Κυριακή 28 Αυγούστου 2011

Με πέντε blogs μας πολεμάνε!!!

 Η κατάσταση που επικρατεί τον τελευταίο καιρό στο διαδίκτυο είναι ξεκαρδιστική, λέμε ξεκαρδιστική γιατί μόνο γέλια μπορεί να σου προκαλέσει η όλη προσπάθεια, από ποίους;...μα απο αυτούς που πιστεύουν οτι θίγονται απο της Αργολικές Ειδήσεις.Με όχι ένα, ούτε δυο... αλλά με πέντε blogs, πολεμάνε την προσπάθεια που κάνουμε για ενημέρωση, κρητική και έλεγχο.Δεν είχαν συνηθίσει οι άνθρωποι στην κρητική που ακούγετε δημόσια.
 Να σας πούμε εμείς τι λέγανε και τι πιστεύανε τόσα χρόνια:"...που θα βρούνε οι μ@λ@κες εφημερίδα ή κανάλι να φιλοξενήσει κάτι που θα μας πλήξει,τα μέσα που υπάρχουν είναι πιασμένα και ταϊσμένα καλά δεν περνάει τίποτα" και πράγματι,ας βρεθεί κάποιος να μας υποδείξει ενα ρεπορτάζ σε οποιοδήποτε μέσο, που να είναι προσέξτε,... αρνητικό για αυτούς, λες και είναι όλα καλώς καμωμένα και δεν χρήζουν κρητικής απο τα μέσα ενημέρωσης.

 Εδώ μια μικρή παρένθεση... αυτό που γίνετε τα τελευταία χρόνια στο χώρο της ενημέρωσης εκτός από μια μικρή, πάρα πολύ μικρή εξαίρεση,(και το έχουν πληρώσει ακριβά αυτό πιστέψτε το) είναι ντροπή για την ανθρώπινη ΥΠΟΣΤΑΣΗ και το εννοούμε αυτό!!!

 Τώρα ας ξανά έρθουμε στο θέμα μας, προσπαθούν λοιπόν με τα blogs αυτά που ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια τον τελευταίο καιρό και μην περιμένετε να βάλουμε τους συνδέσμους των blogς αυτών, σιγά μην του διαφημίσουμε κιόλας,να αποδείξουν τι ακριβώς δεν έχουμε καταλάβει. Γιατί εκτός απο τον υβριστικό τρόπο που χρησιμοποιούν για να μας πλήξουν,δεν γράφουν και κάτι ως απάντηση.Το ιδιο κάνουν και με τα emails που μας στέλνουν (τα έχουμε κρατήσει όλα, κάποια στιγμή θα τα αναρτήσουμε για να καταλάβετε για τι ανθρώπους μιλάμε) μας βρίζουν και προσπαθούν να μας φοβίσουν. Έχουν βάλει λυτούς και δεμένους για να μάθουν για εμάς, αυτό τους καίει,λες και αν μάθουν θα μας κάνουνε ντα ντα ή θα μας κόψουν το μισθό.

 Αυτή την δουλειά κύριοι την έχουμε αναλάβει εμείς. Εμείς και ο κόσμος που μας διαβάζει θέλουμε να κόψουμε το μπαξίσι των μισθοδοτούμενων χαφιέδων σας,που τόσα χρόνια τρώνε απο τις σάρκες των πολιτών.

 Και κάτι άλλο επίσης,το γλέντι δεν άρχισε καν ακόμα, χειμώνας έρχεται και θα δείτε πολλά,μα πάρα πολλά ακόμα, αυτό είναι υπόσχεση!!!


Με τιμή (που τιμή δεν έχει) Αργολικές Ειδήσεις._
 

Μια λάμψη στο σκοτάδι

φωτορεπορτάζ:Μια λάμψη στο σκοτάδι
 
Στην Αθήνα έχουμε τις τελευταίες ημέρες σφοδρούς ανέμους που ταλαιπωρούν όσους επιστρέφουν από τις διακοπές τους. Στη Γερμανία, από την άλλη πλευρά, έχουν βροχές και καταιγίδες. Και τη νύχτα, οι καταιγίδες αυτές φωτίζουν μερικές φορές με εντυπωσιακό τρόπο τον ουρανό. Η φωτογραφία έχει τραβηχτεί κοντά στην πόλη Γιάκομπσντορφ του Βρανδεμβούργου, σε μια περιοχή με ανεμογεννήτριες, οι οποίες φωτισμένες με αυτόν τον τρόπο είναι σίγουρο ότι θα άρεσαν ακόμη και στους – αρκετούς εν Ελλάδι – επικριτές τους.

Το Αργος επενδύει στο μέλλον.

Η ιστορική πόλη αξιοποιεί τους παλιούς Στρατώνες και αποκτά πρότυπο Βυζαντινό Μουσείο, σύμβολο μιας νέας εποχής.

Της Χριστινας Σανουδου

Σε περιόδους ειρήνης, χρησιμοποιήθηκαν ως νοσοκομείο, σχολείο, αγορά, ταχυδρομείο και αγορά. Σε πιο «σκοτεινές» εποχές, μετατράπηκαν σε στρατόπεδο συγκέντρωσης για Τούρκους αιχμαλώτους των Βαλκανικών Πολέμων, σε χώρο ανακρίσεων και βασανιστηρίων, αλλά και σε προσωρινό κατάλυμα για Μικρασιάτες πρόσφυγες. Οι εμβληματικοί Στρατώνες του Καποδίστρια στο Αργος, η πορεία των οποίων είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την Ιστορία της Ελλάδας, αποκτούν επιτέλους μια «ταιριαστή» χρήση: το πρώτο Βυζαντινό Μουσείο της Πελοποννήσου αναμένεται να ανοίξει για το κοινό σε περίπου ενάμιση χρόνο, αναδεικνύοντας τον πολιτισμικό πλούτο της άγνωστης στο ευρύ κοινό μεσαιωνικής Αργολίδας και συμπληρώνοντας το πολιτισμικό παζλ που συνθέτουν οι πολυάριθμοι αρχαιολογικοί χώροι της περιοχής, από την Αρχαία Ακρόπολη του Αργους ώς τις γειτονικές Μυκήνες, την Τίρυνθα και την Επίδαυρο.
 Παράλληλα, εκτιμάται ότι θα φέρει με μια πνοή ανανέωσης στο Αργος- μία από τις σημαντικότερες πόλεις της αρχαιότητας, με αναφορές στα ομηρικά έπη και τα γραπτά των αρχαίων ιστορικών και τραγικών ποιητών, που όμως εδώ και δεκαετίες έχει περάσει στην αφάνεια. Αυτή τη στιγμή, ακόμα και το αξιόλογο Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης «δέχεται λιγότερο από 1.000 επισκέπτες τον χρόνο», αναγνωρίζει ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Δήμου Αργους - Μυκηνών, Ιωάννης Μαλτέζος. «Στο Αργος δεν έχουμε δυστυχώς σημεία αναφοράς και μέρη που να έχουμε αναδείξει επαρκώς. Θέλουμε να αλλάξει αυτό», υπογραμμίζει.

