Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

ΝΑΥΠΛΙΟ- ΑΝΟΔΟΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ

Ένας ερασιτέχνης δύτης  απολαμβάνει την καλοκαιρία που επικρατεί και έκανε μία βουτιά στην παραλία της Καραθώνας στην πόλη του Ναυπλίου, Δευτέρα 27 Απριλίου 2015. Η θερμοκρασία σταδιακά βελτιώνεται σε όλη την Αργολίδα.

ΑΡΓΟΛΙΔΑ-ΧΤΥΠΗΜΕΝΗ ΝΕΡΟΚΟΤΑ

Ο εικονιζόμενος Μιχάλης Καλαματιανός ,βρήκε στην παραλιακή Ναυπλίου νέας Κίου ,μία χτυπημένη νερόκοτα, Δευτέρα 27 Απριλίου 2015. Το άτυχο πουλί ήταν χτυπημένο στο ράμφος και το σώμα του και δεν μπορούσε να πετάξει.  Του προσφέρθηκαν οι πρώτες βοήθειες και στάλθηκε στην Αίγινα, στο κέντρο περίθαλψης Αγρίων ζώων(ΕΚΠΑΖ)  για περισσότερη φροντίδα από τους ειδικούς Η Νερόκοτα ζει σε όλη σχεδόν την Ευρώπη.

Κυριακή, 26 Απριλίου 2015

ΝΑΥΠΛΙΟ-ΥΑΚΙΝΘΟΣ

Υάκινθος σε τοποθεσία στην πόλη του Ναυπλίου, Κυριακή 26 Απριλίου 2015. Ταξινομείται στην οικογένεια Asparagaceae και στο γένος Hyacinthus όπου κατατάσσονται περισσότερα από 30 είδη φυτών. Έχει ύψος μέχρι 30 εκατοστά. Το αναπαραγωγικό και αποθησαυριστικό του όργανο, ο βολβός, είναι μεγάλος με διάμετρο μέχρι 7 εκατοστά.

ΝΑΥΠΛΙΟ-ΑΝΟΔΟΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ

Η Ακροναυπλία όπως φαίνεται από την αυξημένη υγρασία ,λόγω της ανόδου της θερμοκρασίας στην ευρύτερη περιοχή του δήμου Ναυπλιέων, Κυριακή 26 Απριλίου 2015.

STUDIO B&G

Κυριακή 26 Απριλίου 2015

ΝΑΥΠΛΙΟ-ΨΑΡΕΜΑ ΧΤΑΠΟΔΙΟΥ

Ένας  άνδρας από την Σερβία που μένει μόνιμα στην Ελλάδα ,έπιασε ένα χταπόδι πέντε κιλών στην τοποθεσία του Φάρου στο λιμάνι της πόλης του Ναυπλίου,  Κυριακή 26 Απριλίου 2015.

ΑΡΓΟΣ- ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΟ ΤΟΠΙΟ

Ένα λουλούδι κλέφτης ,σε τοποθεσία στην πόλη του Άργους, Κυριακή 26 Απριλίου 2015.Οι "κλέφτες" είναι οι σπόροι των φυτών που ανήκουν στην οικογένεια των Σύνθετων (Compositae ή Asteracae). Οι σπόροι αυτοί διαθέτουν μια τριχοειδή κεφαλή, που τους δίνει την δυνατότητα να εκμεταλλεύονται τις ελαφρές ριπές του αέρα και να πετάνε σαν αλεξίπτωτα.

ΝΑΥΠΛΙΟ-ΜΕΛΙΣΣΑ

Μία μέλισσα  πετά πάνω από άνθη λουλουδιών σε τοποθεσία στην πόλη του Ναυπλίου, Κυριακή 26 Απριλίου 2015.

ΝΑΥΠΛΙΟ-ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΡΑΧΝΗ

Μία πράσινη αράχνη πάνω σε μία μαργαρίτα σε τοποθεσία στην πόλη του Ναυπλίου, Κυριακή 26 Απριλίου 2015. Οι αράχνες ανήκουν στην κλάση των Αραχνιδών και δεν έχουν φτερά. (Τα έντομα ή εξάποδα είναι τα μόνα αρθρόποδα που φέρουν φτερά) Πολλές αράχνες πλέκουν ιστό, όπου παγιδεύουν έντομα, τα οποία αποτελούν την κύρια τροφή τους.

