Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

ΝΑΥΠΛΙΟ-ΚΟΚΚΙΝΑ ΑΥΓΑ

Κόκκινα αβγά χειροποίητα στολισμένα  με τον παραδοσιακό τρόπο στην πόλη του Ναυπλίου  την Μεγάλη Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

Βαδίζοντας στήν Μεγάλη Ἑβδομάδα…



Βαδίζοντας στήν Μεγάλη Ἑβδομάδα…
                                                            Τοῦ ἀρχιμ. Ἰακώβου Κανάκη

Τήν Μεγάλη Ἑβδομάδα τήν εἶπαν μεγάλη γιατί μεγάλα εἶναι τά γεγονότα πού πραγματοποιοῦνται σέ αὐτήν. Σήμερα ἀνεβαίνουμε ἕνα σκαλοπάτι ἀκόμα τῆς σκάλας που φθάνει στήν Ἀνάσταση. Οἱ μέρες αὐτές ἔχουν μιά μοναδικότητα καί μιά ἰδιαιτερότητα. Γιά ὅλους; Τουλάχιστον γιά ὅσους τό ἐπιθυμοῦν.

Ο Βλαδίμηρος, ο Αλέξης, και η κλεμένη εικόνα

Η σκληρή ναζιστική ιστορία πίσω από το δώρο Πούτιν στον Τσίπρα
Υψηλό συμβολισμό και μνήμες από τις σκληρές σελίδες του ναζισμού στην Ελλάδα κρύβει το δώρο που έκανε ο Βλαντιμίρ Πούτιν στον Αλέξη Τσίπρα στη συνάντησή τους στο Κρεμλίνο.
Πρόκειται για την εικόνα του Αγίου Νικολάου και του Αγίου Σπυρίδωνα, ένα από τα ιστορικά, «ματωμένα» κειμήλια της γερμανικής κατοχής. Την εικόνα είχε κλέψει από μοναστήρι της Σπάρτης ο αξιωματικός των ναζί Φρίντριχ Βίλχελμ Μίλερ, ό άνθρωπος που έμεινε στην ιστορία και ως ο «χασάπης» της Κρήτης. Η ρωσική κυβέρνηση αγόρασε την εικόνα από συγγενείς του για να την δωρίσει στο ελληνικό κράτος.
Ο Φρίντριχ Βίλχελμ Μίλερ ήταν ο Γερμανός διοικητής της Κρήτης που είχε διατάξει τη σφαγή στη Βιάννο, στις 14 Σεπτεμβρίου 1943. Εκείνη η περιβόητη διαταγή του έχει μείνει στην ιστορία ως μία από τις πιο άγριες και κυνικές στιγμές του ναζισμού στην Ελλάδα:
«Καταστρέψατε την επαρχία Βιάννου. Εκτελέσατε πάραυτα, χωρίς διαδικασία, τους άρρενες που είναι πάνω από 16 ετών καθώς και όλους όσοι συλλαμβάνονται στην ύπαιθρο, ανεξαρτήτως φύλου και ηλικίας».
Στρατηγός Φρίντριχ Βίλχελμ Μύλλερ, Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 1943.
Ο Μίλερ καταδικάστηκε σε θάνατο τον Δεκέμβριο του 1946 σαν εγκληματίας πολέμου για αυτή του την πράξη αλλά και για άλλες, κατά την διάρκεια του πολέμου. Εκτελέσθηκε “δια τυφεκισμού” από στρατιωτικό απόσπασμα τον Μάιο του 1947 στην Κρήτη.

Όταν σείστηκε το Σύνταγμα στην αλλαγή φρουράς με Πόντιους εύζωνες! (βίντεο)

Σείστηκε το Σύνταγμα στην αλλαγή φρουράς με Πόντιους εύζωνες…

Ρίγη συγκίνησης, όπως ήταν φυσικό, προκάλεσε η επίσημη αλλαγή της προεδρικής φρουράς....
με τους εύζωνες να είναι ενδεδυμένοι με την τιμημένη φορεσιά του Πόντιου αντάρτη, προς τιμής των θυμάτων της Γενοκτονίας των Ποντίων.

