Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Θεσσαλονίκης Άνθιμος: Ο Τσίπρας να διαγράψει τον Διαμαντόπουλο

Γραφείο Ειδήσεων Amen.gr
5 Ιανουαρίου 2014, 18:04
42 αναγνώσεις
Αυξάνονται οι φωνές διαμαρτυρίας στους κόλπους της Εκκλησίας κατά της ενέργειας του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Β.Διαμαντόπουλου να διακωμωδήσει, έστω και στο πλαίσιο μιας ελευθεριακής καρναβαλικής εκδήλωσης το Ιερό Μυστήριο της Θείας Κοινωνίας. Μετά τους Μητροπολίτες Σισανίου και Σιατίστης ΠαύλοΔημητριάδος Ιγνάτιο  και Καστορίας Σεραφείμ, ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος στο σημερινό του κήρυγμα εξαπέλυσε επίθεση κατά του βουλευτή Καστοριάς. 
Μάλιστα, ο κ. Άνθιμος προχώρησε την κριτική του ένα βήμα πιο μακριά, ζητώντας από τον ΣΥΡΙΖΑ την διαγραφή του Β.Διαμαντόπουλου. «Ντύθηκε ανέμελος παπάς και πήρε ένα βάζο για να κοινωνήσει τον κόσμο. Δεν μπορεί να εμπαίζει το μυστήριο της Θείας Κοινωνίας. Αν ήμουν αρχηγός του κόμματός του θα τον είχα διώξει την ίδια μέρα. Μπορεί ένας βουλευτής να προσβάλει την ορθόδοξη πίστη; Πρέπει να παραιτηθεί ή η ηγεσία του κόμματός του να του επιβάλλει να ζητήσει δημόσια συγνώμη. Αν δεν μετανοήσει λύτρωση δεν βλέπει» είπε χαρακτηριστικά.
- See more at: http://www.amen.gr/article16511#sthash.fFfEHx5e.dpuf

