Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Εκδήλωση για "Τα προβλήματα στην παραγωγή και την προώθηση των εσπεριδοειδών" διοργανώνει ο Δήμος Ναυπλιέων





















 Ανοιχτή συζήτηση με θέμα, «Τα προβλήματα στην παραγωγή και την προώθηση των εσπεριδοειδών και οι συνέπειες τους στην Τοπική Οικονομία» διοργανώνει ο Δήμος Ναυπλιέων την Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014 και ώρα 19.30 στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων της Περιφερειακής Ενότητας Αργολίδας.

Διαβάστε και κλάψτε: Οι 50 αποδείξεις πως η Ελλάδα αναγεννιέται από τις στάχτες της (επιτρέπονται και τα γέλια)

























 "Η Ελλάδα αναγεννάται από τις στάχτες της", είναι ο τίτλος ολοσέλιδης ανταπόκρισης της "Welt am Sonntag" από την Αθήνα, στην οποία περιγράφεται η "τεράστια πρόοδος" που έχει σημειωθεί σε διάφορους τομείς.

Εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ το έργο της ύδρευσης του Σκαφιδακίου





















 Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης, ύστερα από τη θετική αξιολόγηση της Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής της Περιφέρειας Πελοποννήσου υπέγραψε την απόφαση ένταξης για χρηματοδότηση από το ΔΕΠΙΝ – Πελοποννήσου 2007 – 2013 του έργου «ΥΔΡΕΥΣΗ Τ.Κ. ΣΚΑΦΙΔΑΚΙΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΛΕΡΝΗΣ»,...

Έχουν συλληφθεί αλλά ακόμα έρχονται στο φως νέες λεηλασίες


















 Επτά μήνες συμπληρώνουν πίσω από τα κάγκελα στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου τα μέλη της σπείρας των Πακιστανών που δεν είχαν αφήσει μετασχηματιστή της Δ.Ε.Η. ακέραιο στην ευρύτερη περιοχή της Αργολίδας, αλλά ακόμη έρχονται στο φως νέες λεηλασίες που έχουν φτάσει τη ζημιά της Επιχείρησης κοντά στα 200.000 ευρώ!

Αφιέρωμα στην Δόμνα Σαμίου στην Ν.Κίο















 Το χορευτικό τμήμα του Μορφωτικού Συλλόγου Νέας Κίου διοργανώνει εκδήλωση με θέμα τη ζωή και το έργο της Δόμνας Σαμίου, στο χώρο του πνευματικού κέντρου της πόλης, στις 26 Ιανουαρίου 2014 στις 7.00 μμ.

«Το καλόν…και…το κακόν» από τους σπουδαστές του Θεατρικού Εργαστηρίου της Πολιτιστικής Αργολικής Πρότασης

Ένας μικρός Μπούφος που δεν μπορούσε να κάνει «μπου», μια μαθήτρια που κάνει σκονάκια για να πει το μάθημα στη μαμά της, μια μαμά που ψάχνει το σωστό φουτεράκι για να το φορέσει το παιδί της στην κατάληψη, εφτά γυναίκες που θρηνολογούν το κατεβασμένο τηλέφωνο του πρώην, μια νύφη που τ` αφήνει όλα για τον έρωτα, μια μάνα που λιβανίζει κάθε μέρα τα πτυχία των άνεργων παιδιών της, ένας Δήμαρχος που ανεβαίνει να μιλήσει και ξεχνάει το θέμα του και, τέλος, τα αίτια της μυστηριώδους πτώσης των αεροπλάνων, είναι τα νούμερα της τρελής βραδιάς που παρουσιάζουν οι σπουδαστές του Θεατρικού Εργαστηρίου της Πολιτιστικής Αργολικής Πρότασης σε μια ενιαία παράσταση-revue, που θα παιχθεί στο Ναύπλιο, Θέατρο Τριανόν, στις 18 Ιανουαρίου 2014 στις 8.15 το βράδυ, και στο Άργος στις 19 Ιανουαρίου στο Θέατρο της Οδού Ατρέως την ίδια ώρα.