Χτισμένο από τους Ενετούς τη δεκαετία του 1690, το κτίριο των Στρατώνων αρχικά αποτέλεσε νοσοκομείο των Αδελφών του Ελέους, ενώ στα χρόνια της Τουρκοκρατίας φιλοξένησε το παζάρι και το ταχυδρομείο της πόλης. «Κατά την Επανάσταση το κτίριο υπέστη μεγάλη καταστροφή και σύμφωνα με μαρτυρίες ξένων περιηγητών είχε μεταβληθεί σε ερείπια», εξιστορεί ο Αναστάσιος Τσάγκος, ιδρυτής και γ.γ.της Αργολικής Αρχειακής Βιβλιοθήκης Ιστορίας και Πολιτισμού, αλλά αργότερα ξαναχτίστηκε από τον Καποδίστρια. Στις αρχικές προθέσεις της πρώτης κυβέρνησης της ελεύθερης Ελλάδας ήταν να ιδρύσει εκεί το πρώτο πανεπιστήμιο της χώρας, όμως το σχέδιο ουδέποτε έφτασε σε επίπεδο υλοποίησης.

Τον Μάρτιο του 1977, το δημοτικό συμβούλιο Αργους αποφασίζει να κατεδαφίσει το κτίριο, το οποίο είχε πρόσφατα περάσει στην κυριότητα του δήμου, πυροδοτώντας έντονες αντιδράσεις από τον Τύπο και τοπικούς φορείς. «Αρχίζει στον τόπο μια σκληρή μάχη, όχι μόνο για τη διατήρησή τους, αλλά και για τη μετατροπή τους σε τοπικό πολιτιστικό κέντρο», υποστηρίζει ο κ. Τσάγκος. Τελικά, η διαμάχη είχε αίσιο τέλος, αφού το κτίριο κηρύχθηκε διατηρητέο από το υπουργείο Πολιτισμού. Πιο πρόσφατα, και έπειτα από πρόταση της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας, ο δήμος δέχθηκε να το παραχωρήσει για τη δημιουργία του Βυζαντινού Μουσείου.

Προερχόμενα κυρίως από ανασκαφικές έρευνες στο Αργος και τις γύρω περιοχές, τα περίπου 670 εκθέματα του Μουσείου αφηγούνται την ιστορία της βυζαντινής Αργολίδας, η οποία αποτέλεσε «περιοχή ιδιαίτερης σημασίας με μεγάλη ανάπτυξη», όπως τονίζει ο προϊστάμενος της 25ης ΕΒΑ, Δημήτρης Αθανασούλης. Ουσιαστικά, πρόκειται για «άγνωστα αντικείμενα, που δεν έχουν εκτεθεί ποτέ», ανάμεσά τους εντυπωσιακά «ψηφιδωτά από ναούς και οικίες της προβυζαντινής περιόδου», συνεχίζει. Θα παρουσιαστούν, επίσης, ευρήματα από τις συνεχιζόμενες έρευνες στο Σπήλαιο της Ανδρίτσας, όπου κατέφυγε -και τελικά εγκλωβίστηκε- για άγνωστα αίτια μια ομάδα χριστιανών στα τέλη του 6ου αιώνα. Η συλλογή θα περιλαμβάνει, ακόμα, υλικό από την περίοδο της Τουρκοκρατίας, ενώ επιμέρους ενότητες θα εστιάζουν στην παρουσία των Ενετών και Φράγκων στην περιοχή.

Το έργο οργάνωσης και λειτουργίας της μόνιμης έκθεσης έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ με προϋπολογισμό 996.000 ευρώ. Εκτός από τη δυτική πτέρυγα, ο δήμος -ο οποίος χρηματοδότησε τη μουσειολογική μελέτη και μέρος της μουσειογραφικής- παραχωρεί και άλλα τμήματα του κτιρίου για τη δημιουργία αποθηκών και αίθουσας περιοδικών εκθέσεων. Στους υπόλοιπους χώρους του οικοδομήματος σχεδιάζεται, μεταξύ άλλων, η δημιουργία δημοτικής βιβλιοθήκης.

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_civ_100016_27/08/2011_453957

Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

Παράδειγμα προς αποφυγή η υπεράντληση στην Αργολίδα.

 Στην Αργολίδα παλαιότερα οι αγρότες έβρισκαν νερό στα 50 μέτρα, σήμερα ενίοτε στα 400 ώς 700 μέτρα και τώρα συχνά είναι θαλασσινό, εξαιτίας των χιλιάδων παράνομων γεωτρήσεων.
Με τον εμπλουτισμό των νερών, ελπίζουν πως η κατάσταση θ' αλλάξει.
«Η Αργολίδα, που είχε πλούσιο υδροφόρο ορίζοντα, διδάσκεται σε όλον τον κόσμο ως κλασικό παράδειγμα προς αποφυγήν υπεράντλησης νερού», εξηγεί ο Γ. Στουρνάρας. «Αγρότες με μεγάλο κλήρο έφταναν στο σημείο να έχουν δύο και τρεις γεωτρήσεις για να ποτίζουν».

Το πρόβλημα είναι έντονο και στη δυτική Πελοπόννησο, στις περιοχές που χρειάζονται νερά για αρδεύσεις (Ηλεία, Μεσσηνία) και φυσικά στη Θεσσαλία, όπου το θέμα της εκτροπής ή μη των νερών του Αχελώου είναι σημείο τριβής σε κάθε προεκλογική περίοδο. Οι άδειες για γεωτρήσεις δεν μπορούν να χορηγούνται ανεξέλεγκτα, ανεξάρτητα από την πυκνότητα και την ποιότητα των βροχοπτώσεων σε κάθε περιοχή, αλλά κι από τις ανάγκες για αρδεύσεις, ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, βιομηχανίες κ.ά.
Α.ΣΤ.

