Σάββατο 16 Μαρτίου 2013


Η Βίκυ Φλέσσα αφηγείται τη ζωή της

Γεννήθηκε στο Ναύπλιο, μένει στον Άγιο Παντελεήμονα. Την ώρα της εκπομπής της έχει τόσο τρακ, που αναρωτιέται αν ακούγεται η καρδιά της από το μικρόφωνο.


-Μεγάλωσα, ακολουθώντας οικογενειακώς τον πυροσβέστη πατέρα μου στις μεταθέσεις του. Ναύπλιον, Κόρινθος, Άργος, Πειραιάς. Κατέληξα στην Αθήνα.

-Ο πατέρας μου υπήρξε πολύ χρήσιμος άνθρωπος. Τόν θυμάμαι να επιστρέφει νύχτα ύστερα από φωτιές ή τροχαία με τσουρουφλισμένα φρύδια και ματωμένα χέρια. Ξυπνούσα και τόν ρωτούσα «Τί έγινε; Και πώς σβήσατε τη φωτιά;», «Έζησαν; Τούς σώσατε;». Στα μάτια μου ήταν ένας ήρωας. Μέ σημάδεψε η δουλειά του όσον αφορά στην εικόνα που χρειάζομαι να έχω για τον εαυτό μου. Να είμαι χρήσιμη θέλω. Όπου κι αν είμαι, ό,τι κι αν κάνω.
-Tυχαία ξεκίνησα ως δημοσιογράφος. Έψαχνα για δουλειά σε φροντιστήρια, αναμένοντας τον διορισμό μου ως κλασικής φιλολόγου σε κάποιο γυμνάσιο ή λύκειο. Τότε, το 1989, ίσχυε ακόμη η επετηρίδα και η αναμονή για διορισμό υπερέβαινε τα 10 χρόνια. Πίνοντας καφέ με έναν συμμαθητή μου στην πλατεία Κοραή -αυτός εργαζόταν στον Αθήνα 9.84- μού είπε ότι ψάχνουν ανθρώπους για να στελεχώσουν τον δημοτικό ραδιοφωνικό σταθμό. Βρέθηκα να δουλεύω εκεί στις ειδήσεις. Ακολούθησαν η «Μεσημβρινή», η «Καθημερινή» και ύστερα, από τον Απρίλιο του 2000, η τηλεόραση.

-Στη δημοσιογραφία μέ τράβηξε η γραφή, η ψύχωση που είχα από παιδί με το διάβασμα και τη γλώσσα. Στο σχολείο η Έκθεση ήταν το αγαπημένο μου μάθημα. Στα χρόνια που πέρασαν συνειδητοποίησα ότι η έλλειψη ρουτίνας, η διαρκής δράση, οι εναλλαγές των θεμάτων και των προσώπων μέ κράτησαν στη δημοσιογραφία, αν και πάντοτε στο μυαλό μου υπήρχε το παράθυρο διαφυγής: να διδάξω αρχαία ελληνικά στην εκπαίδευση. Αυτή η εναλλακτική οδός μού έδινε σιγουριά και ασφάλεια, ένα αίσθημα πλήρους ελευθερίας. Χαίρομαι που δεν μέ έχει εγκαταλείψει ακόμα.