Η Ναυπλιώτισσα Χαρά Κοσεγιάν επανέρχεται στα λογοτεχνικά πράγματα

 Η Ναυπλιώτισσα συγγραφέας Χαρά Κοσεγιάν επανέρχεται στα λογοτεχνικά πράγματα μετά από 10 χρόνια σιωπής, με τη Λοχεία της Απουσίας που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Οδός Πανός. Πρωτοεμφανίστηκε στη λογοτεχνία με τις Πευκοβελόνες, Τέχνη, Ρόδος, 1998 και ακολούθησαν το Έχει κι άλλες όψεις το φεγγάρι, Νέα σύνορα, Α Λιβάνης, 1999, το Γλυκό με θλιμμένα καρύδια, Κοχλίας (Σαββάλας), 2002 και από τις ίδιες εκδόσεις το 2003 το Ανατέλλει και στην Ντέια.

Ξεκίνησε η προετοιμασία του "Λυγουριάτικου Καρναβαλιού"

 Ο Προοδευτικός Σύλλογος Λυγουριού «Ο Καββαδίας» πιστός στην παράδοση του τόπου, διοργανώνει και φέτος το παραδοσιακό «Λυγουριάτικο Καρναβάλι», την Καθαροδευτέρα 3 Μαρτίου 2014.

Ανοιχτά τα καταστήματα του Άργους την Κυριακή 19 Ιανουαρίου





















 Ανοιχτά θα παραμείνουν τα καταστήματα του Άργους την Κυριακή 19/1/2014. Πιο αναλυτικά, την Δευτέρα ξεκίνησαν οι εκπτώσεις και θα διαρκέσουν μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου.

Καμπόσος: Πέρασε το Σχέδιο πόλης του Νοτίου Τμήματος Άργους από το Συμβούλιο της Επικρατείας

 Πληροφορίες για την υπόθεση του Σχεδίου Πόλης του Νοτίου Τμήματος Άργους έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα ο Δήμαρχος Δημήτρης Καμπόσος, επιστρέφοντας κανονικά στα καθήκοντά του μετά από ολιγοήμερη απουσία λόγω ασθενείας.

Ποταμός Ράδος





















 Ο χείμαρρος Σέλλας ή όπως συχνά αποκαλείται ποταμός Ράδος ή Μπεντένι (Μπεδένι) είναι ο κύριος χείμαρρος της κεντρικής Αργολίδας μήκους περίπου 20 χιλιομέτρων δυτικά του οικισμού Τραχειάς του νομού Αργολίδας που διασχίζει το φαράγγι του Μπεντενιού καθ' όλη τη διάρκεια του χειμώνα, αρκετές χρονιές δε έως τον μήνα Ιούνιο και εκβάλλει στον Αργολικό Κόλπο στην πεδιάδα των Ιρίων.

Προ των πυλών η άδεια για το Κολυμβητήριο στο Άργος



















 Σχεδόν έτοιμη η άδεια για το Κολυμβητήριο, δήλωσε ο δήμαρχος Άργους – Μυκηνών κ. Δημήτρης Καμπόσος και η ένταξή του είναι προ των πυλών. Υπενθυμίζουμε πως προβλέπεται η κατασκευή του στο χώρο του πρώην Γαλακτοκομικού Συνεταιρισμού κάνοντας πράξη ένα μέχρι πρότινος μακρινό όνειρο για το Δήμο. 

Φορητές ψησταριές και αντικολλητικά σκεύη είχαν οι αρχαίοι στις Μυκήνες





















 Φορητές ψησταριές και αντικολλητικά τηγάνια είχαν οι Έλληνες στις αρχαίες Μυκήνες, σύμφωνα με συμπεράσματα έρευνας Αμερικανών επιστημόνων. Όπως ανακοίνωσε η Δρ Τζούλι Χρούμπι του Πανεπιστημίου του Ντάρτμουθ εξέτασε πήλινα σκεύη που βρέθηκαν σε κέντρα του Μυκηναϊκού Πολιτισμού, ο οποίος άκμασε την ύστερη Εποχή του Χαλκού μέχρι το 1200 π.Χ., οπότε και εξαφανίστηκε μυστηριωδώς. 

Κανένα πρόβλημα με το νερό στο Άργος





















 Εμφατικά σημείωσε ο Δήμαρχος πως δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα με το νερό και πως το πρόβλημα του Ναυπλίου δεν έχει καμιά σχέση με του Άργους. Όπως και ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΑΡΜ ενημέρωσε, όταν το προσωπικό διέγνωσε έστω και μικρή θολότητα υποκατέστησε τις πηγές και έτσι δεν δημιουργήθηκε πρόβλημα στην ποιότητα του νερού, του οποίου τα χαρακτηριστικά είναι μέσα σε όλα τα προβλεπόμενα από το νόμο όρια. 