Η ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΦΑΝΟΥΡΙΟΥ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΔΡΙΑΝΟΥ ΚΑΙ ΝΑΤΑΛΙΑΣ ΣΤΟ ΚΑΤΣΙΓΚΡΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

Με κάθε λαμπρότητα εορτάστηκε η μνήμη του Αγίου Φανουρίου στο Βυζαντινό μοναστήρι των Αγίων Αδριανού και Ναταλίας στην περιοχή του δημοτικού διαμερίσματος Αγίου Αδριανού ή Κατσιγρίου, το παλιό τοπωνύμιο της περιοχής από την περίοδο της Τουρκοκρατίας.Παραμονή της εορτής έρχεται κόσμος στο μοναστήρι από κάθε μέρος της Αργολίδας, αλλά και της γειτονικής Κορινθίας,φέρνοντας από μία φανουρόπιτα ,θέλοντας έτσι να κάνουν την προσφορά τους στον Αγιο Φανούριο για την εκπλήρωση κάποιου τάματος που είχαν κάνει.Φέτος οι φανουρόπιτες ξεπέρασαν τις 600 και ο ιερέας της κωμοπόλεως ο πατέρας Παναγιώτης διάβαζε ακούραστα τα εκατοντάδες ονόματα που είχαν φέρει γραμμένα,(Υπέρ Υγείας), σε χαρτί ο κόσμος μαζί με τις φανουρόπιτες.Ένα έθιμο που κρατά αρκετές δεκαετίες θα μας πει η γερόντισσα του Ησυχαστηρίου και συνεχίζει θέλει ο κόσμος να δείξει την αγάπη του στον Αγιο Φανούριο ,γι αυτό φέρνουν τις φανουρόπιτες.Στο τέλος του πανηγυρικού εσπερινού οι γυναίκες αφού κόψουν τις φανουρόπιτες τις μοιράζουν στον κόσμο.





ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ

Έξι χιλιόμετρα έξω από την πόλη του Ναυπλίου και ένα χιλιόμετρο μετά το ομώνυμο χωριό Αγ. Αδριανός (Κατσίγκρι) βρίσκεται παλαιός σταυρεπίστεγος ναός, όπου τιμώνται οι Άγιοι μάρτυρες Αδριανός και Ναταλία. Ο ναός στην απογραφή του 1696-1700 αναφέρεται ως παρεκκλήσι του χωριού Μολιβίδι, με εκκλησία την Αγία Παρασκευή και έτερο παρεκκλήσι την Παναγία.

Ο ναός βρίσκεται σε καλή κατάσταση, έχει γίνει όμως επικάλυψη της εξωτερικής τοιχοδομίας και έχει «δεθεί εσωτερικά και εξωτερικά με σιδερόβεργες λόγω των διαφόρων ρωγμών που παρουσιάστηκαν κατά μήκος του να­ού».

Ολόκληρο το εσωτερικό του ναού διακοσμείται με τοιχογραφίες, οι οποίες δεν έχουν υποστεί μεγάλη φθορά, ώστε οι περισσότερες να σώζονται ακέραιες.

Στο μέσο του νοτίου τοίχου σώζεται σε καλή κατάσταση γραπτή επιγραφή, που αναφέρεται σχετικά με την αγιογράφηση του ναού. Κατά την επιγραφή αυτή, ο ναός ιδρύθηκε με δαπάνη του Δραγουμάνου του Μορέως και αγιογραφήθηκε από τον ιερομόναχο Ιερεμία, ο οποίος κατα­γόταν από το Αδάμι Αργολίδος. Αγιογραφήθηκε τον Ιούνιο του έτους 1743.

Επίσης, σύμφωνα με τον Α. Ορλάνδο, η παντελής έλλειψη παραθύρων ή “η ύπαρξη τοιούτων στενωτάτων εν είδη πολεμίστρων” είναι ενδεικτικά των χρόνων της τουρκοκρατίας.

Το τέμπλο, σύμφωνα με μαρτυρίες που έχουμε, έχει αγιογραφηθεί μεταξύ των ετών 1910 έως 1918 και είναι δυτικής τεχνοτροπίας, κάτι που δημιουργεί αντίθεση με την όλη αγιογράφηση του ναού.



Ο Άγιος Φανούριος είναι άγιος της Ορθόδοξης εκκλησίας Η ιστορική ύπαρξή του αγνοήθηκε μέχρι και τον 14ο αιώνα, οπότε και ενευρέθη εικόνα του, στο νησί της Ρόδου. Σύμφωνα με την εικόνα του, ο άγιος ήταν νεαρός στρατιώτης ο οποίος υπέστη 12 μαρτύρια. Υπάρχει επίσης η υπόθεση από ερευνητές ότι ο άγιος συγχέεται με τον Άγιο Γεώργιο, καθώς η εικόνα φαίνεται να έχει αρκετές ομοιότητες με αυτή του Αγίου Γεωργίου.



Από την εύρεση της εικόνας θεωρείται προστάτης του νησιού της Ρόδου. Γρήγορα μάλιστα η φήμη τους ως αγίου του απλώθηκε στα Δωδεκάνησα, την Κύπρο, την Κρήτη, τη Χίο, τη Λέσβο και τον υπόλοιπο ελληνικό χώρο. Σημερα υπάρχουν πολλές εκκλησίες κτισμένες στο όνομά του. Γιορτάζεται στις 27 Αυγούστου.



Η πίτα του Αγίου Φανουρίου είναι μια νηστίσιμη πίτα που φτιάχνεται στην μνήμη του Αγίου (27/08) και προσφέρεται στους πιστούς ως ευλογία.
Σίγουρα είναι ένα έθιμο που ξεκίνησε από μια ευλαβική χειρονομία των πιστών (κυρίως από το γυναικείο φύλλο και το όνομα του έχει συνδεθεί με την εύρεση απολεσθέντων αντικειμένων αλλά και προσώπων) και δεν νομίζουμε ότι υποκρύπτει κάτι το αντικανονικό ή το άσχημο. Άλλωστε αν επρόκειτο για κάτι το οποίο αλλοίωνε την λατρευτική τάξη και ήταν αντίθετο με την εκκλησιαστική μας παράδοση, η εκκλησία είχε τον χρόνο και τον τρόπο να το διορθώσει και να το αποτρέψει.
"Ο νεοφανής Άγιος Φανούριος είναι, στη λαϊκή μας παράδοση, μέγας ευρετής απωλεσθέντων αντικειμένων. Αυτή ακριβώς η ιδιότητα δημιoύργησε το ιδιότυπο λατρευτικό υπόβαθρο της προσφοράς κατά την ημέρα της εορτής του (27 Αυγούστου) εθιμικών άρτων και γλυκισμάτων, τα οποία, αφού ευλογηθούν από τον ιερέα, μοιράζονται στους παρευρισκομένους.
Η σύνδεση του Αγίου με τα χαμένα αντικείμενα είναι παρετυμολογική: Ο Φανούριος φανερώνει! Η λατρεία του Αγίου Φανουρίου φαίνεται ότι ξεκινά από τη Ρόδο, όπου κατά την παράδοση βρέθηκε η εικόνα του, όταν έσκαβαν σε ερείπια παλαιού ναού έξω από τα τείχη της πόλης. Η αμφίεσή του παρέπεμπε σε στρατιωτικό Άγιο. Σε ειδικά εικονίδια πάνω στην ίδια εικόνα υπήρχαν σκηνές από το μαρτύριο του Αγίου. Ο Μητροπολίτης Ρόδου Νείλος (1355-1369) διάβασε την επιγραφή "Άγιος Φανούριος". Από τη Ρόδο η λατρεία του εξαπλώθηκε στα κοντινά νησιά και κυρίως στην Κρήτη, όπου υπάρχουν σήμερα τρία σπουδαία μοναστήρια στα οποία τιμάται και δεκάδες ναοί.
"Στην Κύπρο, στην Κρήτη και σε άλλες περιοχές, ο Άγιος μπορεί να φανερώσει στην κάθε ανύπαντρη κοπέλα το μέλλοντα σύζυγό της! "Οι ανύπαντρες κοπέλες που θέλουν να παντρευτούν ετοιμάζουν φανουρόπιτα για να φανερωθεί ο υποψήφιος γαμπρός". Στη Σκιάθο "πίτα στον Άγιο τάζουν και οι γυναίκες που τον παρακάλεσαν να τους φανερώσει το γαμπρό που θα κάμουν στην κόρη τους". Στη Φλώρινα, η φανουρόπιτα (που την πάνε οι ελεύθερες κοπέλες στην εκκλησιά) χρησιμοποιείται ως ονειρομαντικό μέσον με ένα κομμάτι που βάζουν κάτω απ'το προσκέφαλο (ο Άγιος θα φανερώσει το μέλλοντα σύζυγο).



