Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012


Προβλήματα από την κακοκαιρία αλλά και φωτιά στο Ναύπλιο

Έντονα προβλήματα σημειώθηκαν σήμερα το μεσημέρι από τον δυνατό αέρα και την έντονη βροχόπτωση στην περιοχή του Ναυπλίου.
Από τον δυνατό αέρα αποκολλήθηκε μία τσίγκινη σκεπή αποθήκης στην οδό Ναυπλίου Άργους, μετά από την επέμβαση της Π.Υ Ναυπλίου τα κομμάτια της σκεπής απομακρύνθηκαν.
Από άγνωστη αιτία πείρε φωτιά η χωματερή στην παραλία της Καραθώνας όπου από τον δυνατό αέρα πήρε έκταση, αλλά ευτυχώς η καταιγίδα του μεσημεριού την περιόρισε σημαντικά. 


http://argolikeseidiseis.blogspot.gr

ΝΑΥΠΛΙΟ ΕΝΤΟΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑ

 Έντονα προβλήματα σημειώθηκαν σήμερα το μεσημέρι από τον δυνατό αέρα και την έντονη βροχόπτωση στην περιοχή του Ναυπλίου .  Από τον δυνατό αέρα μάλιστα αποκολλήθηκε  μία τσίγκινη σκεπή αποθήκης  στην οδό Ναυπλίου Άργους ,μετά από την επέμβαση της Π.Υ Ναυπλίου τα κομμάτια της σκεπής απομακρύνθηκαν. Από τον δυνατό αέρα και από άγνωστη αιτία πείρε φωτιά η χωματερή στην παραλία της Καραθώνας.




 photo STUDIO B&G ΜΠΟΥΓΙΩΤΗΣ ΡΑΣΣΙΑΣ

Όταν η θάλασσα θυμώνει...


Αγρίεψε σήμερα η θάλασσα. 
Φουρτούνιασε και μας έδειξε ένα διαφορετικό πρόσωπο...
Είναι άραγε θυμωμένη με κάτι; Με κάποιον; 
Είναι θυμωμένη με όλους εμάς που ίσως δεν την προσέχουμε όσο της πρέπει;
Με όλους εμάς που δεν τη σεβόμαστε όσο της αξίζει; 
Αγρίεψε η θάλασσα της Νέας Κίου και βρυχάται σαν θεριό... 
Κι οι βάρκες παραμένουν δεμένες στο λιμάνι...











Φωτογραφίες : Αναστασία Χαβιαρά
You are here: Home » Βιοτεχνια Μεντη: Μια ιστορια που ξεκινησε το 1867 στο Ναυπλιο