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ FINAL FOR Ο ΓΣΑ

Την πρόκριση στο final-for των κορασίδων του βόλεϊ για την περιφέρεια Πελοποννήσου εξασφάλισε ο ΓΣΑ αφού,στο Βραχάτι Ο κέρδισε την Κόρινθο 3-1.Το παιχνίδι ήταν 1-1 σετ όμως ο ΓΣΑ ανέβασε την απόδοση του έκανε το 3-1 και πήρε για άλλη μια χρονιά την πρόκριση στο Final For

Στο final-for των κορασιδων η ΓΕΝ

Στο final-for των κορασίδων της ΕΣΠΕΠ θα αγωνιστεί η ΓΕΝ αφού στους αγώνες μπάρα πρώτα κέρδισε στην Κόρινθο το Βραχάτι 3-2 και στην συνέχεια κέρδισε στο Άργος 3-0 τον Ακρίτα Καλαμάτας

Reuters: Προθεσμία έξι εργάσιμων ημερών από το EWGΤο Euro Working Group έδωσε προθεσμία έξι εργάσιμων ημερών στην Ελλάδα για να παρουσιάσει μια βελτιωμένη λίστα οικονομικών μεταρρυθμίσεων, παρά την τελευταία έκκληση των ελληνικών αρχών για ρευστότητα, μεταδίδει το Reuters επικαλούμενο Ευρωπαίους αξιωματούχους.

Η ΕΚΤ αύξησε το όριο του ELA κατά €1,2 δισ.

Το ποσό ήταν αυτό που είχε ζητήσει η ελληνική κυβέρνηση.

Τσίπρας: Η Ρωσία δεν αποτελεί "λύση" στις διαπραγματεύσεις με την Ευρώπη

"Η χθεσινή συνάντηση με τον Putin ήταν πολύ σημαντική, επειδή εντοπίσαμε τους τομείς στους οποίους υπάρχει δυνατότητα συνεργασίας", δήλωσε ο πρωθυπουργός σε ομιλία του στη Μόσχα.

Τα μυστικά πίσω από το powergame των αγωγών μεταφοράς φυσικού αερίου

Μέχρι πού φτάνει η συμφωνία για τον Turkish Stream. Τι σημαίνει συμμόρφωση με το δίκαιο της ΕΕ. Γιατί αντιδρούν οι Βρυξέλλες;
WALL STREET

Διάθεση άνοδου στο αμερικανικό χρηματιστήριο

Διάθεση άνοδου στο αμερικανικό χρηματιστήριοΜε "θετικό" βηματισμό διανύει η Wall Street τις συναλλαγές της Πέμπτης, καθώς οι επενδυτές αξιολογούν τα εβδομαδιαία στοιχεία από την αμερικανική αγορά εργασίας αλλά και τα πρώτα αποτελέσματα του α΄ τριμήνου από αμερικανικές επιχειρήσεις, όπως η Alcoa.
ΕΛΛΑΔΑ - ΡΩΣΙΑ

Άλλο "στροφή" και άλλο "επανεκκίνηση"

Άλλο "στροφή" και άλλο "επανεκκίνηση"Πριν από την άφιξη του Α. Τσίπρα στη Μόσχα γινόταν συχνά λόγος για την πιθανότητα η Ελλάδα να πραγματοποιήσει “στροφή” (pivot) προς τη Ρωσία, προκειμένου να αποδράσει από το ασφυκτικό πλαίσιο που της έχουν θέσει οι Δυτικοί πιστωτές της. Όμως ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε σε “επανεκκίνηση” της ελληνο-ρωσικής συνεργασίας, που είναι κάτι διαφορετικό.