ΝΑΥΠΛΙΟ-ΛΑΔΑΝΟ ΤΟ ΙΑΜΑΤΙΚΟ

Άνθη από το ιαματικό λουλούδι Λάδανο ή Cistus creticus σε τοποθεσία στην πόλη του Ναυπλίου, Κυριακή 26 Απριλίου 2015. Τα Ελληνικά είδη στην αρχαιότητα ήταν γνωστά µε τα ονόµατα κίσθος, κίσθαρος, ενώ σήµερα υπάρχουν διάφορα ονόµατα όπως κουνουκλιές, ξισταριές, λαδανιά κ.α. Υπάρχουν σε όλη τη μεσογειακή λεκάνη.

Αυξημένο κίνδυνο Grexit "βλέπει" η Fed

Η Ομοσπονδιακή Τράπεζα των ΗΠΑ θεωρεί ότι ο κίνδυνος μιας αρνητικής έκβασης της ελληνικής κρίσης έχει αυξηθεί και οδηγεί την Ευρωζώνη σε αχαρτογράφητα ύδατα.
Έχουν αποφασίσει για εμάς, αργό θάνατο μέσα στο ευρώ
Μερικά δισ... 2-3 ή και 6-7 δεν θα προσφέρουν τίποτα. Απλά θα παρατείνουν το μαρτύριο της πορείας προς την καταστροφή. Γράφει ο Δ. Παπακωνσταντίνου.
Ελλάδα vs PI(G)S
Οι άλλοι ανακάμπτουν, εμείς βυθιζόμαστε. H απραξία σε μεταρρυθμίσεις "ανάγκασε" τη χώρα να λάβει συγκριτικά πολλαπλάσια δημοσιονομικά μέτρα. Με άλλοθι τις διαπραγματεύσεις, η απραξία συνεχίζεται.
Συγκλονιστικές εικόνες από το χτύπημα του Εγκέλαδου στο Νεπάλ
Αυξάνεται ραγδαία ο αριθμός των θυμάτων, που ήδη ξεπερνά τους 2.000, από το σεισμό των 7,9 ρίχτερ. Με τεράστιες δυσκολίες οι επιχειρήσεις διάσωσης.  Δείτε το video
Δραγασάκης: Μας στραγγαλίζουν – Μπορεί να υποχρεωθούμε να πάρουμε μέτρα26.04.2015 | 12:30

Δραγασάκης: Μας στραγγαλίζουν – Μπορεί να υποχρεωθούμε να πάρουμε μέτρα

- Από τα τέλη Φεβρουαρίου το Δημόσιο δεν μπορούσε να πληρώσει κανονικά τους μισθούς αποκαλύπτει ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης
- ''Η τελική συμφωνία πρέπει να γίνει το αργότερο τον Μάιο''
- Αν οι εταίροι επιμείνουν στο στραγγαλισμό (ρευστότητα) τότε θα αναγκαστούμε να πάρουμε μέτρα που τώρα προσπαθούμε να αποφύγουμε, δηλώνει ο Γ. Δραγασάκης
- Ξεκάθαρη απειλή στάσης πληρωμών:Σε κάθε περίπτωση προηγούνται οι βασικές ανάγκες του λαού
- Ο Γ. Δραγασάκης βρίσκει δικαιολογημένες τις αντιδράσεις για την υποχρεωτική μεταφορά χρημάτων στην Τράπεζα της Ελλάδας με την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου

LET’S DO IT GREECE – Ο ΔΗΜΟΣ ΑΡΓΟΥΣ ΜΥΚΗΝΩΝ ΚΑΘΑΡΙΣΕ ΤΟΝ ΛΟΦΟ ΑΣΠΙΔΟΣ ΔΕΙΡΑΔΑΣ


Ο Δήμος Άργους Μυκηνών συμμετείχε στην  εθελοντική καμπάνια περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης "Let΄s do it Greece", καθαρίζοντας και εξωραΐζοντας  την περιοχή του Λόφου Ασπίδος Δειράδας (Λόφος Προφήτη Ηλία στο Άργος). Μαθητές ,σύλλογοι και απλοί πολίτες συμμετείχαν  καθαρίζοντας  τον Λόφο  Ασπίδος .

