Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

 H προγραμματισμένη παράσταση του «ΦΕΣΤΙΒΑΛ 2011 Άργους – Μυκηνών» ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ, ΜΑΤΑΙΩΝΕΤΑΙ


Κατόπιν τηλεφωνικής ενημέρωσης με την υπηρεσία μας του κ. Μ. Τάγαρη, νόμιμου εκπροσώπου του Θεάτρου Ζίνα – Επιχειρήσεις Θεάματος Αφοί Τάγαρη, σας γνωστοποιούμε ότι η προγραμματισμένη παράσταση του «ΦΕΣΤΙΒΑΛ 2011 Άργους – Μυκηνών» ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ, ΜΑΤΑΙΩΝΕΤΑΙ λόγω τεχνικών προβλημάτων.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

Με εκτίμηση
Ο Πρόεδρος της Κ.Ε.Δ.Α.-Μ.
Νικόλαος Στυλ. Γκαβούνος
Δημοτικός Σύμβουλος

Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011


"Δεν πίστευα ότι θα μείνω πολύ στην Ελλάδα, αλλά είμαι 12 χρόνια εδώ και συνεχίζω να το απολαμβάνω"
Ζέλικο Ομπράντοβιτς


Διαβάστε περισσότερα: http://www.sport.gr/#ixzz1ToRDOJWN

Σκουπιδότοπος στην περιοχή Καραθώνας Ναυπλίου. Αναφορά στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

 

Θεραπεία με βουτιές στη... λάσπη της Ν.Κίου.

ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΙ ΨΑΧΝΟΥΝ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΝΟΥΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΚΙΟ ΤΗΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
 Καλύπτουν τα σώματά τους με τη μαύρη λάσπη, περιμένουν να στεγνώσει και υποστηρίζουν ότι έχουν δει σημαντική βελτίωση στην κατάσταση της υγείας τους. "Δεν υπάρχει επιστημονική τεκμηρίωση. Μόνο εμπειρικά μπορούμε να μιλάμε", λένε οι επιστήμονες.
 Με την ελπίδα να θεραπευτούν από τις ρευματικές παθήσεις φθάνουν στη Νέα Κίο της Αργολίδας για λασπόλουτρα Ελληνες και ξένοι που επί χρόνια ταλαιπωρούνται. Τοπικοί φορείς αλλά και επισκέπτες υποστηρίζουν ότι η μαύρη λάσπη με την οποία καλύπτονται όσοι θέλουν να ανακουφιστούν από ρευματοπάθειες είναι ευεργετική. Παρ' όλα αυτά, τα συγκεκριμένα λασπόλουτρα δεν διαθέτουν την απαραίτητη πιστοποίηση.
 Η μαύρη λάσπη, που βρίσκεται κατά μήκος 4 χλμ. στην παραλία της Νέας Κίου μέχρι το Ναύπλιο, θεωρείται άκρως ιαματική για παθήσεις όπως ρευματικά, πόνοι στο σώμα και τα κόκαλα.
 Χαρακτηριστική είναι η μαρτυρία του 78χρονου Κ.Β. που για τέσσερα χρόνια κάνει λασποθεραπεία στην περιοχή: "Βρήκα την υγεία μου εδώ και μια τετραετία. Ερχομαι εδώ τα τελευταία τέσσερα χρόνια και ενώ είχα ένα πρόβλημα στη μέση μου, για την ακρίβεια έναν όγκο, προοδευτικά θεωρώ ότι αυτά τα λασπόλουτρα με βοήθησαν. Κάποια στιγμή έκανα μαγνητική για να δω την εξέλιξη της ασθένειάς μου και δεν βρήκα τίποτα. Δεν ξέρω αν κάνω κάποιο λάθος, αλλά έχω δει σημαντική βελτίωση.
 Μαζεύεις τη λάσπη και την απλώνεις σε όλο σου το σώμα. Κάθεσαι στον ήλιο μέχρι να στεγνώσει. Προφανώς το σώμα απορροφά τα συστατικά που χρειάζεται και στο τέλος ξεπλένεσαι. Αυτή είναι η διαδικασία, απλή και σύντομη".

 Ο Γιάννης Αθανασόπουλος, πρώην αντιδήμαρχος Ν. Κίου, λέει στο "Εθνος": "Η περιοχή είναι γνωστή από τη δεκαετία του '60, που έρχονταν εδώ σκηνίτες προκειμένου να απολαύσουν αυτά τα λασπόλουτρα που, όπως έλεγαν, ήταν θεραπευτικά. Στο πέρασμα των χρόνων το ενδιαφέρον όχι μόνο των ντόπιων αλλά και Ελλήνων από την υπόλοιπη χώρα, αλλά και αλλοδαπών από Σουηδία, Νορβηγία και Ελβετία, ενισχύθηκε και άρχισαν να συγκεντρώνονται πολλοί που υπέφεραν από ρευματικά.

 Αυτές οι ιδιότητες που φαίνεται να έχει η μαύρη λάσπη ενδεχομένως να οφείλονται στο γεγονός ότι σε αυτό το κομμάτι της θάλασσας καταλήγουν μείγματα από τα βουνά μέσω των ποταμών Ερασινού και Ινάχου.

 Εξαιτίας αυτής της μεγάλης προσέλευσης προσπαθήσαμε εις μάτην να αξιοποιήσουμε τα λασπόλουτρα, για να δοθεί και μια αναπτυξιακή-τουριστική ώθηση στην περιοχή. Σήμερα βρίσκεται, στα χαρτιά, ιδιωτική πρωτοβουλία για μια μονάδα λασποθεραπείας".
 Μόνο εμπειρικά μπορούμε να πούμε, δηλώνει ο μικροβιολόγος κ. Γκουλιώνης, ότι η επικάλυψη με τη μαύρη λάσπη έχει ευεργετικές δράσεις. "Δεν υπάρχει επιστημονική τεκμηρίωση. Πολύς κόσμος λέει ότι η συγκεκριμένη πρακτική τού κάνει καλό. Αν κάποιος αυτό αισθάνεται, δεν μπορείς να του το αμφισβητήσεις. Η ιατρική πάντως δεν το αιτιολογεί".