ΑΡΓΟΣ - Ο Ναός του Αγίου Κωνσταντίνου


Ας προκαλέσει η ύπαρξή του το ενδιαφέρον των αρμοδίων.
Ναός Αγίου Κωνσταντίνου, οδός Αγ. Κωνσταντίνου και Αρκαδίας - Μεσσηνίας
Ο Ναός του Αγίου Κωνσταντίνου πρωτολειτούργησε ως τζαμί. Υπολογίζεται πως κτίστηκε στο τέλος του 16 αι. Είναι το μοναδικό τούρκικο μνημείο που σώζεται στην πόλη του Άργους. Την εποχή του Καποδίστρια λειτούργησε για κάποιο διάστημα ως στρατιωτικό αναρρωτήριο. Κατόπιν δεν αξιοποιήθηκε λειτουργικά και εγκαταλείφθηκε στη φθορά του χρόνου, μέχρι που κάποια στιγμή ο πανίσχυρος στρατηγός Δημήτρης Τσώκρης το μετέτρεψε σε στάβλο για τα πρόβατα του. Το 1871, ύστερα από ενέργειες του υπολοχαγού Ιωάννη Ζώη, από ποιμνιοστάσιο μετατράπηκε σε χριστιανικό ναό. Το μνημείο έχει σχήμα κύβου, με προσανατολισμό από τα βορειοδυτικά προς τα νοτιοανατολικά. Το κτίριο είναι πετρόκτιστο χωρίς επιχρίσματα. Ο επισκέπτης μπορεί να διακρίνει εντοιχισμένα διάφορα αρχιτεκτονικά μέλη από αρχαία μνημεία, γεγονός που μαρτυρά την ιστορικότητα της περιοχής και του πολιτισμού της σε βάθος χρόνου. Η τοιχοποιία δε φαίνεται να παρουσιά¬ζει κάτι το ιδιαίτερο, αλλά είναι αξιοπρόσεκτο το επιμελημένη και σωστά δομημένη κατασκευή. Ο τρούλος είναι κτισμένος με πυρότουβλο, προφανώς για να είναι ελαφρύς, και εδράζεται σε κανονικό οκταγωνικό στεφάνι, το οποίο ήταν βαμμένο με γαλάζιο χρώμα. Σώζονται ακόμα ίχνη του χρώματος. Ο τρούλος ίσως επί τουρκοκρατίας να είχε μολυβένια επικάλυψη, όπως κι άλλα τζαμιά. Δεδομένου ότι το μολύβι χρησιμο¬ποιήθηκε κατά κόρων κατά την επανάσταση, να μπορεί να δικαιολογηθεί και η σημερινή του απουσία. Σήμερα η στέγη είναι καλυμμένη από κεραμίδια (κεραμοσκεπή). Στη νοτιοανατολική πλευρά, κάτω ακριβώς από το μεταγενέστερο μικρό καμπαναριό, υπήρχε ο μιναρές, από τον οποίο σώζονται μόνο οι πρώτες βαθμίδες. Στη βορειοδυτική πλευρά, όπου είναι και η είσοδος του κτιρίου, υπάρχει προστώο με τρεις ημισφαιρικούς θόλους, από πυρότουβλο και αυτοί, που στηρίζονται σε τέσσερις κίονες, χωρίς ιδιαίτερη καλλιτεχνική αξία. Εσωτερικά ο ναός είναι χωρίς αγιογράφηση και μπορεί να χαρακτηριστεί φτωχός. Εντυπωσιάζει όμως η ενότητα του χώρου, γιατί δεν υπάρχουν κίονες ή πεσσοί που να τον κατατμίζουν. Το τέμπλο είναι ξύλι¬νο χωρίς ιδιαίτερη καλλιτεχνική αξία. Υπάρχουν όμως τρία μαρμάρινα αντικεί¬μενα με ανάγλυφες παραστάσεις, που διακρίνονται για τη λεπτή τους τέχνη: ο επισκοπικός θρόνος που βρίσκεται δεξιά της εισόδου και τώρα πλέον έχει μετατραπεί σε προσκυνητάρι όπως και τα δύο μανουάλια, που φέρουν χαμηλά τρία χερουβείμ και ψηλότερα τρεις αγγέ¬λους. Οι περισσότερες εικόνες είναι παλιές, όπως εκείνη των Ταξιαρχών (1831) και η παλαιότερη του Αγίου Νικολάου (1824). Η εικόνα του Αγίου Νικολάου προέρχεται από τον ομώνυμο ναό - του Αγ. Νικολάου - της οικογένειας Περούκα. Το πιο παλιό κειμήλιο του Αγίου Κωνσταντίνου είναι ένα Ευαγγέλιο του 1781, έκδοση Βενετίας, που φυλάσσεται στον Ιερό Ναό του Αγίου Πέτρου εδώ και πολλά χρόνια. Το μνημείο έχει ανάγκη από άμεσες αναστηλωτικές εργασίες, γιατί κινδυνεύ¬ει να καταρρεύσει
.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=485041074950987&set=gm.1446328925595853&type=1&theater
Σύλλογος Δαναός

NAYΠΛΙΟ - Το Ευ Ζην στο Φουγάρο

Παραμύθια στο Καφέ

Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014 με τις Παραμυθούδες του Ναυπλίου
Την Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014 μετά τις 7 μμ το Φουγάρο υποδέχεται τις Παραμυθούδες του Ναυπλίου στο Καφέ σε μια μοναδική αφήγηση με παραμύθια για μικρούς και μεγάλους!
Η παράδοση των καλικάτζαρων είναι συνυφασμένη με τις πρώτες μέρες του χρόνου. Έτσι, κλείνοντας το 12ήμερο των Χριστουγέννων και κοντά στη ζεστασιά του τζακιού, τέσσερις παραμυθούδες θα ξεδιπλώσουντρυφερές ιστορίες για όλα τα καλικατζαράκια που αγαπούν τις τρέλες και τις σκανταλιές…

