Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016

ΝΑΥΠΛΙΟ- ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ



Ένα αεροπλάνο περνά μέσα από τα σύννεφα πάνω από την πόλη του Ναυπλίου, Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016. Αίθριος αναμένεται ο καιρός στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου Ναυπλίου.

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

ΝΑΥΠΛΙΟ-ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ


Μια μικρή πεταλούδα  το είδος Lycaeides idas, σε τοποθεσία στην πόλη του Ναυπλίου, Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016. Η  αρσενική πεταλούδα  είναι μπλε πάνω από το μαύρο περίγραμμα ,ενώ το θηλυκό είναι καφετί με μια σειρά από πορτοκαλί μισοφέγγαρα .Κατοικεί σε διάφορες ποώδης και θαμνώδης τοποθεσίες.

Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2016

Απάντησε με Πιραντέλο ο Σταθάκης στα ερωτήματα που ο ίδιος προκάλεσε για το χρέος - Λύση μέχρι τα Χριστούγεννα αλλιώς...12.10.2016 | 19:46

Απάντησε με Πιραντέλο ο Σταθάκης στα ερωτήματα που ο ίδιος προκάλεσε για το χρέος - Λύση μέχρι τα Χριστούγεννα αλλιώς...

- Ο Γ. Σταθάκης δεν διευκρίνισε εάν η φράση “δεν υπάρχει άλλος τρόπος” αφορά το χρέος ή πιθανές πολιτικές εξελίξεις
- Μέσω Twitter απάντησε πως δημοσιογραφικοί κύκλοι συγκράτησαν πως θα υπάρξουν πολιτικές εξελίξεις εάν δεν βρεθεί λύση με το χρέος
- Σημειώνει με νόημα: "Οι Άγγλοι θα το ονόμαζαν wishful thinking αλλά εγώ θα προτιμήσω τον Πιραντέλο, τον πατέρα του Θεάτρου του Παραλόγου"
- Για την εκτίναξη του χρέους επί κυβερνήσεων Καραμανλή δήλωσε πως ήταν αναγκαίο λόγω παλαιότερου δανεισμού

Το ΔΣ Ναυπλιέων ενέκρινε το τοπικό σχέδιο αποκεντρωμένης διαχείρισης αποβλήτων

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 3:28:00 μ.μ. | 
Με ενισχυμένη πλειοψηφία το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ναυπλιέων ενέκρινε το τοπικό σχέδιο αποκεντρωμένης διαχείρισης αποβλήτων.

Δυνατοί άνεμοι πνέουν στην Αργολίδα - Πρόγνωση για τις επόμενες μέρες (βίντεο)

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 1:48:00 μ.μ. | 
Δυνατοί άνεμοι πνέουν στην Αργολίδα - Πρόγνωση για τις επόμενες μέρες
 Δυνατοί νοτιάδες πνέουν από το πρωί στην Αργολίδα δημιουργώντας αρκετά προβλήματα στις παραθαλάσσιες κυρίως περιοχές.

Αργολίδα: Αγόρασαν στο Άργος πίτα σουβλάκι για μικρό παιδί και μέσα βρήκαν... κομμάτι γυαλί!!!

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 12:12:00 μ.μ. | 
Αργολίδα: Αγόρασαν στο Άργος πίτα σουβλάκι για μικρό παιδί και μέσα βρήκαν... κομμάτι γυαλί!!!
 Σοκ για μια μητέρα στο Άργος όταν αγόρασε ένα σουβλάκι πίτα για το μικρό παιδί της από κατάστημα της πόλης και μέσα βρήκαν ένα κομμάτι... γυαλί!!! Αντιλαμβάνεστε τον τρόμο που κυρίευσε την γυναίκα στην θέα του γυαλιού και τους άμεσους κινδύνους που διέτρεχε το μικρό παιδί καθώς ήδη είχε καταναλώσει μέρος από το σουβλάκι.

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην Κόρινθο (βίντεο)

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 12:10:00 μ.μ. | 
Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην Κόρινθο (βίντεο)
Χθες 11.10.2016 το μεσημέρι, στο 3,6 χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού Κορίνθου- Εξαμιλίων, Ι.Χ. επιβατηγό όχημα, που οδηγούσε ένας 30χρονος , συγκρούστηκε με Ι.Χ. φορτηγό όχημα, που οδηγούσε 54χρονος

Περήφανος ο Αριστέας Άργους για την συμμετοχή του Φάνη Μαυρομάτη στο Παναθηναϊκό

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 12:08:00 μ.μ. |  | 
Περήφανος ο Αριστέας Άργους  για την συμμετοχή του Φάνη Μαυρομάτη στο Παναθηναϊκό
 Ένα δικό μας παιδί που ξεκίνησε από την ακαδημία του Αριστέα Άργους ο Φάνης Μαυρομάτης αγωνίστηκε με τον Παναθηναϊκό.