Σαν σήμερα το 1822 η Α' Εθνοσυνέλευση Επιδαύρου καθιερώνει τη γαλανόλευκη ως επίσημο σύμβολο



















Το 1822, μόλις ένα έτος από την διακήρυξη της ανεξαρτησίας και το ξεκίνημα του αγώνα των Ελλήνων, λαμβάνει χώρα η Α´ Εθνική Συνέλευση στην Επίδαυρο.  Το "Προσωρινόν Πολίτευμα της Ελλάδος" που προέκυψε από αυτή την συνέλευση, είναι ουσιαστικά το πρώτο ελληνικό σύνταγμα.

 

Καμπόσος: Μεγάλες παροχές στην χειρότερη ώρα για την πατρίδα (βίντεο)





















 Ο Δήμαρχος Άργους – Μυκηνών σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στο Δελτίο του drtv μίλησε για μείωση του τιμολογίου του νερού, είπε όχι στην αύξηση δημοτικών τελών, ανακοίνωσε την κατασκευή κολυμβητηρίου και την ολοκλήρωση του σχεδίου πόλεως και για πολλά άλλα ….δείτε το video.

Συνάντηση επαγγελματιών με την διοίκηση του νοσοκομείου Αργολίδας

Συνάντηση και συζήτηση είχαν στο Νοσοκομείο Ναυπλίου σήμερα το απόγευμα όλα τα Επαγγελματικά Σωματεία του Ναυπλίου με την διοίκηση του Νοσοκομείου.

Η συνάντηση είχε ως στόχο την γνωριμία με τον νέο διοικητή του νοσοκομείου Αργολίδας Λάμπρο Δημητρογιάννη και τον αναπληρωτή διοικητή Διονύση Στασινόπουλο, των προεδρείων, του Εμπορικού Συλλόγου Ναυπλίου, της Ομοσπονδίας  Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Αργολίδας και των μελών τους, αλλά και να θέσουν τα προβλήματα που έχει ο κλάδος στην νοσοκομειακή περίθαλψη, καθώς πολλοί επαγγελματίες αδυνατούν να πληρώσουν τα ασφαλιστικά τους ταμεία . 

ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΕΓΙΝΕ Η ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗΣ ΠΙΤΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ «ΤΕΛΕΣΙΛΛΑ»

Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Άργους «Τελέσιλλα» έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη Πίτα του, τη Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014 στην αίθουσα του συλλόγου, Ιακώβου Μάνου 10. Τη φετινή εκδήλωση λάμπρυνε με την παρουσία του ο Μητροπολίτης Αργολίδος  κ.κ. Νεκτάριος ο οποίος ευλόγησε και έκοψε την Βασιλόπιτα.  Κατόπιν έδωσε  ευχές για τον ερχομό του νέου έτους  στα μέλη και τους φίλους του συλλόγου. Την εκδήλωση  πλαισίωσε η Παιδική Χορωδία του συλλόγου με την καθοδήγηση της καθηγήτριας μουσικής κ. Αναστασίας Σταματοπούλου.  Παρών στην εκδήλωση ο Αντιπεριφερειάρχης Αργολίδος Α. Χειβιδόπουλος , ο δήμαρχος Άργους Μυκηνών δ. Καμπόσος , ο πρόεδρος της ΚΕΔΑΜ Ν. Γκαβούνος, ο αντιδήμαρχος Α. Μπατανάς , ο δημοτικός σύμβουλος Δ. Κρίγκος , Δούρος κι ο πολιτευτής Β. Σιδέρης. Για την ιστορία το φλουρί έπεσε στο κομμάτι του Δημάρχου .


Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

" Τα ενεχυροδανειστήρια αγοράς χρυσού αποτελούν ντροπή για την πίστη, τον πολιτισμό και την ιστορία μας"