-Το μυστικό μιας καλής συνέντευξης είναι η πολύ καλή προετοιμασία, η αφοσίωση σ' αυτό που κάνεις. Αυτό θεωρώ ότι είναι εν γένει «το μυστικό» σε όλα τα επαγγέλματα και είναι το προαπαιτούμενο. Στην εφημερίδα, σημασία έχει να μπορείς, γράφοντας τη συνέντευξη, να πυκνώνεις τον λόγο και να διαβάζεις κάτω από τις λέξεις του συνεντευξιαζομένου, δίχως να παραποιείς τα λεγόμενά του. Στον γραπτό λόγο η δύναμη του δημοσιογράφου είναι τεράστια. Από αυτόν και μόνον εξαρτάται η παρουσίαση εκείνου που δίνει συνέντευξη. Στην τηλεόραση πρέπει να τά καταφέρνεις έτσι, ώστε ο καλεσμένος σου να ξεχνά την κάμερα, διότι ο φακός ασκεί τρομακτική πίεση. Να παρακολουθείς με προσήλωση ό,τι σού λέει, για να οδηγείς την κουβέντα. «Μεταφράζεις» και εικάζεις κυρίως από τα συνδηλούμενα και τα υποδηλούμενα, γιατί η επιλογή των λέξεων -αυτή η ασύνειδη διαδικασία- αποκαλύπτει τις σκέψεις, το ήθος, τη στάση ζωής και το ψυχικό μας υπόστρωμα. Αποφασίζεις αντανακλαστικά εκείνη τη στιγμή τί πρέπει να ρωτήσεις και τί όχι, όσο κι αν έχεις προετοιμαστεί από πριν. Οφείλεις να συντονιστείς με τον απέναντί σου. Αυτό ούτε εύκολο είναι, ούτε πάντοτε εφικτό. Είναι, δε, εξαντλητικό.
-Έχω τρομακτικό τρακ από την προηγούμενη μέρα των γυρισμάτων. Κοιμάμαι με ένα χαρτί δίπλα μου και μες στη νύχτα μπορεί να ξυπνήσω και να σημειώσω κάτι για την εκπομπή. Πριν από το γύρισμα ρωτάω τη σκηνοθέτιδα «Ακούγεται η καρδιά μου από το μικρόφωνο;». Πρέπει να ομολογήσω ότι η αδρεναλίνη μέ βασανίζει για τουλάχιστον 4-5 ώρες ακόμη ,αφ' ότου έχει τελειώσει το γύρισμα.

-Δέχομαι διαρκώς διαμαρτυρίες για την ώρα προβολής της εκπομπής.«Μα γιατί τέτοια ώρα;» μέ ρωτάνε. Όμως, δεν περνά από το χέρι μου η αλλαγή στον προγραμματισμό. Ανεβάζουμε στο διαδίκτυο τις συνεντεύξεις για να μπορεί να τίς δει ο κόσμος. Παλιά δε, όταν η εκπομπή προβαλλόταν μόνο Σάββατο και όχι και Παρασκευή, όπως τώρα, μετά τα μεσάνυχτα, ξεκινούσε ακόμα πιο αργά, στις 2:30 συχνά και 3 τα χαράματα.

-Η τηλεόραση είναι μία διαδικασία προσομοίωσης. Ως θεατής, όταν παρακολουθείς, τοποθετείσαι και ασυνείδητα απορρίπτεις ή εγκρίνεις τα λεγόμενα, το ύφος και το ήθος όσων «βγαίνουν στο γυαλί», κρίνοντας εξ ιδίων τα αλλότρια. Το μέτρο της συμπάθειας ή της αντιπάθειας προς τα τηλεοπτικά πρόσωπα στό δίνει ο εαυτός σου, ο δικός σου τρόπος σκέψης, η προσωπική σου αισθητική. Ο άλλος, αυτός που βλέπεις στην τηλεόραση, λειτουργεί ως καθρέφτης. Ως εκ τούτου, για κάποιον που «βγαίνει στην τηλεόραση», εκτός από παράλογο -παρότι όλοι θέλουμε να μάς αγαπάνε- θα ήταν και αφελώς ματαιόδοξο να θέλει να αρέσει σε όλους. Η πιο αντικειμενική μας εικόνα έρχεται τις περισσότερες φορές από όσους μάς αντιπαθούν ή μάς κρίνουν αρνητικά. Είμαι, λοιπόν, ικανοποιημένη από το ποιοί είναι αυτοί που μέ αποδέχονται.
-Ακόμη περισσότερο, από το ποιοί είναι αυτοί στους οποίους δεν αρέσει o τρόπος που κάνω τη δουλειά μου, ή αυτό που είμαι on air.