Η Αργείτισσα που κέρδισε το 1ο Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσσαλονίκης...

hqdefault
Η Αικατερίνη Πολιτοπούλου γεννήθηκε το 1923 στο Αργος (και, όπως γράφει η Σπεράντζα Βρανά, ίσως ήταν η μόνη της γενιάς της που έλεγε με ειλικρίνεια την αληθινή της ηλικία...).
Στο Άργος έζησε τα πρώτα παιδικά χρόνια και στη συνέχεια μετακόμισε στην Καλλιθέα. Από τη δεκαετία του '50 και μετά έγινε πανελληνίως γνωστή ως τραγουδίστρια και ηθοποιός με το ψευδώνυμο Καίτη Μπελίντα...
Στον κόσμο του τραγουδιού βρέθηκε όταν παντρεύτηκε τον συνθέτη Γιάννη Βέλλα. Δεν ήταν πρόθεση του συζύγου της να τη βγάλει στο τραγούδι, ωστόσο η νεαρή Καίτη μάθαινε τραγούδι όταν πήγαιναν στο σπίτι της γνωστοί τραγουδιστές για να κάνουν πρόβα με τον άντρα της.
Σε μια τέτοια πρόβα, ο Τώνης Μαρούδας την άκουσε να σιγοτραγουδά από την κουζίνα και έπεισε τον Βέλλα να αφήσει τη γυναίκα του να τραγουδήσει στη δισκογραφία. Έτσι, στον πρώτο της δίσκο, στο τραγούδι «Ήταν όνειρο η αγάπη μας» συνοδεύει ως δεύτερη φωνή τον Μαρούδα, ενώ στην ετικέτα διαβάζουμε το όνομα «Καίτη Βέλλα». Αργότερα, έγινε «Καίτη Βελλίντα» ενώ, μετά τον χωρισμό της με τον συνθέτη, έγινε Καίτη Μπελίντα και πολύ σύντομα απλά Μπελίντα.
Η πρώτη αθηναϊκή της εμφάνιση με αυτό το όνομα έγινε το καλοκαίρι του 1951 στις επιθεωρήσεις του θεάτρου «Ακροπόλ» "Γαλανός ουρανός" και "Σκάνδαλα γυναικών". Στο θίασο την είχε πάει ο Κώστας Μανιατάκης, δημοφιλής τραγουδιστής του ελαφρού τραγουδιού, με τον οποίο εκείνο τον καιρό ήταν ζευγάρι στη ζωή, αλλά πολύ σύντομα ξεκίνησε ο δεσμός της με τον θεατρικό επιχειρηματία του «Ακροπόλ», τον Βασίλη Μπουρνέλλη. Ο Μπουρνέλλης θεωρούνταν δικτάτορας στο θέατρο του, αλλά όσο κράτησε ο δεσμός του με την Μπελίντα λέγεται ότι δικτάτορας ήταν εκείνη... Για τη σχέση αυτή έχουν γραφτεί και, κυρίως, ακουστεί πολλά. Στην ουσία ο Μπουρνέλλης κατάφερε να επιβάλει την Μπελίντα ως πρώτο όνομα στις επιθεωρήσεις που ανέβαζε.
Υπάρχουν μαρτυρίες της Σπεράντζας Βρανά αλλά και της Μάγιας Μελάγια και του Γιώργου Μουζάκη μεταξύ άλλων, που περιγράφουν την Καίτη Μπελίντα ως σκληρή συνεργάτιδα που επιβλήθηκε στο μουσικό θέατρο χάρη στον δεσμό της με τον Μπουρνέλλη αλλά και χάρη στην επιθυμία του Μπουρνέλλη να δείχνει στους συνεργάτες του ότι αυτός ήταν ο άρχοντας του μουσικού θεάτρου και έκανε ό,τι εκείνος ήθελε... Έτσι, λένε οι μαρτυρίες, οι συγγραφείς, οι συνθέτες και οι σκηνογράφοι ασχολούνταν πρώτα με τα νούμερα και τα τραγούδια της Καίτης Μπελίντα και ύστερα με τον υπόλοιπο θίασο.
Έμειναν κλασικές οι μεγαλοπρεπείς εμφανίσεις της σε ανθοστόλιστες κούνιες που κατέβαιναν από την οροφή του «Ακροπόλ» ενώ στις αποθεώσεις των επιθεωρήσεων ακουγόταν από τα μεγάφωνα «κυρίες και κύριοι, ο θίασος του "Ακροπόλ" και η κυρία Μπελίντα...», κι ας ανήκαν στον θίασο μεγάλα ονόματα όπως ο Αυλωνίτης και ο Μακρής.