του π.Δημητρίου Θεοφίλου
13 Ιανουαρίου 2014, 14:19
379 αναγνώσεις
Μοιραστείτε το:
Είναι πραγματικά ντροπή για τον πολιτισμό την ιστορία και τη πίστη μας, η ύπαρξη μαυραγοριτών και τοκογλύφων. Που κοστολογούν τις μνήμες μας, τα κειμήλιά μας, το όσια και ιερά μας, για να πλουτίσουν αδιάντροπα, επάνω στα ερείπια ζωών και υπάρξεων, όσων από ανάγκη, καταφεύγουν απελπισμένοι σε αυτούς τους «κόρακες», και αντί «πινακίου φακής», καταθέτουν, δαχτυλίδια, βέρες, εικονίσματα, τιμαλφή ανεκτίμητης συναισθηματικής και ψυχικής αξίας, χρυσές οδοντοστοιχίες, όλα διατιμημένα από τους αργυραμοιβούς της ανθρώπινης ανημποριάς και  απελπισίας.
Ιστορίες και αφηγήματα καθημερινού πόνου και οδύνης, όπως εξελίσσονται στα παραμάγαζα δίχως βιτρίνα, των «νόμιμα φορολογούμενων»  τοκογλύφων, που σαν ύαινες πέφτουν επάνω σε κουφάρια ψυχών και σωμάτων και τυμβωρυχούν ανερυθρίαστα.
Όλοι τούτοι μα και οι άλλοι οι «φοροδιαφεύγοντες παράνομοι» τοκογλύφοι, της γειτονιάς, της πόλης και του χωριού, χριστιανοί τάχα μου, δήθεν μου, δεν σκέπτονται τι ψυχή θα παραδώσουν, όταν βρίσκουν το συνάνθρωπό τους αναγκεμένο, πεσμένο, λαβωμένο και τον πατούν κάτω, πίνοντάς του ως βρικόλακες το αίμα.
Γέμισε «κόρακες» και «ύαινες»  η κοινωνία μας, που κατασπαράζουν τα αβοήθητα θύματά τους, οδηγώντας τα στον ψυχοσωματικό αφανισμό ή ακόμη και στον ίδιο τον θάνατο. Είναι όλοι εκείνοι που συχνάζουν στις αίθουσες των πλειστηριασμών, κινητών και ακινήτων υλικών αγαθών, όπου με το μάτι πεινασμένο και τη ψυχή μαύρη, ψυχρή και άδεια, βάζουν στο «χέρι» περιουσίες, ακίνητα, αυτοκίνητα και τιμαλφή ανθρώπων που ξαφνικά κύλησαν στα κάτω στρώματα της κοινωνίας και χάθηκαν στις δαιδαλώδεις άγνωστες διαδρομές της.
Η πολιτεία παρατηρεί ασάλευτη και η εκκλησία δεν παίρνει θέση ξεκάθαρη, καταδικάζοντας ευθέως τέτοιες συμπεριφορές, κολάζοντας ταυτόχρονα τους υπεύθυνους και απομακρύνοντας τους από το σώμα της, έως ότου εμπράκτως μετανοήσουν και αποδώσουν πίσω, τα «οψώνια» της αμαρτίας τους.
Τα ενεχυροδανειστήρια των ψυχών και των αναμνήσεών μας πρέπει να κλείσουν άμεσα, επειδή αποτελούν ντροπή για την σύγχρονη Ελλάδα, που ξεψυχάει στις χαρτόκουτες, στα παγκάκια και στους κάδους σκουπιδιών.
Είναι ντροπή έλληνες να «σκοτώνουν» έλληνες, για το κέρδος, για τον εφήμερο πλουτισμό, είναι οδύνη και πόνος στο όνομα του μαμωνά να γίνονται ανθρωποθυσίες, σπονδή στο πλουτισμό κάποιων επιτήδειων.
Οι τοκογλύφοι και οι μαυραγορίτες αποτελούν την ντροπή, του ανθρώπου, είναι σαρκοβόρα πτωματοφάγα που δεν ωχριούν ενώπιον, του πόνου, της τραγικότητας, της αδυναμίας, της αρρώστιας, αυτού του ίδιου του θανάτου. Είναι η οπτικοποιημένη ανθρώπινη διαστροφή, όταν το σώμα έχει αδειάσει εντελώς από ψυχή και συναίσθημα, οπότε κάποιος γίνεται ικανός για τα πάντα.
 http://www.amen.gr