-Μένω επί της Μιχαήλ Βόδα σε ένα διατηρητέο, καταρρέον νεοκλασικό, σε μία γειτονιά με γαζίες εκατέρωθεν του δρόμου και παλιά σπίτια - θα αποφασίσει άραγε ποτέ κάποιος από τους πολιτικούς να σώσει όλα τα εγκαταλελειμμένα υποτιθέμενα διατηρητέα της Αθήνας από την κατάρρευση; Μού αρέσουν οι ξένοι, που μένουν εδώ, είναι γειτονιά πολυεθνική, περπατάς, βλέπεις και ακούς ανθρώπους που ήρθαν με την ελπίδα μιάς καλύτερης ζωής. Φαίνεται στο βλέμμα τους, το βήμα τους. Τούς παρατηρώ με πολύ ενδιαφέρον

-Η Δημουλά είναι το καταφύγιό μου κάθε βράδυ. Μού αρέσει η ομοιοπαθητική στον πόνο. Αν, παραδείγματος χάριν, είμαι χάλια θα επιλέξω να δω την ταινία 21 γραμμάρια. Θέλω να πιάσω πάτο, να αισθανθώ την κάθαρση, και όταν πια τα καταφέρω και δω πόσο πιο δυστυχισμένοι είναι οι άλλοι άνθρωποι για πολύ πιο σοβαρούς λόγους σκέφτομαι «ώρα να πάρεις τα πάνω σου». ›Αδυνατώ να συμφιλιωθώ με την ιδέα της απώλειας των ανθρώπων που αγαπώ. Τρέμω τη στιγμή του αποχαιρετισμού. Δεν θέλω να τήν ζήσω. Μετά τα 40 γίνεται αυτό που γράφει η φίλη μου, η Κική Δημουλά: «Μετά το μεσονύκτιο πέφτει διπλή ταρίφα ο χρόνος στο ρολόγι». Αισθάνομαι πλέον ότι βρίσκομαι σε μια παραλία και αποχαιρετώ καράβια που φεύγουν, κι αυτό -επειδή μού αρέσουν για συντροφιά οι μεγάλοι άνθρωποι- μέ διαλύει συναισθηματικά. Είναι σκανδαλώδες ότι δεν θα ακούσεις πλέον τη φωνή του άλλου, ότι δεν μπορείς να τόν ξαναδείς.

-Η σκέψη του θανάτου μέ βοηθάει πάρα πολύ. Σκέφτομαι τον θάνατο από παιδί. Τις στιγμές που παραμονεύει μέσα μου η ματαιοδοξία- θέλεις περισσότερα λεφτά, σέ ενοχλεί, γιατί κάποιος τά κατάφερε καλύτερα από σένα ή ακόμα και στον έρωτα, όταν ματαιώνεται- σκέφτομαι «Τί κάνεις έτσι; Τί σημασία έχουν όλα αυτά μπροστά στο μεγάλο υπαρξιακό ερώτημα "τί είμαστε, από πού ήρθαμε και πού πάμε"». Αυτό μέ απογειώνει και μέ προσγειώνει πάντα. Αυτή η ρήση από τη νεκρώσιμο ακολουθία «Πάντα ματαιότης τα ανθρώπινα. Ου παραμένει ο πλούτος, ου συνοδεύει η δόξα» είναι η γείωσή μου.

-Η εκπομπή της Βίκυς Φλέσσα «Στα Άκρα» προβάλλεται την Παρασκευή στις 12:00 και το Σάββατο στη 1:00 μετά τα μεσάνυχτα στη ΝΕΤ.

www.lifo.gr



http://argolikeseidiseis.blogspot.gr

Μοίρασαν σε παιδιά Δημοτικού σχολείου του Ηρακλείου σάπια φρούτα

Οι εικόνες που δημοσιεύει σήμερα το CretePlus.gr είναι σημερινές και είναι από Δημοτικό σχολείο του Ηρακλείου. Τα φρούτα που μοιράστηκαν εκεί - στα πλαίσια συγκεκριμένου προγράμματος - ήταν σάπια, σύμφωνα με καταγγελία δασκάλας!
Οι δάσκαλοι και οι 148 μικροί μαθητές που άνοιξαν σήμερα τα κουτιά με τα φρούτα που τους δόθηκαν δεν πίστευαν στα μάτια τους. Πολλά από τα φρούτα που δόθηκαν στους μαθητές - σύμφωνα με τη δασκάλα- ήταν σάπια, ενώ κάποια ήταν εκτός εποχής.
Οι δάσκαλοι, όπως ήταν λογικό διαμαρτυρήθηκαν έντονα εκφράζοντας τον... προβληματισμό τους για το πως τελικά αντιλαμβάνεται κάποιος τη στήριξη του κράτους σε οικογένειες και ανθρώπους που έχουν ανάγκη.
"Πρόκειται για μια ενέργεια απαράδεκτη. Δεν είναι δυνατόν να μοιράζονται - ούτε κατά λαθος - κουτιά με τρόφιμα ακατάλληλα για να καταναλωθούν. Όταν μιλάμε για μικρά παιδιά, πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί, ώστε να αποφεύγονται τέτοια λάθη", αναφέρει δασκάλα του σχολείου, η οποία έστειλε και τις φωτογραφίες, μιλώντας αποκλειστικά στο CretePlus.gr
Από CretePlus
Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Τι θα δείτε την τελευταία Κυριακή της Αποκριάς στο Άργος


