τον Σύλλογο.

Read more: http://www.parapolitikaargolida.gr/2012/03/blog-post_8014.html#ixzz1nxotS8Fh

Κοσμοσυρροή στη Γεωπονική Θεσσαλονίκης για φθηνές πατάτες

Τελευταία ενημέρωση: 02/03/2012 11:39
Πάνω από 55 τόνους πατάτας, ποσότητα πενταπλάσια σε σχέση με αυτή που είχε προϋπολογιστεί, παρήγγειλαν στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο (ΑΠΘ) οι καταναλωτές στη Θεσσαλονίκη, σπεύδοντας να επωφεληθούν από την πρωτοβουλία της Γεωπονικής Σχολής να διαθέσει το προϊόν σε τιμή παραγωγού, δηλαδή 0,25 ευρώ ανά κιλό ή 5 ευρώ τα 20 κιλά.
Πατάτες χωρίς μεσάζοντες και από το Δήμο Γαλατσίου

Βρήκαν στο Ναύπλιο τον αρχηγό των Ελλήνων Anonymous

- Στο εξωτερικό σύμφωνα με την αστυνομία ο υπαρχηγός της ομάδας
- Ταυτόχρονες έρευνες σε Αθήνα, Χαλκίδα, Ναύπλιο, Κατερίνη
- Ενας από τους 3 που ταυτοποιήθηκαν είχε αναλάβει την ευθύνη για την "επίθεση" στο site της Βουλής

Αλλα τρία μέλη της ομάδας Greek Hacking Scene (G.H.S.), έπεσαν στην ψηφιακή παγίδα της Δίωκης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Μάλιστα σύμφωνα με τους αστυνομικούς ένας από τους 3 είναι ο αρχηγός της ομάδας και είναι κάτοικος Ναυπλίου.

Μετά από τρείς μήνες ερευνών εντοπίστηκαν ψηφιακά τέσσερα 4 μέλη της ομάδας, μεταξύ των οποίων 2 ανήλικοι και 2 ενήλικοι.

Οι αρχές ζήτησαν άρση του απορρήτου των επικοινωνιών και με αυτό τον τρόπο κατάφεραν να ταυτοποιήσουν ψηφιακά, ως μέλη της οργάνωσης Greek Hacking Scene (G.H.S), τα τρία από τα άτομα αυτά, ενώ για το τέταρτο άτομο διερευνάται η δράση του.

Μόνο την Πέμπτη οι αστυνομικοί σάρωσαν 7 σπίτια στην Αθήνα, την Τρίπολη, το Ναύπλιο, την Κατερίνη και τη Χαλκίδα.

Κατασχέθηκαν:

18 σκληροί δίσκοι, 5 φορητοί υπολογιστές, 4 router, 2 server, 7 usb stick, πολλά cd και αρκετές χειρόγραφες σημειώσεις.

Προέκυψε ότι : τα άτομα αυτά είχαν "εισβάλλει" διαδικτυακά στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Δικαιοσύνης, της PROTON Bank, της Τράπεζας Πειραιώς, της Ελληνικής Τράπεζας και του Ο.Α.Σ.Α.

Επίσης, ένας από τους αυτούς έχει αναλάβει την ευθύνη για την «επίθεση» στην ιστοσελίδα του Ελληνικού Κοινοβουλίου.
«Αγιορείτικες στιγμές» του Πατριάρχου Βαρθολομαίου στο Σισμανόγλειο Μέγαρο
Στους αιωνόβιους και άρρηκτους δεσμούς της Κωνσταντινουπόλεως με το Άγιον Όρος αναφέρθηκε ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος στην ομιλία του κατά τα εγκαίνια της Έκθεσης φωτογραφίας που διοργάνωσε η Αγιορείτικη Εστία Θεσσαλονίκης στο Σισμανόγλειο Μέγαρο του Γενικού Προξενείου της Ελλάδος στην Πόλη . Η Έκθεση αυτή με τίτλο « Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος: Οδοιπορία στο Άγιον Όρος» περιλαμβάνει φωτογραφίες 5 φωτογράφων – καλλιτεχνών από τις επισκέψεις του Πατριάρχου Βαρθολομαίου στο Άγιον Όρος κατά τη διάρκεια των 20 χρόνων της Πατριαρχείας του που συμπληρώθηκαν τον Οκτώβριο του 2011. Είναι γεγονός ότι ο Πατριάρχης θέλησε να αρχίσει τις επισκέψεις του στο Εξωτερικό από το Άγιον Όρος ώστε να επικαλεστεί την ευλογία της Παναγίας από το Περιβόλι Της για να είναι ευλογημένη και καρποφόρος η διακονία του στον Πρώτο Θρόνο της Ορθοδοξίας.

