Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

ΦΩΤΙΑ ΣΤHN ΠΑΡΑΛΙΑ ΚΑΘΑΡΩΝΑΣ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ


Σε εξέλιξη βρίσκεται πυρκαγιά, η οποία εκδηλώθηκε σήμερα 20 Ιουνίου 2012, στις 03.50 τα ξημερώματα στην περιοχή Καραθώνας  6κμ από το Ναύπλιο Αργολίδας. Στο σημείο επιχειρούν 30 πυροσβέστες με 14 οχήματα και δύο ομάδες πεζοπόρου τμήματος. Στην περιοχή πνέουν άνεμοι εντάσεως 5 μποφόρ. Από αέρος συνδράμουν δύο αεροσκάφη. Να σημειωθεί πως η φωτιά έχει κάψει την μισή περιοχή ,με αρκετά δένδρα . Η καραθώνα είναι η μεγαλύτερη πλαζ της περιοχής Ναυπλίου και συγκεντρώνει καθημερινά πολλούς επισκέπτες. Το ευτύχημα είναι που δεν πείρε η χωματερή που βρίσκεται ακριβώς πάνω από την πλαζ .




PHOTO STUDIO B&G ΜΠΟΥΓΙΩΤΗΣ ΡΑΣΣΙΑΣ

Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

ΦΩΤΙΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΣΤΑ ΛΕΥΚΑΚΙΑ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ


Μία ακόμα φωτιά είχαμε πριν λίγο στην περιοχή Λευκάκια 6κμ από το Ναύπλιο. Ευτυχώς χάρις στην γρήγορη επέμβαση της Π.Υ Ναυπλίου και του διοικητή τους  Γ. Δελογιάνη η φωτιά δεν πείρε μεγάλη έκταση . Ακόμα μία φωτιά που θέλει έρευνα , λόγω της τοποθεσίας που πείρε . Να σημειωθεί πως πριν λίγες ημέρες είχε ξεσπάσει μεγάλη φωτιά στην περιοχή κατακαίοντας τεράστιες εκτάσεις. Για την φωτιά εκείνη είχε πιαστεί και ένα άτομο κάτοικος της περιοχής, ο οποίος είχε αφεθεί ελεύθερος με περιοριστικούς όρους.




STUDIO B&G ΜΠΟΥΓΙΩΤΗΣ ΡΑΣΣΙΑΣ

Οικουμενικός Πατριάρχης: "Θέλουμε να παραδώσουμε στα παιδιά μας έναν καθαρό κόσμο"

19/06/12
Με την συμμετοχή Πανεπιστημιακών, θρησκευτικών λειτουργών, περιβαλλοντολόγων, Θεολόγων, επιχειρηματιών και δημοσιογράφων ξεκίνησαν το απόγευμα της Δευτέρας οι εργασίες του Διεθνούς Περιβαλλοντικού Συνεδρίου, «Παγκόσμια Ευθύνη και Περιβαλλοντική Αειφορία», που συνδιοργανώνουν το Οικουμενικό Πατριαρχείο και το Πανεπιστήμιο Southern New Hamphshire στην Χάλκη των Πριγκιποννήσων. Την έναρξη των εργασιών του Συνεδρίου κήρυξε ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος, στην Θεολογική Σχολή της Χάλκης. «Όλοι έχουμε το ίδιο όραμα, την ίδια φιλοδοξία, την ίδια προσευχή. Και όλοι μοιραζόμαστε τον ίδιο σκοπό, την ίδια δέσμευση, την ίδια έμπνευση: να παραδώσουμε στα παιδιά μας έναν καθαρό κόσμο, με καθαρό νερό και καθαρό αέρα», είπε ο Οικουμενικός Πατριάρχης...

Ὅλοι θέλουν να αλλάξουν τον κόσμο - Λέων Τολστόι

Ὅλοι θέλουν να αλλάξουν τον κόσμο, αλλά κανένας δεν θέλει να αλλάξει τον εαυτό του.

Λέων Τολστόι
0 σχόλια

Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

ΠΤΩΣΗ ΔΕΝΔΡΟΥ ΣΤΗΝ ΔΑΛΑΜΑΝΑΡΑ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΔΥΝΑΤΩΝ ΑΝΕΜΩΝ


Πτώση δένδρου είχαμε στην Δαλαμανάρα ,εντός του σχολείου ευτυχώς που εκείνη την ώρα δεν ήταν κάποιος από κάτω . Το συμβάν έγινε  ανήμερα των εκλογών  .

