Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Δυο τόνοι ψάρια στο Ναύπλιο.

 Γέμισε το καΐκι του Δ. Μιχαηλίδη ψάρια σήμερα το πρωί καθώς σήκωσε τα δίχτυα ανοιχτά του Αργολικού κόλπου. Δύο τόνοι Κέφαλους,πελαγίσιους έκαναν το καΐκι "Γιάννης" να γέρνει καθώς έμπαινε στο λιμάνι του Ναυπλίου. Έκπληκτοι οι θαμώνες των καφέ της παραλίας είδαν να γεμίζει η προβλήτα με τους σπαρταριστούς Κέφαλους.
Ο καπετάνιος δεν έκρυβε την χαρά του από την προσέλευση του κόσμου που με 6 ευρώ το κιλό (τιμή πάρα πολύ καλή) μπορούσαν να αγοράσουν και να γευθούν το νόστιμο αυτό ψάρι με πολλούς τρόπους, πλακί στον φούρνο , σούπα αλλά και ψητό για τους καλοφαγάδες. Ενώ ο κ. Μιχαηλίδης δήλωσε: "Γενικά πολλά ψάρια δεν υπάρχουν και όταν ο θεός σου δίνει τέτοιο δώρο πρέπει να δώσεις στο κόσμο να φάει φθηνά γιατί η εποχές είναι δύσκολες."

http://argolikeseidiseis.blogspot.com/2011/10/blog-post_4183.html

Νεκρή χελώνα καρέτα καρέτα στην Καραθώνα.(βίντεο)

Έκπληκτοι είδαν εχθές το απόγευμα στην παράλια της Καραθώνας δύο ψαράδες ο Ιορδάνης Δαμιανός , ο οποίος είναι και ο ναυαγοσώστης της παραλίας κατά τους καλοκαιρινούς μήνες και ο Πετρουλάς Κωνσταντίνος να επιπλέει μία τεράστια χελώνα καρέτα καρέτα ανοιχτά της παραλίας.
 Αμέσως έπεσαν στο νερό και περισυνέλεξαν την άτυχη χελώνα που δυστυχώς δεν κατάφερε να γλιτώσει. Η χελώνα έφερε πολλαπλά χτυπήματα πιθανόν από κάποια προπέλα πλοίου. Ενημέρωσαν τις Λιμενικές αρχές του Ναυπλίου και οπως ήταν φυσικό μαζεύτηκε αρκετός κόσμος για να δουν από κοντά την τεράστια χελώνα.
Blog Widget by LinkWithin

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Ανακοινωση από το Περιφερειακό Κέντρο Προστασίας Φυτών του Ναυπλίου.

 Από το Περιφερειακό Κέντρο Προστασίας Φυτών του Ναυπλίου, ανακοινώνεται ότι στα εσπεριδοειδή οι προσβολές από τη Μύγα Μεσογείου, αρχίζουν με την έναρξη της ωρίμανσης των καρπών (σπάσιμο χρώματος).

Για την αντιμετώπιση του εντόμου συστήνονται δολωματικοί ψεκασμοί ή ψεκασμοί κάλυψης.
 Οι δολωματικοί ψεκασμοί στοχεύουν στη μείωση του ενήλικου πληθυσμού. Δεν ζημιώνουν τα ωφέλιμα έντομα και είναι πιό αποτελεσματικοί εφόσον ξεκινούν νωρίς και εφαρμόζονται σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη έκταση, με συνεργασία των παραγωγών.
 Βέβαια για περισσότερες πληροφορίες οι παραγωγοί να απευθύνονται στους τοπικούς γεωπόνους.
Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Ρία Δελούτση μια...Ιταλίδα ηθοποιός από το Αργος.

 H Ρία Δελούτση (Ελευθερία Ντε Λούτζιο) είναι ηθοποιός του θεάτρου του κινηματογράφου και της τηλεόρασης.Γεννήθηκε στο Άργος στις 11 Φεβρουαρίου 1944 από πατέρα Ιταλό και μητέρα Ελληνίδα. 