Βιοτεχνια Μεντη: Μια ιστορια που ξεκινησε το 1867 στο Ναυπλιο

WRITTEN BY PARATIRITIS-NEWS ON 29 NOVEMBER, 2012 - 03:30 PM - NO COMMENT YET
Μια έκπληξη περιμένει την Αθήνα, καθώς από την Κυριακή το κοινό θα έχει την ευκαιρία να επισκέπτεται έναν μοναδικής ιστορίας χώρο: την παλαιότερη εμπορική και βιοτεχνική επιχείρηση της χώρας κοντά στην οδό Πειραιώς:την ΜΕΝΤΗΣ ΕΠΕ.
Μετά το κλείσιμο της ιστορικής επιχείρησης, η οικογένεια Μέντη δώρισε όλο το κτήριο και τις εγκαταστάσεις στο Μουσείο Μπενάκη, το οποίο εγκαινιάζει την Κυριακή την «Πρωτοβουλία για τη διατήρηση παραδοσιακών τεχνικών». Έχει οπωσδήποτε ενδιαφέρον ότι αυτή η ελπιδοφόρα κίνηση γίνεται σε μια στιγμή οριακή για το Μουσείο Μπενάκη, με τον διευθυντή του Άγγελο Δεληβοριά θα θέτει θέμα επιβίωσης ή και λουκέτου του μουσείου (με συνέντευξή του στην Καθημερινή της Κυριακής). Επιπλέον, ειναι εξαιρετικής σημασίας το γεγονός ότι σε μια περιοχή που έχουμε συνηθίσει να αποκαλούμε υποβαθμισμένη, δημιουργείται ένας νέος πυρήνας που καλεί τους πολίτες να τον επισκεφθούν και να αναπτύξουν δράσεις και ζωή γύρω από αυτόν.
Όπως κι αν είναι, από την Κυριακή το κοινό θα μπορεί να δει και να μάθει μια γοητευτική ιστορία που διατρέχει τους αιώνες και ενώνει ιστορικά ονόματα: από τον Dior και τον Ζολώτα, μέχρι την Ελληνική Βιομηχανία Όπλων και την ΠΥΡΚΑΛ σημαντικό μέρος της οικονομικής ιστορίας του τόπου γράφτηκε στην οδό Πολυφήμου 9 – λίγα μέτρα πάνω από την οδό Πειραιώς.
1867-2011: μια γοητευτική επιχειρηματική ιστορία
Η βιοτεχνία επεξεργασίας νημάτων και μεταξιού με την επωνυμία ΜΕΝΤΗΣ, η παλαιότερη εμπορική και βιοτεχνική επιχείρηση της χώρας εν λειτουργία μέχρι τις αρχές του 21ου αι., ιδρύθηκε το 1867 από τον Σπύρο Γ. Μέντη, με έδρα το Ναύπλιο, και σύντομα μεταφέρθηκε στην Αθήνα, έδρα των βασικότερων πελατών της, της Αυλής και της Ανακτορικής Φρουράς. Το πρώτο κατάστημα στην Αθήνα ανοίγει στην πλατεία Μητροπόλεως, ενώ το πρώτο εργαστήριο, που περιλαμβάνει νηματουργείο, μεταξουργείο, υφαντήριο και βαφείο, στην οδό Κηρυκείου, στο Μοναστηράκι.
Τη δεκαετία του 1880 το κατάστημα μεταφέρεται στην πλατεία Καπνικαρέας, ενώ παράλληλα η οικογένεια διατηρεί κουκουλόσπιτο για την παραγωγή της πρώτης ύλης στην περιοχή του Μετς. Στο κατάστημα της Καπνικαρέας εργάζεται όλη η οικογένεια: ο ιδρυτής της βιοτεχνίας Σπύρος Μέντης και τα 4 παιδιά του, Γεώργιος, Δημήτριος, Αναστασία και Όθων. Την περίοδο από την αρχή των Βαλκανικών Πολέμων μέχρι το 1922 οι μεγάλοι γιοι φεύγουν για το μέτωπο και το κατάστημα λειτουργείται από την κόρη Αναστασία και τον μικρό Όθωνα, ο οποίος, λίγο πριν από τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο (1936-37), θα ανοίξει νέο παράρτημα στην οδό Ευαγγελιστρίας 29.
Τη δεκαετία του 1970 το κατάστημα της Καπνικαρέας μεταφέρεται διαγωνίως απέναντι, σε διώροφο κτήριο της στοάς Κόνιαρη-Μελά και λίγο αργότερα κλείνει το εργαστήριο στην οδό Κηρυκείου. Εφεξής, η παραγωγή για το μεν κατάστημα της Καπνικαρέας θα γίνεται από το νέο εργαστήριο που ανοίγει στην Καλλιθέα, ενώ για το κατάστημα της Ευαγγελιστρίας στη δική του μονάδα παραγωγής που εγκαινιάζεται στους πάνω ορόφους του καταστήματος. Η δεκαετία του 1970 αποτελεί τη χρυσή εποχή της βιοτεχνίας. Η επιχείρηση επεκτείνεται με τρία νέα καταστήματα στο Παγκράτι, στον Πειραιά, και στη Θεσσαλονίκη, επέκταση που θα αποδειχτεί όμως βραχύβια, καθώς το κατάστημα της Θεσσαλονίκης θα κλείσει 5 χρόνια αργότερα και σύντομα θα ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα παραρτήματα.
Η δεκαετία του 1990 θα φέρει το μεγαλύτερο πλήγμα στην ιστορία των επιχειρήσεων Μέντη. Κατά τα τέλη της δεκαετίας κλείνουν το κατάστημα της Καπνικαρέας και η βιοτεχνία της Καλλιθέας, αφήνοντας το κατάστημα της Ευαγγελιστρίας ως μοναδικό σημείο παραγωγής και πώλησης των κλώστινων τεχνουργημάτων Μέντη. Το 2005 η επιχείρηση Μέντη αλλάζει και πάλι στέγη. Το μεν κατάστημα μεταφέρεται στην οδό Ρόμβης 18, όπου και παραμένει μέχρι το οριστικό κλείσιμο της επιχείρησης το 2011, ενώ η βιοτεχνία εγκαθίσταται στο ακίνητο της οδού Πολυφήμου, στα Πετράλωνα, που θα αποτελέσει από το 2012 την έδρα της νέας πρωτοβουλίας του Μουσείου Μπενάκη με επίκεντρο τη Δωρεά Μέντη.
Το απίστευτο πελατολόγιο του Μέντη
Από τα καταστήματα της πλατείας Καπνικαρέας και αργότερα της οδού Ευαγγελιστρίας και της οδού Ρόμβης, αλλά και από τα υποκαταστήματα στον Πειραιά, τη Θεσσαλονίκη και το Παγκράτι, εξυπηρετήθηκαν πελάτες από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό. Σε όλους αυτούς τους χώρους ενδυματολόγοι και σχεδιαστές μόδας, διακοσμητές, ταπετσιέρηδες, βιοτέχνες, κατασκευαστές ειδών λαϊκής τέχνης και ράπτες στρατιωτικών στολών και ιερατικών αμφίων έβρισκαν τη μεγαλύτερη ποικιλία από γαλόνια, τρέσες, passementerie, σιρίτια, κορδόνια, φράντζες, φούντες, brandebourg, περίτεχνα embrasses, νήματα μεταξωτά, μεταλλικά και νάιλον μεγάλης αντοχής. Πελάτες υπήρξαν τα Ανάκτορα, το Προεδρικό Μέγαρο, η βασιλική και κατόπιν η προεδρική φρουρά, η Λυρική Σκηνή, το Εθνικό Θέατρο, το Μέγαρο Μουσικής, τα Λύκεια Ελληνίδων, το Θέατρο Ελληνικών Χορών «Δόρα Στράτου», η Βασιλική Πρόνοια, ο ΕΟΜΜΕΧ, μεγάλα ξενοδοχεία της Ελλάδας και του εξωτερικού.
Ανάμεσά τους συγκαταλέγονται: κορυφαίοι ενδυματολόγοι, σχεδιαστές και οίκοι μόδας τόσο της Ελλάδας όσο και του εξωτερικού (Θεώνη Βαχλιώτη από το χώρο του θεάτρου, και Τσοπανέλης, οίκος Τσούχλου, Τσεκλένης ή ακόμα και ο Marc Bohan του οίκου Dior στο Παρίσι από το χώρο της μόδας)
Υποδηματοποιίες (Μουριάδης)
Κατασκευαστές επίπλων (Βαράγκης, Σαρίδης)
Κοσμηματοπώλες (Ζολώτας, Λαλαούνης, Βουράκης, Καίσαρης)
Ελληνική βιομηχανία όπλων, πυριτιδοποιείο, καλυκοποιείο (ΠΥΡΚΑΛ, ΕΒΟ)
Τα προϊόντα της βιοτεχνίας υπάρχουν στα περισσότερα ελληνικά σπίτια, σε ενδυματολογικά και λαογραφικά μουσεία, σε βεστιάρια θεατρικών οργανισμών και χορευτικών συλλόγων, κοσμούν τις στολές της Προεδρικής Φρουράς και ιερατικά άμφια.
Πηγή: iefimerida.gr
http://www.paratiritis-news.com/?p=33599