Πασχαλινό μήνυμα του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Αργολίδος Νεκταρίου ΒΙΝΤΕΟ

Παρακολουθήστε παρακάτω σε βίντεο το Πασχαλινό μήνυμα του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Αργολίδος Νεκταρίου:

ΝΑΥΠΛΙΟ- ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΙΠΤΗΡΟΣ ΣΤΑ ΠΥΡΓΙΩΤΙΚΑ KAI BINTEO

STUDIO B&G ΑΠΕ//ΜΠΕ 
Το Εκκλησιαστικό Συμβούλιο του Ιερού Ναού Αγ. Γεωργίου Πυργιωτίκων, ο Πολιτιστικός Σύλλογος Πυργιωτίκων "Αγ. Γεώργιος" και η Αδελφότητα Ορθοδόξου Εξωτερικής Ιεραποστολής με έδρα τη Θεσσαλονίκη συνδιοργάνωσαν εκδήλωση στον Ιερό ναό του Αγίου Γεωργίου στα Πυργιώτικα με θεματικό κέντρο το Θείο Δράμα βασισμένο στην αναπαράσταση του Ιερού Νιπτήρα από τα παιδιά του χωριού.  Πολλά παιδιά από το χωριό συμμετείχαν και υποστήριξαν με ένθερμη αγάπη την προσπάθεια αυτή, η οποία αποδίδει φόρο τιμής στους πρωτεργάτες αλλά και τους σημερινούς σκαπανείς της εξωτερικής ορθοδόξου ιεραποστολής στην Αφρική.

ΝΑΥΠΛΙΟ-ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΓΑ

STUDIO B&G 
Παιδιά από το Ναύπλιο συμμετείχαν στο πρόγραμμα του Δήμου Ναυπλιέων με θέμα, "Πασχαλινό Αβγό", Μεγάλη Πέμπτη 9 Απριλίου 2015. Στην πλατεία Κολοκοτρώνη είχε στηθεί εργαστήριο  για τα παιδιά ,τα οποία έβαφαν με πρωτότυπο τρόπο τα αυγά. Παράλληλα έπαιξαν το κυνήγι των χαρούμενων αυγών.

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ.....«Σήμερον Κρεμάται επί ξύλου»


ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

Η κορύφωση του Θείου δράματος. Η Σταύρωση του Θεανθρώπου. Οι καμπάνες χτυπούν πένθιμα σε όλη την χώρα. Σε κάθε ορθόδοξη εκκλησία.

ΝΑΥΠΛΙΟ-ΚΑΜΠΑΝΑ


Μία καμπάνα μέσα σε λουλούδια στο εκκλησάκι των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης στην πόλη του Ναυπλίου, Μεγάλη Πέμπτη 9 Απριλίου 2015.

Η ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΟΥ ΜΥΣΤΙΚΟΥ ΔΕΙΠΝΟΥ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑ ΝΑΥΠΛΙΟΥ

STUDIO B&G 
Ο Μυστικός δείπνος σύμφωνα με την Χριστιανική πίστη, διεξήχθη ανάμεσα στον Ιησού και τους Δώδεκα Αποστόλους στην Ιερουσαλήμ μία μέρα πριν τη Σταύρωσή του. Κατά τη διάρκεια του Μυστικού Δείπνου ο Χριστός έπλυνε στους μαθητές του τα πόδια τους και τους κοινώνησε το Σώμα και το Αίμα του, λέγοντάς τους:

Ο Μητροπολίτης Αργολίδος στην εκπομπή της Β. Φλέσσα

Archimandrite Nektarios Antonopoulos TRAVELS WITH SAINT LUKE, VOL. II
Τρίτη της Διακαινησίμου(14/4), στις 23:00, ο Μητροπολίτης Αργολίδας Νεκτάριος  συναντά την Βίκυ Φλέσσα (Εκπομπή "Στα Άκρα", ΝΕΡΙΤ) και συζητούν για τον Άγιο Λουκά τον ιατρό.
Για τα βιβλία του Μητροπολίτη Αργολίδος  Νεκτάριου διαβάστε εδώ:www.porphyrabooks.gr