 Στο πρώτο έτος της ηλικίας της η οικογένειά της εγκαταστάθηκε στην Αθήνα όπου και διαμένει μέχρι σήμερα. Στην ηλικία των δεκαπέντε χρόνων - μαθήτρια ακόμα του γυμνασίου - δίνει εξετάσεις σαν εξαιρετικό ταλέντο στο θέατρο Κοτοπούλη-Ρεξ με το έργο του Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα Ματωμένος γάμος και περνάει παμψηφεί .
Γράφεται στη σχολή θεάτρου και κινηματογράφου «Λυκούργου Σταυράκου» και σπουδάζει υποκριτική και Δραματολογία. Δάσκαλοί της: Γ. Θεοδοσιάδης, Τίτος Βανδής, Λυκούργος Καλέργης, Στέφανος Ληναίος, Λιάκος Χριστογιαννόπουλος, Τζ. Καρούσος, Γιάννης Βογιατζής. Χορό-Κινησιολογία: Αλίκη Βέμπο.
Το βάπτισμα της σκηνής το πήρε το 1960 μ' ένα μικρό ρόλο στο έργο "Νυφιάτικο τραγούδi" του Ν. Περγιάλη . Ήταν μια παράσταση της Δραματικής σχολής που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα «Παρνασσός».
 Το 1961 εκλέγεται Σταρ Ελλάς κι αναχωρεί για το Μαϊάμι των ΗΠΑ όπου συμμετέχει στο διαγωνισμό τη Μις Υφήλιος και κερδίζει τον τίτλο της «Μις Φιλία». Μετά τα διεθνή καλλιστεία, παρ' όλο που της γίνεται πρόταση να παραμείνει στις ΗΠΑ για να συμμετάσχει σε ταινία του χόλιγουντ, επιστρέφει στην Ελλάδα και συνεχίζει τις σπουδές της.
Το 1962 τελειώνει το γυμνάσιο (σημερινό Λύκειο) και συγχρόνως αποφοιτά απ’ τη δραματική σχολή. Δίνει εξετάσεις στην ανωτάτη κρατική επιτροπή του Υπ. Παιδείας και Θρησκευμάτων και παίρνει την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος της ηθοποιού.
Το επαγγελματικό της ντεμπούτο στη σκηνή το κάνει το χειμώνα 1962-63 σαν πρωταγωνίστρια του θιάσου «Ιορδάνη Μαρίνου» σε περιοδεία, στο έργο :"Η βροχή" του Σώμερσετ Μομ, στο ρόλο της Σάντυ Τόμσον
Το καλοκαίρι του ’63 περιοδεύει και πάλι σαν πρωταγωνίστρια του θιάσου «Γιώργου Λευτεριώτη» με έργα ξένων και Ελλήνων θεατρικών συγγραφέων και το χειμώνα του ’63 -64 συνεχίζει σαν πρωταγωνίστρια του θιάσου «Γιάννη Μαλλούχου» σε περιοδεία που ολοκληρώνεται με παραστάσεις στο θέατρο Μετάλλειον (Πάγκράτι) με μεγάλη επιτυχία
Το καλοκαίρι του ’64 συμμετέχει στο έργο των Ιμπροχώρη- Γ. Παπά « Η Ζωντοχήρα» , στο θέατρο «Αναλυτή» με το θίασο της Κάκιας Αναλυτή και του Κώστα Ρηγόπουλου. Ερμηνεύει ένα εντυπωσιακό ρόλο «σουμπρέτας» και παίρνει τις καλύτερες κριτικές απ τους αυστηρούς κριτές της εποχής.
 Κατά την πορεία της θεατρικής της διαδρομής στο θέατρο πρόζας, και μετά από παρότρυνση της Σοφίας Βέμπο και του ΜίμηΤραϊφόρου,μεταπηδά στην επιθεώρηση όπου και υπηρετεί με επιτυχία.
Παράλληλα με το θέατρο ασχολείται και με τον κινηματογράφο. Έχει γυρίσει τριάντα δύο ταινίες από τις οποίες ξεχωρίζουν: «Βαβυλωνία» ( κινηματογραφική διασκευή και σκηνοθεσία Γ.Διζικιρίκη ) όπου πρωταγωνιστεί,-ερμηνεύοντας το ρόλο της Ιταλιάνας πριμαντόνα-, δίπλα σε καταξιωμένους καλλιτέχνες. «Η Παριζιάνα», σε σκηνοθεσία Γιάννη Δαλιανίδη, «Ο γίγας της Κυψέλης» με τον Νίκο Ρίζο, « Το αφεντικό μου ήταν κορόϊδο » με τον Νίκο Σταυρίδη,Αθήνα, η κλοπή της οδού Σταδίου με το Σωτήρη Μουστάκα κ.ά. Πειραιάς ώρα 7:30 με το Λαυρέντη Διανέλο και την Κάκια Αναλυτή Ξενοδοχείο των παρανόμως κι άλλες. Εν συνεχεία λαμβάνει μέρος σε αρκετές τηλεοπτικές σειρές καθώς και σε θεατρικά του ραδιοφώνου.
Έχει ερμηνεύσει έργα των : Ευριππίδη , Σώμερσετ Μόμ, Τσέχωφ, Τουργκένιεφ, Πρίσλεϋ , Αρμπούζοφ, Λόρενς, Κορρέ, Στίβενς, Ν. Τσιφόρο, Τ. Μωραϊτίνη, Άννινο, Δ. Ψαθά, Σ. Φωτιάδη, Τραϊφόρο, Βασιλειάδη, Σπυρόπουλου, Ασημακόπουλο κ.ά
Έχει παίξει με όλους τους καταξιωμένους συναδέλφους της, όπως οι : Ντίνος Ηλιόπουλος, Κώστας Βουτσάς, Γιώργος Κωνσταντίνου, Διονύσης Παπαγιανόπουλος, Παντελής Ζερβός, Δημ. Παπαμιχαήλ, Αλέκος Λειβαδίτης, Μίμης Φωτόπουλος, Στ. Παράβας, Κούλης Στολίγκας, Γιάννης Γκιωνάκης, Κώστας Χατζηχρίστος, Θανάσης Βέγγος, Σωτήρης Μουστάκας, Ρένα Βλαχοπούλου, Ρένα Ντόρ, Άννα Καλουτά, Μαίρη Αρώνη, Σμάρω Στεφανίδου και όλους, γενικά, τους συναδέλφους της, φιρμάτους και μη.
 Το 1970, παράλληλα με το θέατρο, εμφανίζεται σε ρεβύ της κοσμικής ταβέρνας «Παλιά Αθήνα» με τους: Ρένα Βλάχοπούλου, Κλειώ Δενάδρου, Γιάννη Φλερύ- Λίντα Άλμα και ορχήστρα Λυκούργου Μαρκέα. (σε σατυρικό ντουέτο με τη Μάρω Γραυλιώτου)
Συμμετέχει, με επίκαιρα επιθεωρησιακά νούμερα, στα μοδάτα αναψυκτήρια της εποχής όπως: "Πεδίον Άρεως" του Γ. Οικονομίδη, "Άκρον", "Ερμής", "Βέρα", "Άλσος Φιλαδελφείας" , δίπλα στα φιρμάτα ονόματα του πενταγράμμου
Το 1982 ασχολείται επαγγελματικά και με το τραγούδι. Τραγουδά στις κοσμικές ταβέρνες « Πλακιώτικο Σαλόνι, Μοστρός, Κόπα καμπάνα, Φωλία, Κυκλάμινο , Γοργόνα, Ελαφοκυνηγός, Νέα Αθηναία κ.λ.π»
Κάνει ένα δίσκο με τίτλο: «Όταν χάνεται μια αγάπη» και παράλληλα δημιουργεί (μαζί με άλλους τέσσερις συναδέλφους της) τη δισκογραφική εταιρία «Εμ - Πι - Ες - Ντι –Πι» η οποία δεν ευδοκιμεί και κλείνει.
Έχει τραγουδήσει μαζί με μεγάλα ονόματα όπως: Τζίμης Μακούλης, Κλειώ Δενάρδου, Μαίρη Λίντα, Άντζελα Ζήλεια, Σάκη Παπανικολάου, Χ. Λαμπράκη κ.ά.
Επίσης έχει περιόδευσε στην Κύπρο με το θίασο του Ντίνου Ηλιόπουλου, και στη Γερμανία με το μουσικό θίασο « Χαρούλας Λαμπράκη»
Το 1999, αποσύρεται από την ενεργό δράση, μετά από δική της επιλογή
Είναι παντρεμένη με τον ηθοποιό Βαγγέλη Πλοιό απ' το 1970 {τους πάντρεψε ο συνάδελφος και φίλος τους Σταύρος Παράβας } κι έχουν ένα γιο, το Γιώργο, ηλεκτρονικός στο επάγγελμα. Τον Απρίλιο του 2007 ήρθε στον κόσμο κι οΒαγγελάκης τζούνιορ, το πρώτο τους εγγόνι.