Η Σπεράντζα Βρανά (στο βιβλίο της "Τα μπουλούκια, το θέατρο κι εγώ") τονίζει ότι στην προσωπική της ζωή η Καίτη Μπελίντα ήταν αρνάκι, έκτακτη φίλη. Στα ζητήματα της δουλειάς όμως είχε σιδερένια θέληση και επέβαλλε, με τη βοήθεια του Μπουρνέλλη, τη δική της άποψη. Η Μπελίντα είχε τη λεβεντιά, λέει η Βρανά, να αναγνωρίζει τις καλλιτεχνικές της αδυναμίες, αλλά δούλευε πολύ σκληρά και έγινε σύντομα μεγάλο αστέρι. Δεν είχε μεγάλη έκταση φωνής όπως, ας πούμε, η φίλη και συμπρωταγωνίστρια της Ρένα Βλαχοπούλου, είχε όμως μεγάλη εκφραστικότητα: ζούσε κυριολεκτικά τα λόγια των τραγουδιών της, μετέδιδε το αίσθημα, την τρυφερότητα, τον πόνο και κατάφερνε να γοητεύει το κοινό της.
Ενέπνευσε επίσης και νεότερες τραγουδίστριες. Η Μαρινέλλα, για παράδειγμα, έχει επανειλημμένα αναφέρει πόσο επηρεάστηκε από τον τρόπο ερμηνείας της Μπελίντα. Το 1951 ήταν η «πρώτη διδάξασα» το περίφημο «αρχοντόρεμπέτικο» τραγούδι του Γ. Μουζάκη «Ταμπακιέρα». Συνεργάστηκε με μεγάλους συνθέτες του ελαφρού τραγουδιού όπως ο Μαρούδας, αλλά και με τον Γιώργο Κατσαρό, που ήταν ζευγάρι και στη ζωή.
Η Μπελίντα ήταν αυτή που κέρδισε το 1962 το πρώτο βραβείο στο πρώτο Φεστιβάλ Ελαφρού Τραγουδιού της Θεσσαλονίκης με τις «Αλυσίδες» του Κώστα Γιαννίδη. Είναι επίσης, ένα από τα λίγα «τυχερά» ονόματα του ελαφρού τραγουδιού που δισκογραφούν τραγούδια του Μάνου Χατζιδάκι («Ο ταχυδρόμος πέθανε» και «Το μαντολίνο»).
Έπαιξε και στον κινηματογράφο (Ο τζίτζικας κι ο μέρμηγκας (απόσπασμα στο βίντεο που ακολουθεί), Η φτώχεια θέλει καλοπέραση, Το κορίτσι της γειτονιάς κ.ά.)
Ο θάνατος, αμέσως μετά τη βράβευση
Το 1978 η Μπελίντα αρρωσταίνει από καρκίνο. Η εξέλιξη της ασθένειας είναι άσχημη και τον Σεπτέμβριο βρίσκεται κατάκοιτη σε νοσοκομείο. Μια εβδομάδα ακριβώς πριν πεθάνει, δημοσιεύεται στα "Νέα" η τελευταία της συνέντευξη. Εκεί δηλώνει ότι θέλει να τελειώσει τον δίσκο που ετοίμαζε πριν αρρωστήσει.
Στις δύσκολες στιγμές της δηλώνει: «Ήταν πολλοί αυτοί που μου παραστάθηκαν. Η Ρένα Βλαχοπούλου πρώτη. Κι ύστερα νέα παιδιά, του λαϊκού τραγουδιού. Ο Διονυσίου, ο Πουλόπουλος, ο Μενιδιάτης κι άλλοι πολλοί. Έλειψε όμως ένας Μαρούδας, ένας Παναγόπουλος...». Κοντά της σε όλη αυτή τη δοκιμασία η ηθοποιός Πόπη Κόντου, πιστή της φίλη για περισσότερα από 20 χρόνια, από την εποχή των επιθεωρήσεων του «Ακροπόλ», όπου η Κόντου, ως κομπέρ με φράκο, παρουσίαζε την Μπελίντα στις μεγαλοπρεπείς της εμφανίσεις.
Η Πόπη Κόντου θυμόταν με συγκίνηση, κάποια χρόνια αργότερα στην τηλεοπτική εκπομπή του Αρτεμη Μάτσα "Τα φώτα της ράμπας δεν σβήνουν ποτέ", τις τελευταίες στιγμές της Καίτης Μπελίντα. Το βράδυ της 21ης Σεπτεμβρίου 1978 διεξαγόταν το 17ο Φεστιβάλ Τραγουδιού της Θεσσαλονίκης που σκέφτηκε να τιμήσει τη δημοφιλή ερμηνεύτρια, την πρώτη νικήτρια του θεσμού αυτού. Η Μπελίντα συγκινημένη για αυτή την τιμή περίμενε με μια, παράξενη για την κατάσταση της, δύναμη να ακούσει τη βράβευση της από ένα ραδιόφωνο στο δωμάτιο του νοσοκομείου όπου νοσηλευόταν. Μόλις αναγγέλθηκε το βραβείο, θυμάται η Πόπη Κόντου, η Μπελίντα ψέλλισε«ευχαριστώ» και... έφυγε.
Την επόμενη μέρα, στην κηδεία της, την αποχαιρέτησαν η Ρένα Βλαχοπούλου, η Άννα Καλουτά, η Μαρινέλλα, η Τζένη Βάνου, ο Γιώργος Κατσαρός και πλήθος θαυμαστών και θαυμαστριών της που την ώρα της ταφής τραγουδούσαν συγκινημένοι την παλιά της επιτυχία: «Κόσμος πάει κι έρχεται...».