ΠΑΣΧΑ: Δυο «ξεχασμένα» έθιμα της πορείας προς την Ζωή

του Γεωργίου Κόνδη
  Καθώς οι προετοιμασίες συνεχίζονται για τη στιγμή που θεωρείται κορυφαία όχι μόνο στην εκκλησιαστική παράδοση αλλά και στην ανθρώπινη καθημερινότητα,
θρησκευτικοί συμβολισμοί και κοινωνικές αναμορφώσεις δημιουργούν μια ξεχωριστή ατμόσφαιρα στις σχέσεις και τα συναισθήματα. Και οι σχέσεις αυτές επαναλαμβάνονται στο χρόνο με υπομονετική τακτικότητα ώστε μέσα από συνειδητές ή ασυνείδητες δράσεις, ατομικές ή συλλογικές διαδρομές, να δίνεται η ευκαιρία επαναπροσδιορισμού τους, τακτοποίησής, ανανέωσης. Θαρρεί κανείς πως δίνεται ένα γενικό πρόσταγμα: αναγέννηση!
Έχοντας ήδη περάσει από την οδυνηρή στιγμή της προδοσίας που θα σημάνει μια τραγική πορεία προς το θάνατο, οι θέσεις και οι σκέψεις μας, οι ρόλοι μας στην καθημερινή μας διαβίωση περνάνε επίσης από την ίδια κριτική ανάγνωση που επιβάλλει η στιγμή της προδοσίας. Ίσως να μην υπάρχει ορατό σημείο ή όριο που να δηλώνει τι ακριβώς προδώσαμε στην καθημερινότητά μας, όμως οι αναφορές είναι τόσες και επαναλαμβάνονται με τέτοια ένταση που φαίνεται αδύνατη μια διαφορετική πορεία εκτός από αυτήν που οδηγεί στο θάνατο. Την πορεία αυτή μπορεί κανείς να βιώσει με τρόπο μοναδικό στα μέρη όπου η σιωπή και η μοναξιά βιώνει με την χριστιανική τέχνη τη δύναμη των στιγμών: στους αμέτρητους μικρούς ναούς και τα ξωκλήσια των κάμπων ή ακόμα εκείνα που γατζωμένα σε αφιλόξενους βράχους προσμένουν το αναστάσιμο μήνυμα ή ακόμα, στα μέρη όπου οι κοινοβιακές κοινότητες ακολουθούν, αιώνες τώρα, τα μονοπάτια της πίστης και του ησυχασμού. Σε όποιον από αυτούς βρεθείς, ολόκληρος ο χώρος θα σε αγκαλιάσει με ένα φως που φαίνεται απόκοσμο και μόλις κατορθώνει, πολλές φορές, να μπει από τις σχισμές των βράχων. Στέκεσαι στο κέντρο κοιτάζοντας τη σταύρωση. Το μέτρο πέρα για πέρα ανθρώπινο απλώνει μπροστά σου την αίσθηση του Θείου Δράματος. Νιώθεις τον πόνο που ζωγραφίζεται στο πρόσωπο της Παναγιάς όπως και κάθε μάνας. Η στιγμή του Επιτάφιου Θρήνου είναι μοναδική κορύφωση και το βουβό κλάμα της γυναίκας ενώνεται με τα χιλιάδες μοιρολόγια των γυναικών σε ολόκληρο τον κόσμο:
Γιε μου σπλάχνο των σπλάχνων μου
Καρδούλα της καρδιάς μου
Πουλάκι της φτωχιάς αυλής
Ανθέ της ερημιάς μου
Η ζωή εν τάφω κατετέθης Χριστέ, και αγγέλων στρατιαί εξεπλήττοντο, συγκατάβασιν δοξάζουσαι την σην
Η ζωή πως θνήσκεις; Πως και τάφω οικείς; Του θανάτου το βασίλειον λύεις δε και του άδου τους νεκρούς εξανιστάς (...)
Ω γλυκύ μου έαρ, γλυκύτατόν μου τέκνον, που έδυ σου το κάλλος;