 «Μεγάλη Καρναβαλική Παρέλαση» στην πλατεία Αγίου Πέτρου ώρα έναρξης: 4.00μμ. 
Εντυπωσιακή έναρξη με πολυθέαμα. Άρματα. Ομάδες καρναβαλιστών από σχολεία, συλλόγους, επιχειρήσεις, ιδιώτες, κλπ. 

Μετά το τέλος της παρέλασης στη λαϊκή αγορά: 

-«Η τρέλα της ημέρας». Ένα εντυπωσιακό θέαμα, άμεσο και ζωντανό, από το Θέατρο Δρόμου HELIX. 
-«Κάψιμο του Καρνάβαλου».

Ελάτε να δοκιμάσετε γευστικές πανδαισίες από τους μαθητές της σχολής Ι.Ε.Κ. Πελοποννήσου (Τουριστική Σχολή) Μαγειρικής Τέχνης. 

Το μήνυμα μας: «Ψάξτε να μας βρείτε». 

Κυκλοφορούν Αποκριάτικα Καπέλα για το ¨Αργείτικο Καρναβάλι¨ σε διάφορα μεγέθη, σχέδια και χρώματα. Αναζητήστε τα σε κεντρικά σημεία στην πόλη μας.

Ο θάνατος 17χρονου βύθισε στο πένθος την περιοχή της Νεμέας..!

argos pressστοArgos PressΠριν από 17 δευτερόλεπτα
*Θρήνος και απένταρη θλίψη έχει απλωθεί απόψε στην Νεμέα.* Αργά χτες το απόγευμα βρέθηκε 17 χρονος καταπλακωμένος από το τρακτέρ του στον κόμβο της Νεμέας.. Στο κέντρο υγείας που μεταφέρθηκε ο νεαρός έχει συγκεντρωθεί ολόκληρη η πόλη και θρηνεί…!!! Οι γιατροί του Κέντρου υγείας διαπίστωσαν ότι ο θάνατος του προήλθε απο ασφυξία Το τραγικό συμβάν έχει σοκάρει ολόκληρη την περιοχή και ήδη οι φορείς σε ένδειξη πένθους ακυρώνουν τις αποκριάτικες εκδηλώσεις που είχαν προγραμματιστεί να γίνουν τις επόμενες ημέρες. Ακυρώνει και το Κούτσι Σε ένδειξη πένθους για την τραγωδία που χτύπησ... περισσότερα »