STUDIO B&G ΜΠΟΥΓΙΩΤΗΣ ΡΑΣΣΙΑΣ

ΔΩΡΕΑ 1300 ΚΙΛΑ ΠΑΤΑΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΧΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΣΣΙΤΙΟ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑΣ


Ένας  ιδιώτης από το Ναύπλιο δώρισε 1300 κιλά πατάτες από την Αχαΐα για το συσσίτιο του ιερού ναού Ευαγγελιστρίας Ναυπλίου. Μία μεγάλη προσφορά σίγουρα για το συσσίτιο , ιδίως τις δύσκολες ημέρες που περνάμε όλοι μας, θα μας πει ο ιερέας πατέρας Ελευθέριος Μίχος  ,ο οποίος είναι ο υπεύθυνος για το συσσίτιο και συνεχίζει εύχομαι κάθε καλό για τον κύριο που δώρισε τις πατάτες και ελπίζω και σε άλλους μιμητές της πράξης αυτής . Να σημειωθεί πως καθημερινά τρώνε περίπου 150 συνάνθρωποί μας από το συσσίτιο του ναού ενώ ο αριθμός αυτός αυξάνεται λόγω της οικονομικής κρίσης που μαστίζει την χώρα μας.  Για την ιστορία  οι πατάτες ήρθαν στην Αργολίδα από  την Αχαΐα μετά από πρωτοβουλία του προέδρου του Εργατικού κέντρου Ναυπλίου  κ. Ραφαήλ Μπαρού  και του κινήματος που έχει δημιουργηθεί για φθηνότερα προϊόντα .



PHOTO STUDIO B&G ΜΠΟΥΓΙΩΤΗΣ ΡΑΣΣΙΑΣ

Κυριακή 17 Ιουνίου 2012

ΑΡΓΟΛΙΔΑ ΜΕΓΑΛΗ ΦΩΤΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΡΟΣΥΜΝΗΣ


ΑΡΓΟΛΙΔΑ ΜΕΓΑΛΗ ΦΩΤΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΡΟΣΥΜΝΗΣ
Μεγάλη φωτιά έχει ξεσπάσει από νωρίς το πρωί σήμερα Κυριακή 17 Ιουνίου 2012 στην ορεινή περιοχή Προσύμνη Αργολίδας  λίγα χιλιόμετρα από τις Μυκήνες . Για την κατάσβεση της φωτιάς συμμετέχουν δυνάμεις από όλη την Πελοπόννησο.




photo STUDIO B&G ΜΠΟΥΓΙΩΤΗΣ ΡΑΣΣΙΑΣ

ΠΑΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΡΠΟΥΖΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ


Ανήμερα των Εθνικών εκλογών διάλεξε ο πρόεδρος του Εργατικού κέντρου Ναυπλίου να φέρει  για τους κατοίκους ,πατάτες και καρπούζια από την Αχαΐα ,κατά της οικονομικής κρίσης ,όπως είπε και ίδιος ο πρόεδρος του Εργατικού κέντρου, Ραφαήλ Μπαρού και  συνεχίζει λέγοντας πως  τα προϊόντα που έφερε είναι αντημνιμονιακά …. Να σημειωθεί πως οι πατάτες πουλιόνταν στην τιμή με  9 ΕΥΡΟ το σακί και τα καρπούζια 2,5 ΕΥΡΟ το ένα . Κυριακή 17 Ιουνίου 2012


STUDIO B&G ΜΠΟΥΓΙΩΤΗΣ ΡΑΣΣΙΑΣ

ΑΡΓΟΛΙΔΑ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 17 ΙΟΥΝΙΟΥ 2012


Εθνικές εκλογές σήμερα και οι πολιτικοί του νομού Αργολίδας ψήφισαν κανονικά . Ο κ. Ανδριανός ψήφισε νωρίς το πρωί στην Επίδαυρο , ο Μανιάτης υποψήφιος βουλευτής Αργολίδας με το ΠΑΣΟΚ ψήφισε στο 4 δημοτικό σχολείο Άργους ,ενώ ο  υποψήφιος με την ΝΔ Β. Σίδερης ψήφισε στο δημοτικό σχολείο Κουτσοποδίου. Στην γενέτειρά του Δαλαμανάρα ψήφισε ο αντιπεριφερειάρχης Αργολίδος κ. Α. Χειβιδόπουλος. Πάντως η προσέλευση τον ψηφοφόρων μέχρι αυτή την ώρα είναι πολύ μικρή. Στο δεύτερο γυμνάσιο  Ναυπλίου είχαν έρθει για να καλύψουν την διαδικασία των Εθνικών  εκλογών  στην Ελλάδα και δύο κανάλια από την Γερμανία και την Γαλλία. Κυριακή 17 Ιουνίου 2012





STUDIO B&G ΜΠΟΥΓΙΩΤΗΣ ΡΑΣΣΙΑΣ
Ποδόσφαιρο

Είναι τρελός ο αρχηγός

Την πρόκριση στην προημιτελική φάση του EURO πανηγύρισε η Εθνική μας μετά τη νίκη επί της Ρωσίας με 1-0 χάρη σε ένα τέρμα του αρχηγού, Γιώργου Καραγκούνη.



Ποδόσφαιρο

Έγγραψε ιστορία...

Με τη συμμετοχή του στον αγώνα κόντρα στην Ρωσία ο Γιώργος Καραγκούνης έφτασε τις 120 και έπιασε στην πρώτη θέση του σχετικού πίνακα τον Θοδωρή

Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει!