Ξεκινούν οι εργασίες στο κόμβο Άργος-Καρυάς και η συντήρηση ηλεκτροφωτισμού του οδικού δικτύου



Συνέντευξη τύπου στα τοπικά τηλεοπτικά δίκτυα παραχώρησε εχθές ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Χειβιδόπουλος με αφορμή την υπογραφή της σύμβασης με τον ανάδοχο του  τρίτου κατά σειρά έργου της Π.Ε. Αργολίδας που εντάσσεται στο ΕΣΠΑ. Πρόκειται για το έργο «Βελτίωση ισόπεδου κόμβου στην συμβολή εθνικής οδού Κορίνθου – Άργους με επαρχιακή οδό προς Καρυά» αξίας

Σχολή Βασικών Γνώσεων απο την Ελληνική ομάδα διάσωσης Αργολίδας

  Η Ελληνική ομάδα διάσωσης Αργολίδας στην προσπάθεια της να διοργανώσει για μια ακόμη χρονιά σχολή βασικών γνώσεων για νέους εθελοντές στην Αργολίδα καλεί όσους επιθυμούν να ενταχθούν
στο δυναμικό της ελληνικής ομάδας διάσωσις και να μάθουν σωστά το πως μπορούν να συνεισφέρουν στο κοινωνικό σύνολο... 