Φιλμογραφία

Η κόμησσα της Κέρκυρας (1972) [Αλίντα Ρίτσι]
Το Ξενοδοχείο των Διεφθαρμένων (1972) [Σούζυ]
Βαβυλωνία (1970) [Ροζίνα]
Η τύχη μου τρελάθηκε... (1970) [Μαρίνα Χατζησκουριά]
24 ώρες ζωντοχήρα (1969)
Η παριζιάνα (1969) [Πόπη]
Ο Θαυματοποιός (1969)
Παιδί μου, Αγάπη μου (1969)
Το Αφεντικό μου ήταν Κορόιδο (1969)
Ξύπνα κορόιδο... (1969) [Λιάνα]
Αθήνα η Κλοπή της Οδού Σταδίου (1968) [Μαριάνα]
Ο γίγας της Κυψέλης (1969) [Κλάρα]
Ο μπούφος (1968) [Ντόρα]
Οι μνηστήρες της Πηνελόπης (1968) [Λόλα]
Βίβα Ρένα (1967)
Η Χαρτορίχτρα (1967)
Πειραιάς, ώρα 7:30 (1967)
Βοήθεια ο Βέγγος φανερός πράκτωρ 000 (1967) [Ντόρα]
Γαμπρός απ' το Λονδίνο (1967) [(φίλη Μπέτυς)]
Δημήτρη μου Δημήτρη μου (1967)
Ο μόδιστρος (1967)
Η 7η ημέρα της δημιουργίας (1966) [(γραμματέας τσιμεντοβιομηχανίας)] 
Φουσκοθαλασσιές (1966) [Αρτεμιάδου]
Ο νόθος (1964)
Ο άσωτος (1963)
Το Παιδί του Μεθύστακα (1961)
Σειρές που έχει παίξει
Αξιότιμοι κύριοι 1988 ΕΤ1
Από την κωμωδία στο δράμα 1974 ΕΙΡΤ
Από τον παππού στον εγγονό 1974 ΥΕΝΕΔ
Εμείς και οι άλλοι 1992 ΕΤ2
Μεθοριακός σταθμός 1974 ΥΕΝΕΔ
Ο Ντίνος στη χώρα των θαυμάτων 1972 ΥΕΝΕΔ
Ο ανθρωπάκος 1972 ΥΕΝΕΔ
Τα αστέρια λάμπουν για πάντα 1972 ΥΕΝΕΔ
Βιντεοταινίες που έχει παίξει
Ένα ζευγάρι από κομπιούτερ 1987
Όσο υπάρχουν κόπανοι 1992
Ανάμεσα σε επτά γυναίκες 1986
Η Μιμή σέρνει καράβι 1990
Που σε βρήκα που με βρήκες 1986
Τανκ αγάπη μου 1990
ΑΠΟ ΤΟ http://lefobserver.blogspot.com/

Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011

Στην απομόνωση των φυλακών Ναυπλίου τα μέλη της τρομοκρατικής ομάδας «Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς»

  Στην απομόνωση βρίσκονται τα μέλη της τρομοκρατικής ομάδας «Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς», Δαμιάνο Μπολάνο και Γιώργος Πολύδωρος, μια μέρα μετά την μεταφορά τους στις φυλακές Ναυπλίου.

Οι δυο έγκλειστοι μεταφέρθηκαν χθες Σάββατο 1η Οκτώβρη στο Ναύπλιο αλλά αρνήθηκαν να μπουν στα κελιά τους διαμαρτυρόμενοι για τις συνθήκες κράτησής τους.

ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΝΑΥΠΛΙΟΥ ΦΕΤΟΣ ΟΙ ΕΟΡΤΑΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ

Στις 27 Σεπτεμβρίου του 1831 ο Εθνικός Κυβερνήτης Ιωάννης Καποδίστριας πέφτει νεκρός από τις σφαίρες της ξενοκρατίας. Ένας άνδρας που όμοιο του πολύ δύσκολα θα συναντήσουμε στην Ελληνική Ιστορία. Ένας Έλληνας που το σημερινό κατεστημένο έχει θάψει σαν μια κακιά ανάμνηση της Ιστορίας. Πρότυπο πατριώτη, που αγωνίστηκε για την ελευθέρια της πατρίδας και θυσιάστηκε για αυτήν, πρότυπο πολιτικού ανδρός καθ' ότι εισήλθε πάμπλουτος ως Κυβερνήτης της Ελλάδος και εξήλθε πάμφτωχος δίνοντας την περιουσία του για να ανοικοδομηθεί από τα ερείπια το ελληνικό κράτος. Δυστυχώς πολλοί σήμερα στη χώρα μας αγνοούν την προσωπικότητα αυτού του ανδρός. Αυτός ο επιφανής Έλληνας, για πολλά χρόνια ήταν μια από τις κορυφαίες προσωπικότητες της παγκόσμιας διπλωματίας. Ιδρυτής της Επτανησιακής Πολιτείας, Υπουργός Εξωτερικών της Ρωσίας και οργανωτής της Ομοσπονδίας της Ελβετίας. Ήταν εύκολο γι' αυτόν να κρατήσει τα αξιώματα του και τους τίτλους του (ήταν Κόμης) και να ζει μια ευκατάστατη ζωή στα τσαρικά ανάκτορα. Η μεγάλη του αγάπη όμως για την Ελληνική Πατρίδα δεν ήταν δυνατόν να τον αφήσει αδιάφορο τη στιγμή που έβλεπε τους Έλληνες να είναι υπόδουλοι στους βαρβάρους. Συμμετέχει ενεργά στην προετοιμασία της Εθνεγερσίας, όντας, πλέον αποδεδειγμένα, η Αόρατος Αρχή της Φιλικής Εταιρείας.