Το γκολ του Γιώργου Καραγκούνη μάς κρατάει στο Euro! Η Ελλάδα νίκησε 1-0 τη Ρωσία και εξασφάλισε την πρόκριση στα προημιτελικά του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος για δεύτερη φορά στην ιστορία της.
  • Σταύρος Καραΐνδρος

    Αυτή είναι η Ελλάδα
  • Ελλάδα

    "Σε όποιον αρέσουμε"
  • Ελλάδα

    Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει!

ΛΟΓΟΣ... ΤΗΣ ΕΣΧΑΤΗΣ ΩΡΑΣ «ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ...» - Μητροπολίτης Πατρών Χρυσόστομος


Του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου
Πατρών κ.κ. Χρυσοστόμου


Η χώ­ρα ο­δη­γή­θη­κε για μια α­κό­μα φο­ρά σε ε­κλο­γές, προ­κει­μέ­νου να προ­κύ­ψη Κυ­βέρ­νη­ση σ’ αυ­τό τόν τό­πο, ώ­στε ο Λα­ός να βρη; τον δρό­μο του και να συ­νε­χί­ση με τις ό­ποιες δυ­σκο­λί­ες, την κο­πιώ­δη πο­ρεί­α του. Μια πο­ρεί­α που δεν θα μοιά­ζη κα­θό­λου με ό­σα έ­ζη­σε στο πα­ρελ­θόν, α­φού πολ­λά πράγ­μα­τα πλέ­ον έ­χουν αλ­λά­ξει. Ο Λα­ός πρέ­πει να ξε­χά­ση πλέ­ον την ευ­μά­ρεια, την κα­λο­πέ­ρα­ση και ό,τι άλ­λο, πι­θα­νώς, α­πελάμ­βα­νε μέ­χρι σή­με­ρα.
Δεν γνω­ρί­ζει κα­νείς τι θα προ­κύ­ψη α­πό αυ­τές τις ε­κλο­γές. Δεν εί­μα­στε βέ­βαιοι πώς αυ­τός ο τα­εις κλπ. Δεν γνω­ρί­ζω, αν μπό­ις ε­ξής ομι­λη­ταί ους.
α) Δό­θη­κε ο Έλ­λη­νας με πά­θος στην ύ­λη. Πί­στε­ψε, ό­τι ή­ταν η σω­τη­ρί­α του. Τον έ­σπρω­ξαν ε­πί­τη­δες, στην ευ­μά­ρεια, στην ψεύ­τι­κη χα­ρά και α­πό­λαυ­ση. Τού έ­τα­ξαν α­πα­τη­λούς πα­ρα­δεί­σους και τον ο­δή­γη­σαν στον ε­κτρο­χια­σμό τής πορεί­ας του.
β) Τον έ­πει­σαν, δυ­στυ­χώς, ό­τι τα κο­σμι­κά πράγ­μα­τα α­ξί­ζουν πε­ρισ­σότε­ρο α­πό ο,τι­δή­πο­τε άλ­λο και τόν με­τέ­­ξεις, α­κού­στη­καν ό­πως πά­ντο­τε υ­ποσχέ­σεις,  έ­γι­ναν τη­λε­ο­πτι­κές συ­ζη­τή­σεις κλπ. Δεν γνω­ρί­ζω, αν μπό­ρε­σαν οι ομι­λη­ταί να πεί­σουν για τα προ­γράμ­μα­τα, τα ο­ποί­α θέ­λουν να ε­φαρ­μό­σουν για «την σω­τη­ρί­α τής χώ­ρας και την έ­ξο­δό της α­πό την κρί­ση». Φο­βού­μαι πως ό­χι.
Εί­ναι α­λή­θεια ό­μως, ό­τι τα ε­πό­με­να χρό­νια, ό­πως και να έ­χουν τα πράγ­μα­τα, θα πε­ρά­σω­με δύ­σκο­λες η­μέ­ρες και θα γνω­ρί­σω­με πρω­τό­γνω­ρες κα­τα­στά­σεις.
Γνω­ρί­ζο­με ό­λοι, ό­τι πολ­λά κα­κά συ­νέ­βη­σαν στο ά­με­σο ή α­πώ­τε­ρο πα­ρελ­θόν. Όμως το με­γα­λύ­τε­ρο απ’ ό­λα ή­ταν αυ­τό πού προ­ήλ­θε α­πό τις ε­ξής πα­ρα­μέ­τρους.
α) Δό­θη­κε ο Έλ­λη­νας με πά­θος στην ύ­λη. Πί­στε­ψε, ό­τι ή­ταν η σω­τη­ρί­α του. Τον έ­σπρω­ξαν ε­πί­τη­δες, στην ευ­μά­ρεια, στην ψεύ­τι­κη χα­ρά και α­πό­λαυ­ση. Τού έ­τα­ξαν α­πα­τη­λούς πα­ρα­δεί­σους και τον ο­δή­γη­σαν στον ε­κτρο­χια­σμό τής πορεί­ας του.