Ένας ασθενής στο Ασκληπιείο της Επιδαύρου

19 Statue of god Asclepius
του Κωνσταντίνου Χ. Τζιαμπάση (αρχαιολόγου)
Ο Μάρκος Ιούλιος Απελλάς ήταν ένας ήσυχος άνθρωπος, νοικοκύρης. Ζούσε σε μια μικρή πόλη της Μικράς Ασίας, την Ιδριάδα, κοντά στα Μύλασα.
Κοιτούσε το σπίτι του, την οικογένειά του, δεν πολυανακατευόταν με τα πολιτικά, αγαπούσε την καλή παρέα και το καλό φαγητό. Θα έλεγε κανείς πως ήταν ευτυχής, αλίμονο όμως, ο Απελλάς ήταν ένας ευαίσθητος άνθρωπος. Υπερευαίσθητος μάλλον. Εδώ και πολύ καιρό τον ταλαιπωρούσαν διάφορες ασθένειες, πάθαινε όλο μικροατυχήματα, κυρίως όμως τον βασάνιζαν δυσπεψίες. Δοκίμαζε διάφορες θεραπείες των γιατρών, αλλά δεν έβρισκε ίαση. Δεν τους είχε βέβαια και μεγάλη εμπιστοσύνη. Με τα μαντζούνια που του έδιναν επιδείνωναν την κατάστασή του και το χειρότερο δεν έπαιρναν στα σοβαρά τις τόσες ευαισθησίες του. Τι ήξεραν αυτοί. Κομπογιαννίτες πρακτικοί γιατροί, μόνο η αμοιβή τους ένοιαζε.
Μόνο καταφύγιο του Απελλά απέμενε ο μέγιστος ιατρός, ο θεός Ασκληπιός. Μόνον εκείνος θα έδινε την απαραίτητη προσοχή στις τόσες του αδιαθεσίες. Μόνον εκείνος θα έδειχνε κατανόηση στο μαρτύριο ενός ανθρώπου που δεν μπορούσε πια να απολαύσει ούτε ένα γεύμα, όσο λιτό κι αν ήταν, χωρίς να βαρυστομαχιάσει -πράγμα που του δημιουργούσε τρομερά μεγάλο εκνευρισμό.
Ο Ασκληπιός ήταν σημαντικός θεός και λατρευόταν σε πολλά ιερά του αρχαίου κόσμου. Τα διασημότερα ήταν αυτό της Επιδαύρου, των Αθηνών, της Τρίκκης, της Κω και της Περγάμου. Ο Απελλάς έβλεπε ήδη τον θεό στον ύπνο του συχνά να του δίνει δύναμη και κουράγιο. Είχαν αναπτύξει πια πολύ στενή σχέση.
Ο ίδιος ο Ασκληπιός τον συμβούλευσε να κάνει προσκύνημα στην Επίδαυρο να βρει την υγειά του. «Θεούλη μου, να μην έρθω καλύτερα στην Πέργαμο ή στην Κω που είναι πιο κοντά;» Ο Ασκληπιός ήταν κάθετος «στην Επίδαυρο θα έρθεις, εκεί θα σε περιμένω». Το ταξίδι με το πλοίο ήταν μια αφάνταστη ταλαιπωρία για την κλονισμένη υγεία του Απελλά. Βουνίσιος αυτός, δεν άντεχε με τίποτα τους κλυδωνισμούς του καραβιού. Άσε που κάθε γεύμα ήταν ένα μαρτύριο. Είχε βαρεθεί να τρώει μπαγιάτικο ψωμί, παστό ψάρι και ξερά σύκα. Λαχταρούσε η ψυχούλα του ορτύκια τηγανητά με μπόλικη σαλτσούλα. Τον έπιαναν τα νεύρα του όσο δεν έβλεπε να φτάνουν και τα έβαζε με τους ναύτες, όλη μέρα τους ρώταγε πότε θα φτάσουν. Ακόμη όμως και μέσα στο καράβι ο θεός δεν τον εγκατέλειψε. Καθώς περνούσαν από την Αίγινα ήρθε στον ύπνο του και του είπε «Απελλά, κάνε υπομονή, μην έχεις τόσα νεύρα». Και μόλις έφτασε στην Επίδαυρο, πάλι ο θεός τον συμβούλεψε «μην ξεχάσεις να φορέσεις αδιάβροχο». Και πράγματι, έβρεχε δύο μέρες. Είναι μετά να μην πιστεύεις;