Φέτος οι εορτασμοί για την μνήμη του Καποδίστρια έγιναν όπως κάθε χρόνο στον Ιερό ναό του Αγίου Σπυρίδωνα στο Ναύπλιο εκεί που τον σκότωσαν το 1831, στα σκαλιά της εξώπορτας του Ναού,την επιμνημόσυνη δέηση τέλεσε ο Θεοφιλέστατος επίσκοπος Επιδαύρου κ. Καλλίνικος παρουσία των στρατιωτικών και πολιτικών αρχών της πόλης, φυσικά αυτή την χρονιά έλαμψε δια της απουσίας η δημοτική φιλαρμονική της πόλης, ο Εθνικός ύμνος έπαιξε από CD , καθώς και το τιμητικό άγημα του στρατού .Μεταξύ άλλων ήταν και ο υφ/γος ενέργειας Ι.Μανιάτης ο εκπρόσωπος της Ρωσικής πρεσβείας και ο Έλληνας πρέσβης στη Ρουμανία κ Γ. Πουκαμισάς, ο οποίος μίλησε για την ζωή και το έργο του πρώτου κυβερνήτη.



Χαρακτηριστικό της προσωπικότητας του Καποδίστρια ήταν ότι οι ιδέες του βρισκόντουσαν σε απόλυτη ανταπόκριση με τις πράξεις του, έπραττε πάντα εκείνο που πίστευε. Παρότι γνώριζε την κατάσταση που είχε να αντιμετωπίσει, δέχεται να γίνει Κυβερνήτης του ελληνικού κράτους. Γνώριζε τον σταυρό που θα σήκωνε και όμως προτίμησε να θυσιαστεί για να ανοικοδομήσει από το μηδέν ένα κράτος. Η Ελλάς ήταν ένα κρατίδιο, χωρίς στρατό, χωρίς τράπεζες, χωρίς νόμισμα, χωρίς νοσοκομεία, χωρίς ταχυδρομεία, χωρίς σχολεία, χωρίς πανεπιστήμια, αλλά είχε βουλή και βουλευτές! Οι δημοκράτες της εποχής εκείνης δεν ενδιαφέρονταν για την εξασφάλιση της εθνικής κυριαρχίας και την δημιουργία κράτους, αλλά για την εδραίωση της δημοκρατίας. Μαζί τους οι στυγνοί πλουτοκράτες της εποχής, οι κοτζαμπάσηδες που συνέχιζαν να τυραννούν τον λαό, χειρότερα και από τους Τούρκους.
Προ αυτού του χάους ο Κυβερνήτης αντιλαμβάνεται πως κοινοβούλια, συντάγματα, βουλευτές πρέπει να καταργηθούν χάριν της σωτηρίας της πατρίδας. Μέσα σε μια νύχτα καταργεί συντάγματα, βουλή, απολύει τους κοινοβουλευτικούς κηφήνες και ορκίζεται Κυβερνήτης διακηρύσσοντας ότι είναι υπεύθυνος έναντι του Έθνους. Ο Καποδίστριας υπήρξε ο πρώτος σύγχρονος πολιτικός της Ευρώπης. Η πρωτοφανής κοινωνική και φιλολαϊκή πολιτική του και η αγάπη του λαού στο πρόσωπο του, η εκ μηδενός αναδημιουργία του κράτους, η νομοθεσία του κατά της Μασονίας, και οι αντιλήψεις του περί εθνικής ανεξαρτησίας των Ελλήνων, φυσιολογικό ήταν να τον βάλουν στο στόχαστρο των κοτζαμπάσηδων και των ξένων δυνάμεων.

Ηγέτες σαν τον Καποδίστρια που έδωσαν τα πάντα στη Ελλάδα, που γεννήθηκαν για την Ελλάδα, και έφτασαν μέχρι να θυσιάσουν και τη ζωή τους για την Ελλάδα, δεν τους βρίσκεις καθημερινά.


STUDIO B&G


Σκουπίδια δίπλα στις πηγές του Αναβάλου

Κάτω από την Αγία Μακρίνα (στα Καλογερικά)

Τα σκουπίδια βρωμίζουν
το ειδυλλιακό τοπίο, της παραλίας, στο χώρο κάτω από το μοναστήρι της Αγίας Μακρίνας (Καλογερικά), στα όρια Αργολίδας - Αρκαδίας...
Δίπλα ακριβώς βρίσκονται οι πηγές του Αναβάλου, από όπου αρδεύεται το αργολικό πεδίο...
Για τον ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ
φωτορεπορτάζ
EUROKINISSI-ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

Αρθρο στην «Κ»: Κίνδυνος αποβολής από την Ευρωζώνη – Ανάγκη εκτάκτων διαδικασιών

Σήμα κινδύνου για την οριακή κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η χώρα εκπέμπει με άρθρο του στην «Κ» ο πρώην πρωθυπουργός Κώστας Σημίτης, περιγράφοντας τις εφιαλτικές εκδοχές που την αναμένουν αν δεν αντεπεξέλθει στις δεσμεύσεις τις οποίες έχει αναλάβει. Ο κ. Σημίτης επισημαίνει ότι ο κίνδυνος αποπομπής της Ελλάδας από την Ευρωζώνη είναι υπαρκτός, υπογραμμίζοντας πως μέσω των προβλέψεων του νέου Μηχανισμού Σταθερότητας (ESM) «οι νομικοί κανόνες για την έξοδό μας έχουν καθοριστεί». Προειδοποιεί δε ότι το όλο θέμα θα κριθεί «το αργότερο έως το 2014», αλλά και ότι σε περίπτωση ενεργοποίησης του Μηχανισμού το πρώτο εξάμηνο του 2012, «ο διαθέσιμος χρόνος θα είναι ελάχιστος». Ως εκ τούτου και με δεδομένες τις καθυστερήσεις στην υλοποίηση των προβλέψεων του Μνημονίου, τις οποίες επισημαίνει, τονίζει, απευθυνόμενος στην κυβέρνηση αλλά και σε όλο το πολιτικό φάσμα, πως «χρειάζονται έκτακτες διαδικασίες και έκτακτη προσπάθεια» και ότι «η προοπτική της ανάκαμψης θα παραμείνει ζωντανή αν δουλέψουμε με συνέπεια, σχέδιο και θέληση».

Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

ΘΥΡΑΝΟΙΞΙΑ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΤΑΛΑΝΤΙΟΥ ΣΤΟ ΑΡΑΧΝΑΙΟ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

ΘΥΡΑΝΟΙΞΙΑ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΑΛΑΝΤΙΟΥ ΣΤΗΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑ
Θυρανοίξια έγιναν στο Βυζαντινό μοναστήρι της Κοιμήσεως της Θεοτόκου , στην περιοχή Αραχναίου Αργολίδας ,στο νέο παρεκκλήσιο του μοναστηριού που είναι αφιερωμένο στον Τίμιο  Πρόδρομο και την Αγία Ευγενεία .Τα  θυρανοίξια  τέλεσε ο βοηθός επίσκοπος της μητροπόλεως Αργολίδας  ο Επιδαύρου Καλλίνικος ,παρουσία κι  άλλων  ιερέων από τις γύρω περιοχές σημειωθεί πως το μοναστήρι αυτό  είναι μετόχι της Βυζαντινής μονής του Αγίου Δημητρίου Καρακαλά στο Ναύπλιο. Η γυναικεία αδελφότητα της μονής  είχε φροντίσει  με κάθε λεπτομέρεια τα πάντα .Στο τέλος της τελετής των του μικρού αγιασμού ο θεοφιλέστατος μίλησε για τον σκοπό που γίνεται αυτή η τελετή και ευχαρίστησε την Ηγουμένη της μονής την γερόντισσα Ακακία και την αδελφότητα  για το μεγάλο έργο που έχουν καταφέρει ώστε αυτή η παλιά μονή να ξαναβρεί την αίγλη της. Μετά τον πανηγυρικό εσπερινό ακολούθησε κέρασμα σε όλο τον κόσμο που είχαν έρθει στο μοναστήρι. Μεταξύ άλλων και ο βουλευτής Αργολίδας με την ΝΔ Γ. Αδριανός  καθώς και οι πολιτικές αρχές του δήμου  διευρυμένου  δήμου της επαρχίας Ναυπλίας.
\

Ανάμεσα στα βουνά και απομονωμένο βρίσκεται η ιερά μονή του Ταλαντίου  7 κμ από το χωριό Αραχναίο ή Χέλι . Το μοναστήρι αυτό χτίσθηκε γύρω στα 1750 με 1770 .Βάση γραπτών μαρτυριών το μοναστήρι χτίσθηκε στην περιοχή εκείνη γιατί οι μοναχοί ήθελαν να απομακρυνθούν από το χωριό και το παλιό τους μοναστήρι .Η ζωή του μοναστηριού ήταν συνεχής από ιδρύσεώς του μέχρι και το 1892 όπου συγχωνεύτηκε μαζί με άλλα μοναστήρια για 10 περίπου χρόνια κατόπιν ξαναλειτούργησε  ως το 1993 όταν έμεινε χωρίς καμία μοναχή και ενώθηκε με την μονή Καρακαλά .Αρχικά η μονή είχε τη μορφή παραλληλόγραμμου συγκροτήματος ,τώρα η δυτική πλευρά έχει κατεδαφιστεί και μόνο μια πέτρινη κολώνα έχει απομείνει. Το καθολικό της μονής ανακαινισμένο βρίσκεται στο κέντρο του μοναστηριού και αποτελεί σταυρεπίστεγο κτίσμα με ημικυκλική αψίδα στο ιερό. Στη δυτική πλευρά υψώνεται ένα δίλοβο καμπαναριό. Εσωτερικά έχει αγιογραφηθεί με διάφορες αγιογραφίες χωρίς να σώζεται η κτητορική επιγραφή που θα αποκάλυπτε το όνομα του αγιογράφου.









STUDIO B&G studio-press@mailcity.com

Σπήλαιο Ανδρίτσας. Το σπήλαιο του θανάτου


 Το σπηλαιοβάραθρο της Ανδρίτσας βρίσκεται στην περιοχή του Δήμου Λέρνας Αργολίδας, ανάμεσα στους οικισμούς Βελανιδιά και Ανδρίτσα.Το μυστήριο επικεντρώνεται στους σκελετούς των 33 ανθρώπων που εντοπίστηκαν τυχαία στο σπηλαιοβάραθρο της Ανδρίτσας το 2004 και, κυρίως, στους λόγους για τους οποίους αναγκάστηκαν αυτοί οι άνθρωποι των πρώτων χριστιανικών χρόνων να καταφύγουν στο σπήλαιο. Δίπλα στα ανθρώπινα λείψανα βρέθηκαν διάσπαρτα: πλήθος αγγείων (αμφορείς, πιθαμφορείς, πρόχοι και οινοχόες), λυχνάρια, πολλά μετάλλινα αντικείμενα, νομίσματα καθώς και ένας λιτανευτικός σταυρός χωρίς κανένα ίχνος μεταγενέστερης επέμβασης. Στοιχεία που εντείνουν τη σκοτεινή και βίαιη διάσταση της ιστορίας που έζησαν παιδιά, εφήβοι και νέες γυναίκες για να ξεφύγουν από κάποιον κίνδυνο μετά το 575/6 μ.Χ., όπως βεβαιώνουν τα νομίσματα που βρέθηκαν στο σπήλαιο.

Οι αποκλεισμένοι είχαν μαζί τους αρκετές προμήθειες, νερό, τρόφιμα και λυχνάρια για να βλέπουν στο πυκνό σκοτάδι. Για αδιευκρίνιστο, έως τώρα, λόγο όλοι βρήκαν τραγικό θάνατο αποκλεισμένοι στο σπήλαιο. Η εικόνα του χώρου και η εύρεση της αιχμής δόρατος κοντά στην είσοδο του σπηλαίου παραπέμπουν σε συνθήκες βίαιου και αιφνίδιου κινδύνου ή εχθρικής επιδρομής και όχι τόσο σε φυσική καταστροφή ή μολυσματική νόσο. Η τελευταία πιθανότητα, άλλωστε, αποκλείεται και από τις πρώτες ανθρωπολογικές παρατηρήσεις.