β) Τον έ­πει­σαν, δυ­στυ­χώς, ό­τι τα κο­σμι­κά πράγ­μα­τα α­ξί­ζουν πε­ρισ­σότε­ρο α­πό ο,τι­δή­πο­τε άλ­λο και τόν με­τέ­τρε­ψαν σε κυ­νη­γό των κο­σμι­κών η­δο­νών.
γ) Τον ο­δή­γη­σαν με μα­θη­μα­τι­κή α­κρί­βεια και με­θο­δι­κό­τη­τα στην παθια­σμέ­νη ζω­ή και τόν έρ­ρι­ξαν με σύ­στη­μα στην πνευ­μα­τι­κή κα­τα­στρο­φή, α­φού τόν έ­πει­σαν ό­τι εί­ναι ό,τι τρώ­ει (ως έ­λε­γε ο τρα­γι­κός Γερ­μα­νός φι­λό­σο­φος Φό­υερ­μπαχ). Γέ­μι­σαν την Ελ­λά­δα με κέ­ντρα δια­φθο­ράς και α­πο­προ­σα­να­τό­λι­σαν την πο­ρεί­α των νέ­ων μας.
δ) Τον ξέ­κο­ψαν α­πό τις πνευ­μα­τι­κές του ρί­ζες, ρή­μα­ξαν την ψυ­χή του, τόν φω­νά­ζουν: «Πρέ­πει να δώ­σου­με ο­γό­νες ου­σί­ες, τόν νάρ­κω­σαν η­θι­κά, διέλυ­σαν την οι­κο­γέ­νεια του, τον έ­κα­ναν ά­πα­τρι. Κα­τέ­στρε­ψαν την οι­κο­νο­μί­α, ρήμα­ξαν την ύ­παι­θρο, αλ­λοί­ω­σαν τον πλη­θυ­σμό. Γκρέ­μι­σαν τα ο­ρά­μα­τά του και κά­λυ­ψαν με α­παί­σιο σύν­νε­φο κο­νιορ­τού τόν ου­ρα­νό πά­νω α­πό το κε­φά­λι του.
ε) Τον πέ­τα­ξαν στα κα­τα­γώ­για τής ε­ρη­μιάς, μα­ζί με τα τρω­κτι­κά τής κα­τα­στρο­φής. Τον έ­σπρω­ξαν α­πό το φως στο α­παί­σιο σκο­τά­δι, με την μυ­ρω­διά τού θα­νά­του να σα­πί­ζη τα πνευ­μό­νια του και να κα­τα­τρώ­γη την  ύ­παρ­ξή του.
στ) Τα δρο­σε­ρά πρό­σω­πα, που ή­ταν σαν το α­στέ­ρι τής αυ­γής, χλώ­μια­σαν και φό­ρε­σαν την  κα­τή­φεια. Τα μά­τια έ­χα­σαν την λα­μπρό­τη­τά τους και μέ­σα από το σκο­τει­νό πλέ­ον βλέμ­μα τους, προ­δί­δουν το πε­σμέ­νο η­θι­κό και την έλ­λειψη ε­μπι­στο­σύ­νης στον ί­διο μας τόν ε­αυ­τό.
Έ­τσι αυ­τός ο ξε­χω­ρι­στός Λα­ός έ­χα­σε:
α) Την χα­ρά του, η ο­ποί­α ή­ταν ζω­γρα­φι­σμέ­νη στα πρό­σω­πα και ε­χα­ρα­κτήρι­ζε ό­λες τις πτυ­χές της ζω­ής του.
β) Την ελ­πί­δα, η ο­ποί­α τού έ­δι­νε την δυ­να­τό­τη­τα να ερ­γά­ζε­ται, να παρά­γη, να δη­μιουρ­γή, να α­ξιο­ποι­ή τις δυ­να­τό­τη­τές του και τα τά­λα­ντα με τα ο­ποί­α τον έ­χει προι­κί­σει ο Δη­μιουρ­γός.
γ) Την αι­σιο­δο­ξί­α, με την ο­ποί­α έ­κα­νε ό­νει­ρα για το μέλ­λον, ξε­περ­νού­σε τις φουρ­τού­νες τής ζω­ής, έ­σπα­ε τα κύ­μα­τα και έ­βγαι­νε νι­κη­τής στην α­ντί­πε­ρα ό­χθη, α­τε­νί­ζο­ντας πλέ­ον α­νοι­κτούς τούς δρό­μους για την ε­πι­τυ­χί­α.