Συντελεστές

Μια φορά και ένα καιρό συναντήθηκαν 4 γυναίκες που αγαπούσαν τα παραμύθια και είχαν όρεξη για νέες εμπειρίες! Η Γιάννα Βασιλείου, η Ερασμία Ηλιοπούλου, η Φωτεινή Βασιλείου και η Σοφία Ασλανίδου, κάθε μια με διαφορετική διαδρομή ζωής, ένωσαν τις εμπειρίες τους κι έγιναν πλουσιότερες! Ξεκίνησαν το 2006 με μια αφήγηση παραμυθιών για παπούτσια στο Πελοποννησιακό Λαογραφικό Ίδρυμα.
Οι ίδιες λένε: «Αγαπάμε να αφηγούμαστε παραμύθια γιατί νοιώθουμε να ζωντανεύει και να συνεχίζεται η προφορική μας παράδοση. Το παραμύθι μοιάζει σαν μια αλυσίδα που κρίκος της είναι το στόμα που το αφηγείται με το αυτί που το παραλαμβάνει για να το μεταφέρει με την δική του σειρά. Διαλέγουμε παραμύθια που μας ακουμπάνε στην καρδιά και που έχουν να κάνουν με την προσωπική μας επιλογή στην ζωή. Τα παραμύθια για μας είναι τρόπος ζωής. Μέσα από αυτή μας την δράση, ζούμε εμείς καλά και εσείς καλύτερα».
Πληροφορίες - Κρατήσεις:
2752047347
Email:

Ομίχλη στον Αργολικό κάμπο

Ομίχλη σκέπασε τον Αργολικό κάμπο το πρωί της Κυριακής. Σε αρκετά σημεία η ορατότητα ήταν πολύ περιορισμένη.
Ο Αργολικός κάμπος μετατράπηκε σε θολό τοπίο.
Φωτογραφίες eurokinissi Βασίλης Παπαδόπουλος
www.argolidaportal.gr

ΝΑΥΠΛΙΟ ΝΕΟ ΡΟΕΙΝΟ Ο ΠΡΩΤΑΓΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΘΕΟΦΑΝΕΙΩΝ KAI BINTEO

Ο ιερέας πατέρας Χρήστος Iωαννίδης, από την ενορία της Αγίας Μαρίνας Νέου Ροεινού ,έξω  από το Ναύπλιο, την παραμονή των Θεοφανείων , βγαίνει με τον Αγιασμό και αγιάζει τα σπίτια και τους κατοίκους του χωριού προς ευλογία , Ναύπλιο Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014. Πρόκειται για ένα έθιμο που κρατά από πολύ παλιά. Ο Αγιασμός που τελείται την παραμονή και ανήμερα της γιορτής των Θεοφανείων είναι ακριβώς ο ίδιος. Ο Μικρός Αγιασμός τελείται την πρώτη μέρα κάθε μήνα καθώς και εκτάκτως όταν το ζητούν οι χριστιανοί σε διάφορες περιστάσεις. Δεν τίθεται θέμα ποιος είναι αγιότερος και ποιος λιγότερο άγιος, καθώς και οι δύο τύποι αγιασμού είναι αγιασμένοι από τη ζωοποιώ χάρη του αγίου Πνεύματος.

ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΝΑΥΠΛΙΟΥ Ο ΠΡΩΤΑΓΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΘΕΟΦΑΝΕΙΩΝ

Με κάθε λαμπρότητα τελέσθηκε την Παραμονή των Θεοφανείων Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014, στον Ιερό ναό της Αγίας Τριάδος στην πρόνοια Ναυπλίου η τελετή του Πρωταγιασμού . Την θεία λειτουργία καθώς και την ακολουθία του Αγιασμού τέλεσε ο Ιερομόναχος π. Μακάριος Δρόσος μαζί με τον πρωτοπρεσβύτερο πατέρα Ιωάννη Παπαϊωάννου.