Η ύπαρξη πολλών βιομηχανικών μονάδων στην περιοχή προβληματίζει τη ρευματολόγο Εφη Λαδά. "Κάποιοι με 10 ή 20 μπάνια έχουν βρει, όπως οι ίδιοι λένε, την υγεία τους και στη συνέχεια περνούν έναν ανώδυνο χειμώνα μέχρι το επόμενο καλοκαίρι. Αλλά στο συγκεκριμένο σημείο πρώτον λειτουργούν πολλά εργοστάσια και δεύτερον και εξίσου σημαντικό αυτά τα λασπόλουτρα δεν φέρουν καμία επίσημη πιστοποίηση, όπως ενδεχομένως θα έπρεπε!".

Στέλλα Κεμανετζή
kemanetzi@pegasus.gr
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63267145
Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

ΤΑ ΕΚΑΝΑΝ ΓΥΑΛΙΑ ΚΑΡΦΙΑ ΣΕ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ ΚΑΙ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΔΥΟ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ

Συνελήφθησαν (3) τρείς ημεδαποί για παράβαση του Ν. περί όπλων, για επικίνδυνες σωματικές βλάβες και για διακεκριμένες περιπτώσεις φθοράς, στο Ναύπλιο Αργολίδας.

Τραυματίστηκαν δύο (2) ημεδαποί.

Συνελήφθησαν, χθες (31-7-2011), το πρωί, στο Ναύπλιο Αργολίδας, από Αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Ναυπλίου, τρείς (3) ημεδαποί ηλικίας -18-, -20-, και -18- ετών αντίστοιχα, για παράβαση του Ν. περί όπλων, για επικίνδυνες σωματικές βλάβες και για διακεκριμένες περιπτώσεις φθοράς.

Ειδικότερα, οι ανωτέρω τρείς (3) ημεδαποί την 31-7-2011, τα ξημερώματα, μετέβησαν σε κατάστημα-καφετέρια όπου απρόκλητα προκάλεσαν φθορές και τραυμάτισαν σοβαρά με ξύλα τον 35χρονο ημεδαπό ιδιοκτήτη του καταστήματος καθώς και έναν (1) 43χρονο ημεδαπό πελάτη.

Ύστερα, από συντονισμένη Αστυνομική έρευνα, Αστυνομικοί του Αστυνομικού Τμήματος Ναυπλίου Αργολίδας, βρήκαν και συνέλαβαν τους τρείς (3) δράστες.

Επιπρόσθετα, οι δύο (2) παθόντες μεταφέρθηκαν στο Γενικό Νοσοκομείο Ναυπλίου για τις πρώτες βοήθειες όπου και παραμένουν νοσηλευόμενοι.

Οι συλληφθέντες, μαζί με τη δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος τους, θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου.

Προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Ναυπλίου.


Ροντέο το κέντρο του Ναυπλίου ξημερώματα Κυριακής.


 Γυαλιά καρφιά τα κάνανε «νεαροί» σε γνωστό μπαρ στο κέντρο του Ναυπλίου.Οι δράστες ήταν περίπου 20 στον αριθμό οι οποίοι πρόσκεινται στον «αναρχικό» χώρο. Ενώ στον χώρο του μαγαζιού διεξαγόταν συναυλία οι συγκεντρωμένοι άρχιζαν να φωνάζουν συνθήματα «αναρχικού» περιεχομένου. O ιδιοκτήτης ήπια και χωρίς ίχνος βίας προσπάθησε να κατευνάσει τους νεαρούς που ενοχλούσαν την ατμόσφαιρα της συναυλίας. Αναίτια επιτέθηκαν στον ίδιο σε εργαζόμενους και σε αρκετούς θαμώνες με ρόπαλα, ξύλα και μπουκάλια που είχαν ήδη μαζί τους.
 Έπειτα από άγριο ξυλοδαρμό αρκετών λεπτών έφτασαν οι αστυνομικές δυνάμεις όπου συνέλαβαν 3 νεαρούς οι οποίοι κρατούνται στο αστυνομικό τμήμα Ναυπλίου. Τα ονόματα των υπολοίπων είναι γνωστά. Οι τραυματίες μετέβησαν σε άσχημη κατάσταση στο Νοσοκομείο Ναυπλίου ενώ ένας θαμώνας από τα δολοφονικά χτυπήματα που δέχτηκε έπαθε μετακίνηση σπονδύλου στον αυχένα. Πιο πριν είχαν προηγηθεί και άλλοι βανδαλισμοί στην πόλη όπως η ρίψη καρεκλών από τις παραλιακές καφετέριες στη θάλασσα και η ληστεία ενός ψιλικατζίδικου, πράγμα που οι θαμώνες των καφετεριών λένε πως διέπραξε η ίδια ομάδα που έσπασε το μπαρ και τραυμάτισε τους συμπολίτες μας και που ως ορμητήριο έχει την πλατεία Αγ Νικολάου στην παραλία του Ναυπλίου.

Read more: http://www.parapolitikaargolida.gr/2011/08/blog-post_2298.html#ixzz1TnCjQfEQ

Κυριακή 31 Ιουλίου 2011

ΜΕ ΤΑ ΤΑΧΙ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΑΥΡΟ ΟΙ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ ΑΠΟ ΑΡΓΟΛΙΔΑ ΑΡΚΑΔΙΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑ


Με τα ΤΑΧΙ τους στο Αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου πήγαν σήμερα το μεσημέρι οι ταξιτζήδες από Αργολίδα Αρκαδία και Κορινθία για να μοιράσουν φυλλάδια στους θεατές της παράστασης Ριχάρδος ο Γ ‘. Οι ιδιοκτήτες θα παραμείνουν μέχρι να αρχίσει η παράσταση .
31.07.2011 | 20:50

Μπλόκα ταξιτζήδων στα διόδια και το αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου

- Εκατοντάδες ιδιοκτήτες ταξί πάρκαραν τα οχήματά τους και μοίρασαν φυλλάδια σε θεατές
- Σηκώνουν τις μπάρες σε διόδια - Τσακωμοί με οδηγούς
- Επ' αόριστον αποκλεισμός απο τη Δευτέρα των διοδίων της γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου
- Ετοιμάζουν κομφούζιο στο κέντρο και απροειδοποίητους αποκλεισμούς λιμανιών, αεροδρομίων και των Τεμπών
- Τι αποφασίστηκε στην "πολεμική" σύσκεψη των ιδιοκτητών ταξί 

 

Σάββατο 30 Ιουλίου 2011

«Ειρήνη» του Αριστοφάνη


Ημερομηνία: Κυριακή 31 Ιουλίου 2011
Τόπος: Αρχαίο Θέατρο Άργους
Ώρα: 21:15
γενική είσοδος:  18,00 €
Aυτοδιοργάνωση κατώπιν προσκλήσεως της ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΗΜΟΥ ΑΡΓΟΥΣ – ΜΥΚΗΝΩΝ (Κ.Ε.Δ.Α.Μ), για ένταξη στο Φεστιβάλ Άργους-Μυκηνών 2011

προπώληση εισιτηρίων στο Άργος:
  •  Δημαρχείο, 2751 0 24444 & 2751 0 67328
  •  ΚΕΠ, 2751 0 69255
  •  Παιδική Βιβλιοθήκη, 2751 0 67895 & 2751 0 69484
  •  Αρχαίο Θέατρο την ημέρα της παράστασης: 11/2 ώρα πριν την έναρξη

προπώληση εισιτηρίων στη Νέα Κίο:
  •  ΚΕΠ, 2751 0 51634

προπώληση εισιτηρίων στο Ναύπλιο:
  •  Laounge Cafe, πεζόδρομος Μπουμπουλίνας στη παραλία
  •  Indie Shop, Μπουμπουλίνας 19, 2752 0 26941

Η «Eιρήνη» παρουσιάστηκε το 421 π.Χ. στους δραματικούς αγώνες της εορτής των Μεγάλων Διονυσίων και κέρδισε το δεύτερο βραβείο. Ο Αριστοφάνης έγραψε την κωμωδία αυτή κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων μεταξύ Αθηναίων και Σπαρτιατών, που κατέληξαν στην ειρήνη του Νικία, με την οποία οι λαοί των δύο αντιπάλων ήλπιζαν ότι θα λήξει ο Πελοποννησιακός πόλεμος και θεωρείται ένα από τα πιο αντιπολεμικά έργα όλων των εποχών.

Ο Τρυγαίος είναι ένας αμπελουργός, που απελπισμένος από την κατάντια των αμπελιών του, αποφασίζει να πάει και να ελευθερώσει την Ειρήνη. Ξεκινάει για τον Όλυμπο, πετώντας πάνω σ' ένα τεράστιο σκαθάρι για να ζητήσει τη βοήθεια των δώδεκα θεών. Εκεί προσπαθεί να πείσει τον θεό Ερμή, τάζοντάς του δώρα, να τον βοηθήσει να ελευθερώσουν μαζί την Ειρήνη γιατί η γη και οι άνθρωποι καταστρέφονται από τον πόλεμο.
Συντελεστές: 
[]Μετάφραση] Κ. Χ. Μύρης
[Σκηνοθεσία] Πέτρος Φιλιππίδης
[Δραματουργική επεξεργασία] Πέτρος Φιλιππίδης Γιώργος Γαλίτης, Γιώργος Λέφας
[Σκηνικά] Γιάννης Κόττης
[Κοστούμια] Γιάννης Μετζικώφ
[Μουσική] Μίνως Μάτσας
[Χορογραφία] Ελπίδα Νίνου
Ερμηνεύουν: Πέτρος Φιλιππίδης, Τάκης Παπαματθαίου, Γιώργος Γαλίτης, Γιάννης Δεγαΐτης, Κωνσταντίνος Γιαννακόπουλος, Πάνος Σταθακόπουλος, Χρήστος Σιμαρδάνης, Χάρης Μαυρουδής, Άγγελος Μπούρας, Δημήτρης Δεγαΐτης, Τάσος Ιορδανίδης, Σπύρος Παππάς, Χρήστος Συριώτης, Ελευθέριος Ελευθερίου, Ηλίας Γιαννάκης, Δημήτρης Βογιατζής, Θοδωρής Μπουζικάκος, Αντώνης Αντωνάκος, Δημήτρης Σαμόλης, Πέτρος Γεωργοπάλης, Σταύρος Σβίγγας, Μανώλης Χουρδάκης, Ορέστης Τζιόβας και 2 παιδιά
Με  εκτίμηση
Ο Πρόεδρος της ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α.
Νικόλαος Στυλ. Γκαβούνος
Δημοτικός Σύμβουλος

Ο αγώνας τώρα δικαιώνεται

Και κάθε γραμμάτιο στην ώρα του πληρώνεται. Αλλιώς διαμαρτύρεται

Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

Αργείοι αθλητές και Ολυμπιονίκες στην Αρχαιότητα.

 Οι Αργείοι είχαν διακριθεί και στον αθλητισμό, εκτός βέβαια από την πλούσια πνευματική, πολιτιστική και πολεμική δραστηριότητά τους. Είχαν λοιπόν, συνδέσει τη ζωή τους με την άθληση και είχαν αποκτήσει μεγάλη δύναμη και ισχύ. Αυτό αποδεικνύεται τόσο από τα στάδια και τα γυμνάσια (γυμναστήρια) που υπήρχαν, όσο και από την έντονη παρουσία τους σε όλους τους ιερούς αγώνες (Ολύμπια, Νέμεα, Ίσθμια, Πύθια). Στους αγώνες συμμετείχαν με διάφορους τρόπους, είτε ως αθλητές, είτε ωςαγωνοδίκες, είτε ως αγωνοθέτες. Δυστυχώς, δεν μας είναι γνωστός ο αριθμός των Αργείων αθλητών που μετείχαν στους αγώνες αυτούς, όμως αν κρίνουμε από τις επιτυχίες, τις διακρίσεις τους και από τη διαχρονικότητα της παρουσίας τους, μπορούμε με βεβαιότητα να πούμε ότι πάντα στο Άργος υπήρχαν γενναίοι και ικανοί αθλητές, ανεξάρτητα από τα όσα έφερε στο φως η αρχαιολογική σκαπάνη και οι περιγραφές του Παυσανία. Αναμφισβήτητα, ο δρόμος, η πάλη, η πυγμή και οι αρματοδρομίες ήταν τα αγωνίσματα με τα οποία ασχολούνταν κυρίως οι Αργείοι.