Ό­λοι φω­νά­ζουν: «Πρέ­πει να δώ­σου­με ό­ρα­μα στον Λα­ό». Σε συ­ζη­τή­σεις πού εί­χαμε αυ­τό το διά­στη­μα με πο­λι­τι­κούς, τούς ά­κου­σα να μου ε­πα­να­λαμ­βά­νουν κάτι πο­λύ γνω­στό πλέ­ον. «Ο Λα­ός έ­χα­σε το η­θι­κό του, πρέ­πει να τόν βο­η­θή­σου­με. Να το­νώ­σου­με τόν ψυ­χι­σμό του». Ναι, εί­πα, αυ­τό εί­ναι α­λή­θεια. Ό­λοι μας πρέ­πει να βο­η­θή­σω­με προς αυ­τήν την κα­τεύ­θυν­ση. Και αυ­τό κά­νο­με «με νύ­χια και με δό­ντια», ό­πως λέ­γει πο­λύ σο­φά ο ί­διος ο Λα­ός. Ερ­γα­στή­τε, πρό­σθε­σα, ό­σο εί­ναι α­κό­μα και­ρός ό­λοι σας, με το χέ­ρι στην καρ­διά, ό­χι για τις κα­ρέ­κλες, ό­χι για την δό­ξα, ό­χι για την ε­ξου­σί­α, αλ­λά για την δια­κο­νί­α. Α­γω­νι­στή­τε να σώ­σετε ό,τι α­πέ­μει­νε. Μι­λή­στε με την γλώσ­σα τής α­λή­θε; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif;">Γνω­ρί­ζο­με ό­λοι, ό­τι πολ­λι.
  Ό­μως φο­βά­μαι, ό­τι θα ι­σχύ­ση το, «ουκ αν λά­βοις πα­ρά τού μη έ­χο­ντος».
Οι λό­γοι τής Α­γί­ας Γρα­φής εί­ναι σκλη­ροί, ό­μως α­λη­θι­νοί και ε­πί­και­ροι.
«Μη πε­ποί­θα­τε επ’ άρ­χο­ντας ε­πί υ­ιούς αν­θρώ­πων, οίς ουκ έ­στι σω­τη­ρί­α» (Ψαλ­μ. 145).
Αυ­τόν τόν τό­πο δεν θα τον σώ­ση κα­νείς πο­λι­τι­κός και κα­νέ­νμνο­λλι­τι­κό σύ­στη­μα. Αυ­τό τόν τό­πο θα τον σώ­ση ο Θε­ός. Αύ­ριο βρά­δυ θα πλη­ρο­φο­ρη­θού­με τα α­ποτε­λέ­σμα­τα των ε­κλο­γών. Δεν γνω­ρί­ζο­με, ποια θα εί­ναι αύ­ριο η κα­τά­στα­ση στην χώ­ρα μας, ή με­τά α­πό λί­γο και­ρό. Δυ­νά­με­θα ό­μως να ε­πα­να­λά­βω­με με παρ­ρη­σί­α, αι­σιο­δο­ξί­α και βε­βαιό­τη­τα α­να­γέν­νη­σης ου­σια­στι­κής, τόν Κυ­ρια­κό λό­γο.
«Μεί­να­τε εν ε­μοί...» (Μεί­να­τε ε­νω­μέ­νοι μα­ζί μου). «Μεί­να­τε εν εμοί, ί­να βό­τρυν φέ­ρη­τε, ε­γώ γαρ ει­μί της ζω­ής η ά­μπε­λος» ( Μεί­να­τε ε­νωμέ­νοι μα­ζί μου, για να φέ­ρε­τε οί­νον γλυ­κύν (καρ­πόν δη­λα­δήont-family: Arial, Helvetica, sans-serif;">* Ό­μως σ’ αυ­τή την χώ­ρα υ­πάο­γί­α τής Με­γά­λης Ε­βδο­μά­δος)
Η έ­νω­ση μας με τόν Χρι­στό και την Εκ­κλη­σί­α Του εί­ναι η μό­νη ελπί­δα, η μό­νη ο­δός, εί­ναι η σω­τη­ρί­α μας. Οι κο­σμι­κοί άρ­χο­ντες ε­πρό­δω­σαν και πι­θα­νόν να προ­δώ­σουν και πά­λι τις ελ­πί­δες τού Λα­ού. Δια­χει­ρί­σθη­καν κα­κώς τις τύ­χες του, μη λαμ­βά­νο­ντας υπ’ ό­ψη τους τα ι­διαί­τε­ρα χα­ρα­κτη­ρι­στικά του, τις βα­θειές του α­να­ζη­τή­σεις, την πί­στη του, την πα­ρά­δο­σή του, την ι­στο­ρί­α του, τις α­νά­γκες του, το θέ­λη­μά του. Το ί­διο, ί­σως, κά­νουν και πά­λι.
* Ό­μως σ’ αυ­τή την χώ­ρα υ­πάρ­χει ευ­τυ­χώς κά­τι πού μέ­νει στα­θε­ρό, α­νέ­πα­φο με την φθο­ρά τού χρό­νου, ξέ­νο με την ό­ποια ε­γκα­τά­λειψη τού Λα­ού. Υ­πάρ­χει η ρί­ζα, πού δί­νει χυ­μούς για να μην ξε­ραθή το δέ­ντρο. Υ­πάρ­χει η πη­γή, που δεν στε­ρεύ­ει πο­τέ, αλ­λά αρ­δεύ­ει τόν τό­πο και δρο­σί­ζει τούς αν­θρώ­πους. Υ­πάρ­χει το φως, πού δια­σχί­ζει τα φοβε­ρά σκο­τά­δια. Υ­πάρ­χει το βάλ­σα­μο, πού θε­ρα­πεύ­ει τις πλη­γές. Υ­πάρ­χει η παρη­γο­ριά, πού σφογ­γί­ζει τα δά­κρυα και δί­δει νό­η­μα στην ζω­ή.
