Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

Η κακοκαιρία απειλεί το αρχαίο μυστικό της Αμφίπολης - Θωρακίζουν τον τάφο - ΦΩΤΟ02.09.2014 | 18:05

Η κακοκαιρία απειλεί το αρχαίο μυστικό της Αμφίπολης - Θωρακίζουν τον τάφο - ΦΩΤΟ

- Εντατικές εργασίες μέσα κι έξω από τον αρχαίο τάφο στην Αμφίπολη
- Έργα αντιστήριξης και προστασίας από... βροχές και καταιγίδες
- "Φουντώνει" τα σενάρια ο Τασούλας και λέει πως ο τύμβος "θα μιλήσει" σύντομα
- Ποια στοιχεία δείχνουν ότι οι τυμβωρύχοι ίσως τελικά δεν... πρόλαβαν τους αρχαιολόγους
- Δείτε τις νέες φωτογραφίες που δημοσίευσε το υπουργείο Πολιτισμού  

ΣΟΒΑΡΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΣΤΗ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΆΡΓΟΥΣ-ΣΠΑΡΤΗΣ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ.


Σοβαρό τροχαίο συνέβη το μεσημέρι της Τρίτης 2 Σεπτεμβρίου 2014 στην διασταύρωση Άργους-Σπάρτης στο Ναύπλιο. Δίκυκλο το οποίο οδηγούσε νεαρός συγκρούστηκε με Ι.Χ με αποτέλεσμα τον σοβαρό τραυματισμό του οδηγού του δικύκλου. Το ασθενοφόρο έφθασε άμεσα στο σημείο και οδήγησε τον βαριά τραυματισμένο στο Νοσοκομείο Ναυπλίου. Σύμφωνα με μαρτυρίες πολλά είναι τα ατυχήματα που συμβαίνουν στο συγκεκριμένο σημείο ενώ τα αίτια του ατυχήματος διερευνά η τροχαία Ναυπλίου.



PHOTO REPORTAZ STUDIO B&G 

Κοδέλας: Αδιαφανή κριτήρια σύναψης συμβάσεων έργου στην Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. - Όχι στο πελατειακό κράτος





















 Ερώτηση προς τους Υπουργούς Παιδείας και Διοικητικής Μεταρρύθμισης κατέθεσαν οι βουλευτές Δημήτρης Κοδέλας και Τάσος Κουράκης με θέμα: “Καταγγελίες για αδιαφανή κριτήρια σύναψης συμβάσεων έργου στην Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.”.

Με αγιασμό ξεκίνησε η σχολική χρονιά στον βρεφονηπιακό σταθμό Δον Πινέλο
























 Σήμερα Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014, πραγματοποιήθηκε με κάθε επισημότητα ο αγιασμός του βρεφονηπιακού Σταθμού Δον Πινέλο, παρουσία των εκπαιδευτικών του σταθμού, Έλενας και Ιωάννας Ιωαννίδη  ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς.

5 προσλήψεις σε παιδικούς σταθμούς του Δήμου Ερμιονίδας
























  Το Ν.Π. Κοινωνικής Πρόνοιας και Αλληλεγγύης, Πολιτισμού και Παιδείας Δήμου Ερμιονίδας ύστερα από την υπ' αριθ. 137/2014 απόφαση του Δ.Σ και υπ' αριθ. 69078/4462 Απόφαση του Γεν. Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου, ανακοινώνει ότι θα προσλάβει προσωπικό με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικού αριθμού πέντε (05) ατόμων, προς κάλυψη των αναγκών των Παιδικών Σταθμών Κρανιδίου και Ερμιόνης για τις εξής κατά αριθμό ατόμων, ειδικότητες, με τα αντίστοιχα ειδικά τυπικά προσόντα για:

"Οι Νύφες" πάνε Φουγάρο
















 Το Σεπτέμβριο, το Φουγάρο επιστρέφει δυναμικά με την έκθεση «Νύφες: Παράδοση και μόδα στην Ελλάδα», σε συνδιοργάνωση του Πελοποννησιακού Λαογραφικού Ιδρύματος.