Σημαντικές ανακοινώσεις από το Διοικητικό Συμβούλιο του Ιερού Συνδέσμου Κληρικών Ελλάδος (Ι.Σ.Κ.Ε)

Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ιερού Συνδέσμου Κληρικών Ελλάδος
π.Γεώργιος Σελλής


 Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ιερού Συνδέσμου Κληρικών Ελλάδος συνήλθε σήμερα στην τακτική του συνεδρία και ομοφώνως αποφάσισε: 

«Οικογένεια και κρίση: οι νέες απώλειες» απο την Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Ναυπλίου

 Η Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Ναυπλίου ξεκινά και φέτος τη λειτουργία της Σχολής Γονέων για τους γονείς και κηδεμόνες του Δήμου Ναυπλιέων, με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας. Για πρώτη φορά προγραμματίζεται και η λειτουργία τμήματος εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων, με σκοπό τη διαχείριση ζητημάτων σχολείου και οικογένειας.

Αργος...τότε


ΣΥΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΠΟΛΤΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑ

 Συνεδρίασε σήμερα  29 Νοεμβρίου 2012, το Συντονιστικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας  της Περιφερειακής Ενότητας  Αργολίδος  με αντικείμενο τη λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων για την προστασία των πολιτών από ακραία καιρικά φαινόμενα και τον συντονισμό των εμπλεκόμενων φορέων ενόψει της χειμερινής περιόδου.
Ο Αντιπεριφερειάρχης  Αναστάσιος Χειβιδόπουλος  τόνισε στη συζήτηση τα ζητήματα της αντιπλημμυρικής προστασίας και των χιονοπτώσεων .
 Τα έργα, οι δράσεις και τα μέτρα πρόληψης και ετοιμότητας των εμπλεκομένων φορέων στα οποία πρέπει να εστιάσομε για την αντιμετώπιση των πλημμυρών και των χιονοπτώσεων ενόψει της χειμερινής περιόδου προσδιορίζονται ως εξής:

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012


Αρχαίες γέφυρες στην Αργολίδα



Μυκηναϊκές Γέφυρες στην Αργολίδα
  • Αρχαία Γέφυρα του χειμάρρου Χάβου στις Μυκήνες
  • Γέφυρα Καζάρμας στο Αρκαδικό
     Στην αρχαιότητα, ήδη από τη μυκηναϊκή εποχή υπήρχε αρκετά ώριμη τεχνογνωσία για την κατασκευή γεφυρών στους διάφορους δρόμους του ελληνικού χώρου. Στην αρχαία Ελλάδα υπήρχε πράγματι ένα ανεπτυγμένο οδικό
δίκτυο για την εξυπηρέτηση των αναγκών του περιορισμένου σχετικά χερσαίου εμπορίου, καθώς και για τις εκάστοτε πολιτιστικές αλλά και στρατιωτικές μετακινήσεις των πληθυσμών. Κατά τη μυκηναϊκή εποχή οι γεφυροποιοί κατασκεύαζαν με τη γνωστή σ’ αυτούς τεχνική του οξυκόρυφου εκφορικού θόλου τις γέφυρες, μια τεχνική που εφαρμόστηκε και στην περίπτωση των μυκηναϊκών τάφων. Οι αρχαίοι Έλληνες κατείχαν την τεχνογνωσία της χρήσης και εφαρμογής του ημικυκλικού, κυλινδρικού θόλου.
Τα σχετικά αρχαιολογικά κατάλοιπα μαρτυρούν το γεγονός ότι οι αρχαίοι αντιμετώπισαν αποτελεσματικά τα προβλήματα που προέκυπταν από την υλοποίηση εργασιών κάτω από το νερό, καταφέρνοντας να φέρουν σε πέρας με επιτυχία κατασκευές που θα ήταν εκτεθειμένες στις καταστροφικές, διαβρωτικές ιδιότητές του.
Οι είκοσι περίπου μυκηναϊκές γέφυρες κατά μήκος των δρόμων γύρω από την Ακρόπολη των Μυκηνών και στην πεδιάδα της Ναυπλίας είναι στο σύνολό τους κυκλώπειες κατασκευές από ακανόνιστους ασβεστολιθικούς ογκόλιθους και βύσματα στους χαίνοντες, χαλαρούς αρμούς γύρω από το μοναδικό τριγωνικό τους άνοιγμα. Ένα τέτοιο παράδειγμα αποτελεί η γέφυρα στο φαράγγι μεταξύ των υψωμάτων Κοντοβούνι και Κουτσογιάννης, όπου οι πλακαροί ογκόλιθοι εκατέρωθέν της στενής τριγωνικής διόδου έχουν τοποθετηθεί σε περίπου ισοϋψείς σειρές οι οποίες συναντώνται υπεράνω της οξείας κορυφής. Η μεγαλιθική πλαισίωση της οδού παροχέτευσης απέβλεπε στην ενίσχυση των μερών τα οποία κατ’ εξοχήν δοκιμάζονταν. Με τη βαρύτητα όμως των όγκων και τη συμμετρικότητά της ως προς τον κατακόρυφο άξονα τόνιζε τη σταθερότητα του μνημείου και του προσέδιδε αρμονία. Μικρότεροι λίθοι είχαν αρμολογηθεί με τη βοήθεια βυσμάτων (λιθίων) κατά το πολυγωνικό σύστημα τοιχοδομίας στην υπόλοιπη επιφάνεια.
Άλλα παραδείγματα από το Αρκαδικό παρουσιάζουν επίσης αυτό το συνδυασμό των συστημάτων τοιχοδομίας, στα οποία έχει διαπιστωθεί και η χρήση της οργανικής κλείδας.
Γενικά οι μυκηναΐοι κατασκευαστές διέθεταν υψηλή τεχνογνωσία χρησιμοποιώντας ένα σύστημα κάλυψης με τεράστιες δυνατότητες, το οποίο όμως δεν εξελίχθηκε περαιτέρω. Το γεγονός αυτό πιστοποιείται από το πλήθος των ρωμαϊκών γεφυρών οι οποίες κτίστηκαν με τη βοήθεια του ημικυκλικού, κλειδωτού τόξου, γεγονός που μαρτυρεί την τεράστια σημασία της πρώιμης αυτής εφαρμογής στη γεφυρωτική. Η κατασκευή γεφυρών με εκφορικά τόξα και σφηνόλιθο παρ’ όλα αυτά ήταν ένα εγχείρημα περιορισμένο τοπικά και χρονικά, που λησμονήθηκε στους κατοπινούς ιστορικούς χρόνους.
Αρχαία Γέφυρα του χειμάρρου Χάβου στις Μυκήνες
Πρόκειται για γέφυρα του χειμάρρου Χάβου στις Μυκήνες σε απόσταση 1χλμ. περίπου από την πύλη των Λεόντων κοντά στην εκκλησία του Αγίου Γεωργίου. Χρονολογείται στα τέλη 13ου αιώνα π.Χ. και έχει πλάτος 4μ. Από το γεφύρι σήμερα σώζεται μόνο ένα τμήμα, μήκους 12 μέτρων, ενώ το αρχικό μήκος του θα πρέπει να ήταν διπλάσιο.
Πρόκειται για γέφυρα που ανήκει στο μεταίχμιο μεταξύ μίας γέφυρας με οριζόντιο κατάστρωμα και ελαφρώς συγκλίνοντα ακρόβαθρα και μίας υποτυπώδους εκφορικής.
Η γέφυρα θα πρέπει να διέθετε ένα ή δύο ανοίγματα για την εκροή των υδάτων του χειμάρρου και να ήταν χτισμένη με τη μέθοδο του οξυκόρυφου εκφορικού θόλου, χτισμένη κατά το κυκλώπειο σύστημα, από μεγάλους εγχώριους λίθους.

