Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014


Κέρδισε και τον Ατρέα η Κορωνίδα

Συνεχίζει την τρελή πορεία στο παιδικό πρωτάθλημα του μπάσκετ η Κορωνίδα Λυγουριού η οποία κέρδισε και μέσα στο Άργος τον Ατρέα Μυκηνών 59-52 και οδηγεί αήττητη την  κούρσα του πρωταθλήματος.



Έγινε ένα μεγάλο παιχνίδι,πραγματικό ντέρμπι με υψηλό επίπεδο και για τις δυο ομάδες που κράτησε το ενδιαφέρον μέχρι το τέλος του αγώνα.
Τα δεκάλεπτα 19-15 12-16 (ημίχρονο 31-31) 10-12 11-16
Κορυφαίος του Λυγουριού ο Γκάτζιος και ακολουθούν σε απόδοση οι Παρασκευόπουλος,Χουντάλας και από τον Ατρέα οι Σχοινοχωρίτης,Σκλαβούνος.
ΑΤΡΕΑΣ (Ζαχαρόπουλος)
Λακασάς 4 Δουσεμετζής Παναγιωτόπουλος Ζαχαρόπουλος Σπηλιόπουλος 12 Σκλαβούνος 12 (3) Κουμάκης Δεληγιάννης 3 Μητρόπαπας 5 Βασιλόπουλος Τσαμπάσης Σχοινοχωρίτης 16
ΚΟΡΩΝΙΣ (Πέτας)

Τσιλογιάννης Μάρας 1 Γαλάνης Παρασκευόπουλος 10 Τσόλης 2 Μελάς Μπαβέλας 8 Ψαλτόπουλος Χουντάλας 13 Γκατζιος 22 Κοντογιαννόπουλος


















































Και πάλι στο final-for των νεανίδων ο ΓΣΑ

Για μια ακόμα χρονιά ο ΓΣΑ θα συμμετάσχει στοfinal-for του πρωταθλήματος νεανίδων στο βόλεϊ της περιφέρειας Πελοποννήσου.

ΟΜΙΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΦΩΤΗ ΤΟΝ ΛΑΥΡΕΩΤΗ ΣΤΟΝ ΕΝΟΡΙΑΚΟ ΝΑΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣ

ΕΝΟΡΙΑΚΟΣ ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ
ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΑΡΓΟΥΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Την Τετάρτη, 19 Νοεμβρίου 2014 στις 6 το απόγευμα στον Ιερό Ναό μας και στα πλαίσια των εβδομαδιαίων συναντήσεων του κύκλου μελέτης της Αγίας Γραφής, θα ομιλήσει ο Αιδεσιμολογιώτατος Πρωτοπρεσβύτερος Θεμιστοκλής Χριστοδούλου, Διδάκτωρ Θεολογίας και συγγραφέας με θέμα: "Παπά-Φώτης ο Λαυρεώτης ο διά Χριστόν Σαλός" .

Τα παιδιά θα ξαναπαίξουν στις παιδικές χαρές του Ναυπλίου


Σχεδόν έτοιμη να παραδοθεί προς χρήση ειναι η παιδική χαρά στην οδό Εφέσου στο Ναύπλιο, καθώς ολοκληρώθηκαν οι εργασίες τοποθέτησης καινούργιων και σύγχρονων οργάνων.

Έτοιμη είναι και η παιδική χαρά του Τολού (απομένουν μόνο λίγες ακόμα λεπτομέρειες), ενώ τις αμέσως επόμενες μέρες ξεκινούν και θα ολοκληρωθούν πολύ σύντομα και οι παιδικές χαρές, στην Ενδεκάτη, στην πλατεία Καποδίστρια και στην παραλία Ναυπλίου.

ΝΑΥΠΛΙΟ ΧΡΥΣΟΨΑΡΑ ΣΕ ΤΕΧΝΗΤΗ ΛΙΜΝΗ



 Ένα τεράστιο χρυσόψαρο σε τεχνητή λίμνη σε περιοχή του Ναυπλίου, Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014.

ΙΕΡΑ ΑΓΡΥΠΝΙΑ ΣΤΟΝ ΙEΡΟ ΝΑΟ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΝΑΥΠΛΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΑΡΣΕΝΙΟ

Με κάθε μεγαλοπρέπεια εορτάστηκε η μνήμη του Αγίου Αρσενίου
του Καππαδόκου στην πόλη του Ναυπλίου ,όπου εδώ και αρκετά χρόνια τελείται, Ιερά αγρυπνία για την μνήμη του , στον ιστορικό Ιερό ναό της Παναγίας Ναυπλίου.

Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2014


Άγ. Νεκτάριος & Αργολίδος Νεκτάριος


Πριν λίγα χρόνια  μια παρέα νέων ανθρώπων, με οδηγό τον π. Νεκτάριο Αντωνόπουλο (νυν Μητροπολίτη Αργολίδος) κάναμε ένα μακρινό, συγκλονιστικό ταξίδι, από εκείνα που μόνο μία φορά στη ζωή σου θα καταφέρεις να κάνεις. Διασχίσαμε την απέραντη Σιβηρία, που «μόνο τα πουλιά γνωρίζουν που τελειώνει» όπως γράφει ο Τσέχωφ. Φτάσαμε ως το παγωμένο Νορίλσκ, μόλις 600 χλμ.  από τον Βόρειο Πόλο. Επιθυμούσαμε να γνωρίσουμε τους τόπους  εξορίας του Αγίου Λουκά του ιατρού και αρχιεπισκόπου Κριμαίας.


Οδοιπορώντας  στην έρημο της Σιβηρίας, σταματήσαμε σε πολλά χωριά και πόλεις. Ο πιστός λαός, όπου μάθαινε πως έρχονται ταξιδευτές από την Ελλάδα, έβγαινε στις εισόδους των πόλεων  και στους δρόμους. Πλημμύριζε τους ναούς που θα επισκεπτόμασταν.  Οι άνθρωποι  μας υποδέχονταν κρατώντας εικόνες στα χέρια και λαχταρούσαν να προσκυνήσουν το Τίμιο Ξύλο που είχαμε μαζί μας από την ιερά μονή Σαγματά. Από την μακρινή και άγνωστη για εκείνους Ελλάδα γνώριζαν μόνο τον Άγιο Νεκτάριο!

Θυμάμαι τον π. Γεννάδιο στο Γενισέισκ να κρατά μια εικόνα του Αγ. Νεκταρίου μέσα στο ναό που διακονούσε. Τον Αρχιεπίσκοπο Κρασνογιάρσκ κ. Αντώνιο, στην περιοχή  Ποκρόφκι,  την ώρα της λιτανείας,  να κρατά κι εκείνος μια εικόνα του Αγίου Νεκταρίου. Σε κάποιο χωριό στην καρδιά της Σιβηρίας, μέσα στο εκκλησίασμα μια κυρία κρατούσε την εικόνα του Αγίου Νεκταρίου, μέσα σε αραχνοΰφαντο μαντήλι. Σαν να ένιωθε πως τα γυμνά της χέρια δεν μπορούσαν να αγγίξουν ούτε την εικόνα του…

Ο Άγιος Νεκτάριος της αγάπης, του πόνου, της υπομονής, της ταπείνωσης, της φτώχειας, είχε αγγίξει τις ψυχές τούτων των ταλαιπωρημένων ανθρώπων.

Δεν γνωρίζω πώς έμαθαν εκεί στην άκρη της γης για έναν τόσο σύγχρονο Άγιο. Είδα όμως να του μιλούν μυστικά με τα μάτια τους κατακόκκινα !

Όταν μάθεις να αγαπάς, αγαπάς πέρα από το χρόνο...


Αυτό δεν είναι η αγιότητα; Ο Άγιος Νεκτάριος κατά τον χρόνο της επίγειας ζωής του αγαπούσε, πρόσφερε και προσφερόταν ασταμάτητα. Αυτό κάνει και τώρα!

Λίγα χρόνια μετά το ταξίδι, ο π. Νεκτάριος μας διάβασε το παρακάτω κείμενο:   

«Σὲ ἕνα χωριὸ τῆς Ρουμανίας δὲν ὑπῆρχε ἱερέας, καὶ οἱ κάτοικοι πήγαιναν συχνὰ στὸν Πατριάρχη μὲ  αἴτημα, τὴν πλήρωση τῆς κενῆς θέσης. Ὅμως ὁ Πατριάρχης δὲν εἶχε τὴν δυνατότητα νὰ ἱκανοποιήσει τὸ αἴτημα τῶν ἀνθρώπων. Πήγαιναν καὶ ξαναπήγαιναν οἱ κάτοικοι, ἀλλά, τίποτε ὁ Πατριάρχης τοὺς ἔλεγε τὰ ἴδια λόγια, ὅτι δὲν ἔχω ἱερέα νὰ σᾶς στείλω στὸ χωριό. Ἐν τῷ μεταξὺ ἄλλοι πέθαιναν ἀδιάβαστοι, ἄλλοι εἶχαν γυναῖκες καὶ παιδιὰ χωρὶς γάμο, τὰ παιδιὰ καὶ οἱ μεγάλοι ἦταν ἀβάπτιστοι.