Συνήθως η Φανουρόπιτα παρασκευάζεται με επτά ή εννιά υλικά! Η επιλογή των αριθμών αυτών δεν είναι καθόλου τυχαία, μια και είναι γνωστός ο ρόλος των αριθμών στις μαντικές και μαγικές πρακτικές. Τα επτά ή εννιά υλικά φαίνεται να ενισχύουν ακόμα περισσότερο τη δύναμη της πίτας

STUDIO B&G studio-press@mailcity.com

Γέμισε το προαύλιο της εκκλησίας με φανουρόπιτες στον Αγ.Ανδριανό.

 Στο Βυζαντινό μοναστήρι των Αγίων Αδριανού και Ναταλίας στην περιοχή του δημοτικού διαμερίσματος Αγίου Αδριανού ή Κατσιγρί,(το παλιό τοπωνύμιο της περιοχής από την περίοδο της Τουρκοκρατίας) εορτάστηκε η μνήμη του Αγίου Φανουρίου .Παραμονή της εορτής έρχεται κόσμος στο μοναστήρι από κάθε μέρος της Αργολίδας, αλλά και της γειτονικής Κορινθίας,φέρνοντας από μία φανουρόπιτα ,θέλοντας έτσι να κάνουν την προσφορά τους στον Αγιο Φανούριο για την εκπλήρωση κάποιου τάματος που είχαν κάνει.
Φέτος οι φανουρόπιτες ξεπέρασαν τις 600 και ο ιερέας π.Παναγιώτης διάβαζε ακούραστα τα εκατοντάδες ονόματα που είχαν φέρει γραμμένα,(Υπέρ Υγείας), σε χαρτί ο κόσμος μαζί με τις φανουρόπιτες.Ένα έθιμο που κρατά αρκετές δεκαετίες θα μας πει η γερόντισσα του Ησυχαστηρίου και συνεχίζει ..."θέλει ο κόσμος να δείξει την αγάπη του στον Αγιο Φανούριο ,γι αυτό φέρνουν τις φανουρόπιτες".Στο τέλος του πανηγυρικού εσπερινού οι γυναίκες αφού κόψουν τις φανουρόπιτες τις μοιράζουν στον κόσμο.

Ο Άγιος Φανούριος.

Ο Άγιος Φανούριος είναι άγιος της Ορθόδοξης εκκλησίας. Η ιστορική ύπαρξή του αγνοήθηκε μέχρι και τον 14ο αιώνα, οπότε και ενευρέθη εικόνα του, στο νησί της Ρόδου. Σύμφωνα με την εικόνα του, ο άγιος ήταν νεαρός στρατιώτης ο οποίος υπέστη 12 μαρτύρια. Υπάρχει επίσης η υπόθεση από ερευνητές ότι ο άγιος συγχέεται με τον Άγιο Γεώργιο, καθώς η εικόνα φαίνεται να έχει αρκετές ομοιότητες με αυτή του Αγίου Γεωργίου.

Από την εύρεση της εικόνας θεωρείται προστάτης του νησιού της Ρόδου. Γρήγορα μάλιστα η φήμη τους ως αγίου του απλώθηκε στα Δωδεκάνησα, την Κύπρο, την Κρήτη, τη Χίο, τη Λέσβο και τον υπόλοιπο ελληνικό χώρο. Σημερα υπάρχουν πολλές εκκλησίες κτισμένες στο όνομά του. Γιορτάζεται στις 27 Αυγούστου.
 Η πίτα του Αγίου Φανουρίου είναι μια νηστίσιμη πίτα που φτιάχνεται στην μνήμη του Αγίου (27/08) και προσφέρεται στους πιστούς ως ευλογία.Σίγουρα είναι ένα έθιμο που ξεκίνησε από μια ευλαβική χειρονομία των πιστών (κυρίως από το γυναικείο φύλλο και το όνομα του έχει συνδεθεί με την εύρεση απολεσθέντων αντικειμένων αλλά και προσώπων) και δεν νομίζουμε ότι υποκρύπτει κάτι το αντικανονικό ή το άσχημο. Άλλωστε αν επρόκειτο για κάτι το οποίο αλλοίωνε την λατρευτική τάξη και ήταν αντίθετο με την εκκλησιαστική μας παράδοση, η εκκλησία είχε τον χρόνο και τον τρόπο να το διορθώσει και να το αποτρέψει.