Συγχαρητήρια του Συλλόγου Διδασκόντων στους μαθητές του 1ου ΕΠΑ.Λ. Ναυπλίου





















  Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 1ου ΕΠΑ.Λ. Ναυπλίου συγχαίρουν τους μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας :

Εγγραφές στο Εσπερινό ΓΕΛ Ναυπλίου
















 Η Διευθύντρια και οι καθηγητές του Εσπερινού ΓΕΛ Ναυπλίου συγχαίρουν τους μαθητές και μαθήτριές τους που πέρασαν –σε ποσοστό 85%– στις Πανελλήνιες εξετάσεις του 2014 και ανακοινώνουν ότι:

Συλλήψεις σε Ναύπλιο και Άργος για παράνομο υπαίθριο εμπόριο
























 Συνελήφθη, στις 30.8.2014 το μεσημέρι, στο Ναύπλιο ένας  44χρονος αλλοδαπός, υπήκοος Πακιστάν, γιατί κατείχε και διέθετε προς πώληση -147- είδη παραεμπορίου (ρολόγια χειρός, φακοί, κ.α), στερούμενος αδείας από την αρμόδια Αρχή. 

Σύλληψη στο Ναύπλιο για ναρκωτικά και παράνομη κατοχή μαχαιριού












 Συνελήφθη στις 30.8.2014 το βράδυ, στο Ναύπλιο, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας (Ο.Π.Κ.Ε.) Αργολίδας, ένας 30χρονος.