Μία μέρα σταμάτησε ἔξω ἀπὸ τὸν Ναὸ ἕνα αὐτοκίνητο καὶ κατέβηκε ἕνας ἱερέας ὅλο τὸ χωριὸ ἀνάστατο ἦρθε παπὰς φώναζαν. Πῆγαν ἐκεῖ οἱ κάτοικοι, τὸν καλωσόρισαν καὶ τοῦ εἶπαν: πῶς ἦρθες στὸ χωριό ἀφοῦ ὁ Πατριάρχης μᾶς εἶχε πεῖ ὅτι δὲν ἔχει παπὰ νὰ μᾶς στείλει; Τότε ὁ ἱερέας τοὺς εἶπε αὐτὸ δὲν θέλατε; δὲν θέλατε ἱερέα; Νὰ ἦρθα. Ὅλο τὸ χωριὸ χάρηκε στὴν παρουσία τοῦ νέου ἱερέα. Ὁ Ἱερέας ἄρχισε ἀμέσως δουλειὰ. Πῆγε σὲ ὅλους τοὺς τάφους καὶ διάβαζε τὴν ἐξόδιο ἀκολουθία, βάπτισε καὶ πάντρεψε ὅλους στὸ χωριὸ λειτουργοῦσε τοὺς κοινωνοῦσε. Μιὰ μέρα καλεῖ τοῦς χωρικοὺς καὶ τοὺς λέγει ὅτι: θὰ φύγω τελείωσε ἡ ἀποστολή μου. Τότε τὸ χωριὸ ἀναστατώθηκε, τώρα ποὺ ἦρθες θὰ φύγεις; Ὅμως ὁ ἱερέας δὲν ἄκουγε τοὺς κατοίκους καὶ ἐνέμενε στὴν ἀπόφασή του. Ἀφοῦ οἱ χωρικοὶ κατάλαβαν ὅτι δὲν γινόταν τίποτε τὸν εὐχαρίστησαν γιὰ τὴν προσφορά του καὶ τὸν κατευόδωσαν.


Μετὰ ἀπὸ μέρες πῆγαν στὸν Πατριάρχη νὰ τὸν εὐχαριστήσουν ποὺ τοὺς ἔστειλε παπὰ καὶ νὰ τοῦ ποῦν ὅταν μπορέσει νὰ τοὺς ξαναστείλει κάποιον ἱερέα, ἀλλὰ ὁ Πατριάρχης δὲν ἤξερε τίποτε. Τοὺς εἶπε ὅτι ἐγὼ δὲν ἔστειλα κανέναν παπὰ γιατί δὲν ἔχω, ὅμως περιμένετε, μήπως ὁ πρωτοσύγκελλος σᾶς ἔστειλε κάποιον γιὰ νὰ σᾶς ἐξυπηρετήσει. Πῆρε τηλέφωνο τὸν πρωτοσύγκελλο ἀλλὰ οὔτε αὐτὸς εἶχε στείλει κανέναν. Ὁ Πατριάρχης τοὺς εἶπε: τί ἔκανε αὐτὸς ὁ ἱερέας στὴν ἐνορία; Οἱ χωρικοὶ εἶπαν μᾶς πάντρεψε, μᾶς βάπτισε, μᾶς ἔκανε τὶς κηδεῖες τῶν γονέων, μᾶς ἔκανε ὅτι κάνει ἕνας παπάς. Καλὰ εἶπε ὁ Πατριάρχης δὲν σᾶς ἔδινε χαρτιὰ δὲν ἔγραφε τὰ μυστήρια;

- Βεβαίως εἶπαν οἱ χωρικοί μᾶς ἔδινε χαρτιὰ καὶ τὰ καταχώρισε στὰ βιβλία τοῦ Ναοῦ.