Η περιφορά του Επιταφίου σε ολόκληρο τον ορθόδοξο χριστιανικό κόσμο αποτελεί ένα ξεχωριστό συναισθηματικό και συμβολικό γεγονός. Χιλιάδες κόσμου συμμετέχει το βράδυ της Μ. Παρασκευής στην κορυφαία εκδήλωση με τους γλυκύτατους ύμνους, τα άνθη και τα αρώματα με τα οποία ραίνουν τον Επιτάφιο άνδρες και γυναίκες. Εικόνες που περιγράφονται αδιάλειπτα μέσα στο χρόνο από τους μεγαλύτερους συγγραφείς στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Σε άλλες εποχές η περιφορά συνοδευόταν από δυο εξαιρετικά έθιμα που σήμερα είναι σχεδόν άγνωστα λόγω της μη επανάληψής τους. Το πρώτο αφορά στο ιδιόμελο «Δος μοι τούτον τον Ξένον» που ψαλλόταν και το δεύτερο αφορά την κατά τόπους δραματοποίηση της καθόδου στον Άδη που εξελισσόταν μπροστά στην κλειστή κεντρική θύρα της εκκλησίας κατά την επιστροφή του Επιταφίου. Για το πρώτο έχει γράψει ένα εξαιρετικό κείμενο με τίτλο «Ο Ιησούς ως Ξένος», ο ποιητής Πάνος Λιαλιάτσης και σας μεταφέρω ένα απόσπασμα.
Η πομπή του Επιταφίου συνεχίζει να διασχίζει τον χρόνο και από τα βάθη του ακούγεται παρακλητική η φωνή του Ιωσήφ προς τον Πιλάτο για να πάρει το σώμα του Χριστού: «Δος μοι τούτον τον Ξένον τον εκ βρέφους ως Ξένον ξενωθέντα εν κόσμω. Δος μοι τούτον τον Ξένον, ον ομόφυλοι μισούντες θανατούσιν ως Ξένον. Δος μοι τούτον τον Ξένον, ον ξενίζομαι βλέπειν του θανάτου τον Ξένον. Δος μοι τούτον τον Ξένον, όστις οίδε ξενίζειν τους πτωχούς τε και ξένους. Δος μοι τούτον τον Ξένον, ον Εβραίοι τω φθόνω απεξένωσαν κόσμω. Δος μοι τούτον τον Ξένον, ίνα κρύψω εν τάφω, ος ως Ξένος ουκ έχει κεφαλήν κλίνη».
Οι στίχοι αυτοί είναι εμπνευσμένοι από το 25ο κεφάλαιο του κατά Ματθαίον Ευαγγελίου, που αποτελεί το βασικό κριτήριο της σωτηρίας: «Ξένος ήμην και ου συνηγάγετέ με, γυμνός και ου περιεβάλετέ με, ασθενής και εν φυλακή και ουκ επεσκέψασθέ με» (στ. 43). Το τροπάριο αυτό αποδίδεται στο βυζαντινό λόγιο και διπλωμάτη Γεώργιο Ακροπολίτη (1217-1292), ο οποίος έπαιξε σημαντικό ρόλο στην αυτοκρατορία της Νίκαιας κατά τον κρίσιμο 13ο αιώνα.
Την φωνή αυτή και την παλαιά και ξεχασμένη σήμερα αναπαράσταση στην εκκλησιαστική ζωή, μας υπενθυμίζοντας ο Πάνος Λιαλιάτσης στο εξαιρετικό κείμενό του σημειώνει το πόσο παρανοήθηκε το έργο και ο λόγος του Ιησού υπομνηματίζοντας το χωρίο «και ο κόσμος αυτόν ουκ έγνω» (Ιω. α΄ 10) με τη δική του ποιητική διάθεση:
«Οι μουσοτραφείς ιεροδιδάσκαλοι Σε απέρριψαν / διαρρηγνύοντες τα ιμάτιά τους για τη μοντέρνα γραφή Σου. / μα τα βασανισμένα απ' την αγρύπνια πλήθη / Σ'αναγνώρισαν αμέσως ως ποιητή / ερχόμενο απ' τις στράτες της θλίψης και της δύναμης. / Έγραψες τους στίχους Σου/πάνω στην καυτή άμμο της ερημιάς / σιωπών / και οι ιεροδιδάσκαλοι έφυγαν μουρμουρίζοντας. / Μα η σιωπή Σου έντυσε τη γύμνια της κυνηγημένης / -απροσδόκητη η στολή πρώτη. / Χάραξες τους στίχους Σου / κόκκινους της φωτιάς / πάνω στο ξύλο της ατιμίας / κι έμειναν έκτοτε ανεξίτηλοι / απ'τα πανωγράμματα της ανιαρής σοφίας μας. / Κοίταξες τη Μαρία μόνο μια στιγμή / κι εκείνη απολησμόνησε τα στιχάκια / που της έγραφαν στη σάρκα και στους τοίχους Της / οι στιχοπλόκοι εραστές της. Η ποίηση την έριξε στα τρίστρατα / του τίκτοντος Λόγου».