Κυριακή 31 Αυγούστου 2014

Από τη φρίκη στη μάθηση

mpoutsikos 1
του Χρυσοβαλάντη Μπούτσικου             - Κύριε, εσείς είδατε το βίντεο με τον αποκεφαλισμό; Αυτή είναι μια ερώτηση που τα προηγούμενα χρόνια θα ήταν αδιανόητο να ακουστεί μέσα σε σχολική αίθουσα. Σήμερα όμως είναι ζήτημα καθημερινής ρουτίνας. Ο μέσος μαθητής
είναι στατιστικά πολύ πιθανό να θέσει τέτοια ή ανάλογου είδους ερωτήματα. Η ερώτηση αυτή τέθηκε στον γράφοντα από μαθητή του εκτός τάξης κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών.
Αντιλαμβάνεται αμέσως κανείς ότι τα όποια παιδαγωγικά, επιστημονικά και λοιπά προσόντα διαθέτει ο εκπαιδευτικός, ενδεχομένως να μη φτάσουν να υπερκαλύψουν τις ανάγκες που δημιουργεί η σύγχρονη σχολική αίθουσα. Το ευτύχημα είναι πως οι σημερινοί εκπαιδευτικοί στη συντριπτική τους πλειοψηφία αντιμετωπίζουν, μάλλον επιτυχημένα, περιστατικά σαν αυτό που προαναφέρθηκε. Το δυστύχημα από την άλλη είναι πως κανένα από όλα αυτά τα μη καταγεγραμμένα μικροεπεισόδια της σχολικής ζωής δεν πρόκειται να αποτυπωθεί – και συνεπώς να αξιολογηθεί – από καμία μορφή αξιολόγησης για τον απλούστατο λόγο ότι σε συνθήκες παρουσίας τρίτων μέσα στην τάξη, τα ενεργούμενα υποκείμενα της εκπαιδευτικής διαδικασίας, μαθητές και εκπαιδευτικός, θα υιοθετήσουν αναπόφευκτα για τους δικούς τους λόγους συμπεριφορές και στάσεις που μάλλον θα απέχουν πολύ από την ατόφια, ειλικρινή καθημερινή τους εικόνα.
Ωστόσο, το αμείλικτο ερώτημα περιμένει απόκριση και μάλιστα πειστική. Κατά βάθος ο μαθητής μάλλον διερευνούσε μέσω της ερώτησης όχι τόσο το αν ο θεσμικά ενήλικος καθοδηγητής του παρακολούθησε ή όχι το σχετικό τηλεοπτικό απόσπασμα, όσο τους λόγους τεκμηρίωσης της επιλογής του. Πολλές φορές τα παιδιά δεν τα ενδιαφέρει μόνο η σωστή απάντηση – εξάλλου ποια απάντηση είναι σωστή σε τέτοια θέματα; – αλλά ο λόγος/λόγοι υιοθέτησης ή απόρριψής της. Δεν είναι εύκολες οι απαντήσεις σε τέτοια θέματα, επειδή χρειάζονται τον θεωρητικό εξοπλισμό της επιστήμης της ψυχολογίας, που οι εκπαιδευτικοί στην πλειοψηφία τους δε διαθέτουν. Αλλά και η όποια εξευμενιστική απόκριση δεν μπορεί να αγνοεί τις συνθήκες μέσα στις οποίες μεγαλώνουν και ωριμάζουν τα παιδιά σήμερα. Ο εκπαιδευτικός απευθύνεται στις παιδικές ψυχές αξιοποιώντας κυρίως το λόγο, προφορικό ή γραπτό. Τα παιδιά έξω από το σχολείο, το απόγευμα, θα δεχθούν περισσότερα ερεθίσματα προερχόμενα από οθόνες και σαφώς λιγότερα από κείμενα. Δεν είναι, επομένως, εύκολο να τα πείσει κανείς για την ανάγκη ιεράρχησης των οπτικών μηνυμάτων που θα δεχτούν.
Από την άλλη, ο διαχωρισμός των παιδιών σε αυτά που «αντέχουν» τις σκληρές σκηνές και σε αυτά που δεν τις «αντέχουν», είναι αυτόματος. Το ξεχώρισμα γίνεται με παρόμοιο τρόπο, όπως στην περίπτωση των παιδιών που καπνίζουν κι εκείνων που απέχουν από το κάπνισμα ή εκείνων που θα τολμήσουν μια κοπάνα κι εκείνων που θα παραμείνουν στην αίθουσα. Ο διαχωρισμός αυτός δεν είναι μόνο κατ' όνομα. Επηρεάζει σε αποφασιστικό βαθμό την αυτο-εικόνα που το κάθε παιδί συγκροτεί για τον εαυτό του, ενώ ρυθμίζει και το βαθμό κοινωνικοποίησής του μέσα στα σχολικά όρια.
Γι' αυτό, μια καλή αρχή θα ήταν ίσως η προσπάθεια εκ μέρους του εκπαιδευτικού να εκτρέψει τη συζήτηση στη νομιμότητα ή όχι τέτοιων πρωτοβουλιών, δηλαδή να ρωτηθούν οι μαθητές αν συμφωνούν ή όχι με την ανάρτηση ανάλογων βίντεο. Να προβληματιστούν ως προς το τι εξυπηρετούν και να εμβαθύνουν, ώστε να αποφευχθεί η συλλογική αφήγηση μακάβριων σκηνών που θα τραυμάτιζε συναισθηματικά τους περισσότερους και να επικεντρωθεί το μαθητικό ενδιαφέρον στον πόλεμο των εντυπώσεων και της τρομοκρατικής προπαγάνδας. Εδώ, φρόνιμο θα ήταν να συσχετιστεί το συγκεκριμένο γεγονός με ανάλογα περιστατικά του παρελθόντος: είναι θεμιτό ή όχι να δημοσιεύονται προκηρύξεις τρομοκρατικών οργανώσεων, να προβάλλονται σκηνές φρίκης και ανθρωποσφαγών ή να εκδίδονται αυτοβιογραφικά βιβλία πρώην στελεχών τρομοκρατικών οργανώσεων κ.τ.ό.; Έτσι, θα ανοίξει το ευρύ θέμα της ελευθερίας στο διαδίκτυο και γενικότερα στα μέσα ενημέρωσης.
Ασφαλώς, όλα αυτά δεν είναι παρά καλοπροαίρετες σκέψεις που απομένει να γίνουν πράξη μέσα στη σχολική αίθουσα. Η επιτυχής κατάληξή τους εξαρτάται από μια σειρά παραμέτρων που είναι τόσες πολλές, όσες και οι ανθρώπινες φιγούρες. Αυτό που ίσως έχει βαρύνουσα σημασία, είναι η διάθεση επαναδιαπραγμάτευσης των αρχικών αποριών των μαθητών, ώστε να ξεφεύγουν από τον κλοιό της πρώτης οπτικής εντύπωσης και να καθοδηγούνται σε μια συστηματική διερεύνηση των κινήτρων. Στην αρχική ερώτηση, λοιπόν, θα μπορούσαμε να απαντήσουμε με μια σειρά άλλων ερωτημάτων, όπως: ξέρεις ποιοι πρόβαλλαν το βίντεο; / σε ποιους νομίζεις ότι απευθύνονταν; / ποιο σκοπό νομίζεις ότι εξυπηρετούσε η ανάρτησή του; κ.λπ.
Έτσι, θα δουν ίσως λιγότερες εικόνες, σίγουρα όμως θα δουν περισσότερη αλήθεια. Και, πιστέψτε με, η παιδική ψυχή μπορεί να λατρεύει τις εικόνες, αλλά τίποτα άλλο δεν μπορεί να την γεμίσει, να την ικανοποιήσει πραγματικά, όσο η αλήθεια.

ΑΣΤΡΟΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΣΙΝΗΣ ΣΤΗΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑ


Την Κυριακή, 31 Αυγούστου 2014, η Δ' Εφορεία Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων, σε συνεργασία με το Σύλλογο Ερασιτεχνικής Αστρονομίας Αργολίδας, διοργάνωσε  βραδιά Αστροπαρατήρησης στον αρχαιολογικό χώρο Αρχαίας Ασίνης (Καστράκι). Η εκδήλωση περιλάμβανε παρατήρηση με τηλεσκόπια υπό την καθοδήγηση μελών του Συλλόγου.  Μικροί και μεγάλοι που βρέθηκαν στο χώρο παρατήρησαν την Σελήνη, τον Κρόνο και τον Άρη κατά τη δύση τους, αστερισμούς και αντικείμενα βαθέως ουρανού (νεφελώματα, γαλαξίες, σφαιρωτά σμήνη.

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΣΥΣΣΙΤΙΟ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΕΥΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑΣ ΝΑΥΠΛΙΟΥ



Με αφορμή την επιστολή του π. Ελευθέριου Μίχου του Ι.Ν Ευαγγελιστρίας Ναυπλίου για την αναστολή του συσσιτίου λόγω έλλειψης κτιριακών υποδομών, εξαιτίας της λειτουργίας του συσσιτίου μέσα σε τροχόσπιτα, που έχει σαν  αποτέλεσμα πολλές φορές να υπάρχει  αλλοίωση των τροφίμων,  νομίζω ότι αποτελεί ντροπή. Είναι αδιανόητο εν έτη 2014 να «φιλοξενούνται» τα τρόφιμα μέσα σε κοντεινερς. Πως είναι δυνατόν λοιπόν, με αυτές συνθήκες ο π. Μίχος να επιτρέψει να συνεχίσει την λειτουργία του; Ποιος θα πάρει την ευθύνη σε τυχόν αλλοιωμένου φαγητού που θα έχει διανεμηθεί;

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΟΡΚΙΣΕ ΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΝΑΥΠΛΙΟΥ


 Πραγματοποιήθηκε την  Κυριακή  31 Αυγούστου 2014, στην αίθουσα της Πρώτης Βουλής των Ελλήνων το Βουλευτικό,  η ορκωμοσία του νέου Δημοτικού Συμβουλίου Ναυπλιέων. Τον αγιασμό και την  τελετή της ορκωμοσίας τέλεσε ο Μητροπολίτης Αργολίδας Νεκτάριος παρουσία, του Υπουργού ΠΕΚΑ Γιάννη Μανιάτη, του Υφυπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού Γιάννης Ανδριανού, του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Π.Τατούλη, του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου-Δυτικής Ελλάδας-Ιονίου Γιώργου Διδασκάλου, του Αντιπεριφερειάρχη Αργολίδας Τ.Χειβιδόπουλου, του Δημάρχου Άργους Μυκηνών Δημήτρη Καμπόσου, περιφερειακών Συμβούλων, Εκλεγέντων Δημοτικών Συμβούλων,  Συμβούλων Δημοτικών Κοινοτήτων, Συμβούλων Τοπικών Κοινοτήτων, Τοπικών Εκπροσώπων και πολύ κόσμου. Μετά την θρησκευτική ορκωμοσία ακολούθησε η Πολιτική ορκωμοσία, ενώ στην συνέχεια έγιναν ομιλίες από τους επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων και η υπογραφή του πρωτοκόλλου της ορκωμοσίας.

Διάσπαρτα τμήματα της Τιμίας Ζώνης της Θεοτόκου,που έχουν ιστορική τεκμηρίωση».

ΘΑΝΟΣστοΘΑΝΟΣ ΕΥΗ koukfamilyΠριν από 18 δευτερόλεπτα
*Από το ιστολόγιο Θησαυρός Γνώσεων και Ευσεβείας * *Έρευνα: πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου* *Εισαγωγικά.* Δημοσιεύουμε ένα ακόμα άρθρο από την ανέκδοτη εργασία μας με θέμα *«Τα Θεομητορικά κειμήλια και οι εορτές των».* Είναι το τρίτο μέρος της έρευνά μας, που αφορά την Τιμία Ζώνη της Παναγίας.Τα προηγούμενα μέρη της εργασίας μας, που δημοσιεύτηκαν είχαν τους τίτλους. Α. *Η ιστορία της Τιμίας Ζώνης στην Ορθόδοξη Παράδοση* *Β.** Οι Συρο –Ιακωβίτες για την Τιμία Ζώνη.* Και επειδή κυκλοφορούν στο διαδίκτυο διάφορα για τμήματα που αποδίδονται στην Τιμία Ζώνη της Παναγίας,...περισσότερα »

Τα ονομαστήρια του Μητροπολίτη Μαντινείας Αλεξάνδρου

Το Σαββάτο 30η Αυγούστου 2014, ανήμερα της Εορτής του Αγίου Αλεξάνδρου Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως, στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Πάπαρι Μαντινείας, τελέσθηκε πολυαρχιερατικό συλλείτουργο, προεξάρχοντος του εορτάζοντος Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Μαντινείας και Κυνουρ... Διαβάστε περισσότερα »
- See more at: http://www.amen.gr/#sthash.y64M4frq.dpuf
Αμετανόητος ο παιδοκτόνος του Άστρους Κυνουρίας – “Αν γυρνούσα πίσω το χρόνο, το ίδιο θα έκανα”31.08.2014 | 10:05

Αμετανόητος ο παιδοκτόνος του Άστρους Κυνουρίας – “Αν γυρνούσα πίσω το χρόνο, το ίδιο θα έκανα”

- “Δεν μετανιώνω που σκότωσα το γιο” μου λέει ο 75χρονος παιδοκτόνος
- "Τουλάχιστον πριν πεθάνω, είδα την καταστροφή μου”
- Μέσα από τις φυλακές Ναυπλίου περιγράφει τις τελευταίες ώρες πριν από το φονικό
- “Δεν μου έκανε κάτι εκείνη την ώρα και πήρα το όπλο και τον σκότωσα. Είναι μια υπομονή 25 και πλέον ετών”