Έκλεψαν 200 μέτρα σιδηρόδρομου στη γραμμή Κορίνθου - Άργους

1601399 10201880846636575 1846156884 n
Τα δρομολόγια στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοπονήσσου διέκοπηκαν λόγω μνημονίου (έτσι θέλησαν κάποιοι να το περάσουν) με αποτέλεσμα η σιδηροδρομική γραμμή να αφεθεί στην τύχη της αφού πράλληλα με τα δρομολόγια μετατάχθηκε προσωπικό
συντήρησης, λειτουργίας και φύλαξης αυτής. Το αποτέλεσμα ήταν να αρχίσουν οι βανδαλισμοί και οι κλοπές. Ξεκίνησαν με τα ΑΣΙΔ σε όλο το δίκτυο (εκατομμύρια ευρώ η ζημιά), έπειτα "η μεγάλη ληστεία του τραίνου" στη γραμμή της Κυλλήνης όπου είχαν εναποτεθεί βαγόνια και μηχανές του ΟΣΕ και συνεχίζεται στις μέρες μας με κλοπή σιδηροτροχιών ακόμα και επί κυρίας γραμμής.
Αλλάζοντας έτος, κάποιοι θέλησαν να κάνουν ένα ακόμα δωράκι στον ΟΣΕ (πολιτεία) για τα 3 χρόνια από την διακοπή των δρομολογίων του τραίνου και την εγκατάλειψη της σιδηροδρομικής γραμμής στην Πελοπόννησο. Αυτή τη φορά στόχος ήταν η γραμμή Κορίνθου – Άργους (μεταξύ Άγιου Βασιλείου και Χιλιομοδίου). Οι κυνηγοί μετάλλων αφαίρεσαν όχι κάποια μέτρα σιδηροτροχιάς αλλά 200 μέτρα σιδηροδρομικής γραμμής (περίπου 400μέτρα σιδηροτροχιών). Το τμήμα της εν λόγω σιδηροδρομικής γραμμής ανακαινίστηκε πρόσφατα με χρήματα της Ε.Ε. (ΠΕΠ Πελοποννήσου) και τα δρομολόγια μεταξύ Κορίνθου – Άργους – Ναυπλίου ήταν άκρως ανταγωνιστικά προς τα οδικά μέσα.
Το δίκτυο «Επιβάτης» σε επιστολή του προς την πολιτεία αναφέρει:
"Η ληστεία του τραίνου" θα συνεχίζεται όσο η πολιτεία δεν ενδιαφέρεται για την ανάπτυξη του σιδηροδρόμου και όχι ελέω μνημονίου αλλά συμφερόντων. Πρόσφατα ανέλαβε την προεδρία της Ε.Ε.. Θα αναλάβει και τις ευθύνες για την εγκατάλειψη του σιδηροδρόμου στη Πελοπόννησο; Τι θα πράξει με τα τμήματα του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου: Πατρών – Πύργου, Κορίνθου – Ναυπλίου και τον προαστιακό Καλαμάτας τα οποία είναι άκρως ανταγωνιστικά προς τα οδικά μέσα; Να σημειωθεί ότι στο τμήμα που έγινε η εκτεταμένη αυτή κλοπή είναι τμήμα της γραμμής Κόρινθος – Τρίπολη/Ναύπλιο που επισήμως από την δήλωση δικτύου του ΟΣΕ η γραμμή θεωρείται ενεργή και κατά συνέπεια είναι υποχρέωση του να τη διατηρεί σε λειτουργική ετοιμότητα. Eκτός λοιπόν από την αναζήτηση, σύλληψη και παραδειγματική τιμωρία των δραστών θα πρέπει να αποδοθούν και βαριές πειθαρχικές και άλλες ευθύνες πλημελούς άσκησης των καθηκόντων τους στους υπεύθυνους του ΟΣΕ.

ΤΟ Άργος και η Λίμνη των κύκνων!