Θέ­λη­σαν να ξε­ρά­νουν την ρί­ζα, να στε­ρέ­ψουν την πη­γή, να σβή­σουν το φως, να σκο­τώ­σουν την πα­ρα­μυ­θί­α. Χρη­σι­μο­ποί­η­σαν, α­νέ­κα­θεν, ποι­κί­λα τεχνά­σμα­τα. Α­πό την συ­κο­φα­ντί­α μέ­χρι την ό­ποια άλ­λη α­πει­λή (Εί­μα­στε έ­τοι­μοι να α­ντι­με­τω­πί­σω­με πά­λι αν χρεια­σθή ό­μοιες ή χει­ρό­τε­ρες κα­τα­στά­σεις). Ποτέ ό­μως  δεν κα­τά­φε­ραν τί­πο­τε. Για­τί αυ­τή η ρί­ζα, εί­ναι πο­λύ βα­θειά και α­νίκη­τη. Η πη­γή εί­ναι α­στεί­ρευ­τη, ο ή­λιος λα­μπρός, η α­γά­πη με­γά­λη, η α­γκα­λιά α­τελεί­ω­τη και για τού­το η θε­ρα­πεί­α και η πα­ρη­γο­ριά δε­δο­μέ­νη.
Μι­λά­ω για ό,τι α­πέ­μει­νε όρ­θιο σ’ αυ­τό τόν τό­πο. Γι αυ­τό πού πο­τέ δεν θα λυ­γί­ση, για­τί δεν εί­ναι αν­θρώ­πι­νο, αλ­λά θε­ϊ­κό. Δεν εί­ναι ψεύ­τι­κο, αλ­λά αλη­θι­νό. Πο­τέ δεν α­πε­γο­ή­τευ­σε, αλ­λά α­ντί­θε­τα μέ τήν θυ­σια­στι­κή α­γά­πη ε­γο­ήτευ­σε. Πο­τέ δεν εί­πε ψέ­μα­τα, αλ­λά με την γλώσ­σα τής α­λή­θειας έ­σω­σε. Ποτέ δεν ε­γκα­τέ­λει­ψε, αλ­λά μά­ζε­ψε πά­ντο­τε τα κομ­μά­τια αυ­τού τού τό­που και τού Λα­ού και συ­ναρ­μο­λό­γη­σε τόν σκε­λε­τό του, στον ο­ποί­ο ε­νε­φύ­ση­σε πνο­ή ζω­ής.
Με­τέ­τρε­ψε το ρη­μα­διό σε πα­ρά­δει­σο, ξα­να­χτί­ζο­ντας ό,τι η α­σύ­νε­τη και σπάτα­λη δύ­να­μη τού κα­κού, έρ­ρι­ξε σε ε­ρεί­πια.
Εί­ναι η Εκ­κλη­σί­α. Ό­σο θα υ­πάρ­χη Εκ­κλη­σί­α, αυ­τός ο τό­πος δεν θα χαθή. Καί εφ’ ό­σον η Εκ­κλη­σί­α εί­ναι το α­να­στη­μέ­νο Σώ­μα τού νι­κη­τού τού θα­νά­του Κυ­ρί­ου η­μών Ι­η­σού Χρι­στού, αυ­τός ο τό­πος καί ο Λα­ός θα ζή­ση έ­ως τής συ­ντε­λεί­ας τού αιώ­νος.
Α­πό αύ­ριο αυ­τή την α­λή­θεια πρέ­πει να τήν συ­νει­δη­το­ποι­ή­σω­με α­κό­μη πε­ρισ­σό­τε­ρο. Πρώ­τοι οι πο­λι­τι­κοί και η ό­ποια κυ­βέρ­νη­ση και αν προ­κύ­ψη. Και ύ­στε­ρα ό­λοι οι Έλ­λη­νες. 
Ό­ποιος και αν κυ­βερ­νή­ση αυ­τή την χώ­ρα α­πό αύ­ριο, αν δεν έ­χη υπ’ ό­ψη του ό­λα τα πα­ρα­πά­νω, πού εί­ναι δια­πι­στώ­σεις τού ί­διου τού Λα­ού, θα α­κού­ση στις πα­ρειές του το η­χη­ρό και ε­πώ­δυ­νο «ρά­πι­σμα» τής ι­στο­ρί­ας, η ο­ποί­α εί­ναι α­δέ­κα­στη και δι­δά­σκει μέ­σα α­πό πά­θη και λά­θη. Αν κά­νη το λά­θος και προ­δώ­ση την ρί­ζα, την δρο­σιά και την α­πα­ντο­χή αυ­τού τού Λα­ού, αν πα­ρα­θεω­ρή­ση την ι­στο­ρί­α του, τό­τε εί­μαι βέ­βαιος, ό­τι ο Λα­ός, ό­σο και αν πα­ρασυρ­θή σε πρό­σκαι­ρες κα­τα­στά­σεις, θα α­πο­δει­χθή ο σκλη­ρό­τα­τος τι­μω­ρός, για να ε­πι­τύ­χη την σω­τη­ρί­α του.