Οι πύργοι των περιστεριών


Ένα νέο ντοκιμαντέρ με τίτλο «οι Πύργοι των Περιστεριών» ολοκλήρωσε πρόσφατα ο δημοσιογράφος -- ερευνητής Γιώργος Αντωνίου. Η κάμερα του Γιώργου Αντωνίου κατέγραψε δεκάδες Περιστεριώνες από την Αργολίδα αλλά και την Αρκαδία και μας τους παρουσιάζει.
«Τους παλιούς Περιστεριώνες, τους συναντά κανείς, σε κάθε γωνιά της Ελληνικής γης. Πολλοί ενδιαφέροντες παλαιοί Περιστεριώνες υπάρχουν και στην Αργολίδα. Είναι οι Πύργοι των Περιστεριών» τονίζει ο Γιώργος Αντωνίου. «Σήμερα, στην πλειονότητά τους, είναι εγκαταλελειμμένοι και ερειπωμένοι, ζουν τη μοναξιά τους, μακριά από τις πόλεις και τα χωριά, αναπολώντας μεγαλεία άλλων εποχών.
Κάποιοι άλλοι, σε πείσμα των καιρών, στέκουν ορθοί και άφθαρτοι, ανενεργοί όμως, ενώ ορισμένοι από τους παλιούς περιστεριώνες, συνεχίζουν να φιλοξενούν στην αγκαλιά τους, τους εκατοντάδες φτερωτούς ενοίκους τους, τα περιστέρια.
Καμωμένοι από πέτρα ή πλίνθρες οι παλαιότεροι, σε μια μεγάλη ποικιλία αρχιτεκτονικών μορφών, αποτελούν σήμερα σημαντικά στοιχεία της λαϊκής παραδοσιακής αρχιτεκτονικής και της πατροπαράδοτης οικοδομικής τέχνης.
Τα περιστέρια που είναι από τα πρώτα οικόσιτα ζώα και συμβολίζουν την πίστη, την αγάπη και την ειρήνη βρίσκουν φιλόξενη στέγη στους σωζόμενους σήμερα Περιστεριώνες».
http://anatolikanea.blogspot.gr/

Ο "πράσινος" χρυσός θα αναπτύξει το Λυγουριό




Ο "πράσινος" χρυσός, το ελαιόλαδο θα αναπτύξει και πάλι το Λυγουριό. Με αυτόν τον στόχο είναι συνεχείς οι εκδηλώσεις που διοργανώνονται για το λάδι.

Αυτή τη φορά η ομάδα εργασίας που συστήθηκε από το Εργαστήρι Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου σε συνεργασία με το Δήμο Επιδαύρου πραγματοποίησε εκδήλωση, με θέμα: «Ελαιόλαδο, εξέλιξη παραγωγής και τρόποι παραγωγής».

Κεντρικός ομιλητής ήταν ο δοκιμαστής και σύμβουλος ελαιολάδου Βασίλης Φραντζολάς, ο οποίος έδωσε εκτενείς πληροφορίες και συμβουλές για τον ορθό τρόπο συλλογής του καρπού της ελιάς, την μετέπειτα διαδικασία επεξεργασίας της στο ελαιοτριβείο και το τελικό στάδιο παραγωγής ελαιολάδου, αναφερόμενος σε τεχνικές βελτίωσης και βασικές γνώσεις που είναι απαραίτητο να έχει σήμερα ο παραγωγός προκειμένου να παράξει υψηλής ποιότητας ελαιόλαδο.

Αναφέρθηκε ακόμα στην πολλαπλή χρησιμότητα του ελαιόλαδου στη ζωή μας και κυρίως στον τόπο, αφού αποτελεί πρώτο είδος παραγωγής και εξαγωγής.

Στην ομιλία της η υπεύθυνη τοπικής ελαιουργίας κα Αναστασία Φαράκου - Μελά, μίλησε με θέμα  το ελαιόλαδο ως καλλυντικό και η χρησιμότητά του στην επιδερμίδα του ανθρώπου».

Αναφερόμενη σε επώνυμη μάρκα προϊόντος προσωπικής φροντίδας ανέφερε τα χαρακτηριστικά που έχουν σχέση με το ελαιόλαδο:

Εμπεριέχει έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, η χημική σύσταση του οποίου φέρει στο μέγιστο τα ωφέλιμα συστατικά για την επιδερμίδα ενώ παράλληλα αποτελεί και το ίδιο ένα ωφέλιμο και λειτουργικό συστατικό για το δέρμα.

Το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο είναι βιολογικά πιστοποιημένο, χωρίς την χρήση επιβλαβών χημικών ουσιών κατά την καλλιέργεια τα οποία θα μπορούσαν να βλάψουν το δέρμα.

Ανήκουν στην κατηγορία των καλλυντικών προϊόντων «cosmeceuticals». Ο όρος χρησιμοποιείται για προϊόντα τα οποία όχι μόνο βελτιώνουν την εμφάνιση αλλά μεταφέρουν θρεπτικά συστατικά στο δέρμα πολύτιμα για την διατήρηση και την βελτίωση της υγείας του. Τα συστατικά δεν παρέχουν απλή επιδερμική δράση αλλά εισέρχονται στις κατώτερες στοιβάδες του δέρματος.