: Ανάβαλος, προαστιακός σιδηρόδρομος Άργους - Ναυπλίου, τουρισμός στην αρχαιότερη πόλη της Ευρώπης, διαχείριση διάθεσης των εσπεριδοειδών με σύστημα
Καυτές πατάτες της περιοχής,που λέγονται σαν ανέκδοτο προεκλογικά από τους εκάστοτε πολιτικάντηδες
Αυτό το παγκάκι,μπορούσε να είναι ένα παγκάκι σε οποιοδήποτε μέρος.
Ομως είναι το παγκάκι στο ΑΡΓΟΣ  στους στρατώνες του Καποδίστρια,που περιμένει ο κόσμος το ΚΤΕΛ για Ναύπλιο
Ουδέν μονιμότερον του προσωρινού
Χρόνια ο κόσμος περιμένει μέσα στη βροχή,και τον καύσωνα,να πάει στο Ναύπλιο!
Τώρα του έβαλαν και παγκάκι!!
ΕΝ ΚΑΙΡΩ ΚΑΙ ΣΚΕΠΑΣΤΡΟ



Τα έργα βιτρίνας,δεν ενδιαφέρουν ποσώς τον κόσμο.
Θέλει να ξεκινήσουμε από τα μικρά και καθημερινά.
Τα αγάλματα,τα τελεφερίκ,οι αναπλάσεις με λίμνες των κύκνων,όχι οτι δεν είναι όμορφα!αλλά φαντάζουν ειρωνικά στον κόσμο,που δεν έχει πάρκινγκ,δρόμους,στάσεις λεωφορείων. πράσινο,και ποιότητά Ζωής
Ας προσγειωθούμε στην πραγματικότητα,για να μην προσθέσουμε άλλο ένα ανέκδοτο,στα παραπάνω!
ΤΟ Άργος και η Λίμνη των κύκνων!

Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

Ανταπάντηση Σισανίου Παύλου στις δηλώσεις Διαμαντόπουλου μέσω του Amen.gr

του Μητροπολίτη Σισανίου και Σιατίστης Παύλου, για το Amen.gr
4 Ιανουαρίου 2014, 11:49
2131 αναγνώσεις
Απάντηση στην ανακοίνωση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Β.Διαμαντόπουλου για το περιστατικό στην καρναβαλική εκδήλωση στο χωριό Άργος Ορεστικό δίνει μέσω του Amen.gr ο Μητροπολίτης Σισανίου και Σιατίστης Παύλος. 
Ακολουθεί ολόκληρο το σχόλιο του Μητροπολίτη Σισανίου και Σιατίστης Παύλου:
Διάβασα την ανακοίνωση του βουλευτή κ. Διαμαντόπουλου σχετικά με τα γεγονότα της πρωτοχρονιάς στην Καστοριά, στην οποία κάνει ιδιαίτερη αναφορά στο πρόσωπο μου. Θέλω λοιπόν  να κάνω και εγώ μερικές παρατηρήσεις.
Ο κ. Βουλευτής ατύχησε σε όλα σχεδόν τα σημεία της ανακοινώσεως του και των επιχειρημάτων του. Χρησιμοποίησε τα γνωστά κλισέ περί μεσαίωνα, περί αντίδρασης της Εκκλησίας στα αρχέγονα έθιμα και τελικά διατυπώνει την άποψη ότι στοχοποιήθηκε λόγω της βουλευτικής του ιδιότητος. Επίσης κάνει πως δεν κατάλαβε την ουσία της αντίδρασης, τον ακριβή λόγο της αντίδρασης και άλλων Ιεραρχών και της δικής μου. Σε όλα έχει πέσει έξω.
Πριν από τριάντα (30) χρόνια σε κωμόπολη της β. Εύβοιας στο Καρναβάλι δύο παιδιά διακωμώδησαν την Θεία Κοινωνία. Έκαναν αυτό ακριβώς που έκανε ο κ. Βουλευτής. Η αντίδραση μου ήταν άμεση και σκληρή. Προς τιμήν τους τα παιδιά έκείνα κατάλαβαν το λάθος τους και ζήτησαν συγγνώμη και η τοπική κοινωνία που έχει σεβασμό στην Εκκλησία και τους τοπικούς Αγίους της στάματησε αυτή την εκδήλωση. Τα παιδιά εκείνα δεν ήταν βουλευτές και όμως δέχθηκαν την ίδια και μεγαλύτερη κριτική από ότι εσείς. Μην προσπαθείτε λοιπόν να ηρωοποιήσετε τον εαυτό σας. Δεν στοχοποιηθήκατε γιατί είσθε Βουλευτής, αλλά για την συγκεκριμένη ένέργεια σας. Δεν στοχοποιηθήκατε ακόμη επειδή κάνατε τον ιερέα, αλλά για την συγκεκριμένη πράξη της διακωμώδησης του Μυστηρίου της Θείας Κοινωνίας και μην κάνετε πως δεν το καταλάβατε.
Δεν ξέρω αν για σας υπάρχει κάτι που να είναι ιερό. Γιά μας όμως που προσπαθούμε να είμαστε πιστοί υπάρχει και αυτό είναι το πρόσωπο του Ενανθρωπήσαντος Θεού, του Ιησού Χριστού και η Θεία Κοινωνία είναι αυτός ο Χριστός. Υπάρχουν λοιπόν κάποιες κόκκινες γραμμές για τον κάθε άνθρωπο και για τους πιστούς ανθρώπους. Αν απλώς παριστάνατε τον παπά που κηδεύει την κρίση δεν θα είχε κανείς ασχοληθεί μαζί σας. Η αγανάκτηση λοιπόν όλων μας έχει αυτή την εξιδικευμένη αφορμή. Ο Άγιος Βασίλειος λέγει ότι  ο αληθινός πιστός είναι πράος και ήρεμος και δεν ενοχλείται από τις λοιδωρίες των ανθρώπων. Όταν όμως κινδυνεύει ή προσβάλετε η πίστη μας τότε γινόμαστε λιοντάρια.  Καί εσείς την καρδιά της πίστης μας εθίξατε και μάλιστα μέσα στις Άγιες ημέρες των Εορτών.