Α­γα­πη­τοί μου,
Έ­χε­τε ελ­πί­δα, έ­χε­τε πί­στη, βα­δί­σα­τε με αι­σιο­δο­ξί­α πα­ρά τις ό­ποιες δυσκο­λί­ες. Μη χά­νε­τε το θάρ­ρος σας. Η ψυ­χή έ­χει με­γά­λη δύ­να­μη και α­ντο­χή, γιατί έ­χει θεί­α την κα­τα­γω­γή. Αρ­κεί να εί­ναι ε­νω­μέ­νη μi-language: EN-US;">

Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

Αμειψισπορά: επιστροφή στις ρίζες!



Ως αμειψισπορά εννοούμε μια λογική διαδοχή των καλλιεργειών σε συγκεκριμένο τεμάχιο γης, ώστε να αποφευχθούν προβλήματα στην ανάπτυξη των φυτών.
Η έννοια της αμειψισποράς είναι γνωστή στους γεωργούς από τα πρώτα εξελικτικά στάδια ανάπτυξης της γεωργίας στον πλανήτη. Όπως συνέβη με πολλές πρακτικές και συνήθειες, η εκβιομηχάνιση και η αλλαγή του τρόπου ζωής απομάκρυνε τους παραγωγούς από αυτή την ευεργετική για το περιβάλλον και όχι μόνο, καλλιεργητική τεχνική.
Τα πλεονεκτήματα
Ουσιαστικά, η αμειψισπορά αναφέρεται σε εναλλαγή διαφορετικών καλλιεργειών λαμβάνοντας υπόψη συγκεκριμένους παράγοντες ώστε να επιτευχθούν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Τα σημαντικότερα οφέλη που προκύπτουν από την εφαρμογή της αμειψισποράς είναι:
Η διατήρηση και η βελτίωση της γονιμότητας του εδάφους.
Η αποφυγή εντομολογικών και άλλων προβολών των καλλιεργούμενων φυτών.
Η φιλική προς το περιβάλλον αντιμετώπιση των ζιζανίων.
Η εξασφάλιση, σε μεσοπρόθεσμο διάστημα, των αποδόσεων των φυτών.

Εφαρμόζοντας την αμειψισπορά
Η αμειψισπορά πρέπει να σχεδιάζεται με τέτοιον τρόπο που να ελαχιστοποιεί τις πιθανότητες μείωσης των αποδόσεων, γεγονός που δεν πρέπει όμως να αποκλειστεί.
Ο σχεδιασμός της αμειψισποράς προσδιορίζεται από τους εξής παράγοντες:
Α. τα υπάρχοντα τεχνικά μέσα
Β. τους οικονομικούς στόχους της εκμετάλλευσης
Γ. την περιοχή εγκατάστασης της φυτείας

Ανάλογα με τον αριθμό των φυτών που συμμετέχουν σε ένα σύστημα αμειψισποράς και το χρόνο που διαρκεί η κυκλική τους διαδοχή στον αγρό διακρίνουμε τις διετείς, τις τριετείς και τις πολυετείς αμειψισπορές. Μια άλλη διάκριση στα είδη αμειψισποράς βασίζεται στην ύπαρξη ή μη νερού άρδευσης, οπότε αναφερόμαστε σε ξηρικές και αρδευόμενες αμειψισπορές αντίστοιχα.
Αξίζει να σημειωθεί πως η επίδραση της αμειψισποράς στις αποδόσεις των φυτών είναι πολύ πιο έντονη σε συστήματα παραγωγής με μειωμένες εισροές (π.χ. Βιολογική Γεωργία), παρά σε συστήματα με έντονη χρήση των μέσων παραγωγής όπως λιπάσματα και φυτοφάρμακα. Αυτό στην πράξη σημαίνει χαμηλότερο κόστος παραγωγής και μικρότερη επιβάρυνση του περιβάλλοντος στην πρώτη περίπτωση.
Το άρθρο επιμελήθηκε ο Δρ Ανδρέας Παπασταύρου, γεωπόνος και εκπαιδευτής στο             e-school by agronomist.gr.

Συνελήφθη τσαντάκιας με δράση σε Αργολίδα και Κορινθία.

 Εξιχνιάστηκαν επτά  αρπαγές τσαντών και πορτοφολιού, καθώς και μία  κλοπή οχήματος στην Κορινθία.Συνελήφθη ένας 35χρονος ημεδαπός, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) Κορινθίας.Σε βάρος του έχουν σχηματιστεί δικογραφίες, για δεκαοχτώ  συνολικά περιπτώσεις αρπαγής τσαντών και πορτοφολιών σε Αργολίδα και Κορινθία.