Η σύνθεση των προϊόντων αποτελείται στο μέγιστο ποσοστό από βιολογικής φύσης και φυσικής προελεύσεως πρώτες ύλες. Πρόκειται για εκχυλίσματα, αιθέρια έλαια, αποστάξεις καθώς και έλαια, τα οποία μας τα παρέχει η ίδια η φύση. Καμία πρώτη ύλη που χρησιμοποιείται δεν είναι βιοτεχνολογικά παραγόμενο προϊόν.

Η βιολογική δράση και η βιοδιαθεσιμότητα του έξτρα παρθένου ελαιολάδου στο δέρμα υποστηρίζουν την υγιή ανάπτυξη των κυττάρων με αποτέλεσμα το δέρμα να εμφανίζεται υγιές. Το δέρμα αποτελεί και αυτό ένα όργανο του σώματος το οποίο μας προστατεύει από τους επιβλαβείς περιβαλλοντικούς παράγοντες (ήλιος, ξηρασία, ακτινοβολία UV-A και UV-B), από χτυπήματα και την είσοδο μολυσματικών μικροοργανισμών και χημικών ουσιών. Η προστασία και η φροντίδα του είναι ιδιαιτέρως σημαντική για την γενικότερη προστασία του οργανισμού.

Η παρουσία του ελαιολάδου στα προϊόντα βρίσκεται σε ποσοστό 10%, το οποίο αποτελεί καινοτομία στην παραγωγή καλλυντικών προϊόντων. Ο σχεδιασμός των προϊόντων και ο συνδυασμός των επιμέρους συστατικών του δίνει την δυνατότητα δημιουργίας ενός σταθερού αλλά και λειτουργικού προϊόντο
ς στον τομέα της παραγωγής βιολογικών καλλυντικών προϊόντων.

Είναι οικολογικά και απαλλαγμένα από χημικής προέλευσης συστατικά.

Το δεύτερο σκέλος του θέματος αφορούσε στις : «Καινοτόμες δράσεις του ελαιολάδου βασισμένες στα τοπικά προϊόντα της  Επιδαύριας Γης, όπως εσπεριδοειδή, προϊόντα ελιάς, σαπούνι-cosmetics, γλυκά, μέλι, γαλακτοκομικά, αγροτουρισμός».

Συγκεφαλαιώνοντας, πρότεινε τη δημιουργία μιας ομάδας εργασίας νέων με κοινό ενδιαφέρον και τη δημιουργία μουσείου λαδιού με παράλληλη εκμετάλλευση αρχειακού υλικού, όπως πρέσες, εργαλεία κ.α.).


Read more: http://anagnostispe.blogspot.com/#ixzz2NgE5d9fz

16.03.2013 | 08:37

Η συμφωνία για την Κύπρο στο Eurogroup – Προβλέπει φορολόγηση των καταθέσεων

- Εισφορά 9,9% για τις καταθέσεις σε κυπριακές τράπεζες άνω των 100.000 ευρώ
- 6,7% για τις καταθέσεις που είναι κάτω από τις 100.000 ευρώ
- Θα ισχύει για τα ποσά που ανήκουν τόσο σε Κυπρίους όσο και σε ξένους καταθέτες
- Δείτε όλη τη δήλωση του Eurogroup











Η κάμερα του STAR Channel στο Άργος...!!! (Video)


Η κάμερα του STAR Channel και ο ρεπόρτερ Γρηγόρης Μπάκας ήρθαν στο Άργος και έκαναν ένα ρεπορτάζ (ξέρετε από αυτά που μόνο ο Μπάκας ξέρει να κάνει...) για το καρναβάλι του Άργους και την επιτυχία που σημειώνει τα τελευταία έτη...

Σύλληψη 69χρονης στο Άργος


 Συνελήφθη, στις 15-3-2013 το πρωί, στο Άργος Αργολίδας, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Άργους, μία  69χρονη, για οφειλές προς το Δημόσιο. 
Ειδικότερα, σε βάρος της 69χρονης, έχουν βεβαιωθεί χρέη προς το Δημόσιο ύψους...