Ο χρόνος επιβίωσης των ανθρώπων στο σπήλαιο υπήρξε σύντομος εξαιτίας των αντίξοων φυσικών συνθηκών και της εξάντλησης των προμηθειών τους. Κάποιοι από τους τελευταίους επιζώντες μετακινήθηκαν βαθύτερα στο σπήλαιο. Οι θέσεις αλλά και οι στάσεις των σκελετών δίνουν την αίσθηση αναμονής ενός αργού και αναπόφευκτου τέλους.

Η πρώτη ερευνητική αποστολή στο σπήλαιο πραγματοποιήθηκε από την Εφορεία Παλαιοανθρωπολογίας-Σπηλαιολογίας Νοτίου Ελλάδος από τον Νοέμβριο του 2004 έως και τον Ιανουάριο του 2005 με σκοπό την τοπογραφική αποτύπωση και τεκμηρίωση των ευρημάτων. Τα πρώτα ερευνητικά αποτελέσματα αξιοποιήθηκαν στην ενδιαφέρουσα παρουσίαση της έκθεσης στους χώρους του Βυζαντινού και Χριστιανικού Μουσείου.
Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Tα σύμβολα και οι θεραπείες του Ασκληπιού.

 Ένα από τα σύμβολα του Ασκληπιού ήταν ο όφις. Το φίδι που ακόμη και σήμερα αποτελεί το χαρακτηριστικό σύμβολο της ιατρικής και φαρμακευτικής, είναι ίσως το πλέον αντιπροσωπευτικό μεταξύ των συμβόλων του θεού Ασκληπιού.
 Λέγεται λοιπόν πως ο Ασκληπιός έφθασε κάποτε, στους τόπους λατρείας του μεταμορφωμένος σε φίδι. Συγκεκριμένα διαβάζουμε στον Παυσανία: (στην περιγραφή του ιερού του Ασκληπιού στην Σικυώνα),
«…εισελθούσι δε ο θεός εστιν, ουκ έχων γένεια, χρυσού και ελέφαντος, Καλάμιδος δε έργον. Έχει δε και σκήτρον και επί της ετέρας χειρός πίτυος καρπόν της ημέρου. Φασί δε σφισιν εξ’ Επιδαύρου κομισθήναι τον θεόν επί ζύγους ημιόνων δράκοντι εικασμένον…»( Παυσανίου Ελλάδος Περιήγησις «Κορινθιακά», κεφ.10, παράγραφος 3).

Όμως με την μορφή του φιδιού συναντάμε τον θεό Ασκληπιό και σε δυο περιπτώσεις θεραπείας στην Επίδαυρο. Σε ένα ίαμα λοιπόν διαβάζουμε πως κάποιος ασθενής με ένα κοκήθες έλκος στο πόδι, «με τον του ποδός δάκτυλον υπό του αγρίου έλκεος», μεταφέρθηκε στο άβατο και περίμενε. «Ύπνου δε νιν λαβόντος εν τούτω, δράκων εκ του άβατου εξελθών, τον δάκτυλο ιάσατο ται γλώσσαι και τούτο ποιήσας εις το άβατον ανεχώρησε πάλιν»,( Εκεί και ενώ κοιμήθηκε, εμφανίστηκε από το άβατο να έρχεται ένα φίδι που πλησίασε στο πόδι του και έγλυψε το μέρος εκείνο στο οποίο βρισκόταν το έλκος, στην συνέχεια δε αποτραβήχτηκε πάλι στο άβατο. Μετά από αυτό ο ασθενής έγινε καλά).

Σ’ ένα άλλο ίαμα σχετικό με τη θεραπεία της στειρότητας διαβάζουμε:

«Ανδρομέ-[δα] εκ Κεθυ αυτά περί παίδων
εγκαθεύδ[ουσα] [εδό-]κει εν τω ύπνω δράκων επί
της γαστ[ρός],.. Παίδες οι εγένοντο πέντε…». (Η Ανδρομέδα από τα Κύθηρα …. μισό-ναρκωμένη, για να αποκτήσει τέκνα» (ξάπλωσε κι αυτή μπροστά απ’ το άβατο) «είδε στον ύπνο της, πως το φίδι (βγήκε απ’ το άβατο) και τυλίχτηκε στην κοιλιά της»…. “γέννησε πέντε τέκνα” [ίαμα 38].

Μια ερμηνεία επίσης που δίνεται για τον Ασκληπιό και που φαίνεται άμεσα η σχέση του με τον όφη είναι η ακόλουθη. Το Ασκλ- παράγεται από την λέξη ασκάλαβο που σημαίνει φίδι, σαύρα, ερπετό. Το –ήπιος είναι κατά τον Πλούταρχο το δεύτερο συνθετικό και φυσικά σημαίνει ότι η λέξη ήπιος εννοεί, δηλαδή ο ήρεμος, ο πράος. Αυτή λοιπόν η λεκτική παραγωγή δίνει ως αποτέλεσμα «ο όφις που θεραπεύει, καταπραΰνει».
 Να δούμε όμως και την σημασία της λέξεως όφις. Προέρχεται από το θέμα του οπ- του ρήματος οράω-ορώ= βλέπω. Μέλλων ενεργητικός όπ-σομαι-όψομαι, Μέλλον παθητικός οπ-θήσομαι-οφθήσομαι, Αόριστος παθητικός ώφ-θην. Ο όφις που οπ-τάζει (βλέπει) από την οπ-ή του, είναι ο προ-ορός, ο φύλακας, ο φρουρός, ο θύρα-ωρός. Είναι πολύ παλαιές οι παραδόσεις που σχετίζονται με την φύλαξη του σπιτιού, του ναού και άλλων μερών ανθρώπινης οίκησης, από το φίδι. Ο Οικουρός όφις (απεικόνιση του Ερεχθέως) φυλά την πόλη της Αθήνας, ο Σωσίπολις την Ολυμπία, οι θεές των όφεων τα ανάκτορα της Κνωσού.