"Ο νεοφανής Άγιος Φανούριος είναι, στη λαϊκή μας παράδοση, μέγας ευρετής απωλεσθέντων αντικειμένων. Αυτή ακριβώς η ιδιότητα δημιoύργησε το ιδιότυπο λατρευτικό υπόβαθρο της προσφοράς κατά την ημέρα της εορτής του (27 Αυγούστου) εθιμικών άρτων και γλυκισμάτων, τα οποία, αφού ευλογηθούν από τον ιερέα, μοιράζονται στους παρευρισκομένους.
 Η σύνδεση του Αγίου με τα χαμένα αντικείμενα είναι παρετυμολογική: Ο Φανούριος φανερώνει! Η λατρεία του Αγίου Φανουρίου φαίνεται ότι ξεκινά από τη Ρόδο, όπου κατά την παράδοση βρέθηκε η εικόνα του, όταν έσκαβαν σε ερείπια παλαιού ναού έξω από τα τείχη της πόλης. Η αμφίεσή του παρέπεμπε σε στρατιωτικό Άγιο. Σε ειδικά εικονίδια πάνω στην ίδια εικόνα υπήρχαν σκηνές από το μαρτύριο του Αγίου. Ο Μητροπολίτης Ρόδου Νείλος (1355-1369) διάβασε την επιγραφή "Άγιος Φανούριος". Από τη Ρόδο η λατρεία του εξαπλώθηκε στα κοντινά νησιά και κυρίως στην Κρήτη, όπου υπάρχουν σήμερα τρία σπουδαία μοναστήρια στα οποία τιμάται και δεκάδες ναοί.
"Στην Κύπρο, στην Κρήτη και σε άλλες περιοχές, ο Άγιος μπορεί να φανερώσει στην κάθε ανύπαντρη κοπέλα το μέλλοντα σύζυγό της! "Οι ανύπαντρες κοπέλες που θέλουν να παντρευτούν ετοιμάζουν φανουρόπιτα για να φανερωθεί ο υποψήφιος γαμπρός". Στη Σκιάθο "πίτα στον Άγιο τάζουν και οι γυναίκες που τον παρακάλεσαν να τους φανερώσει το γαμπρό που θα κάμουν στην κόρη τους". Στη Φλώρινα, η φανουρόπιτα (που την πάνε οι ελεύθερες κοπέλες στην εκκλησιά) χρησιμοποιείται ως ονειρομαντικό μέσον με ένα κομμάτι που βάζουν κάτω απ'το προσκέφαλο (ο Άγιος θα φανερώσει το μέλλοντα σύζυγο).
 Συνήθως η Φανουρόπιτα παρασκευάζεται με επτά ή εννιά υλικά! Η επιλογή των αριθμών αυτών δεν είναι καθόλου τυχαία, μια και είναι γνωστός ο ρόλος των αριθμών στις μαντικές και μαγικές πρακτικές. Τα επτά ή εννιά υλικά φαίνεται να ενισχύουν ακόμα περισσότερο τη δύναμη της πίτας.

STUDIO B&G studio-press@mailcity.com
  
 
Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

Εκκενώνεται χωριό στην Τρίπολη λόγω πυρκαγιάς.

 Πυρκαγιά ξέσπασε σε δασική έκταση κοντά στο χωριό Πάπαρη Τρίπολης στο νομό Αρκαδίας. 
Για την κατάσβεσή της επιχειρούν 30 πυροσβέστες με 12 οχήματα, μία ομάδα πεζοπόρο τμήμα και τέσσερα αεροσκάφη.Όπως δήλωσε ο αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας του δήμου Τρίπολης, Γιώργος Καρλής οι κάτοικοι του χωριού απομακρύνονται με λεωφορεία ΚΤΕΛ.Επιπλέον, ο κ. Καρλής έκανε έκκληση για συνδρομή βυτιοφόρων από γειτονικούς δήμους.

Στο σταθμό διοδίων Ασέας βρίσκονται λεωφορεία του ΚΤΕΛ Αρκαδίας για εκκένωση κι άλλων χωριών εφόσον κριθεί αναγκαίο.
Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

ΤΟ ΔΡΕΠΑΝΟ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΕΟΡΤΑΣΕ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΑΔΡΙΑΝΟ ΚΑΙ ΝΑΤΑΛΙΑ

Με κάθε λαμπρότητα εορτάστηκε η μνήμη των Αγίων μαρτύρων Αδριανού και Ναταλίας στον ομώνυμο ιερό ναό στο Δρέπανο Αργολίδας, μία κωμόπολη που βρίσκεται μόλις 6κμ από το Ναύπλιο. Φέτος τον πανηγυρικό εσπερινό τέλεσε ο θεοφιλέστατος επίσκοπος Επιδαύρου κ. Καλλίνικος  πλαισιωμένος από ιερείς από την ευρύτερη περιοχή.Στο τέλος του εσπερινού και μετά το θείο κήρυγμα από τον επίσκοπο ακολούθησε η λιτάνευση της ιερής εικόνας των Αγίων σε όλο το χωριό προς ευλογία του τόπου και των κατοίκων της.Να σημειωθεί πως ο ιερός ναός των Αγίων Αδριανού και Ναταλίας είναι χτισμένος προ του 1830 βάση μαρτυριών καθώς και από τις ημερομηνίες σε κάποιες παλιές εικόνες ,μάλιστα βάση προφορικών μαρτυριών υπήρχε εκεί άλλος ναός μικρός και οι κάτοικοι της περιοχής έφτιαξαν μεγαλύτερο , εσωτερικά ο ναός φέρει ξύλινο τέμπλο με μαρμάρινα ανάγλυφα .




Οι ένδοξοι αυτοί Άγιοι του Θεού, κατάγονταν από τη Νικομήδεια της βορειοδυτικής Μικράς Ασίας. Έζησαν και αναδείχτηκαν Άγιοι με τη θαυμαστή πολιτεία τους, στην αρχή της τέταρτης εκατονταετίας, λίγα χρόνια πριν τη νίκη του Χριστιανισμού, με την επικράτηση του Ισαποστόλου Ρωμαίου Αυτοκράτορος, Μεγάλου Κωνσταντίνου.
Ήταν η δεύτερη περίοδος της βασιλείας του ειδωλομανούς Μαξιμιανού. Στη διάρκεια ενός διωγμού των χριστιανών της Νικομηδείας, είχαν συλληφθεί ανάμεσα σε άλλους
και εικοσιτρείς ευσεβείς άνδρες που βρέθηκαν κρυμμένοι σε κοντινή σπηλιά. Είχαν καταφύγει εκεί για να γλιτώσουν από τον κατατρεγμό των ειδωλολατρών, που
κατείχαν την εξουσία. Οι άνθρωποι αυτοί μεταφέρονταν στην πόλη, για να κλειστούν στη φυλακή, και οι φρουροί τούς συμπεριφέρονταν με ιδιαίτερα σκληρό τρόπο. Ο νεαρός Αδριανός, ο οποίος πρόσφατα είχε ασπαστεί κι αυτός μαζί με τη συμβία του Ναταλία την πίστη του Χριστού, και είχε βαπτιστεί και ενταχθεί στην Εκκλησία, συνάντησε στο δρόμο τη θλιβερή πομπή. Το θέαμα μεταφερόμενων καταδίκων δεν ήταν, βέβαια, σπάνιο τα χρόνια εκείνα στους δρόμους της Αυτοκρατορίας, αλλά ο Αδριανός, επειδή ανησύχησε μην ήταν χριστιανοί οι κατατρεγμένοι, κοντοστάθηκε για να πληροφορηθεί την αιτία της σύλληψής τους. Τους ρώτησε, για χάρη ποιας
απολαβής που επιδίωκαν, βρέθηκαν να υποφέρουν. Και πήρε αμέσως την απάντηση που μέσα του ανέμενε. «Για να κερδίσουμε τα αγαθά που επαγγέλθηκε ο Θεός σε
όσους κακοπαθούν για τη δόξα του. Αγαθά που με κανένα άλλο δε συγκρίνονται σε τούτη τη γη. Αγαθά που καμιά γλώσσα δεν τολμά να περιγράψει, και κανένας νους
να σκεφτεί».