Στο Ασκληπιείο ο Απελλάς έκανε κατά γράμμα ότι τον πρόσταζε ο θεός. Ήταν αποφασισμένος να ξανακερδίσει την χαμένη του υγεία. Είχε βέβαια και κάποιες αναποδιές η θεραπεία του, αλλά στο τέλος όλα πήγαν καλά. Φεύγοντας, ως όφειλε, δεν ξέχασε να αφηγηθεί την πορεία της ίασής του, να την καταγράψει λεπτομερώς στο μάρμαρο να την διαβάσουν κι άλλοι. Είχε μείνει στο ιερό πάνω από εννέα μέρες. Το ταξίδι της επιστροφής ευτυχώς του φάνηκε συντομότερο.
Το κείμενο λέει τα εξής:
Όταν ήταν ιερέας ο Πόπλιος Αίλιος Αντίοχος, εγώ ο Μάρκος Ιούλιος Απελλάς, από την Ιδριάδα κοντά στα Μύλασα, προσκλήθηκα από το θεό, διότι πολύ συχνά έπεφτα άρρωστος και υπέφερα από δυσπεψίες. Μάλιστα κατά την διάρκεια του ταξιδιού με το πλοίο, στην Αίγινα, μου έδωσε την οδηγία να μην εξοργίζομαι πολύ. Και όταν έφτασα στο ιερό μου έδωσε την οδηγία επί δύο μέρες να έχω το κεφάλι μου καλυμμένο γιατί τις μέρες αυτές έβρεχε.
Μου είπε να τρώω τυρί και ψωμί και σέλινο με μαρούλι, να λούζομαι μόνος μου, να τρέχω, να γυμνάζομαι, να παίρνω λεμονόκουπες και να τις μουσκεύω σε νερό, να τρίβομαι στον τοίχο του βαλανείου κοντά στις «ακοές» (*σημείο του ιερού όπου θα ακούγονταν απόκοσμες φωνές), να κάνω περίπατο στην άνω στοά, να κάνω ασκήσεις αιώρησης, να πασαλείβομαι με λάσπη, να περπατάω ξυπόλητος, πριν μπω στο θερμό λουτρό του βαλανείου να περιχύνομαι με κρασί, μόνος μου να κάνω λουτρό και να δίνω μια Αττική δραχμή στον λουτράρη, να θυσιάσω από κοινού στον Ασκληπιό, την Ηπιόνη και τις Ελευσίνιες θεές, να τρώω γάλα με μέλι. Και μια μέρα που ήπια μόνο γάλα, μου είπε «βάλε και μέλι στο γάλα για να μπορέσει να διαπεράσει».
Κι όταν προσευχήθηκα στο θεό πιο γρήγορα να με γιατρέψει, είδα λέει ότι περπατούσα έξω από το άβατο κατά τις «ακοές» αλειμμένος με σινάπι και αλάτι και με οδηγούσε ένα αγοράκι που κρατούσε θυμιατήριο που κάπνιζε και ο ιερέας μου είπε «έχεις θεραπευθεί, αλλά πρέπει να πληρώσεις την αμοιβή του γιατρού». Και έκανα πράγματι αυτά που είδα, και όταν αλείφτηκα με το υγρό σινάπι και το αλάτι με έπιασε πόνος, όταν όμως πλύθηκα μου πέρασε. Αυτά όλα μέσα σε εννέα μέρες από τότε που ήρθα. Ο θεός με άγγιξε στο δεξιό μου χέρι και στο στήθος και την επόμενη μέρα καθώς έκανα θυσία η φλόγα αναπήδησε και μου έκαψε το χέρι και έβγαλα φλύκταινες. Όμως μετά από λίγο το χέρι μου γιατρεύτηκε. Καθώς επέμεινα, μου είπε για τον πονοκέφαλο να παίρνω άνηθο με λάδι. Δεν με πονούσε συνήθως το κεφάλι, αλλά επειδή είχα μελετήσει φιλολογικά έπαθα πλήρωση του εγκεφάλου.
Χρησιμοποιώντας το λάδι απαλλάχτηκα από την κεφαλαλγία. Μου είπε επίσης να κάνω γαργάρες με κρύο νερό για τη σταφυλή μου –γιατί και γι' αυτό παρακάλεσα το Θεό- και το ίδιο για τις αμυγδαλές μου. Μου έδωσε τέλος την οδηγία να τα καταγράψω όλα αυτά. Αναχώρησα γεμάτος ευγνωμοσύνη και κερδίζοντας την υγεία μου".
Εικ.1: Ρωμαϊκό Άγαλμα του Ασκληπιού, Αρχαιολογικό Μουσείο Επιδαύρου.
Εικ.2: Η επιγραφή του Μάρκου Ιουλίου Απελλή, που δημοσιεύτηκε το 1883 και χρονολογείται το 2ο αι. μ.Χ. (Αρχαιολογικό Μουσείο Επιδαύρου)