Όμως και η κίνηση του όφεως, αυτή η ελικοειδής κίνηση θα μπορούσε κατά κάποιο τρόπο να κωδικοποιεί την ίδια την ενέργεια της δημιουργίας, την κίνηση των μορίων που δομούν τις μορφές. Με άλλα λόγια η κλίμακα του γνωστού DNA που πιθανώς μορφοποιείται στο κουλούριασμα του όφεως πάνω στην ράβδο. Αυτή η δύναμη είναι πανομοιότυπη με την ενέργεια που κατέρχεται και δίνει ψυχή ζώσα στον μορφοποιημένο πλέον κόσμο!!! Είναι η ηλεκτρομαγνητική ενέργεια της χθόνας που την «αγκαλιάζει» ασφυκτικά καθώς της παρέχει την ανάσα της ζωής!!!

Το ίδιο και στο ανθρώπινο σώμα η ενέργεια αυτή διαπερνά την σπονδυλική στήλη και καταλήγει στον εγκέφαλο, στο «κέντρο ελέγχου», των ανθρωπίνων λειτουργιών. Αυτή η ενεργειακή πορεία μέσω της σπονδυλικής στήλης, μοιάζει με την μορφή του όφεως αλλά συνάμα αλληλοσυνδέεται και με αυτή την ενεργειακής γήινης κίνησης των τελουριακών, ηλεκτρομαγνητικών ρευμάτων.

Ένα εξ’ ίσου σημαντικό σημείο για τους όφεις είναι η συνεχής ανανέωση του δέρματός τους, σύμβολο της αθανασίας, της αναγέννησης. Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν το δέρμα που έβγαζαν τα φίδια, το φιδοπουκάμισο δηλαδή, γήρας.
Για την ράβδο ο συνήθης αποσυμβολισμός φαίνεται να δείχνει κάτι πολύ απλό, όπως το ότι επειδή ο Θεός της Ιατρικής εκαλείτο σε διάφορα σημεία της ελλαδικής, οδοιπορών λογικό είναι να χρησιμοποιούσε την ράβδο εν είδη βακτηρίας.

«…Έπειτα η ράβδος, πιθανώς διότι εκαλείτο από τόπου εις τόπον και έπρεπε να σπεύδει στηριζόμενος εις αυτήν κατά τας οδοιπορίας του, δια να φέρει παντού την αρωγήν του…» ( Εγκυκλοπαιδικό λεξικό του «Ηλίου», Ιωάννου Δ. Πασσά).

 Θα μπορούσε όμως να παριστά την σύνδεση μεταξύ Θεού και ανθρώπου, την γνώση της θεραπείας μέσω της φυσικής απόρροιας της κοσμογονικής ένωσης, αλληλεξάρτησης των όντων με τον Σύμπαντα Κόσμο, την ίδια την Δημιουργία! Άμεσα συνδεδεμένης με το σύμβολο του όφεως, εξ’ ού και η συμβολική απεικόνιση εν είδη συμπλέγματος. Έτσι μπορεί να δει κανείς ξεκάθαρα την εννοιολογία που δίνει ο Όμηρος στον Παίωνα όπως πιο πάνω αναφέρθηκε : … το καθαρό και υγιές μέρος του αέρα και ως φυσικό επόμενο κάθε τι που σταματά την νόσο ή τα μέρη εκείνα που έχουν καταστραφεί εξ’ αυτής και αποκαθιστά την υγεία και την καλή κατάσταση του σώματος. Ή ακόμη την δύναμη την φυσική και ενέργεια που λειτουργεί προς την κατεύθυνση αυτή με άλλα λόγια την ιατρική τέχνη. Απόλυτα λοιπόν μπορούμε να αντιληφθούμε την υιοθέτηση του συμβόλου ως χαρακτηριστικό της ιατρικής τέχνης και των ιατρών, έως και σήμερα!

« Έπειτα το κύπελλον ή η κύαθος, όπου προσέφερε τα ρευστά μέσα της θεραπείας και ο κύων, ασφαλώς από του κυνός, ο οποίος τον εφρούρησε νήπιο επί του Τιτθίου όρους. Σύνηθες θύμα επί του βωμού του, ο αλέκτωρ ως άγρυπνος και δυνατός και πάντοτε ακριβής.»

( Εγκυκλοπαιδικό Λεξικό του «Ηλίου», Ιωαν. Δ. Πασσά).ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Εφεδρεία
Κύριε Διευθυντά, Εκείνος ο καλός κύριος που προσέφερε στον Πρωθυπουργό τη σύνταξή του για το καλό του τόπου, μήπως θέλει τώρα να ονομαστεί έφεδρος συνταξιούχος; 
Με τιμή, Νεόκοπος

Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011


Οι δοσίλογοι των Αθηνών μας σπρώχνουν στη δραχμή


Δεν τους νοιάζει τίποτα περισσότερο από το να έχουν στα χέρια τους την εξουσία και την διαχείριση των δημόσιων ταμείων. Ανεπάγγελτοι, ανίκανοι, το μόνο που έχουν μάθει στη ζωή τους είναι η τέχνη της «διαμεσολάβησης». Κι επειδή όσο περνάει ο καιρός καταλαβαίνουν ότι αυτό είναι ανέφικτο, να πληρώνουν οι Ευρωπαίοι από το υστέρημά τους για να κάνουν οι δικοί μας διακοπές στη Μύκονο εν ώρα κρίσης, θα προτιμούσαν να οδηγηθούμε στη δραχμή. Για να συνεχίσουν να «κυβερνούν» ανενόχλητοι...

Κάποιοι μπορεί να σκέπτονται ότι ο όρος «δοσίλογος» είναι βαρύς. Και πως μπορούμε να χαρακτηρίσουμε την πράξη της ναρκοθέτησης οποιασδήποτε προσπάθειας για την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των ξένων αγορών στην ελληνική Οικονομία; Πιστεύουν ότι κάνουν το σωστό, αλλά αυτό δεν τους απαλλάσσει από τις βαρύτατες ευθύνες που έχουν.