περισσότερα »

Το σπήλαιο του θανάτου στην Αργολίδα

Σπήλαιο Ανδρίτσας



Το σπηλαιοβάραθρο της Ανδρίτσας βρίσκεται στην περιοχή του Δήμου Λέρνας Αργολίδας, ανάμεσα στους οικισμούς Βελανιδιά και Ανδρίτσα.

Το μυστήριο επικεντρώνεται στους σκελετούς των 33 ανθρώπων που εντοπίστηκαν τυχαία στο σπηλαιοβάραθρο της Ανδρίτσας το 2004 και, κυρίως, στους λόγους για τους οποίους αναγκάστηκαν αυτοί οι άνθρωποι των πρώτων χριστιανικών χρόνων να καταφύγουν στο σπήλαιο. Δίπλα στα ανθρώπινα λείψανα βρέθηκαν διάσπαρτα: πλήθος αγγείων (αμφορείς, πιθαμφορείς, πρόχοι και οινοχόες), λυχνάρια, πολλά μετάλλινα αντικείμενα, νομίσματα καθώς και ένας λιτανευτικός σταυρός χωρίς κανένα ίχνος μεταγενέστερης επέμβασης. Στοιχεία που εντείνουν τη σκοτεινή και βίαιη διάσταση της ιστορίας που έζησαν παιδιά, εφήβοι και νέες γυναίκες για να ξεφύγουν από κάποιον κίνδυνο μετά το 575/6 μ.Χ., όπως βεβαιώνουν τα νομίσματα που βρέθηκαν στο σπήλαιο.

Οι αποκλεισμένοι είχαν μαζί τους αρκετές προμήθειες, νερό, τρόφιμα και λυχνάρια για να βλέπουν στο πυκνό σκοτάδι. Για αδιευκρίνιστο, έως τώρα, λόγο όλοι βρήκαν τραγικό θάνατο αποκλεισμένοι στο σπήλαιο. Η εικόνα του χώρου και η εύρεση της αιχμής δόρατος κοντά στην είσοδο του σπηλαίου παραπέμπουν σε συνθήκες βίαιου και αιφνίδιου κινδύνου ή εχθρικής επιδρομής και όχι τόσο σε φυσική καταστροφή ή μολυσματική νόσο. Η τελευταία πιθανότητα, άλλωστε, αποκλείεται και από τις πρώτες ανθρωπολογικές παρατηρήσεις.


Ο χρόνος επιβίωσης των ανθρώπων στο σπήλαιο υπήρξε σύντομος εξαιτίας των αντίξοων φυσικών συνθηκών και της εξάντλησης των προμηθειών τους. Κάποιοι από τους τελευταίους επιζώντες μετακινήθηκαν βαθύτερα στο σπήλαιο. Οι θέσεις αλλά και οι στάσεις των σκελετών δίνουν την αίσθηση αναμονής ενός αργού και αναπόφευκτου τέλους.


Η πρώτη ερευνητική αποστολή στο σπήλαιο πραγματοποιήθηκε από την Εφορεία Παλαιοανθρωπολογίας-Σπηλαιολογίας Νοτίου Ελλάδος από τον Νοέμβριο του 2004 έως και τον Ιανουάριο του 2005 με σκοπό την τοπογραφική αποτύπωση και τεκμηρίωση των ευρημάτων. Τα πρώτα ερευνητικά αποτελέσματα αξιοποιήθηκαν στην ενδιαφέρουσα παρουσίαση της έκθεσης στους χώρους του Βυζαντινού και Χριστιανικού Μουσείου.

Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Πρωτοφανές περιστατικό στις φυλακές της Τίρυνθας

Υποδιευθυντής των δικαστικών φυλακών Τίρυνθας «παζάρευε» δωρεές από φυλακισμένους

 Πρωτοφανές περιστατικό στις φυλακές της Τίρυνθας με αφορμή τη ρύθμιση για την αποσυμφόρηση των φυλακών κατήγγειλαν με ερώτησή τους στη Βουλή οι Βασ.Μουλόπουλος και Τάσ.Κουράκης του Σύριζα.
Όπως αναφέρουν στο σχετικό κείμενο, «πριν από λίγες ημέρες και κάνοντας χρήση των ευεργετικών όρων της τελευταίας νομοθετικής ρύθμισης του υπουργείου Δικαιοσύνης για την αποσυμφόρηση των φυλακών, ομάδα κρατουμένων στις Δικαστικές Φυλακές Ναυπλίου (Τίρυνθας), που ετοιμαζόταν για την υφ' όρον αποφυλάκισή της, άκουσε με έκπληξη τον υποδιευθυντή των φυλακών να απαιτεί την καταβολή 200 έως 500 ευρώ, υπέρ φιλανθρωπικών ιδρυμάτων, από τον κάθε εν δυνάμει απολυόμενο.