Έφτασαν μέχρι εμάς τα παρακάτω ονόματα νικητών, το είδος της νίκης και ο τόπος, όπου διαγωνίσθηκαν. Έχουμε :

Ο Αγεύς ή Αργεύς: ξακουσμένος Αργείος δρομέας, νίκησε στο δόλιχο και την ίδια ημέρα διέτρεξε την απόσταση από την Ολυμπία στο Άργος για να αναγγείλει τη νίκη του.

Ο Αγησίστρατος Περίλα: νίκησε στο πένταθλο, στα Λύκαια, το 320 π.Χ.

Ο Αγίας: Αργείος, νίκησε στην Ολυμπία, στην 113η Ολυμπιάδα. Αυτό το μαθαίνουμε από επιγραφή, που βρέθηκε στο Άργος, στην εκκλησία του Αγίου Δημητρίου.

Ο Αισχύλλος ήταν ονομαστός αεθλοφόρος, ( inscr. gr. Antiquissimae 17,37). Αυτός αφού νίκησε στην Ολυμπία, αφιέρωσε, στην ίδια του την πατρίδα, το Άργος, δύο έκτυπα των Διοσκούρων.

Τώδε τύπω δίων ανάκων ανέθηκ’ ελάοντε
Αισχύλλος Θίοπος, τοις δαμοσίοις εν αέθλοις
τετράκι τε σπάδιον νίκηκαί τρίς τον οπλίταν

Ο Ανθεστίων: νίκησε στο στάδιο, το 52 π.Χ., στην 182η Ολυμπιάδα.

Ο Άνθιππος: Αργείος, νίκησε στο στάδιο και οπλίτην, Μεγάλα Αμφιαράϊα, στον Ωρωπό, μετά το 338 π.Χ. (Εφημ. αρχ. 1884 σελ. 126,127).


Χάλκινη Υδρία, 470- 460 π.Χ.,
έπαθλο στους αγώνες των Ηραίων του Άργους.
Μητροπολιτικό Μουσείο Νέας Υόρκης.
 Ο Αριστεύς: Αργείος, νικητής στο δόλιχο, στην Ολυμπία, δεν είναι γνωστό σε ποια Ολυμπιάδα νίκησε, προσδιορίζεται μεταξύ των ετών 436 π.Χ. έως 408 π.Χ. Ο πατέρας του, οΧείμων (ή Κίμων), ήταν νικητής στην πάλη. Οι εικόνες τους βρίσκονταν απέναντι η μία στην άλλη στην Ολυμπία. Την εικόνα του Αριστέως την είχε φτιάξει ο Παντίας ο Χίος και αυτή του Χείμωνος την είχε φτιάξει ο Αργείος Ναυκύδης. Υπήρχε και άλλη εικόνα του Χείμωνος, η οποία είχε φτάσει από το Άργος, στο ιερό της Ειρήνης, στη Ρώμη. Λέγεται ότι ο Χείμων είχε παλέψει με τον Ταυροσθένη τον Αιγηνήτην (Παυσ. 6,9,1).

Ο Αριστίων: Αργείος, νίκησε στους ιππικούς αγώνες, στους Δελφούς. Προς τιμήν του, η σύζυγος του αφιέρωσε το άγαλμά του, με την ακόλουθη επιγραφή, που βρέθηκε στο Άργος, στην οικία του Λεωνίδα Ζωγράφου. (Le Bas 112α).

Λυ]σιμάχα Πολ… θυγάτηρ,
Α]ργεία Αριστίωνα…..
Αργείον τον άνδρα νικάσαντα
πολεμιστηρίωι Ηραία…..
τρίς, Σωτήρια τρίς.

Διόδωρος Ερματτίου Αθηναίος εποίησεν

Ο Δάνδης: νίκησε στο στάδιο, στην Ολυμπία, δύο φορές, στα Πύθια τρεις φορές, στα Ίσμια δύο φορές, δεκαπέντε φορές στα Νέμεα. (Διόδ. Σικ. 11,53 ήχθη και παρ’ Ηλείοις Ολυμπιάς εβδομηκοστή και εβδόμη, καθ’ ήν ενίκα στάδιον Αργείος, Δάνδης Διον. Αλικ. Αρχ. Ρωμ. 9.37 επί της εβδομηκοστής και εβδόμης ολυμπιάδος, ήν ενίκα στάδιον Δάνδης Αργείος). Και το εξής επίγραμμα του Σιμωνίδου καταδεικνύει την επιτηδειότητα του ανδρός. (Ελλ. Ανθολ. Τόμ 3 σελ. 165, αριθ. 14).

Αργείος Δάνδης σταδιοδρόμος ενθάδε κείται,
νίκαις ιππόβοτον πατρίδ’ επικλεΐσας,

Ολυμπία δίς, έν δε Πυθώνι τρία,
δύο δ’ έν Ισθμοί, πεντεκαίδεκα Νεμέα.
τάς δ’ άλλας νίκας ουκ ευμαρές εστ’ αριθμήσαι.

Άλλος ονομαστός δρομεύς ήταν ο Δρυμός, όπως φαίνεται από την εξής επιγραφή, που βρέθηκε στην Επίδαυρο. (Εφ. αρχ. 1885 σελ. 194).

Δρυμός παίς Θεοδώρου ολυμπικόν ενθάδ’ αγώνα
ήγγειλ’ αυθήμαρ δρομέων θεού εις κλυτόν άλσος,
ανδρείας παράδειγμα, πατρίς δε μοι ίππον Άργος.

Ανήγγειλε την ίδια ημέρα τη νίκη του στο ιερό του Ασκληπιείου της Επιδαύρου, όπου μέσα στο ιερό είχε στηθεί, προς τιμήν του, η ανάγλυφη μορφή του.