 

Εθνος": η ανθρωποφαγία στους «πολέμους κατά της τρομοκρατίας».

Από ΒΑΘΥ , Δευτέρα, 13 Ιανουαρίου 2014 | 4:16 μ.μ.

Πηγή: Αφροδίτη Κουκουτσάκη - "Unfollow"

Ενίοτε τα παιδιά των τρομοκρατών αριστεύουν…

«Είναι το πρώτο παιδί τρομοκρατών που γεννήθηκε στην Ελλάδα. Πρόκειται για τον γιο του Σάββα Ξηρού και της Αγγελικής Σωτηροπούλου, που γνώρισε και θεωρεί ως πατέρα του τον Δημήτρη Κουφοντίνα»…

Αυτό είναι το lead στο δημοσίευμα του Έθνους της 12ης Ιανουαρίου 2013. Έτσι συστήνει τον νεαρό Έκτορα Κουφοντίνα ο συντάκτης της εφημερίδας, που έκανε φύλλο και φτερό τη σελίδα του στο fb και τον ιστότοπό του. Ασύστολα δηλώνει δε τις πηγές του, ήδη με τη λεζάντα που συνοδεύει τις φωτογραφίες του νεαρού και της κοπέλας του – «Το προφίλ του στο Facebook είναι γεμάτο φωτογραφίες από τα ταξίδια του, την κοπέλα του, τη μηχανή του, αλλά και τις διακοπές του στη Γαύδο».  Με μωσαϊκό στα χαρακτηριστικά του προσώπου της η κοπέλα, γιατί άραγε; Είναι ο «φερετζές» για την παραβίαση της ζωής τους; Η κοπέλα «δεν φταίει» για να γίνει πρωτοσέλιδο της τρομολαγνείας, για τον Έκτορα όμως, που βλέπει να γράφεται η ζωή του με τη χυδαιότητα που αποκαλύπτει το lead, είναι θεμιτό να γίνει ερήμην του βορά στην  περιέργεια του αναγνωστικού κοινού – τι απόγινε εκείνος ο γιος του τρομοκράτη, που μικρό παιδί το κυνηγούσε ο φακός αλλά μετά το ξεχάσαμε; Γιατί ο γιος του τρομοκράτη δεν δικαιούται να έχει ιδιωτικό χώρο.

Κι όμως δεν είναι ούτε καν αυτό η επιτομή της χυδαιότητας. Το διπλό μήνυμα είναι, που δεν κρύβεται καν πίσω από τις γραμμές του δημοσιεύματος, το σκοτάδι πίσω από την πληροφορία ότι είναι αριστούχος φοιτητής αλλά, συνάμα, «Ανυπότακτος», Η online «δράση» του! Τα φλύαρα εισαγωγικά των υπότιτλων και τα επιλεγμένα αποσπάσματα από «Το blog των προβληματισμών του», φτιάχνουν ένα σκοτεινό προφίλ, προειδοποιούν για το μέλλον του, εξάλλου κανείς δεν λέει ότι ένας αριστούχος δεν μπορεί να πάρει και τα όπλα, τόσα παραδείγματα έχουμε!

Και στη διπλανή σελίδα, φωτογραφία της μητέρας του, την οποία μπορεί να αθώωσε το δικαστήριο αλλά όσα προηγήθηκαν της αθώωσης την έχουν ήδη κατατάξει στην κατηγορία αυτών για τους οποίους είναι ειδησεογραφικά ενδιαφέρον το γεγονός της ήσυχης ζωής – «Είναι ευγενική με τους συγχωριανούς της ενώ άνθρωποι που τη γνωρίζουν λένε πώς έχει αφιερωθεί στη δουλειά και τη φροντίδα του παιδιού της», μα τι παράξενο!

Ελπίζω να υπάρξουν αντιδράσεις, αν και μέχρι τώρα είδα τόσες αναδημοσιεύσεις, ώστε ευλόγως να υποθέσω ότι είναι μάλλον ελκυστικό παρά απωθητικό το προϊόν «λιανίζουμε το παιδί του Κουφοντίνα», που δόθηκε προς κατανάλωση, χωρίς ενδοιασμούς, χωρίς αιδώ, γιατί συνιστά κανονικότητα –ούτε καν παράπλευρη απώλεια- η ανθρωποφαγία στους «πολέμους κατά της τρομοκρατίας».