Μάλιστα, στις εύλογες απορίες των κρατουμένων, ο υποδιευθυντής απάντησε ότι υπήρχε σχετική διάταξη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Ναυπλίου, κατ' εφαρμογή των γενικών διατάξεων του Ποινικού Κώδικα (άρθρα ΠΚ 105 επόμενα), ενώ στις εντεινόμενες διαμαρτυρίες τους, ξεκίνησε ένα ιδιότυπο «παζάρι» για το πόσα ευρώ θα κατέβαλε ο κάθε κρατούμενος, προκειμένου να αποφυλακιστεί, καθώς η καταβολή ποσού υπέρ φιλανθρωπικών σκοπών είναι βασικό προαπαιτούμενο για την υπό όρους απόλυση, έπειτα από τη σχετική διάταξη της εισαγγελίας.


Όπως καταγγέλλεται από κρατουμένους και φορείς υπεράσπισης των δικαιωμάτων τους, η εν λόγω Εισαγγελία Πρωτοδικών, στο πρόσφατο παρελθόν, έχει επιβάλει ως όρο απόλυσης την καταβολή ποσού, ακόμη και 10.000 ευρώ, υπέρ φιλανθρωπικού ιδρύματος ή σκοπού».


Οι βουλευτές υπενθυμίζουν ότι «και το υπουργείο αναγνώριζε στην αιτιολογική έκθεση της πρόσφατης ρύθμισης για την αποσυμφόρηση των φυλακών, ότι ένα πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό, που αγγίζει το 60% των κρατουμένων στερείται οικονομικών μέσων, ακόμη και για την προμήθεια μιας οδοντόκρεμας» και ζητά να να «αρθούν οι δυσβάστακτοι, οικονομικοί όροι για την απόλυση των κρατουμένων», αλλά και να να «διευθετηθεί το θέμα της υφ' όρον απόλυσης, χωρίς να υπόκειται σε διατάξεις ή προϋποθέσεις οικονομικής φύσης».


www.ethnos.gr

ΙΜΑΤΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ


        

     Σήμερα στην ενορία της ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑΣ,βλέποντας την μεγάλη ανάγκη σε αυτόν τον τομέα,ανακαίνισαν εκ βάθρων αποθηκευτικούς χώρους που υπήρχα κάτω από τον προαύλιο χώρο του Ιερού Ναού,δημιούργησαν σύγχρονους και πρακτικούς χώρους για την αποθήκευση και διανομή ρούχων και υποδημάτων αλλά και για διάφορα παιδικά παιχνίδια,τα οποία δίνονται σε όσους έχουν ανάγκη.
      




Όσοι ενδιαφέρονται (Πολίτες –καταστήματα ) να ενισχύσουν την ¨Ιματιοθήκη της αγάπης¨ του Ιερού Ναού,μπορούν να συνεισφέρουν καινούργια ή μεταχειρισμένα ρούχα,υποδήματα και παιχνίδια,πάντοτε σε καλή κατάσταση και καθαρά, επικοινωνώντας με το τηλέφωνο του Ιερού Ναού 2752027778.
     






    Σε αυτή την εκστρατεία αγάπης, η οποία εκδηλώνεται μέσα από την οργανωμένη φιλανθρωπική διακονία της Εκκλησίας, είναι υποχρέωση όλων μας,να βοηθήσουμε όσο μπορούμε, εκδηλώνοντας με αυτόν τον τρόπο την έμπρακτη συμπαράστασή μας προς όλους εκείνους που δοκιμάζονται και αντιμετωπίζουν πολλές δυσκολίες στις ημέρες πού  διανύουμε.






ΑΡΓΟΛΙΔΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΙΜΑΤΙΟΘΗΚΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑΣ ΝΑΥΠΛΙΟΥ


Στην ενορία της ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑΣ στο Ναύπλιο, εκτός από το ¨Γεύμα αγάπης -Συσσίτιο, που λειτουργεί εδώ και τέσσερα χρόνια, και σιτίζει  σήμερα πάνω από 110  άτομα κάθε μέρα, και είναι γνωστό αυτό το έργο σε όλους μας, λειτουργεί από σήμερα και επίσημα  η  Ιματιοθήκη της αγάπης.
 Σήμερα στην ενορία της ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑΣ, με πρωτεργάτη τον Ιερέα π. Ελευθέριο Μίχο, βλέποντας την μεγάλη ανάγκη σε αυτόν τον τομέα, ανακαίνισαν εκ βάθρων αποθηκευτικούς χώρους που υπήρχαν κάτω από τον προαύλιο χώρο του Ιερού Ναού ,με την στήριξη του Δήμου Ναυπλιέων, και ιδιαιτέρως του δημάρχου Παναγιώτη Αναγνωσταρά και δημιούργησαν σύγχρονους και πρακτικούς χώρους για την αποθήκευση και διανομή ρούχων και υποδημάτων αλλά και για διάφορα παιδικά παιχνίδια, τα οποία δίνονται σε όσους έχουν ανάγκη.
  Όσοι ενδιαφέρονται(Πολίτες –καταστήματα ) να ενισχύσουν την ¨Ιματιοθήκη της αγάπης¨ του Ιερού Ναού, μπορούν να συνεισφέρουν καινούργια ή μεταχειρισμένα ρούχα, υποδήματα και παιχνίδια, πάντοτε σε καλή κατάσταση και καθαρά, προσφέροντας στον Ιερό Ναό.
 


 Σε αυτή την εκστρατεία αγάπης, η οποία εκδηλώνεται μέσα από την οργανωμένη φιλανθρωπική διακονία της Εκκλησίας, είναι υποχρέωση όλων μας, να βοηθήσουμε όσο μπορούμε, εκδηλώνοντας με αυτόν τον τρόπο την έμπρακτη συμπαράστασή μας προς όλους εκείνους που δοκιμάζονται και αντιμετωπίζουν πολλές δυσκολίες στις ημέρες πού  διανύουμε, θα μας πει ο Ιερέας του ναού πατέρας Ελευθέριος Μίχος.
 Ο ιερέας της ενορίας, για μία ακόμη φορά αισθάνεται την ανάγκη μέσα από τα βάθη της ψυχής του ,όπως μας είπε χαρακτηριστικά ,να ευχαριστήσει όλους όσοι συνεισφέρουν στο συσσίτιο και στην τράπεζα ρούχων ,δηλ τις εθελόντριες κυρίες και τους εθελοντές κύριους, αλλά και τους δωρητές.







PHOTO STUDIO B&G /ΑΠΕ-ΜΠΕ ΜΠΟΥΓΙΩΤΗΣ ΡΑΣΣΙΑΣ

Read more: http://www.parapolitikaargolida.gr/2012/03/blog-post.html#ixzz1nrZoe7i6
01.03.2012 | 12:03

Το κίνημα των φθηνών τροφίμων! – Οι πολίτες παίρνουν την κατάσταση στα χέρια τους

- Ηλεκτρονική πλατφόρμα όπου οι παραγωγοί θα μπορούν να αναρτούν τις τιμές τους θα δημιουργήσει το υπ.Ανάπτυξης
- Και οι δήμοι στον χορό των προσφορών - Αλλοι συνεργάζονται με παραγωγούς και άλλοι γίνονται οι ίδιοι μεταπωλητές φθηνών προϊόντων - Πατάτες Νευροκοπίου θα δώσει ο Δήμος Παλλήνης
- Φθηνές μερίδες φαγητού πουλάει κάθε μέρα σε κιόσκι στην κεντρική πλατεία ο δήμος Αχαρνών
- Φθηνό ρύζι από τις Σέρρες, φασόλια από την Καστοριά
- ΟΛΕΣ οι πρωτοβουλίες θα προβάλλονται μέσω του Newsit.gr - Επικοινωνήστε μαζί μας στο info@newsit.gr

argolikeseidiseis

Συνελήφθη για χρέη 150.000 ευρώ.

 Στη σύλληψη ενός 43χρονου, σε βάρος του οποίου εκκρεμούσε απόφαση του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Ναυπλίου, προχώρησε το απόγευμα της Τρίτης η Αστυνομία.
Ειδικότερα, ο συλληφθείς είχε καταδικασθεί σε ποινή κάθειρξης 12 ετών για το αδίκημα της αποδοχής εικονικών φορολογικών στοιχείων, η συνολική αξία των οποίων υπερβαίνει το χρηματικό ποσό των 150.000 €.