Τα λόγια των ομολογητών της Πίστεως προκάλεσαν στον Αδριανό βαθιά κατάνυξη. Η χάρη του Θεού ευδόκησε να τον γεμίσει με θάρρος, έτσι που αμέσως αποφάσισε
να μην κρύβεται ο ίδιος. Και έσπευσε χαρούμενος να δηλώσει στους φρουρούς ότι ήταν κι αυτός χριστιανός, και συνεπώς, απαιτούσε να συμμεριστεί την τύχη των αδελφών του. Τον συνέλαβαν, λοιπόν, παρευθύς, και τον οδήγησαν μαζί με τους άλλους στη φυλακή.
Η συμβία του Ναταλία πληροφορήθηκε πως είχε συλληφθεί ο σύμβιός της, και μη ξέροντας την αιτία της συλλήψεώς του, στενοχωρήθηκε πολύ. Όταν, όμως, κάποιοι
αυτόπτες της περιέγραψαν με λεπτομέρειες τα γεγονότα, θεώρησε καύχημα της την ενέργεια του Αδριανού. Έτρεξε μάλιστα, να συναντήσει τις συμβίες των άλλων
ομολογητών, και στήριζε όσες θλίβονταν κι αγωνιούσαν. Τους έλεγε πως η θυσία για το Χριστό, ήταν ό,τι ωραιότερο μπορούσε να συμβεί στους δικούς τους και
ότι οι ίδιες θα έπρεπε να χαίρονται και να δοξολογούν το Θεό, που αξιώθηκαν τέτοιας τιμής.
Αργότερα δε, ντύθηκε με το πιο λαμπρό της φόρεμα και πήγε στη φυλακή. Γύριζε τα κελιά και ενθάρρυνε τους ομολογητές. Όταν ανακάλυψε τον Αδριανό, έπεσε στην
αγκαλιά του και με δάκρυα χαράς τον ασπαζόταν και τον εγκαρδίωνε. Του έλεγε πόσο τον θεωρούσε ευτυχισμένο, που του δόθηκε το προνόμιο να μαρτυρήσει για τον Χριστό μπροστά στους άρχοντες, και πόσο η ίδια ένιωθε περήφανη για την ενέργειά του να σπεύσει να ομολογήσει την Πίστη του την ώρα του κατατρεγμού.


Επειδή, μάλιστα, καταλάβαινε πόσο δύσκολες στιγμές τον περίμεναν όταν θα άρχιζαν τα βασανιστήρια για να αρνηθεί το Χριστό, τον φιλοτιμούσε με λόγια θερμά.
«Πρόσεξε, του έλεγε, να μείνεις ασάλευτος κι εδραίος ό,τι κι αν πάθεις. Το στεφάνι που παρέχει ο Κύριός μας στους πιστούς φίλους του, σε περιμένει».
Κατόπιν, έτρεξε στους πρεσβυτέρους της Εκκλησίας της Νικομηδείας, και ζήτησε να τελέσουν την Θεία Λειτουργία, για να ικετεύσουν τον Κύριο, ώστε όλοι μαζί να αντέξουν οι φυλακισμένοι τα βάσανα που τους ανέμεναν. Γύρισε κατάκοπη στο σπίτι της, και επιδόθηκε στην προσευχή. Παρακαλούσε να δοθεί στον Αδριανό και στους άλλους ομολογητές η καρτερία που χρειάζονταν για να μείνουν ακλόνητοι στην Πίστη.
Ήταν βαθιά χαράματα όταν άκουσε βήματα να πλησιάζουν στην αυλή της. Σταμάτησε την προσευχή και βγήκε ανήσυχη στο κεφαλόσκαλο. Η έκπληξή της ήταν μεγάλη, όταν διέκρινε στο μισοσκόταδο τον Αδριανό. Συνοδευόταν από ένα άντρα της φρουράς. Η Ναταλία έβαλε με τον νου της πως ο σύμβιός της απαρνήθηκε το Χριστό, και γι’ αυτό αφέθηκε ελεύθερος. Την πλημμύρισε πόνος απροσμέτρητος, αλλά και θυμός ασυγκράτητος. Και ξέσπασε. «Δε ντρέπεσαι, του είπε, να εγκαταλείψεις έτσι άνανδρα τον αγώνα; Τι χριστιανός είσαι εσύ, που σε τρόμαξαν τα βασανιστήρια και έτρεξες να χωθείς στην ασφάλεια του σπιτιού; Δε θέλω εγώ για άντρα μου ένα δειλό και φοβιτσιάρη».
Ο Αδριανός, γεμάτος κατανόηση για τη στάση της συμβίας του, και δικαιολογώντας το θυμό της, την καθησύχασε και της εξήγησε το λόγο της παρουσίας του. Θέλοντας
να την ξαναδεί για τελευταία φορά, είχε πείσει το φρουρό να τον μεταφέρει για λίγο στο σπίτι τους, υποσχόμενος ότι θα του χάριζε κάποια πολύτιμα αντικείμενα που φύλασσε. Ήθελε, εξάλλου, να την παρακαλέσει να βρεθεί το πρωί στο χώρο όπου ο άρχοντας θα υπέβαλλε τους ομολογητές σε βασανιστήρια. Όλοι τους γύρευαν να είναι εκεί η Ναταλία, για να τους ενθαρρύνει. Είχαν τόσο πολύ εγκαρδιωθεί από την απογευματινή της επίσκεψη στη φυλακή, ώστε ένιωθαν σίγουροι πως με κείνην δίπλα τους, θα έμεναν σταθεροί στο μαρτύριο.
Η Ναταλία, μόλις άκουσε τις εξηγήσεις, ρίχτηκε στην αγκαλιά του συμβίου της, και με λυγμούς του ζητούσε να συγχωρέσει την έλλειψη εμπιστοσύνης που του έδειξε με τη συμπεριφορά της. Η χαρά της ήταν ανεκλάλητη, όταν βεβαιώθηκε πως ο Αδριανός την είχε πάραυτα συγχωρέσει. Έσπευσε να φέρει το δώρο για το φρουρό, και μπήκε μπροστά στον δρόμο της επιστροφής προς την φυλακή.
Το πρωί οι φυλακισμένοι μεταφέρθηκαν στο κριτήριο του άρχοντος. Από κοντά και η θαρραλέα Ναταλία. Όπως συνηθιζόταν τους ζητήθηκε να θυσιάσουν στα είδωλα, για να αφεθούν αμέσως ελεύθεροι. Κανένας τους, βέβαια, δεν είχε τέτοια πρόθεση. Άλλωστε, η παρουσία και η προσευχή της Ναταλίας τους έδινε με το παραπάνω το κουράγιο που απαιτούσε η στιγμή. Ακολούθησαν οι απειλές, που αποδείχτηκαν κι αυτές ανώφελες, και τέλος οι φρουροί πήραν τη διαταγή, να αρχίσουν τα βασανιστήρια. Έλπιζε ο άρχοντας πως ο πόνος θα έφερνε το αποτέλεσμα που γύρευε. Όμως, αντίδοτο στον πόνο οι ομολογητές είχαν τις ενθαρρυντικές κραυγές της Ναταλίας. Οι βασανιστές, όταν απελπίστηκαν, προχώρησαν στη σφαγή. Οι ηρωικοί στρατιώτες του Χριστού έφτασαν στο μαρτύριο με χαρά, υμνώντας το Θεό και ευχαριστώντας τον για την παρουσία κοντά τους της γενναίας Ναταλίας. Τον εικοσιοκτάχρονο Αδριανό, ο άρχοντας έδωσε εντολή να τον τεμαχίσουν ζωντανό, για να εκδικηθεί τη Ναταλία. Αυτή, όμως, του απάντησε με το δικό της τρόπο.
Έμεινε εκεί, παρακολουθώντας και ενθαρρύνοντας το μαρτύριο του συζύγου της, και συνέλεγε τα τίμια μέλη του που πετούσαν οι δήμιοι. Όταν ολοκληρώθηκε η θηριωδία, ο άρχοντας διέταξε να κάψουν τα σώματα των Μαρτύρων. Μόλις, όμως, άναψε η φωτιά, μια ξαφνική βροχή του χάλασε τα σχέδια. Έτσι, οι χριστιανοί της Νικομηδείας μπόρεσαν να μαζέψουν τα σώματα, και τα μετέφεραν για ενταφιασμό. Μάλιστα, ένας βαρκάρης, ονόματι Ευσέβιος, φόρτωσε στη βάρκα του πολλά, ανάμεσά τους και τα κομμάτια από το σώμα του Αδριανού, και τα μετέφερε στην απέναντι ακτή του Βυζαντίου, στην Αργυρούπολη. Εκεί τα περιποιήθηκε και τα ενταφίασε.
Λίγες μέρες αργότερα έφτασε στον τόπο του ενταφιασμού και η καρτερόψυχη Ναταλία. Ήρθε αποφασισμένη να μείνει εκεί, στον τόπο που είχε ταφεί ο σύμβιός της. Δε χρειάστηκε, όμως, να περιμένει πολύ. Σύντομα παρέδωσε το πνεύμα, και βρέθηκε ως καλή συμβία κοντά στον Αδριανό, στη θριαμβεύουσα Εκκλησία. Το σώμα της τάφηκε εκεί, δίπλα στον ανδρείο Μάρτυρα.