Γκιόλας προς Στουρνάρα: Ποιος ήταν ο έλεγχος από την ΤτΕ στις τράπεζες για τη χορήγηση επισφαλών δανείων; ( βίντεο)

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 12:05:00 μ.μ. |  | 
Γιάννης Γκιόλας προς Στουρνάρα:  Ποιος ήταν ο έλεγχος από την ΤτΕ στις τράπεζες για τη  χορήγηση επισφαλών δανείων; ( βίντεο)
 Ο Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδας κ. Γιάννης Στουρνάρας κατέθεσε στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής που διερευνά τη νομιμότητα χορήγησης δανείων σε πολιτικά κόμματα και επιχειρήσεις ΜΜΕ.
Νάντια Μπαντέκα Headshot

Τρία περιστατικά που μαρτυρούν το «μούδιασμα» της ελληνικής κοινωνίας

Δημοσιεύθηκε: Ενημερώθηκε: 
GREEK SOCIETY
Εκτύπωση
Τις τελευταίες ημέρες βιώνουμε μια συνθήκη στην πολιτική πραγματικότητα της χώρας που παραπαίει μεταξύ συνταγματικότητας και συνταγματικής εκτροπής. Αυτή η συνθήκη τείνει να συγχύσει τους ρόλους των διακριτών εξουσιών - εκτελεστική, νομοθετική, δικαστική, - να θολώσει τις διαχωριστικές τους γραμμές, με αποτέλεσμα την υπονόμευση του κράτους δικαίου αλλά και την απορρύθμιση ορίων που απαιτούν έντονη κοινωνικοπολιτική ωρίμανση για να τεθούν και να διασφαλιστούν. Παράλληλα, ο δημόσιος διάλογος τείνει να εστιάζει σε πράγματα που, πέρα από τα πλαίσια απλών αντανακλαστικών, ίσως και να επικεντρωνόταν ελάχιστα ή καθόλου. Μήπως η ελληνική κοινωνία έχει εκτεθεί σε τέτοια ανεπανόρθωτα πολιτική κατάπτωση τόσο σε επίπεδο πράξης αλλά και ρητορικής και διαλόγου, που πλέον δυσκολεύεται να ξεχωρίσει το μαύρο από το άσπρο και το γκρι;

Πιο συγκεκριμένα, τρία περιστατικά της τελευταίας εβδομάδας αντανακλούν αυτό το φαινόμενο:


Πρώτο περιστατικό, οι δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας Νίκου Φίλη πως «όλα τα προσφυγόπουλα θα κάνουν μάθημα μετά τις 14:00 στα σχολεία», στηλιτεύοντας μάλιστα πρακτικές όπως εκείνες του Ωραιόκαστρου. Μια δήλωση που στην ουσία της εκφράζει οτι το μη νόμιμο (σύμφωνα με αντίστοιχη νομολογία του ΕΔΔΑ όπως Sampanis and others v Greece), δηλαδή ο διαχωρισμός μαθητών σε διαφορετικό σχολικό πρόγραμμα πρωί-απόγευμα βάσει ενός διακριτικού χαρακτηριστικού τους, αυτοαποκαλείται δέον και προοδευτικό. Παράλληλα, ελάχιστος λόγος γίνεται για την ουσία του ζητήματος όπως όφειλε να είναι, με τάξεις υποδοχής, ενισχυτικά τμήματα, και πρωτίστως κοινά μαθήματα με όλους τους μαθητές των κανονικών πρωινών τάξεων, ώστε να δρομολογηθεί μια διαδικασία ένταξής τους στην ελληνική κοινωνία μέσω της εκπαίδευσης. Όλα αυτά απέναντι σε μια κοινωνική ομάδα που πλήττεται από παντού και δε διαθέτει ούτε τα μέσα ούτε τις ανάλογες προτεραιότητες να κάνει χρήση των υπάρχοντων ένδικων βοηθημάτων.
Το δεύτερο περιστατικό αφορά στην εισήγηση του Αρχιεπισκόπου Αθηνών προς την Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος. Ο ίδιος κάνει την εξής αναφορά: «Τί πολίτευμα θά θέλαμε; Ἀσφαλῶς ὄχι αὐτό πού ζήσαμε στή νεότερη Ἑλλάδα μέχρι σήμερα». Δηλαδή ο Αρχιεπίσκοπος ως θεσμικός εκπρόσωπος της Εκκλησίας και ως νομικό πρόσωπο θέτει ζήτημα πολιτεύματος. Ο Αρχιεπίσκοπος που δεν είναι ούτε αστός ούτε και φυσικό πρόσωπο θεωρεί ότι μπορεί και θέτει ζήτημα πολιτεύματος. Παρόλα αυτά, ο δημόσιος διάλογος με λίγες εξαιρέσεις εστίασε στο ζήτημα των θρησκευτικών και σε οιονεί δημοψηφίσματα. Δε χτύπησε δηλαδή κάποιο καμπανάκι από το γεγονός ότι ο θεσμικός ρόλος του Αρχιεπισκόπου είναι συγκεκριμένος, τον γνωρίζει καλά, και κάνοντας αναφορές στο «τι πολίτευμα θέλουμε» πέραν της προκλητικότητας του ζητήματος εκφεύγει και του θεσμικού του ρόλου. Το θέμα του μαθήματος των θρησκευτικών στα σχολεία και του ρόλου της εκκλησίας σε αυτό - που πάλι τείνουμε να εστιάζουμε στο πρώτο και όχι στο δεύτερο - αποτελεί σίγουρα ζήτημα. Αποτελεί άραγε όμως το μείζον θέμα όταν η Εκκλησία δια στόματος Αρχιεπισκόπου μιλάει για το «τι πολίτευμα θέλουμε;» Αποτελεί άραγε μείζον ζήτημα όταν εκεί που πρέπει πράγματι να στραφεί ο δημόσιος διάλογος είναι να προτρέψει το νομοθέτη να προχωρήσει με νομοθετήματα που έχε ήδη προτείνει σε ζητήματα όπως η καύση των νεκρών, το μάθημα των θρησκευτικών στα σχολεία, η ισότητα και ισονομία μειοψηφιών; Θέματα που δεν εμπίπτουν στο γράμμα του Άρθρου 3 του Συντάγματος, το οποίοι ρυθμίζει τις σχέσεις Εκκλησίας-Κράτους και προπαντός να το κάνει χωρίς να εμπλέκεται σε δημόσιο διάλογο με την Εκκλησία ωσάν να είναι η ίδια μέρος με έννομο συμφέρον.
Μήπως η ελληνική κοινωνία έχει εκτεθεί σε τέτοια ανεπανόρθωτα πολιτική κατάπτωση τόσο σε επίπεδο πράξης αλλά και ρητορικής και διαλόγου, που πλέον δυσκολεύεται να ξεχωρίσει το μαύρο από το άσπρο και το γκρι;
Το τρίτο περιστατικό αφορά στις δηλώσεις του προέδρου του Συμβουλίου της Επικρατείας κυρίου Νίκου Σακελλαρίου έξω από το Μέγαρο Μαξίμου, για το γεγονός ότι το ΣτΕ έχει υποχρέωση «να αφουγκράζεται την κοινωνία.» Η υπόνοια και μόνο ότι η Δικαιοσύνη οφείλει να λαμβάνει αποφάσεις σύμφωνα με το κοινωνικό βαρόμετρο, σύμφωνα με τη δημοφιλία τους, και σε κοινή γραμμή με την κοινωνική πλειοψηφία είναι όχι απλά θεσμικά τερατώδης αλλά και επικίνδυνη για το κράτος δικαίου και την διασφάλιση των ελευθεριών των πολιτών. Η Δικαιοσύνη αποτελεί σίγουρα τον τελευταίο θεσμό που οφείλει να έχει οποιαδήποτε άλλη σχέση με την κοινωνία πέρα από την εξασφάλιση της δίκαιης και ισότιμης επιβολής του νόμου, αλλά και της προστασίας των πολιτών απέναντι σε καταχρήσεις του ρόλου και των ορίων της Εκτελεστικής και της Νομοθετικής εξουσίας.
Ο δημόσιος διάλογος και η κοινή γνώμη σφυροκοπούνται καθημερινά από μια Οργουελικών διαστάσεων συνθήκη που συγχέει όχι μόνο έννοιες αλλά και θεσμούς, αρμοδιότητες, και εξουσίες. Κυρίως όμως ζούμε έντονα την απειλή της αλλοίωσης των πολιτικών, κοινωνικών και νομικών αισθητηρίων μας σε τέτοιο βαθμό ώστε να κεντρίζουμε σε πράγματα ελάσσονα και να χάνουμε το μείζον. Τείνουμε να μετατραπούμε, άθελά μας, σε μια κοινωνία χωρίς προσανατολισμό που μουδιασμένη από την καθημερινή κατάπτωση παύει να αντιλαμβάνεται και να αντιδρά στα κρισιμότερα χτυπήματα. «Ελευθερία είναι η ελευθερία να λες ότι δύο και δύο ίσον τέσσερα», αλλά πριν το πεις πρέπει πρώτα να καταλάβεις ότι κάποιος άλλος σου λέει ότι δεν είναι τέσσερα, αλλά πέντε.