Στο Φούτζι για τη Φουκουσίμα
Στο Φούτζι για τη Φουκουσίμα
Τι δουλειά έχει μια πολυεθνική ομάδα αλπινιστών της Greenpeace στην κορυφή του όρους Φούτζι, του υψηλότερου της Ιαπωνίας; – στο «Κλικ» τούς βλέπετε να αναρριχώνται σε μια απότομη πλαγιά, λίγο πριν από τον τελικό προορισμό. Αν προσθέσει κανείς νοητικά Greenpeace συν Ιαπωνία, δεν είναι δύσκολο να το μαντέψει: να ξεδιπλώσουν ένα πανό κατά της πυρηνικής ενέργειας, προωθώντας παράλληλα την ολόφρεσκη έκθεσή τους «Μαθήματα από τη Φουκουσίμα». Μόλις προ ημερών, οι Ιάπωνες έμαθαν πόσο κοντά έφτασαν στον όλεθρο στις 11 Μαρτίου 2011. Ο επικεφαλής του μοιραίου πυρηνικού εργοστασίου στη Φουκουσίμα παραδέχθηκε χθες πως το εργοστάσιο «παραμένει εύθραυστο». Παράλληλα, ανεξάρτητη έκθεση του ιδρύματος Πρωτοβουλία για την Ανοικοδόμηση της Ιαπωνίας αποκάλυψε ότι τις πρώτες ημέρες μετά τον σεισμό και το τσουνάμι η κυβέρνηση υποβάθμισε τον κίνδυνο ενώ εξέταζε μυστικά το ενδεχόμενο να εκκενώσει το Τόκιο. Η Greenpeace πρέπει λογικά να βρίσκει μπόλικα ευήκοα ώτα στη χώρα

Liberation:"Ο Έλληνας αν και χτυπημένος μέχρι θανάτου,πάντα σηκώνεται"!Άρθρο-ύμνος για την Ελλάδα




Όχι, αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα, αν και δραματικό, δεν είναι μια καταστροφή. Είναι επίσης μια ευκαιρία.
Γιατί η δύναμη του χρήματος έχει, για πρώτη φορά, υπερβεί με ένταση το ρυθμό της μέχρι τότε σταδιακής, σχολαστικής και προσεκτικά οργανωμένης καταστροφής του δημόσιου συμφέροντος και της ανθρώπινης αξιοπρέπειας. Και σε μια χώρα τόσο διάσημη για τη φιλοσοφία της ζωής, στον αντίποδα του αγγλοσαξονικού μοντέλου, και διάσημη για την ακούραστη αντίσταση που έχει φέρει στις πολλαπλές μορφές καταπίεσης που προσπάθησαν να τη χαλιναγωγήσουν.

Ο Έλληνας δεν χορεύει και δε θα χορέψει ποτέ στο ένα πόδι, ούτε θα σκύψει δουλικά, ανεξάρτητα από τα καθεστώτα που θέλουν να του επιβάλλουν. Χορεύει με τα χέρια του, σαν να θέλει να πετάξει προς τα αστέρια. Γράφει στους τοίχους αυτό που θα του άρεσε να διαβάσει κάπου αλλού. Καίει μια τράπεζα όταν δεν του αφήνουν πλέον την πολυτέλεια να ψήσει στην παραδοσιακή του ψησταριά. Ο Έλληνας είναι τόσο ζωντανός, όσο η ιδεολογία της απειλής θανάσιμη. Και ο Έλληνας αν και χτυπημένος μέχρι θανάτου, στο τέλος πάντα σηκώνεται.

Ναι, η Ευρώπη της οικονομίας ήθελε να δημιουργήσει ένα παράδειγμα. Αλλά μες τον εκνευρισμό της να χτυπήσει τη χώρα που φαινόταν η πιο αδύναμη στη ευρωζώνη, μέσα στην υπερβολική της βία, η μάσκα της έπεσε. Είναι τώρα περισσότερο από ποτέ, η ώρα να καταδείξουμε το αληθινό της πρόσωπο: αυτό του ολοκληρωτισμού. Γιατί πρόκειται πραγματικά περί αυτού. Και υπάρχει μόνο μία απάντηση στον ολοκληρωτισμό: ο αγώνας, επίμονος και ανυποχώρητος, μέχρι τη μάχη, αν χρειαστεί, καθώς διακυβεύεται η ίδια η ύπαρξη. Έχουμε έναν κόσμο, μια ζωή, και αξίες να υπερασπιστούμε. Παντού στους δρόμους, είναι τα αδέλφια μας, οι αδελφές μας, τα παιδιά μας, οι γονείς μας, οι οποίοι έχουν πληγεί μπροστά στα μάτια μας, ακόμα και αν είναι μακριά. Πεινάμε, κρυώνουμε και πονάμε μαζί τους. Όλα τα χτυπήματα που δέχονται μας τραυματίζουν εξίσου. Κάθε παιδί στην Ελλάδα που λιποθυμά στο σχολείο του, μας καλεί στην αγανάκτηση και στην εξέγερση.