Η Εκκλησία τιμά τη μνήμη του ζεύγους των Αγίων την 26η Αυγούστου.
Απολυτίκιον. Ήχος γ’. θείας πίστεως.
Αναφαίρετον, όλβον ηγήσω, την σωτήριον πίστιν τρισμάκαρ’ καταλιπών την πατρώαν ασέβειαν, και τω Δεσπότη κατ’ ίχνος επόμενος, κατεπλουτίσθης ενθέοις χαρίσμασιν’ Αδριανέ ένδοξε, Χριστόν τον θεόν ικέτευε, σωθήναι τας ψυχάς ημών
 STUDIO B&G  studio-press@mailcity.com

Σημαντικό: Σύσκεψη στο Γενικό Νοσοκομείο Άργους με θέμα " συνένωση των Νοσοκομείων Άργους και Ναυπλίου"

 Aύριο Σάββατο 27 Αυγούστου 2011 και ώρα 9.30π.μ. θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη στο Γενικό Νοσοκομείο Άργους με θέμα " συνένωση των Νοσοκομείων Άργους και Ναυπλίου" στην Αίθουσα Συνεδριάσεων Δ.Σ. του Γενικού Νοσοκομείου Άργους.

 Παρόντες στη σύσκεψη θα είναι ο Υφυπουργός κ.Μανιάτης Ιωάννης, ο Διοικητής του Γ.Νοσοκομείου Άργους κ.Άρχοντας Ιωάννης και οι Διευθυντές Διοικητικής, Ιατρικής και Νοσηλευτικής Υπηρεσίας, καθώς και οι Πρόεδροι των Επιστημονικών Σύμβουλίων των Νοσοκομείων Άργους και Ναυπλίου.

Θα ακολουθήσει Συνέντευξη Τύπου στις 11.00 π.μ. στην Αίθουσα Διοικητικού Συμβουλίου του Γενικού Νοσοκομείου Άργους.
Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011

ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΕΛΙΑΣ ΣΤΟΝ ΑΧΛΑΔΟΚΑΜΠΟ





Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Αχλαδοκάμπου διοργανώνει την Παρασκευή 26 Αυγούστου και ώρα 21.00 μ.μ την γιορτή της ελιάς στον τόπο της ελιάς.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθέι στο προαύλιο του δημοτικού σχολείου του χωριού, όπου θα προσφερθούν ελαιόλαδο παραγωγής μας, ελιές καθώς επίσης και διάφορα εδέσματα φτιαγμένα από ελιά.
Συντροφιά στην μουσική θα μας κάνουν ο Γιάννης Κατσίγιαννης, Τζένη Κατσίγιαννη και στο κλαρίνο ο Κώστας Μπάος.






Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε , σας παρακαλώ επικοινωνήστε με τον Μπονώρη Μιχάλη στο 6932264356.

Κάηκε σπίτι στα Πυργιώτικα.