- Δὲν εἴδατε τί ἔγραφε; καὶ πῶς ὑπέγραφε μὲ τί ὄνομα;


- Ὅλα τὰ στοιχεῖα δέσποτα τὰ ἔγραφε στὰ ρουμανικὰ, πολλὰ γράμματα δὲν ξέρουμε γιατί, τὴν ὑπογραφὴ τὴν ἔβαζε σὲ ἄλλη γλώσσα ποὺ δὲν ἔχουμε ξαναδεῖ.

Ὁ Πατριάρχης παρακάλεσε νὰ πᾶνε νὰ φέρουν τὰ βιβλία γιὰ νὰ δεῖ ποιὸς ἦταν αὐτὸς ὁ κληρικός. Ὅταν τοῦ πῆγαν τὰ βιβλία ὁ Πατριάρχης ἔμεινε ἔκθαμβος, δὲν πίστευε στὰ μάτια του. ὄντως ὅλα τὰ στοιχεῖα ἦταν γραμμένα στὰ ρουμανικὰ ἐνῶ τὸ ὄνομά του ἦταν γραμμένο στὰ Ἑλληνικὰ μὲ τὸ ὄνομα τῆς ὑπογραφῆς:

Νεκτάριος ἐπίσκοπος Πενταπόλεως».

Σίσσυ Κόσσυβα
Δημοσιογράφος - Συγγραφέας
 http://anastasiosds.blogspot.gr/

Με «τριάρα» εκτός έδρας, έπιασε κορυφή ο Παναργειακός (αποτελέσματα, βαθμολογία)

panarg
Στην κορυφή της βαθμολογίας του 3ου ομίλου της Γ΄ Εθνικής βρίσκεται πλέον ο Παναργειακός που πήρε «χρυσό» διπλό στην Ελευσίνα επί του Πανελευσινιακού με το θριαμβευτικό σκορ 0-3.
Μετά το τέλος της 6ης αγωνιστικής συγκατοικεί στην 1η θέση με τη Δόξα Ν. Μανωλάδας που έφερε ισοπαλία (1-1) στη Ζάκυνθο.
Το 0-1 για τους «Λύκους» πέτυχε στο 51' ο Ετόφ, ο οποίος είχε περάσει στον αγώνα με την έναρξη του β' ημιχρόνου, στη θέση του Μπρέσκα. Ενώ οι γηπεδούχοι πίεζαν για την ισοφάριση, ο Κοιλιάρας στο 88' με βολέ επισφράγησε τη νίκη για τον Παναργειακό κάνοντας το 0-2 και στο 90' ο Ετόφ με δεύτερο προσωπικό γκολ έκανε το τελικό 0-3.
Παναργειακός (Καβακάς): Κατσαούνης, Λιόσης (52' Παπαϊωάννου), Καλαγκάνης, Ρότα, Μαυρομμάτης, Λίτσιος, Αγγελόπουλος, Κοιλιάρας, Πούτσι, Μπρέσκα (46' Ετόφ), Όγιος (88' Ισούφι).
Νίκη πέτυχε και η άλλη ομάδα της Αργολίδας, ο Ερμής. Επικράτησε στο Κιβέρι του Αστέρα Μαγούλας με 1-0.
Τα αποτελέσματα
Ζκυνθιακός – Δόξα Μανωλάδας 1-1
Ερμής Κιβερίου – Αστέρας Μαγούλας 1-0
Πανελευσινιακός – Παναργειακός 0-3
Μανδραϊκός – Παναρκαδικός 1-3
Παμβουπρασιακός – Καλαμάτα 0-1
ΠΑΟ Λουτρακίου – Αχαϊκή 2-0
Αιολικός - Κύμη 3-0 α.α.
Ρεπό: Βύζας Μεγάρων
 ΟμάδαΒαθμοίΑγώνεςΝίκεςΙσοπαλίεςΉττεςΥπέρΚατά
1.ΠΑΝΑΡΓΕΙΑΚΟΣ146420132
2.ΔΟΞΑ Ν.ΜΑΝΩΛΑΔΑΣ14642071
3.ΑΙΟΛΙΚΟΣ135410122
4.ΠΑΝΕΛΕΥΣΙΝΙΑΚΟΣ12640276
5.ΚΑΛΑΜΑΤΑ11632153
6.ΠΑΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ8422030
7.ΠΑΜΒΟΥΠΡΑΣΙΑΚΟΣ8622287
8.ΑΧΑΪΚΗ6513157
9.ΕΡΜΗΣ ΚΙΒΕΡΙΟΥ6613234
10.ΖΑΚΥΝΘΙΑΚΟΣ6613279
11.ΑΣΤΕΡΑΣ ΜΑΓΟΥΛΑΣ5612347
12.ΠΑΝΑΡΚΑΔΙΚΟΣ45113512
13.ΜΑΝΔΡΑΪΚΟΣ1501416
14.ΒΥΖΑΣ ΜΕΓΑΡΩΝ1501428
15.Α.Ο ΚΥΜΗΣ-5501419