Τα στοιχεία έχουν αντληθεί από το ιστολόγιο vlahopoulou.blogspot.com.

Έχουν αποφασίσει για εμάς, αργό θάνατο μέσα στο ευρώ

Μερικά δισ... 2-3 ή και 6-7 δεν θα προσφέρουν τίποτα. Απλά θα παρατείνουν το μαρτύριο της πορείας προς την καταστροφή για 1-2 μήνες ακόμα. Γράφει ο Δημήτρης Παπακωνσταντίνου.
"Δεν πήγα στο δείπνο με τους άλλους υπουργούς γιατί είναι βαρετά"
Κύκλοι του ΥΠΟΙΚ επιβεβαιώνουν το δημοσίευμα του Reuters και διευκρινίζουν ότι "προτίμησε να δειπνήσει με φίλους και συνεργάτες".
Ύπαρξη "Plan B" υπαινίσσεται ο Schaeuble
Παρομοίασε την προετοιμασία για ενδεχόμενο Grexit, με τις διαδικασίες πριν τη γερμανική ενοποίηση. Επιφυλάξεις Weidmann για έκτακτη ρευστότητα στις ελληνικές τράπεζες.
Εκτός ευρώ οι... δημόσιοι υπάλληλοι;
Το Spiegel υποστηρίζει ότι οι δανειστές έχουν διερευνήσει τις συνέπειες ενός Grexit και κάνει λόγο για σχετικό non paper του ΔΝΤ. "Ελεγχόμενη" για το Ταμείο η χρεοκοπία, δηλώνει ο Α. Weber.