Επικαλεσθήκατε αρχέγονα έθιμα. Σπουδάσατε τα καλύτερα και θα δείτε ότι πάντα η σάτυρα αφορούσε πρόσωπα και ποτέ την πίστη των ανθρώπων. Εάν σατιρίζατε εμένα δεν θα Σας έδινα σημασία και δεν θα με απασχολούσε όπως δεν με απασχολούν οι κάποιες απρεπείς κριτικές των εκάστοτε  τοποθετήσεων μου. Ο καθένας ο,τι είναι και ο,τι έχει δίνει. Εμείς μάθαμε «λοιδορούμενοι να ευλογούμε, διωκόμενοι να ανεχόμεθα, βλασφημούμενοι να προσευχόμεθα». Εσείς λοιπόν υπερβήκατε το όριο και πλήξατε βάναυσα το κέντρο της πίστεως των χριστιανών. Προφανώς για σας τα Χριστούγεννα δεν σας είπαν τίποτα. Από όλες αυτές τις ημέρες το μόνο αξιόλογο για σας ήταν το καρναβάλι της πρωτοχρονιάς.
Μιλήσατε για μεσαίωνα, αλλά και εδώ πιαστήκατε αδιάβαστος. Πριν από πολλά χρόνια σε μια τηλεοπτική εκπομπή συμμετείχε ο νυν Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος και έτερος τις που δεν τον ενθυμούμαι. Ο συνομιλητής του Αρχιεπισκόπου άρχισε να μιλάει για Μεσαίωνα και ο Αρχιεπίσκοπος άρχισε να γελάει. Ενοχλήθηκε ο συνομιλητής και ερώτησε τον Αρχιεπίσκοπο γιατί γελάει και Εκείνος του απάντησε ότι δεν πρόκειται να απολογηθεί για κάτι που δεν αφορά την Ορθόδοξη Εκκλησία. Ναί κ. βουλευτά, διαβάστε καλύτερα την ιστορία για να δείτε ότι στην Ορθόδοξη Εκκλησία ΔΕΝ υπάρχει μεσαίωνας. Αφήστε λοιπόν τα σλόγκαν και τα τσιτάτα και την ξύλινη γλώσσα σε σχέση με την Εκκλησία που χρησιμοποιείτε πολλοί από τους αριστερούς. Εξετάσατε καλύτερα μήπως μεσαίωνας είναι ο τρόπος που αντιμετωπίζετε την Εκκλησία, όταν δεν της αναγνωρίζετε το δικαίωμα να μιλάει.
Όσον αφορά τον δικό σας «πολιτισμό» καλόν θα είναι να προσέξετε ιδιαίτερα τον λόγο του Μητροπολίτη Καστοριάς που δηλώνει ότι «ο,τι είναι ιερό για τον άλλο, πρέπει να είναι σεβαστό από όλους». Η ενέργεια σας αναιρεί την δήλωση σας ότι «ο πολιτισμός σας χαρακτηρίζεται από την αποδοχή του διαφορετικού και τον σεβασμό στην θρησκευτική, σεξουαλική και πολιτική τοποθέτηση του καθενός». Φαίνεται ότι αυτός ο «σεβασμός» σας εξαιρεί τους ορθοδόξους χριστιανούς της πατρίδας μας και της πόλεως σας των οποίων προσβάλατε τον πυρήνα της θρησκευτικής τους πίσεως τις ιερώτερες ημέρες της εκκλησιαστικής τους ζωής. Μην προσπαθείτε επίσης να ανακαλύψετε πολιτικές προεκτάσεις εκεί που δεν υπάρχουν. Η όμπρέλα κάτω από την οποία πήγατε να καλυφθείτε είναι διάτρητη.
Καί έρχομαι στο τελευταίο με το οποίον λέτε ότι ξεπέρασα τα εσκαμμένα, την αναφορά μου στον αρχηγό του ΣΥΡΙΖΑ. Ο κ. Τσίπρας μου έκαμε την τιμή να χρησιμοποιήσει ένα εκτενές απόπσπασμα από κείμενο μου σε μια σημαντική συγκέντρωση της νεολαίας σας. Προφανώς αυτό δείχνει εκτίμηση και αποδοχή του λόγου μου. Έχω λοιπόν κάθε δικαίωμα όχι μόνο ως Ιεράρχης αλλά και ως πολίτης αυτής της χώρας, εκτός και εάν έχετε την άποψη ότι είμεθα πολίτες δεύτερης κατηγορίας, να τον ερωτήσω εάν ο «πολιτισμός» σας όπως εκφράσθηκε ταυτίζετε με τον πολιτισμό του κόμματος του.
Σημ. Οι φράσεις που είναι τονισμένες (bold) είναι υπογραμμίσεις του Μητροπολίτη Σισανίου και Σιατίστης.
- See more at: http://www.amen.gr/article16505#sthash.6uBEzPnS.dpuf