Για τους Έλληνες, είναι καιρός να πούνε όχι, και, για όλους εμάς, ήρθε ο καιρός να τους υποστηρίξουμε. Επειδή ο ελληνικός λαός σήμερα ηγείται της μάχης κατά του οικονομικού ολοκληρωτισμού, που καταστρέφει παντού τη δημόσια περιουσία, απειλεί την καθημερινή επιβίωση, διαδίδει την απόγνωση, το φόβο και την αποχαύνωση μέσα από έναν πόλεμο όλων εναντίον όλων.

Πέρα από έναν συναισθηματικό θυμό που εκτονώνεται με την καταστροφή των συμβόλων της καταπίεσης, αναπτύσσει έναν διαυγή θυμό, των αγωνιστών που αρνούνται να στερηθούν την ίδια τους τη ζωή προς όφελος της τραπεζικής μαφίας και της λογικής της, αυτής του “τρελού χρήματος”. Με τις συνελεύσεις της άμεσης δημοκρατίας, το κίνημα της πολιτικής ανυπακοής, το κίνημα “Δεν πληρώνω" και τις πρώτες εμπειρίες της αυτοδιαχείρισης, μια νέα Ελλάδα αναδύεται αυτή τη στιγμή, που απορρίπτει την τυραννία της αγοράς για λογαριασμό των ανθρώπων. Δεν γνωρίζουμε πόσο καιρό θα πάρει για τους ανθρώπους να ελευθερωθούν από την εθελοντική δουλεία τους, αλλά είναι βέβαιο ότι, αντιμετωπίζοντας τη γελοιότητα της πελατειακής πολιτικής, των διεφθαρμένων δημοκρατιών, τον τραγελαφικό κυνισμό του κράτους των banksters (τραπεζική μαφία), θα έχουμε μόνο την επιλογή -ενάντια σε κάθε εκβιασμό- να διαχειριστούμε τις υποθέσεις μας εμείς οι ίδιοι.

Η Ελλάδα είναι το παρελθόν μας.
Είναι επίσης το μέλλον μας.
Ανακαλύψτε την ξανά μαζί της!
Το 2012 ας γίνουμε όλοι Έλληνες!

Ιερώνυμος: «Θέλουν να μας μετατρέψουν σε αποικία»

Τελευταία ενημέρωση: 29/02/2012 20:30
«Οι εταίροι μας επιδιώκουν να μας μετατρέψουν σε αποικία, θίγοντας βάναυσα την εθνική μας αξιοπρέπεια και ανεξαρτησία. Εμείς οφείλουμε να αντισταθούμε με όπλα τις αρχές και τις αξίες που κουβαλάμε ως λαός και τη θέλησή μας να αντιμετωπίσουμε θαρραλέα και αποφασιστικά την κρίση», τόνισε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος.

argolikeseidiseis

Νεαρός χτυπήθηκε από κεραυνό προσπαθώντας να πετάξει αετό στο χωρίο Λάλουκα.

 Σύμφωνα με πληροφορίες στο νοσοκομείο Ναυπλίου νοσηλεύετε νεαρός από ηλεκτροπληξία που έπαθε προσπαθώντας να πετάξει αετό. Ποιο συγκεκριμένα γύρω στις 5:30 σήμερα στο χωρίο Λάλουκα νεαρός...
Αθίγγανος προσπαθώντας να πετάξει αετό εν μέσω κακοκαιρίας, χτυπήθηκε από κεραυνό. Ευτυχώς για τον νεαρό Αθίγγανο στην περιοχή βρισκόταν μέλος της ελληνικής ομάδας διάσωσης, που του παρείχε τις πρώτες βοήθειες και ο παθών διακομίσθηκε στο νοσοκομείο Ναυπλίου με τις μέχρι τώρα πληροφορίες να θέλουν να έχει διαφύγει τον κίνδυνο.