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για τη μεγάλη καρναβαλική παρέλαση την Κυριακή 17 Μαρτίου


Ζητάμε την κατανόησή σας και τη συνεργασία σας σχετικά με τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και τις απαγορεύσεις στάθμευσης στις οδούς που θα πραγματοποιηθεί η μεγάλη καρναβαλική παρέλαση την Κυριακή 17 Μαρτίου με ώρα έναρξης 4 το απόγευμα.

«Το πέπλο της γέννησης» – Δείτε φωτογραφία δευτερόλεπτα μετά την καισαρική

Η φωτογραφία με το μωράκι μέσα στον αμνιακό σάκο, δευτερόλεπτα μετά την καισαρική κάνει τον γύρο του διαδικτύου, συγκινώντας γυναίκες και μητέρες ανά τον κόσμο με το θαύμα της ζωής!  Η φωτογραφία ανέβηκε στην σελίδα του μαιευτήρα Άρη Τσιγκρή. Διαβάστε τι έγραψε ο γιατρός δίπλα στην φωτογραφία:
«Μια σπάνια εικόνα…εξαιρετικά σπάνια θα έλεγα….γέννηση μετά απο καισαρική, με άθικτο τον σάκο, το μωράκι ακόμα δεν έχει καταλάβει οτι γεννήθηκε…..είναι σαν να βρίσκεται ακόμα μέσα στη μήτρα, είναι γνωστή σαν »πέπλο γέννησης» και ειναι συνηθέστερη, αλλά εξίσου σπάνια στους πρόωρους τοκετούς, η πλήρης έγκλειση του νεογέννητου στον σάκο, δεν αφήνει το μωράκι να πνιγεί στο αμνιακό υγρό, γιατί αρχίζει να αναπνέει αμέσως μετά την αφαίρεση του «πέπλου», καθώς ο πλακούντας συνεχίζει να τροφοδοτεί το μωράκι με αίμα, η φύση ξεπερνά τον εαυτό της, αφήνοντας άφωνους ακόμα και τους μαιευτήρες…………….»

 http://blog.nowdoctor.gr/
http://kiou-kirbiologia.blogspot.gr/2013/03/blog-post_16.html

Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013


Σοκ>Κρέας αλόγου σε άλλα 7 προιόντα!

Την άμεση ανάκληση/απόσυρση από την ελληνική αγορά επτά προϊόντων λόγω ανίχνευσης κρέατος αλόγου απαίτησε ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ). Συγκεκριμένα, πρόκειται για τα προϊόντα: - «Σαλάμι μπύρας τεμάχια βάρους 450γρ.» με εμπορική ονομασία «ΠΑΣΣΙΑΣ», αριθμό παρτίδας 75556 111124 και ημερομηνία λήξης 10/04/2013. - «Αλλαντικό σκορδάτο βραστό τεμάχια βάρους 330 γρμ.» με εμπορική επωνυμία «ΠΑΣΣΙΑΣ», αριθμό παρτίδας 75832 και ημερομηνία λήξης 26/05/2013,... Συνέχεια

ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

E-mail Εκτύπωση PDF
1Δύσκολες ώρες για τον Μητροπολίτη Αργολίδος Ιάκωβο, αφού μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο “Αλεξάνδρα”. Ο κ.κ. Ιάκωβος έχει σοβαρά προβλήματα υγείας, ενώ υπέστη εγκεφαλικό επεισόδιο και νοσηλεύεται στην εντατική.

Μέχρι στιγμής δεν βγει επίσημη ενημέρωση από τους γιατρούς του Νοσοκομείου ή από την Μητρόπολη ώστε να γνωρίζουμε περισσότερα για την κατάστασή του.

Πρόσφατα ο Σεβασμιώτατος κ. Ιάκωβος είχε υποβάλλει και επισήμως την παραίτησή του στην Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος και είχε δηλώσει πως θα στηρίξει τον Καλλίνικο της Επιδαύρου για να πάρει τη θέση του. Πιθανότατα η απόφασή του στα τέλη Ιανουαρίου να παραιτηθεί, είχε να κάνει με την κατάσταση της υγείας του.

Ας ευχηθούμε να πάνε όλα καλά και να γυρίσει γρήγορα στο ποίμνιό του.