Παράσταση δόλιχου δρόμου.
Αττικός μελανόμορφος αμφορέας,
500 π.Χ., Αρχαιολογικό Μουσείο Ρόδου.
 Ο Επαίνετος: νίκησε στο στάδιο παίδων, στην Ολυμπία, το 80π.Χ., στην 175ηΟλυμπιάδα. Σ’ αυτήν την Ολυμπιάδα έγιναν αγώνες μόνο παίδων, διότι ο Σύλλας είχε στείλει όλους του άνδρες στη Ρώμη («Άνδρες γάρ ουκ ηγωνίσαντο, Σύλλας πάντας εις Ρώμην μεταπεμψαμένου» (Ευσ. Παμφ.).

Ο (Ε)πιτιμάδας: Αργείος αθλητής, νίκησε στο παγκράτιον, το 468 π.Χ., στην 77ηΟλυμπιάδα.

Ο Ευρυβάτης: αυτός σε απροσδιόριστη Νεμειάδα νίκησε στο πένταθλο· (Παυσ. 1.29,5), κατά τον Ηρόδοτο (6,92,9,75), ήταν στρατηγός των χιλίων Αργείων, οι οποίοι ήρθαν από το Άργος για να βοηθήσουν τους Αιγινήτες εναντίον των Αθηναίων. Στον πόλεμο, αφού μονομάχησε με τρεις άντρες, τους σκότωσε, πέθανε όμως από τον τέταρτο, τον Σωφάνο.

Θεαίος ή Θειαίος: σπουδαίος και επιφανής Αργείος αθλητής. Γιος του Ουλία και συγγενής από τη μητέρα του με τον Θράσυκλο και τον Αντία. Νικητής στην πάλη σε πολλούς αγώνες. Υπήρξε ολυμπιονίκης στην Πυθιάδα, τρεις φορές στα Νέμεια, τρεις φορές στα Ίσθμια, δύο φορές στα Εκατόμβια, που τελούνταν στο Άργος και δύο φορές στα Παναθήναια.

Ο Θράσυκλος και ο Αντίας: αυτοί ήταν συγγενείς με τον Θειαίο, από την μεριά της μητέρας του. Είχαν νικήσει και στα Νέμεα και στα Ίσθμια τέσσερις φορές και είχαν τιμηθεί με χρυσές φιάλες και επιτηδευμένες χλαμύδες και εξωμίδες (Πίνδ. Νέμ. 10,41 και Σχόλια).

νικαφορίαις γάρ όσαις Προίτοιο τοδ’ ιπποτρόφον
άστυ θάλησεν Κορίνθου τ’ εν μυχοίς, και Κλεωναίων προς ανδρών τετράκις.

Σικυωνόθε δ’ αργυρωθέντες σύν οινηραίς φιάλαις επέβαν·

Εκ δε Πελλάνας επιεσσάμενοι νώτον μαλακαίσι κρόκαις·

Ο Ιολαΐδας: Αργείος νίκησε στο στάδιο, στην Ολυμπία (Sext. Jul.Afric. αναγραφ. σελ. 72) στην 139η Ολυμπιάδα.

Ο Κεράς ο Αργείος: νικητής στην πάλη, το 300 π.Χ., στην 120η Ολυμπιάδα.

«Κεράς Αργείος πάλην, ος χηλάς απέσπα βοός».

Οι αδερφοί Κλέοβις και Βίτων, γιοι της ιέρειας της Ήρας, οι οποίοι, εκτός από την ευσεβή τους πράξη, ήταν και αεθλοφόροι (Ηρόδ. 1,31).

Ο Κρεύγας: πρόκειται για άνδρα ονομαστό στη σωματική δύναμη.

Ο Λαδάς: νίκησε στο δόλιχο, το 460 π.Χ., στην 80η Ολυμπιάδα. Ο διασημότερος ίσως δρομέας της αρχαιότητας. Έτρεχε τόσο ελαφρά, ώστε δεν άφηνε ούτε ίχνη εκεί όπου είχε περάσει. Ο ανδριάντας του υπήρχε, σύμφωνα με τον Παυσανία, μέσα στο ναό του Λύκειου Απόλλωνα.

Από επιγραφή, που βρέθηκε στην Αθήνα, καταφαίνεται ότι, ο Μένανδρος, από το Άργος, νίκησε στο παγκράτιο, στη δημόσια πανήγυρης στην Αθήνα, πιθανώς στη γιορτή των Παναθηναίων.

Ο Νίκανδρος : γιος του Τίμωνος, Αργείος, νίκησε στη πυγμαχία.

Ο Περιλάος: Αργείος παλαιστής, νίκησε στα Νέμεα, κατά το δεύτερο τέταρτο του 6ου αιώνα π.Χ. Είναι περισσότερο γνωστός από τον αγώνα μεταξύ Αργείων και Σπαρτιατών, στη Θυρεάτιδα, το 550 π.Χ. περίπου.

Ο Πολυκράτης: νίκησε στα Παναθήναια, όμως γύρω στο 220 μ.Χ. έφυγε για την Αλεξάνδρεια και ανήλθε στο ανώτερο αξίωμα του σωματοφύλακα, στην αυλή των Πτολεμαίων. Βρέθηκε στην Αλεξάνδρεια επιτάφια πλάκα από μάρμαρο με την εξής επιγραφή (C. 1. Α. τόμ. 2β σελ. 383,385,966. revue arch. 1886 σελ. 266, Πολύβ. 5,65.15.29).

Πολυκρατής, Πολυκρατού, του Πολυκρατού, Αργείος ο σωματοφύλαξ. Είχε δε και τρεις θυγατέρας, αίτινες ενίκησεν κατά τους αγώνας αξιωθείσαι του βραβείου. (C.1 A. τόμ. 2β σελ. 388, 967).

(άρματι πωλικώ)

(Ζ)ευξώ Πολυκράτου(ς Αργεία)

κέλητι (τε)λ(είω)

Νουμήνιος Απολλοδ(ώ)ρο(υ—)

συνωρίδι τελ(εία).