Το δεύτερο έθιμο περιγράφεται στο διήγημα του Αλέξανδρου Μωραϊτίδη «Άρατε Πύλας»:
Είναι συνήθεια αρχαιοτάτη εις την νήσον, αφού ο Επιτάφιος εν λιτανεία περιέλθη εν ωραίω πανοράματι την ενορίαν όλην, κατά την επιστροφήν να κλείωνται αι πύλαι του ναού και να μη επιτρέπηταιη εις αυτόν είσοδος του Επιταφίου. Παρίσταται κατά τρόπονπαράδοξον η σκηνή της εις Άδου καταβάσεως του Σωτήρος, ως φέρεται τούτο εν τη εκκλησιαστική παραδόσει. Τότε ο πρώτος των εφημερίων, προσεγγίζων εις τας πύλας κελεύει επιτακτικώς κρούων αυτάς και κραυγάζων: «- Άρατε πύλας, οι άρχοντες υμών, και επάρθητε πύλαι αιώνιοι, και εισελεύσεται ο βασιλεύς της δόξης!».
Ο δε έσωθεν των κεκλεισμένων πυλών παρά τα κλείθρα υποκρινόμενος τον Άδηνερωτά αυθαδώς: «-Τις έστιν ούτος ο βασιλεύς της δόξης;».
Η επιτακτική κέλευσις ως και η αυθάδης ερώτησις επαναλαμβάνονται εκ τρίτου. Και τότε την τρίτην φοράν ο ιερεύς ωθών ισχυρώς δια του ποδός και των χειρών τας πύλας, αναφωνεί εν κυριαρχκή δυνάμει: «- Κύριος των Δυνάμεων, αυτός έστιν ο βασιλεύς της Δόξης!». Και ανοίγει βασιλικώς και αυταρχικώς τας πύλας, και ούτως εισέρχεται εις τον ναόν ο Επιτάφιος.
Οι συμβολισμοί της Μεγάλης Εβδομάδας είναι πολλοί και σημαντικοί. Για τούτο ο εορτασμός του Πάσχα στον ορθόδοξο χριστιανικό κόσμο έχει μια ιδιαίτερη βιωματική σημασία, ακόμη και στην περίπτωση της εποχής μας όπου κυριαρχεί περισσότερο η «φολκλορική διάθεση» και η «εσωτερίκευση των κανόνων της αγοράς». Η περιφορά του Επιταφίου αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα που προετοιμάζει για την κορυφαία στιγμή των μεγάλων συμβολισμών: την Ανάσταση.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ:
1. ΑΔΑΜΙ. ΔΙΔΥΜΟΣ ΝΑΟΣ ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ-ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
2. ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ, ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΡΟΓΛΩΔΥΤΩΝ. ΤΟ ΦΙΛΙ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑ
3. ΦΕΝΕΟΣ, ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ
4. ΔΙΔΥΜΑ
5. ΦΟΥΡΝΟΙ
6. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΑΠΕΡΓΙΑ 1936
7. ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ
8. Η ΚΑΘΟΔΟΣ ΣΤΟΝ ΑΔΗ
9. ΟΣΙΟΣ ΛΟΥΚΑΣ. ΑΝΑΣΤΑΣΗ (11ΟΥ ΑΙ.)

http://argolika.gr/