 
 Δυστυχώς ένα σπίτι κάηκε ολοσχερώς στην φωτιά που ξέσπασε νωρίτερα στα Πυργιώτικα Αργολίδας, ενώ ένα άλλο γλύτωσε την ολοκληρωτική καταστροφή με ζημιές στην στέγη του.
 Η φωτιά εξαπλώθηκε μέσα στις αυλές των πρώτων σπιτιών του χωριού,και οι κάτοικοι έσπευσαν με λάστιχα και κουβάδες να σβήσουν τις εστίες φωτιάς. Δυστυχώς όμως η φωτιά πρόλαβε και έκαψε ενα κατοικήσιμο σπίτι.
Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

Συνελήφθη στη Νέα Κίο Αργολίδας, ένας αλλοδαπός για απόπειρα κλοπής.

 Συνελήφθη, σήμερα (24-8-2011), τις βραδινές ώρες, στη Νέα Κίο Αργολίδας, από Αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Άργους, ένας 30χρονος αλλοδαπός, για απόπειρα κλοπής.

Ειδικότερα, ο ανωτέρω αλλοδαπός αποπειράθηκε, να αφαιρέσει μεταλλικές σωλήνες από εργοστάσιο ιδιοκτησίας 53χρονου πλην όμως συνελήφθη από τους Αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Άργους που επενέβησαν άμεσα.Ο συλληφθείς, θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου.

Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφαλείας ‘Άργους.
Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Φωτιά σε εξέλιξη αυτήν την ώρα κοντά στο χωριό Πουλακίδα.

 Φωτιά αυτή την ώρα κοντά στο εργοστάσιο Χριστοδούλου. Πολλές πυροσβεστικές δυνάμεις σπεύδουν στην περιοχή και από της δυο πόλεις Ναυπλίου και Αργους. Με τις μέχρι τώρα πληροφορίες καίγεται ο καταυλισμός των Ρομά που βρίσκετε στην περιοχή.Ας ελπίσουμε να μην θρηνήσουμε θύματα και η πυροσβεστική να προλάβει την φωτιά πριν επεκταθεί.
 
Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Συνάντηση Τατούλη - Μανιάτη στη Τρίπολη για το Φυσικό Αέριο.

  Τη Τρίτη 30-8-2011 και ώρα 18.00 στα γραφεία της Περιφέρειας Πελοποννήσου θα πραγματοποιηθεί συνάντηση μεταξύ του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Πέτρου Τατούλη και του Υφυπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Γιάννη Μανιάτη με αντικείμενο την εξεύρεση οριστικών λύσεων στο θέμα του αγωγού φυσικού αερίου στη Περιφέρεια Πελοποννήσου.
Στη συνάντηση θα συμμετέχουν:
οι Αντιπεριφερειάρχες, οι Δήμαρχοι Ναυπλίου, Άργους, Τρίπολης, Μεγαλόπολης, εκπρόσωποι της ΔΕΣΦΑ καθώς και η Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών της Περιφέρειας.
Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Στην βουλή το περιστατικό με τους αφηνιασμένους που τα έκαναν γυαλιά καρφιά σε μπαρ του Ναύπλιου

 Στην βουλή θα φτάσει το θέμα της συμπλοκής σε Bar του Ναυπλίου στις 31 Ιουλίου,(δείτε την ανάρτηση εδώ) όπου οι αφηνιασμένοι όπως τους αποκαλούμε εδώ από τις Αργολικές Ειδήσεις τα έκαναν γυαλιά καρφιά και έστειλαν στο νοσοκομείο δυο συμπολίτες μας. Έτσι οι βουλευτές του ΛΑΟΣ Άδωνις Γεωργιάδης και ο Αθανάσιος Πλεύρης κατέθεσαν ερώτηση προς τον υπουργό προστασίας του πολίτη.

Η ερώτηση έχει ως εξής:


ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΞΙΟΤΙΜΟ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΘΕΜΑ: ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΡΑΜΠΟΥΚΩΝ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ

Σε πρόσφατο δημοσίευμα ιστοσελίδας παρουσιάστηκε η βίαιη επίθεση αριστεριστών σε καφέ – μπαρ του Ναυπλίου. Η συγκεκριμένη συμμορία σύμφωνα με κατοίκους της πόλης έχει διαπράξει και άλλους βανδαλισμούς όπως ρίψη καρεκλών από παραλιακές καφετέριες στη θάλασσα αλλά και ληστεία.
Η συμμορία των «αναρχοαυτόνομων» έσπασε στις 31-7-11 το εν λόγω κατάστημα και τραυμάτισε βαριά 2 πολίτες που νοσηλεύονται στο τοπικό Νοσοκομείο αλλά και άλλους θαμώνες με ρόπαλα, ξύλα και μπουκάλια.
Από τους περίπου 20 δράστες δυστυχώς συνελήφθησαν μόλις 3 από αστυνομικούς του Α.Τ Ναυπλίου, αν και η συγκεκριμένη συμμορία είναι γνωστή στην περιοχή και έχει ως «σήμα κατατεθέν» της τις βίαιες επιθέσεις με παράλληλη χρήση συνθημάτων «αναρχικού» περιεχομένου. Υπογραμμίζεται το γεγονός ότι όπως αναφέρει και το δελτίο τύπου της ΕΛΑΣ τα άτομα αυτά «απρόκλητα προκάλεσαν φθορές και τραυμάτισαν σοβαρά» τους ανυποψίαστους θαμώνες του καταστήματος, ασκώντας προφανώς μέσω των τραμπουκισμών τους «επαναστατική βία».

Συνεπώς ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός,

1. Θα διερευνηθούν όλες οι πτυχές της δράσης της εν λόγω συμμορίας και ιδιαίτερα τα θέματα των ληστειών και της σύστασης συμμορίας;

2. Τι προτίθεσθε να πράξετε για τη σύλληψη όλων των μελών της εν λόγω εγκληματικής οργάνωσης;

3. Ποια μέτρα θα λάβετε έτσι ώστε τέτοιες εγκληματικές δραστηριότητες να μην καλύπτονται από μια ιδιότυπη «πολιτική» ασυλία αλλά όλοι οι δράστες να υπόκεινται στις ποινικές συνέπειες του νόμου όπως απαιτεί η αρχή της ισονομίας;

Οι ερωτώντες Βουλευτές

Αθανάσιος Πλεύρης, Βουλευτής Α’ Αθηνών
Σπυρίδων-Άδωνις Γεωργιάδης, Βουλευτής Β’ Αθηνών

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ

http://www.thanos-plevris.gr/boyli/syllipsi-trampoykon-sto-nayplio.html
Blog Widget by LinkWithin

1 σχόλια:


Ανώνυμος είπε...
Να δείς που οι βουλευτές δεν γνώριζαν τα "μεγάλα ονόματα" των πατεράδων των αλητοτραμπούκων. Γιατί αν τα γνώριζαν, δύσκολα θα ρωτούσαν. Οπως και οι μπάτσοι. Αν δεν "ξέφευγε το θέμα, θα έκαναν τουμπεκί ψιλοκομένο. Γ.Γ.