Ευκράτεια Πολυκράτους (Αργεία)

άρματι τελ(είω)

(Ερμιό)νη (Πολύ)κράτους (Αργεία)

Από τις επιγραφές στο ιερό του Αμφιαράου, στο Μαυροδήλεσι, μαθαίνουμε, ότι νίκησε Πολυκρατής Αγεμάχου Αργείος παίδας δίαυλον.

Ο Σώπατρος: νίκησε στο στάδιο, στην 187η Ολυμπιάδα.

O Φιλόνικος: Αργείος, νίκησε στην πάλα, στην κατηγορία των αγένειων, στα Μεγάλα Αμφιαράϊα, στον Ωρωπό, μετά το 338 π.Χ.

Άγνωστο παραμένει σε μας το όνομα του Αργείου ολυμπιονίκη, στον οποίο αναφέρεται το εξής επίγραμμα (Αριστ. ρητ. 1,7p. 1365α Bekkeri).

πρόσθε μέν αμφ’ ώμοισιν έχων τραχείαν άσιλλαν
ιχθύς εξ Άργους εις Τεγέαν έφερον.

Αρίστων και Πολύξενος: Σπουδαίοι Αργείοι γυμναστές. Ο Αρίστων υπήρξε διδάσκαλος της γυμναστικής κοντά στον οποίο εκπαιδεύτηκε ο Πλάτων. Ο Πολύξενος ήταν ο ονομαστός γυμναστής του Αγέα που κέρδισε το δόλιχο δρόμο στην Ολυμπία.

  
29.07.2011 | 18:30

ΜΠΡΑΒΟ κορίτσια! - Περήφανη για τις πρωταθλήτριες κόσμου όλη η Ελλάδα

- Τα κορίτσια του Γιώργου Μορφέση νίκησαν 9-8 την Κίνα
- Παγκόσμια πρωταθλήτρια για πρώτη φορά στην Ιστορία της η ομάδα πόλο των γυναικών
- Αήττητη η εθνική μας ομάδα στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα της Σαγκάης
- Είναι ο πρώτος παγκόσμιος τίτλος για ελληνική ομάδα σε οποιοδήποτε άθλημα

Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

ΝΕΚΡΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΝΑΥΠΛΙΟΥ ΑΠΟ ΛΑΘΟΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ?





 Η είδηση μεταδίδεται με κάθε επιφύλαξη και με τις μέχρι τώρα πληροφορίες.

 Νωρίς το πρωί σήμερα στις 7:30,κατά την διαδικασία συλλογής απορριμμάτων από απορριμματοφόρο του δήμου Ναυπλιέων στο δημοτικό διαμέρισμα του Τολού σημειώθηκε τροχαίο ατύχημα με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό εργάτη καθαριότητας που συμμετείχε στην συλλογή των απορριμμάτων.

 Με τις μέχρι τώρα πληροφορίες ο άτυχος υπάλληλος παρασύρθηκε απο το όχημα περισυλλογής (απορριμματοφόρο) μετά απο λανθασμένη εκτίμηση του οδηγού του. Αυτήν την στιγμή η σωρός του άτυχου εργάτη καθαριότητας βρίσκετε στο Νοσοκομείο Ναυπλίου όπου έχουν σπεύσει ο Αντιδήμαρχος Ν. Χρόνης και ο Κ.Τσιόδρας. Κατά την διάρκεια της ημέρας θα επανέλθουμε με περισσότερες πληροφορίες μόλις γίνουν γνωστές και οι λεπτομέρειες του δυστυχήματος.
 
Μάλλον τελικά ο άτυχος 42χρονος κατέληξε από εσωτερική αιμορραγία, το δυστύχημα σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες έγινε ως εξής: Ο οδηγός του απορριμματοφόρου έκανε όπισθεν χωρίς να έχει δει τον Ν.Π.( ο οποίος έκανε κοινωνική εργασία στον Δήμο Ναυπλίου), τον χτύπησε με το σίδερο που έχει στο πίσω μέρος το αυτοκίνητο και ο Ν.Π. έπεσε στο έδαφος, αμέσως ήρθε ασθενοφόρο και μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Ναυπλίου. Κατά την διάρκεια της μεταφοράς του ο άτυχος άντρας μιλούσε και είχε τις αισθήσεις του, όμως μετά από λίγο κατέληξε πιθανότατα από εσωτερική αιμορραγία.
 Πάντως τίθεται πολλά ερωτήματα ύστερα από το δυστύχημα σε ότι έχει να κάνει με τους ανθρώπους που εκτίουν την ποινή τους προσφέροντας κοινωνική εργασία, αλλά αυτά θα τα θέσουμε σε άλλη χρονική στιγμή.

Τραγικό εργατικό ατύχημα στο Τολό.

Σήμερα 28-7-2011, το πρωί, στο Τολό Αργολίδας, απορριμματοφόρο όχημα του Δήμου Ναυπλίου που οδηγούσε 36χρονος οδηγος, κατά την διάρκεια αποκομιδής απορριμμάτων και ύστερα από ...........


ελιγμό οπισθοπορείας, παρέσυρε και τραυμάτισε έναν 42χρονο ανδρα, ο οποίος εκτελούσε κοινωφελή εργασία στον Δήμο Ναυπλίου. Ο 42χρονος μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Ναυπλίου, όπου και διαπιστώθηκε ο θάνατος του.Ο 36χρονος οδηγός του απορριμματοφόρου συνελήφθη και θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ναυπλίου.

Προανάκριση για το ατύχημα, διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Ναυπλίου.

Ερώτημα Σχετικά Με Την Πύλη Εισόδου Στην Αργολίδα

Τετάρτη, 27 Ιούλιος 2011 18:47 Ο Βουλευτής Αργολίδας της Νέας Δημοκρατίας κ. Γιάννης Ανδριανός, κατέθεσε στη Βουλή Ερώτηση προς τον Υπουργό Εσωτερικών κ. Χ. Καστανίδη και τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Ι. Ραγκούση με θέμα την πορεία υλοποίησης και το χρονοδιάγραμμα των έργων της Πύλης Εισόδου Στην Αργολίδα από τους μεγάλους οδικούς άξονες της Πελοποννήσου με την κατασκευή του οδικού τμήματος  Δερβενάκια – Μυκήνες (Εκκλησιαστικά), μετά και την αλλαγή της πολιτικής ηγεσίας στα δύο συναρμόδια Υπουργεία.