Για να μην διώξουν 100.000 δημοσίους υπαλλήλους, προτιμούν να οδηγήσουν μία ολόκληρη χώρα στη σφαγή και ένα έθνος στον αφανισμό; Είναι ο ορισμός της προδοσίας. Για να διατηρήσουν οι ίδιοι το δικαίωμα της διαχείρισης ενός παμφάγου και σπάταλου κράτους, προτιμούν να θέσουν υπό αμφισβήτηση το μέλλον δέκα εκατομμυρίων Ελλήνων.

Δεν έχουν ψυχή 100.000 άνθρωποι; Ασφαλώς και έχουν! Θα μπορούσαν να ξεκινήσουν απ’ όσους ρουσφετολογικά εισήλθαν στο δημόσιο τομέα τα τελευταία 5 χρόνια και μάλιστα παρακάμπτοντας τις διαδικασίες του ΑΣΕΠ. Επίσης, να στείλουν στα σπίτια τους φίλους και συγγενείς που «φόρτωσαν» στον κρατικό προϋπολογισμό, διορίζοντάς τους στη Βουλή.

Είναι σαφές αυτό που λέμε και ας μην ξεκινήσουν πράσινοι και γαλάζιοι τα κροκοδείλια δάκρυα. Είναι τα δικά τους παιδιά που τα βόλεψαν όπως - όπως σε βάρος όλων των άλλων παιδιών. Ας τελειώνουμε, λοιπόν, με το παρακράτος των κομματικών και ας κάνουμε αυτό που έπρεπε να κάνουμε από την αρχή. Αν τους διώχναμε από την αρχή δεν θα είχαμε φτάσει εδώ που φτάσαμε. Δεν θα είχαν οδηγηθεί στη σφαγή εκατοντάδες χιλιάδες ιδιωτικοί υπάλληλοι και στα όρια της εξαθλίωσης οι συνταξιούχοι. Για να προστατεύσουν τα δικά τους παιδιά οδήγησαν μία ολόκληρη κοινωνία στο γκρεμό. Για να εξασφαλίσουν το δικό τους μέλλον είναι έτοιμοι να πετάξουν το δικό μας στα σκουπίδια.

Είναι ψεύτες. Σε τέτοιο βαθμό που δεν υπάρχει σήμερα Eυρωπαίος αξιωματούχος που να τους εμπιστεύεται. Από την πρώτη στιγμή είχαμε επισημάνει ότι δεν ήταν η τρόικα αυτή που ζητούσε συνεχώς νέα μέτρα. Η τρόικα ζήτησε αποτελεσματικότητα, ζήτησε περιορισμό της σπατάλης του δημοσίου και καταπολέμηση της φοροδιαφυγής. Οι δικοί μας επέλεξαν έναν τρίτο δρόμο, την άγρια φορολόγηση των πολιτών. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά χρέωσαν τη δική τους ανικανότητα στην τρόικα.

Δεν είναι ότι δεν μπορούν. Δεν θέλουν να περιορίσουν τις σπατάλες τους δημοσίου. Δεν θέλουν να περιορίσουν τον «κύκλο εργασιών» της επιχείρησης που διευθύνουν. Ακόμη κι αν η δραστηριότητα αυτή παράγει καθαρή ζημία...

Δυστυχώς, δεν έχουμε πολλές ελπίδες. Είναι ανίκανοι, είναι και επικίνδυνοι. Θα προτιμήσουν να βυθίσουν το πλοίο με την βοήθεια των υποτακτικών του από το χάσουν τα προνόμια της εξουσίας τους...

Θανάσης Μαυρίδης

Έφυγε από τις φύλακες Ναυπλίου με άδεια και πούλαγε ηρωίνη.

 Καταδικασμένος για ναρκωτικά είναι ένας 29χρονος Έλληνας για τον οποίο το αρμόδιο συμβούλιο των φυλακών Ναυπλίου όπου εκτίει την ποινή του έκρινε ότι είχε δικαίωμα να πάρει τακτική άδεια εννέα ημερών. Όμως, μόλις εκείνος επέστρεψε στο σπίτι του στην Σπάρτη, άρχισε να πουλάει και πάλι «θάνατο» στους νέους!


Οι αστυνομικοί της Ασφαλείας Σπάρτης που είχαν πληροφορίες ότι ο 29χρονος δεν… σωφρονίστηκε στην φυλακή, παρακολουθούσαν διακριτικά το σπίτι του. Όταν είδαν να βγαίνει ένας 23χρονος και να επιβιβάζεται σε μοτοσικλέτα χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας, του έκαναν σήμα να σταματήσει για έλεγχο. Εκείνος επιχείρησε να ξεφύγει, πετώντας στο έδαφος μια νάιλον συσκευασία με μικροποσότητα ηρωίνης που είχε μόλις αγοράσει από τον «έμπορο».

Ακολούθησε αιφνιδιαστική έρευνα στην κατοικία του 29χρονου, όπου κατασχέθηκαν 55,3 γραμμάρια ηρωίνης σε τέσσερις νάιλον συσκευασίες και δυο ναρκωτικά χάπια, μαζί με 505 ευρώ που αποτελούσαν προϊόντα της διακίνησης ναρκωτικών. Οι δυο συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Σπάρτης και ο 29χρονος θα επιστρέψει νωρίτερα από ό,τι υπολόγιζε στο κελί του!

Blog Widget by LinkWithin

Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΝΑΥΠΛΙΟΥ ΕΠΙΑΣΕ ΕΜΠΟΡΟ ΗΡΩΙΝΗΣ

Στα χέρια του τμήματος  ασφαλείας Ναυπλίου έπεσαν 507 γρ. ηρωίνης τα οποία μετέφερα επιμελώς  κρυμμένα  Έλληνας προερχόμενος από Αττική και με προορισμό την Νέα Κιο Αργολίδας . Το άτομο συνελήφθη  κοντά στα διόδια Σπαθοβουνίου ενώ παρακολουθούνταν καιρό . Σύμφωνα με την Αστυνομική διεύθυνση η ποσότητα των ναρκωτικών (περισσότερες από χίλιες δόσεις και αξίας άνω των 30 χιλιάδων ευρώ) θα παραλαμβάνονταν από τσιγγάνους σε καταυλισμό τις Νέας Κίου.
STUDIO B&G