ΚΙΒΕΡΙ – ΑΣΤΕΡΑΣ ΜΑΓΟΥΛΑΣ 1-0 ΓΙΑ ΤΗΝ Γ ΕΘΝΙΚΗ




Η ομάδα του Κιβερίου κατάφερε μετά από ένα δύσκολο παιχνίδι να κερδίσει την ομάδα της Μαγούλας  με σκορ 1-0 ,το γκολ πέτυχε ο Στέλιος Φίλης στο τέλος του δευτέρου ημιχρόνου

Δεύτερη επιστολή μαθητών του Άργους στον Υπουργό Παιδείας

img 77542
Επιστολή των μαθητών της Β Λυκείου του 2ου ΓΕΛ Άργους στον Υπουργό Παιδείας. Πρόκειται για την δεύτερη επιστολή μέσα σε διάστημα 20 ημερών:
Αξιότιμε κε Υπουργέ Παιδείας.
Έχουν κιόλας περάσει 20 μέρες από την αποστολή της πρώτης μας επιστολής προς εσάς και ακόμη δεν έχουμε λάβει απάντηση στα ερωτήματα που σας είχαμε θέσει. Γνωρίζουμε βέβαια το φόρτο εργασίας σας και τις πολύπλευρες ασχολίες σας, είχαμε ωστόσο την ελπίδα ότι στα αγωνιώδη ερωτήματα που μας απασχολούν θα λαμβάναμε κάποια απάντηση, Γνωρίζουμε επιπλέον ότι η απάντηση στα ερωτήματά μας δεν είναι εύκολη, αφού θα πρέπει να συνοδεύεται και από την εκπόνηση σχετικών νόμων ή και άλλων υπουργικών αποφάσεων που να επιλύουν τα προβλήματα.
Θέλουμε να δηλώσουμε ότι είμαστε ικανοποιημένοι για το γεγονός ότι το υπουργείο σε συνεργασία με τον «Διόφαντο» εκπλήρωσε την υπόσχεσή του για την διανομή των ελλειπόντων βιβλίων στο καθορισμένο χρονικό διάστημα – μάλλον το πιο εύκολο και ανώδυνο ζήτημα από όσα είχαμε θέσει- αλλά τα θεμελιώδη ερωτήματά μας παραμένουν:
1. Μετά από τις τελευταίες παρεμβάσεις των «σοφών» του ΙΕΠ – καθυστερημένα ωστόσο - η ύλη σε κάποια μαθήματα μειώθηκε . Η μείωση αυτή όμως είναι αμελητέα , συνεχίζει να είναι υπέρογκη και η μείωση αυτή δεν έχει απτά αποτελέσματα στην μαθησιακή διαδικασία. Για παράδειγμα σε κάποια μαθήματα ( πχ Γεωμετρία ) στο σχολείο μας ήδη διδάχθηκαν ενότητες που στην αρχή ήταν στην διδακτέα- εξεταστέα ύλη αλλά στη συνέχεια αφαιρέθηκαν από την εξεταστέα ύλη. Πώς μπορούν όμως να αναπληρωθούν οι άσκοπα ξοδεμένες - χαμένες ώρες διδασκαλίας Μήπως με επιτάχυνση του ρυθμού διδασκαλίας που θα καταστήσει ακόμη πιο δύσκολη την αφομοίωση και εμπέδωση της ύλης; ΝΑ, γιατί αγαπητέ κε Υπουργέ κάναμε λόγο περί ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑΣ στην προηγούμενη επιστολή μας.