Το κείμενο της Ερώτησης έχει ως εξής:

«Επανέρχομαι με νέα Ερώτησή μου, μετά την αλλαγή της πολιτικής ηγεσίας στα δύο συναρμόδια Υπουργεία Εσωτερικών και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, στο ζήτημα της υλοποίησης  της πύλης εισόδου στην Αργολίδα από τους μεγάλους οδικούς άξονες της Πελοποννήσου – από τους οποίους είναι σήμερα αποκομμένη, με ιδιαίτερα αρνητικές επιπτώσεις στην ανάπτυξη της περιοχής και την αξιοποίηση των σημαντικών συγκριτικών της πλεονεκτημάτων - με την κατασκευή του οδικού τμήματος  περίπου 6 χιλιομέτρων Δερβενάκια – Μυκήνες (περιοχή Εκκλησιαστικά).

Μετά και την υπογραφή της αναγκαίας υπουργικής απόφασης από το Υπουργείο Πολιτισμού, είναι κρίσιμο να προχωρήσουν με ταχείς ρυθμούς οι διαδικασίες σύνταξης τευχών δημοπράτησης και να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ το έργο, του οποίου η ολοκλήρωση θα έχει θετικές επιπτώσεις στην τοπική οικονομία και θα παρέχει σημαντικότατες υπηρεσίες στους κατοίκους και τους επισκέπτες της Αργολίδας.

Κατόπιν αυτών,

ΕΡΩΤΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ:
(1) Ποια είναι η πορεία υλοποίησης και ποιό το δεσμευτικό χρονοδιάγραμμα  κατασκευής του οδικού τμήματος  Δερβενάκια – Μυκήνες (περιοχή Εκκλησιαστικά)».

Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2011

Συλλήψεις για ληστεία στο Άργος


Στο ..δόκανο της Αστυνομίας έπεσαν δυο νεαροί και αναζητείται ένας τρίτος για ληστεία σε καφετέρια της περιοχής Δαλαμανάρα Άργους.

Όπως προέκυψε οι δράστες , 20 και 23 χρόνων, μπήκαν ....



σε καφετέρια της περιοχής και με την απειλή μαχαιριού απέσπασαν κινητά τηλέφωνα των πελατών και ένα υπολογιστή του καταστήματος.Λίγες ώρες αργότερα οι δράστες ενοπίστηκαν , συνελήφθησαν και αύριο το πρωί θα οδηγηθούν στον εισαγγελέα Ναυπλίου. Η αστυνομία αναζητεί το συνεργό τους , 18 ετών, ενω τα κλοπιμαία αποδόθηκαν στους δικαιούχους.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


27 Ιουλ 2011

Η ΔΑΛΑΜΑΝΑΡΑ ΕΟΡΤΑΣΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ

Με κάθε λαμπρότητα εορτάστηκε η μνήμη του Αγίου Παντελεήμονα στο ομώνυμο εκκλησάκι που είναι αφιερωμένο στον Άγιο ,στην περιοχή της Δαλαμανάρας ,στην παραλιακή Ναυπλίου Νεας Κίου.Πρόκειται για ένα πολύ αγαπητό εκκλησάκι στον κόσμο της Αργολίδας κι όχι μόνο ,αφού στην πανηγύρι του συγκεντρώνεται χιλιάδες κόσμου να προσκυνήσουν την εικόνα του καθώς και το τεμάχιο του ιερού λειψάνου του.Φέτος στον πανηγυρικό εσπερινό προεξείχε ο πρωτοπρεσβύτερος πατέρας Γεώργιος Σελλής πρόεδρος του ΙΣΚΕ,  παρόντων κι άλλων ιερέων από το Άργος και το Ναύπλιο.Στο τέλος του πανηγυρικού εσπερινού ακολούθησε λιτάνευση της ιερής εικόνας του Αγίου Παντελεήμονα και της Αγίας Παρασκευής γύρω από τον ναό.Να σημειωθεί πως ο ναός αυτός είναι χτισμένος πάνω σε παλαιότερο ναό που βάση προφορικών μαρτυριών στην περιοχή εκείνη υπήρχε μεγάλο γυναικείο μοναστήρι.Η εκκλησία αυτή είναι χτισμένη μόλις λίγα μέτρα από την θάλασσα και μάλιστα τα νερά στο σημείο αυτό θεωρούνται από τους κατοίκους ιαματικά.





Με κάθε λαμπρότητα εορτάστηκε η μνήμη του Αγίου Παντελεήμονα στο ομώνυμο εκκλησάκι που είναι αφιερωμένο στον Άγιο ,στην περιοχή της Δαλαμανάρας ,στην παραλιακή Ναυπλίου Νεας Κίου.Πρόκειται για ένα πολύ αγαπητό εκκλησάκι στον κόσμο της Αργολίδας κι όχι μόνο ,αφού στην πανηγύρι του συγκεντρώνεται χιλιάδες κόσμου να προσκυνήσουν την εικόνα του καθώς και το τεμάχιο του ιερού λειψάνου του.Φέτος στον πανηγυρικό εσπερινό προεξείχε ο πρωτοπρεσβύτερος πατέρας Γεώργιος Σελλής πρόεδρος του ΙΣΚΕ,  παρόντων κι άλλων ιερέων από το Άργος και το Ναύπλιο.Στο τέλος του πανηγυρικού εσπερινού ακολούθησε λιτάνευση της ιερής εικόνας του Αγίου Παντελεήμονα και της Αγίας Παρασκευής γύρω από τον ναό.Να σημειωθεί πως ο ναός αυτός είναι χτισμένος πάνω σε παλαιότερο ναό που βάση προφορικών μαρτυριών στην περιοχή εκείνη υπήρχε μεγάλο γυναικείο μοναστήρι.Η εκκλησία αυτή είναι χτισμένη μόλις λίγα μέτρα από την θάλασσα και μάλιστα τα νερά στο σημείο αυτό θεωρούνται από τους κατοίκους ιαματικά.