Ειδικότερα όπως προέκυψε, ο 35χρονος, χθες (12-6-2012) το πρωί, στα Αθίκια Κορινθίας, επιβαίνοντας σε δίκυκλη μοτοσυκλέτα, αφαίρεσε τσάντα ημεδαπής, που περιείχε χρηματικό ποσό.

Μετά από έρευνα, αστυνομικοί της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) Κορινθίας, εντόπισαν και συνέλαβαν, λίγο αργότερα στο Σπαθοβούνι Κορινθίας, τον 35χρονο, στην κατοχή του οποίου βρήκαν μέρος του χρηματικού ποσού.

Στο πλαίσιο της εμπεριστατωμένης έρευνας του Τμήματος Ασφαλείας Κορίνθου, προέκυψε ότι ο 35χρονος, επιβαίνοντας σε δίκυκλη μοτοσικλέτα, πλησίαζε γυναίκες που κινούνταν πεζές και άρπαζε τις τσάντες τους, ενώ το τελευταίο δίμηνο, είχε διαπράξει τις εξής περιπτώσεις αρπαγής τσαντών και πορτοφολιού:

-Την 11-6-2012 το βράδυ, στην Ευαγγελίστρια Κορινθίας, αφαίρεσε πορτοφόλι ημεδαπής, που περιείχε ένα κινητό τηλέφωνο και διάφορα έγγραφα.
-Την 4-6-2012 το πρωί, στα Λουτρά Ωραίας Ελένης Κορινθίας, αφαίρεσε τσάντα ημεδαπής, που περιείχε χρήματα και διάφορα έγγραφα.
-Την 5-5-2012 το μεσημέρι, στα Ίσθμια Κορινθίας, αφαίρεσε τσάντα ημεδαπής, που περιείχε χρήματα, έγγραφα και ένα κινητό τηλέφωνο.  Την 3-5-2012 το πρωί, στην Αρχαία Κόρινθο Κορινθίας, αφαίρεσε τσάντα αλλοδαπής, που περιείχε χρήματα, ένα κινητό τηλέφωνο και έγγραφα.
-Την 3-5-2012 το πρωί, στα Εξαμίλια Κορινθίας, αφαίρεσε τσάντα ημεδαπής, που περιείχε χρήματα, ένα κινητό τηλέφωνο και διάφορα έγγραφα.
-Την 29-4-2012 το πρωί, στα Λουτρά Ωραίας Ελένης Κορινθίας, αφαίρεσε τσάντα ημεδαπής, που περιείχε χρήματα και διάφορα έγγραφα.

Επιπλέον, από την αστυνομική έρευνα, προέκυψε ότι ο 35χρονος, αφαίρεσε την δίκυκλη μοτοσυκλέτα στην οποία επέβαινε, την 11-6-2012 το βράδυ, από το Κιάτο Κορινθίας, η οποία κατασχέθηκε και αποδόθηκε στον ιδιοκτήτη της.

Σε βάρος του 35χρονου, έχουν επίσης σχηματιστεί δικογραφίες από το Τμήμα Ασφαλείας Άργους, το Τμήμα Ασφαλείας Κορίνθου και το Αστυνομικό Τμήμα Βραχατίου, για δεκαοχτώ (18) περιπτώσεις αρπαγής τσαντών, σε Κορινθία και Αργολίδα. (Το από 15-3-2012 Δελτίο Τύπου της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αργολίδας) και (Τα από 18-3-2012 και 22-3-2012 Δελτία Τύπου της Αστυνομικής Διεύθυνσης Κορινθίας).

Οι αστυνομικές έρευνες και το προανακριτικό έργο, διενεργούνται από το Τμήμα Ασφαλείας Κορίνθου, ενώ ερευνάται η τυχόν συμμετοχή του και σε άλλες παρόμοιες παράνομες πράξεις.
argolikeseidiseis

Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ-ΙΕΡΑ ΑΓΡΥΠΝΙΑ ΑΓΙΟΥ ΙΟΥΔΑ ΤΟΥ ΘΑΔΔΑΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ Ρ/Σ/Ι.Μ.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ



Την Τρίτη 19 Ιουνίου η Αγία μας Εκκλησία εορτάζει την μνήμη του ΑγίουΑποστόλου Ιούδα του Θαδδαίου.
Το εσπέρας της παραμονής της εορτής , Δευτέρα 18 Ιουνίου και ώρα 20:30 μ.μ ,θαπραγματοποιηθεί Ιερά Αγρυπνία προς τιμήν του Αγίου , Προστάτου του Συλλόγου τωνΦίλων Του Ραδιοφωνικού Σταθμού της Ιεράς Μητροπόλεως Αργολίδος . Η ΙεράΑγρυπνία θα πραγματοποιηθεί στην I.M Παναγίας της Κατακεκρυμμένης –Πορτοκαλούσας στο Άργος και θα τελειώσει περίπου στις 12:30 το πρωί τηςΤρίτης.


Καλούνται όλοι οι φίλοι του Συλλόγου να τιμήσουμε με αγάπη και ευγνωμοσύνη τον Απόστολο του Χριστού μας και Προστάτη του Συλλόγου μας Άγιο Ιούδα τον Θαδδαίο .