2. Μακάρι όμως τα προβλήματά μας να εξαντλούνταν σε όσα σας εκθέσαμε παραπάνω. Σε ένα χρόνο από τώρα, εμείς οι μαθητές της Β΄ Λυκείου θα κληθούμε να λάβουμε μέρος στις Πανελλήνιες εξετάσεις. Γνωρίζουμε ότι οι πιο πάνω εξετάσεις δεν είναι το Α και το Ω στη ζωή μας , αλλά τόσο για εμάς όσο και για τις οικογένειές μας που ξοδεύουν πολλά χρήματα από τον οικογενειακό προυπολογισμό - (το αναπόφευκτο φροντιστήριο που λέγαμε) –κρίνουν σε μεγάλο βαθμό τη ζωή μας, το μέλλον μας. Και εμείς βαδίζουμε στα τυφλά. Η ύλη της Γ' Λυκείου σύμφωνα με ενδείξεις που έχουμε από το πρόγραμμα Σπουδών, (εμβάθυνση μαθημάτων ονομάζεται) , φαίνεται ότι θα είναι ιδιαίτερα αυξημένη και απαιτητική σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, γεγονός που οδηγεί στην στείρα απομνημόνευση. Και πέραν της προχειρότητας για την οποία πάλι λέμε, πιστεύετε στ΄ αλήθεια πως μ΄ αυτόν τον τρόπο το εκπαιδευτικό μας σύστημα γεννά πολίτες υπεύθυνους και με ίσα δικαιώματα όπως οφείλει;
3. Περαιτέρω αγωνιούμε για την εισαγωγή μας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα ακόμη για την αντιστοιχία πεδίων- σχολών με αποτέλεσμα πολλοί συμμαθητές μας να επιλέγουν κατεύθυνση πρόχειρα και αποσπασματικά και πολλές φορές ίσως λανθασμένα. Τέλος οι συντελεστές βαρύτητας , ακόμα άγνωστοι, συμπληρώνουν τον εφιάλτη των ερωτημάτων μας.
Φαίνεται δηλαδή ότι για τους «σοφούς « που αναφέραμε πιο πάνω, ζητήματα όπως άγχος, αγωνίες, όνειρα, φόβος, και καταρρακωμένος – τσαλακωμένος ψυχισμός, τους είναι παντελώς άγνωστα. Αναρωτηθήκαμε στην προηγούμενη επιστολή μας φωναχτά : «έχουν παιδιά στην ηλικία μας ή βαδίζουν μόνο με την επιστημοσύνη τους» ; Επισημάναμε την προχειρότητα και την ανοργανωσιά του όλου εγχειρήματος.
Αγαπητέ κύριε Υπουργέ.
Είμαστε μαθητές και μαθήτριες ενός δημόσιου επαρχιακού σχολείου και καταλαβαίνουμε τις δυσκολίες και την αβεβαιότητα στην οποία έχει περιέλθει η πατρίδα μας. Κομμάτι της ζωής είναι και η παιδεία, το πιο ελπιδοφόρο μάλλον. Είμαστε υπέρμαχοι και υπερασπιστές του διαλόγου και της ειρηνικής και διαλογικής συζήτησης για την επίλυση των όποιων προβλημάτων. Δεν μας αγγίζουν πράξεις ,(π.χ καταλήψεις σχολείων), που θέλουν να μειώσουν την αξία του δημόσιου σχολείου, είμαστε αντίθετοι στην χρήση βίας οποιασδήποτε μορφής. Δεν χρειαζόμαστε εκμεταλλευτές ή μεσολαβητές του αγώνα μας.
ΖΗΤΑΜΕ απαντήσεις στα ερωτήματά μας, εκφράζουμε τις ανησυχίες, τις αγωνίες μας και τους φόβους μας για το άγνωστο αύριο. Βαρεθήκαμε να αποτελούμε πειραματόζωα κάποιων που αποφασίζουν για εμάς χωρίς εμάς.
Κλείνοντας επιθυμούμε να εκφράσουμε τις ευχαριστίες μας για την διάθεση του πολύτιμου χρόνου σας και ευελπιστούμε ότι θα επικοινωνήσετε άμεσα ή έμμεσα μαζί μας για την επίλυση των προβλημάτων μας.
Άργος, 5 Νοεμβρίου 2014
Με εκτίμηση
Οι μαθήτριες και οι μαθητές της Β' Λυκείου του 2ου ΓΕΛ Άργους.

http://argolika.gr/