Ο Άγιος Παντελεήμων γεννήθηκε στην Νικομήδεια, στα τέλη του 3ου αιώνα μ.Χ. Πατέρας του ήταν ο Ευστόργιος και μητέρα του η Ευβούλη. Το όνομα που του έδωσαν οι γονείς του ήταν Παντολέων. Ο πατέρας του ήταν ειδωλολάτρης ενώ η μητέρα του ήταν Χριστιανή. Ο Άγιος έμεινε ορφανός από μητέρα σε νεαρή ηλικία. Αφού έμαθε τα πρώτα γράμματα, διδάχθηκε τα Ελληνικά και κατόπιν ο πατέρας του τον έστειλε να μαθητεύσει κοντά στον γνωστό ιατρό Ευφρόσυνο την επιστήμη της ιατρικής. Τις Χριστιανικές νουθεσίες της μητέρας του, αντικατέστησαν μετά τον θάνατό της, οι νουθεσίες του Αγίου Ερμόλαου, που εκείνον τον καιρό ήταν ιερέας της Χριστιανικής εκκλησίας στη Νικομήδεια. Ο Άγιος Παντελεήμων, μεγαλωμένος σε ένα σπίτι που συνυπήρχε η ειδωλολατρική και η Χριστιανική πίστη, δεν είχε επιλέξει σε ποιαν να πιστέψει. Μια μέρα, και ενόσω ακόμη σπούδαζε την Ιατρική, είδε στο δρόμο που περπατούσε ένα φίδι να δαγκώνει ένα παιδί και αμέσως το παιδί έπεσε νεκρό. Ο Άγιος τότε σκέφτηκε ότι εάν ο Χριστός ανάσταινε το παιδί και πέθαινε το φίδι, θα γινόταν ο ίδιος Χριστιανός. Και έτσι έγινε. Μπροστά στα μάτια του, το παιδί αναστήθηκε και το φίδι εξαφανίστηκε. Ο Άγιος κατάλαβε τότε ποια είναι η αληθινή πίστη και έτρεξε στον Άγιο Ερμόλαο να του αναφέρει τι έγινε και να του ζητήσει να τον βαπτίσει Χριστιανό. Ο Άγιος Ερμόλαος τον βάπτισε και του δίδαξε τα μυστήρια της Χριστιανικής πίστης.Ο Άγιος Παντελεήμωνας με την βοήθεια του Ιησού Χριστού και την προσευχή, άρχισε να γιατρεύει συμπολίτες του, με αποτέλεσμα η φήμη του να μεγαλώνει συνεχώς στο λαό της Νικομήδειας. Μετά από ένα θαύμα που έκανε στο πατρικό του σπίτι, όπου με την βοήθεια της προσευχής κατάφερε να δώσει το φως σε έναν τυφλό, έπεισε και τον ειδωλολάτρη πατέρα του να βαπτιστεί Χριστιανός και να ζήσει ο υπόλοιπο του βίου του εν Χριστώ.Όταν ο πατέρας του πέθανε, ο Άγιος Παντελεήμωνας, μοίρασε την περιουσία του στους φτωχούς και συνέχισε να θεραπεύει τους αρρώστους με την βοήθεια της προσευχής. Η μοναδική αμοιβή που ζητούσε ήταν οι θεραπευμένοι να βαπτίζονται Χριστιανοί.Η δράση του αυτή, έκανε τους υπόλοιπους γιατρούς της περιοχής να τον μισήσουν και να τον κατηγορήσουν στον Μαξιμιανό, που ήταν βασιλιάς εκείνα τα χρόνια. Ο Μαξιμιανός, ειδωλολάτρης ο ίδιος, τάχθηκε με το μέρος τους και κάλεσε τον Άγιο Παντελεήμονα να παρουσιαστεί μπροστά του με σκοπό να του αλλάξει την πίστη και να τον κάνει ειδωλολάτρη. Αφού δεν τα κατάφερε με τα λόγια, τον υπέβαλε σε σκληρά μαρτύρια, ελπίζοντας πως έτσι θα γίνει αυτό που ήθελε. Ο Άγιος με συνεχή προσευχή, όχι μόνο υπέμεινε τα μαρτύρια αυτά, αλλά στο τέλος κάθε μαρτυρίου ήταν σώος και αβλαβής. Ο Μαξιμιανός, αντί να πιστέψει μετά από τα θαύματα που έβλεπε να συμβαίνουν μπροστά του, πείσμωνε περισσότερο. Τελικά, θανάτωσε τον Άγιο Ερμόλαο, θεωρώντας τον υπεύθυνο για την πίστη του Αγίου Παντελεήμονα και διέταξε τον αποκεφαλισμό του Αγίου. Κατά την διάρκεια του αποκεφαλισμού ένα ακόμη θαύμα συνέβη. Το ξίφος με το οποίο θα αποκεφάλιζαν τον Άγιο, λύγισε σαν κερί. Οι στρατιώτες πίστεψαν στην χάρη του Ιησού Χριστού και αρνήθηκαν να θανατώσουν τον Άγιο Παντελεήμονα. Ο Άγιος προσευχήθηκε και τότε μια φωνή ακούστηκε από τον ουρανό, που έλεγε ότι στο εξής, δεν θα ονομάζεται Παντολέοντας αλλά Παντελεήμων και σε αυτόν θα προσεύχονται οι Χριστιανοί ζητώντας ευσπλαχνία. Μετά από το θαύμα αυτό και με παράκληση του ίδιου του Αγίου, έγινε η εκτέλεσή του. Ο Άγιος παρέδωσε το πνεύμα του ενώ οι στρατιώτες έγιναν Χριστιανοί και άρχισαν να διακηρύττουν τον λόγο του Ιησού Χριστού. Την μνήμη του Αγίου Παντελεήμονα την γιορτάζουμε στις 27 Ιουλίου.



STUDIO B&G

Read more: http://www.parapolitikaargolida.gr/2011/07/blog-post_27.html#ixzz1TH2kLOuW