«Αντιφασισμός» του τοίχου

toixos
του Γιώργου Νικολόπουλου
Ποιος είναι ο λόγος που μέσα στο σκοτάδι κάποιος μπαίνει στο προαύλιο ενός σχολείου, γράφει «τσακίστε τους φασίστες» και ζωγραφίζει αναρχικά αλφάδια στους τοίχους; Θέλει να μεταδώσει μήνυμα αντίστασης στα πρωτάκια που μόλις μαθαίνουν την αλφαβήτα;
Θέλει να προτείνει στα μεγαλύτερα παιδάκια να ζητήσουν από τους μπαμπάδες τους να τα στείλουν καράτε για να μάθουν να ...τσακίζουν; Θέλει απλά να εκνευρίσει τη διευθύντρια και τους λοιπούς δασκάλους που καυχώνται ότι έχουν ένα ωραίο σχολείο; Πόσα από τα παιδιά, ακόμα κι αν το κατανοήσουν, θα το λάβουν το μήνυμά τους στα σοβαρά; Μάλλον μόνο όσα έγιναν ολυμπιακοί επειδή είδαν γραμμένο σε τοίχους «ΘΡΥΛΟΣ GATE 7».
Είναι τραγικό αυτό που συνέβη με τις αντιδράσεις κάποιων, ελάχιστων ευτυχώς, ...αντιφασιστών (τι λέξη κι αυτή) μετά το άρθρο της Χρύσας Σαββάκη. Ενοχλήθηκαν επειδή η διευθύντρια του 3ου Δημοτικού Ναυπλίου δικαιολογημένα κατήγγειλε ως φασίστα τον τύπο που έγραψε συνθήματα στους τοίχους του σχολείου και ξεκίνησαν τη διαδικτυακή κριτική. Υπερασπίστηκαν την πράξη του, ταυτίστηκαν με αυτόν, θεώρησαν ότι πρόκειται για πράξη αντίστασης απέναντι στη Χρυσή Αυγή, τα γραφεία της οποίας βρίσκονται κοντά στο σχολείο. Μερικοί, μάλιστα, κατηγόρησαν την εκπαιδευτικό επειδή δεν διαμαρτύρεται για την ύπαρξή των γραφείων. Αστειότητες.
Κάποιοι (πολλοί από αυτούς φίλοι μου), προσπαθώντας να ξυπνήσουν από τη χειμερία νάρκη της αντιφασιστικής τους δράσης, να ξεσκουργιάσουν από την πολύμηνη αντιφασιστική τους ραστώνη, βρήκαν την ευκαιρία να κατηγορήσουν μια δασκάλα επειδή είπε το αυτονόητο: Για να χτυπηθεί ο φασισμός δεν χρειάζεται να τσακιστούν οι φασίστες αλλά το εκπαιδευτικό σύστημα να δημιουργήσει «ηθικά νοήμονες» πολίτες.
Η μάχη κατά του φασισμού δεν κερδίζεται με πορείες εντυπωσιασμού έξω από τα γραφεία των φασιστών, με συνθηματάκια («...τσακίστε τους φασίστες σε κάθε γειτονιά»). Ούτε με ατελέσφορες συνελεύσεις, με πανό και ντουντούκες, συνθήματα στους τοίχους δημόσιων και ιδιωτικών κτιρίων, δελτία τύπου, κλειστά στο ευρύ κοινό φεστιβάλ και τσίκνα από σουβλάκια. Τη στιγμή που υποστηρίζουμε τη δημιουργία τζαμιού, γινόμαστε αναξιόπιστοι αν ζητάμε το κλείσιμο των γραφείων μιας σχεδόν ανύπαρκτης τοπικής οργάνωσης.
Πόσες φορές εμείς, οι συμμετέχοντες στο Αντιφασιστικό Αντιρατσιστικό Μέτωπο, έχουμε επιχειρήσει να απευθυνθούμε στην κοινωνία και ιδιαίτερα στη νεολαία με θετικές δράσεις (επιμορφωτικές συζητήσεις, πολιτιστικές εκδηλώσεις και κυρίως κινήσεις αλληλεγγύης) κατά του φασισμού και του ρατσισμού; Σίγουρα λιγότερες απ' όσες το σχολείο της κ. Σαββάκη...

ΓΣΑ ΚΑΙ ΓΕΝ στην Καλαμάτα για τον τίτλο

Σήμερα και αύριο στην Καλαμάτα διεξάγεται το φάιναλ­φορ, του πρωταθλήματος νεανίδων στο βόλεϋ για την περιφέρεια Πελοποννήσου, με την συμμετοχή μάλιστα δυο ομάδων από την Αργολίδα του ΓΣΑ και της ΓΕΝ, κάτι που γίνεται για πρώτη φορά.

Στόχος και ευχή είναι οι
δυο ομάδες να κερδίσουν στους σημερινούς ημιτελικούς και να βρεθούν αντίπαλοι στον αυριανό
μεγάλο τελικό.
Το πρόγραμμα των αγώνων είναι.
ΣΑΒΒΑΤΟ
5μμ Απόλλων Π.­ΓΕΝ
7μμ Ακρίτας Καλαμάτας.­ΓΣΑ
ΚΥΡΙΑΚΗ
2μμ Μικρός τελικός
4μμ Τελικός