Γέφυρα Καζάρμας στο Αρκαδικό
Η γέφυρα του Αρκαδικού, γνωστή και ως γέφυρα της Καζάρμας είναι Μυκηναϊκή γέφυρα, που βρίσκεται κοντά στο χωριό Αρκαδικό Αργολίδας. Θεωρείται η αρχαιότερη διατηρημένη γέφυρα της Ευρώπης και η αρχαιότερη μονότοξη γέφυρα που παραμένει μέχρι σήμερα σε χρήση. Η γέφυρα χτίστηκε κατά τον 13ο ή 14ο αιώνα π.Χ. και ήταν μέρος του οδικού δικτύου που είχαν κατασκευάσει οι Μυκηναίοι στην περιοχή της Αργολίδας. Η Γέφυρα είναι κατασκευασμένη από γιγαντιαίους ογκόλιθους, χαρακτηριστικό των κυκλώπειων Μυκηναϊκών κατασκευών. Έχει μήκος 22 μέτρα, πλάτος 5,6 μέτρα και ύψος 4 μέτρα. Εκτός από την γέφυρα του Αρκαδικού στην ευρύτερη περιοχή σώζονται άλλες τέσσερις παρόμοιες γέφυρες.
http://www.cityofnafplio.com/

«Κονσέρτο για αφηγητή και μικρό σύνολο σε Δ.Ω.Α. ελάσσονα» στο 1ο Λύκειο Άργους

Μουσική παράσταση ή «εισαγωγικό μάθημα» για μουσικόφιλους – μικρούς και μεγάλους – στη Φόρμα της Σονάτας, θα παρουσιάσουν σε συνεργασία με το Δημοτικό Ωδείο Άργους,ο σύλλογος φίλων δημοτικού ωδείου Άργους και ο σύλλογος φίλων του θεάτρου στο Ναύπλιο «Θεατροδρόμιο», το Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012, ώρα 6.30, στην αίθουσα εκδηλώσεων 1ου Λυκείου Άργους.

Τίτλος της παράστασης:

Συνεχίζονται τα βιωματικά προγράμματα «Θεατρικής Αγωγής και Θεατρικού Παιχνιδιού» της ΚΕΔΑΜ

Τα βιωματικά προγράμματα «Θεατρικής Αγωγής και Θεατρικού Παιχνιδιού» με τη θεατρολόγο Μαρία Γιαννακούλη, συνεχίστηκαν και σήμερα στη Παιδική και Νεανική Βιβλιοθήκη Δήμου Άργους Μυκηνών, που λειτουργεί στα πλαίσια των δρστηριοτήτων της ΚΕΔΑΜ.

Διομήδης-ΠΑΟΚ 27-27. Μεγάλο ματς! VIDEO on air!

Τους πρώτους του βαθμούς στο πρωτάθλημα έχασε ο Διομήδης, που δεν κατάφερε να επεκτείνει το νικηφόρο σερί του απέναντι στον ΠΑΟΚ. Ο «δικέφαλος» πήρε ισοπαλία 27-27 στο κλειστό του Άργους για την 14η αγωνιστική της Α1 Ανδρών, αποτέλεσμα που δίνει νέο ενδιαφέρον στο πρωτάθλημα.
Οι γηπεδούχοι, που σταμάτησαν στις 12 σερί νίκες, απώλεσαν ουσιαστικά την ευκαιρία να θεωρούνται το απόλυτο φαβορί για τον τίτλο, ενώ οι Θεσσαλονικείς διατήρησαν τις ελπίδες τους, μειώνοντας τη διαφορά από τηνΑΕΚ.

Τα δεκάλεπτα: 4-3, 7-6, 13-12 (ημχ.), 17-15, 25-22, 27-27
ΔΙΟΜΗΔΗΣ (Δημήτρης Δημητρούλιας) : Τσούλος, Ζαραβίνας 3, Μεγαλοοικονόμου 1, Κρεμαστιώτης, Πασσιάς, Πριόβολος 2, Μούγιτς, Μάλλιος 7, Νούνγκοβιτς, Σαμαράς 5, Κοντούλης, ελευθερίου, Ουρόσεβιτς 3, Τάσκοβιτς 6
ΠΑΟΚ (Στέλιος Υετίων): Παλάσκας 6, Γουργούμης, Κοκκώνης 5, Κνέζεβιτς, Αποστολίδης Π., Πετρίδης 2, Ανγκελόφσκι, Ιωαννίδης 5, Τσακίρης 3, Τσίλης, Σεβαστίδης 2, Τάτσης, Κεσίδης 4, Πίτσιος.
Διαιτητές: Τσάμος-Τσάκωνας Δίλεπτα: 8-8 Πέναλτι: 3/3-2/3 , Κόκκινες: 57:20 Σαμαράς (τρία δίλεπτα)- 57:20 Τσακίρης (τρία δίλεπτα)
Από το onsports.gr