Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2015

10 χρόνια από το θάνατο του Κώστα Κάππου - Ένας αληθινός Kομμουνιστής, ένας αληθινός Άνθρωπος

kappos
Δέκα χρόνια συμπληρώνονται αύριο (10/9) από το θάνατο του μεγαλύτερου πολιτικού και αγωνιστή της Δημοκρατίας, που γέννησε η Αργολίδα τον 20ο αιώνα, του Κώστα Κάππου.
Μια δεκαετία, με τους τοπικούς «άρχοντες» να προσπαθούν (μάταια) να τον σβήσουν από τη μνήμη των συμπατριωτών του, αφού δεν καταδέχονται να βάλουν το όνομά του και στο πιο στενό δρομάκι του Άργους. Πιστεύω όχι επειδή ήταν Κομμουνιστής, αλλά επειδή είναι πολύ διαφορετικοί από αυτόν. Τύποι σαν τον Κάππο «χαλάνε την (πολιτική) πιάτσα» !
Μια φορά όλη κι όλη τον συνάντησα τον Κάππο, ωστόσο δεν θα την ξεχάσω ποτέ: Ήταν αρχές της δεκαετίας του '90, βράδυ Καθαράς Δευτέρας, στο σταθμό του ΟΣΕ στο Άργος. Ανάμεσα σε καμιά 80αριά φοιτητές να κόβει εισιτήρια (ένα γι' αυτόν κι ένα για τη γυναίκα του, την Πόπη) για να επιστρέψουν στην Αθήνα. Νεαρός ων, ένιωσα ένα μικρό σοκ: Πολιτικός και να ταξιδεύει με το τρένο; Πρωτοφανές! Το περιστατικό ήταν ένας από τους λόγους που με τράβηξαν στην Αριστερά.  Γ.N.

Ο Κώστας Κάππος γεννήθηκε το 1937 στο Κεφαλόβρυσο Αργολίδας. Προερχόμενος από αριστερή οικογένεια σε ηλικία 18 ετών οργανώνεται στη νεολαία της ΕΔΑ.
Σπούδασε στην Ανωτάτη Βιομηχανική και εργάστηκε ως λογιστής. Κατά διάρκεια της δικτατορίας, εξορίστηκε στη Γυάρο και στην Λέρο, ενώ με την επιστροφή του από την εξορία διατέλεσε μέλος του γραφείου του κεντρικού συμβουλίου της ΚΝΕ. Το 1974 συλλαμβάνεται και βασανίζεται από το ΕΑΤ-ΕΣΑ. Υπήρξε ένας από τους βασικούς μάρτυρες στην δίκη των βασανιστών της Xούντας.
Εκλέχτηκε βουλευτής του ΚΚΕ το 1974 και έκτοτε εκλεγόταν ανελλιπώς μέχρι το 1989. Τον Ιούνιο του 1989 δεν προέκυψε αυτοδύναμη κυβέρνηση και το ΚΚΕ στα πλαίσια του ενιαίου Συνασπισμού σχημάτισε μαζί με τη Νέα Δημοκρατία συγκυβέρνηση με πρωθυπουργό τον Τζαννή Τζαννετάκη. Τον Σεπτέμβριο του 1989, με αφορμή την συγκυβέρνηση ξεσπά δημόσια η σύγκρουση που μαινόταν επί χρόνια στο εσωτερικό του ΚΚΕ και της ΚΝΕ και πραγματοποιείται. Ο Κώστας Κάππος μαζί με πολλά ακόμα μέλη και στελέχη συμβάλλει στην ίδρυση του Νέου Αριστερού Ρεύματος. Από το ΝΑΡ αποχώρησε μετά τη 2η συνδιάσκεψη το Δεκέμβρη του 1990. Τα τελευταία χρόνια της ζωής του εργάστηκε στο Κέντρο Μαρξιστικών Ερευνών (ΚΜΕ).
Σπουδαίο είναι το θεωρητικό έργο του Κώστα Κάππου. Σε αυτό συμπεριλαμβάνονται σειρά άρθρων, συνεντεύξεων, μελετών και βιβλίων. Συμβολή στην ανάπτυξη της επαναστατικής θεωρίας εκτός των άλλων, αποτελούν και δύο από τα πιο πρόσφατα έργα του, όπως είναι το βιβλίο - μελέτη «Κριτική του Σοβιετικού κοινωνικού σχηματισμού» (2000) για το οποίο δέχτηκε σκληρή και με άσχημους χαρακτηρισμούς κριτική από το ΚΚΕ, καθώς και το βιβλίο «Η Επανάσταση που έρχεται» (2007).
Ο Κώστας Κάππος πέθανε σε ηλικία 68 ετών, στις 10 Σεπτεμβρίου του 2005.

Απόστολος της αγάπης, της ανθρωπιάς, της δικαιοσύνης, της ειρήνης
Ακολουθούν αποσπάσματα από κείμενο του Σπύρου Κομίνη για τον Κώστα Κάππο, στα οποία αναφέρονται στοιχεία για τη ζωή και τη δράση του. Ολόκληρο το κείμενο υπάρχει στο διαδίκτυο, σε ιστοσελίδα αποκλειστικά για τον Κάππο (www.kostaskappos.gr).
1937.Μάρτιος. Στο Άνω Μπέλεσι (σημερινό Κεφαλόβρυσο), ένα ορεινό χωριό της Αργολίδας, γεννήθηκαν μαζί δυο αγόρια ολόιδια. Ο Αντώνης και ο Κώστας. Από τριών - τεσσάρων ετών μπήκαν στα βάσανα: φύλαγαν τα 30 - 40 πρόβατα της οικογένειας.
...Η ιδιαίτερη γεύση που γνώρισαν αυτά τα παιδιά ήταν η φτώχεια, ο πόλεμος και η τρομοκρατία. Γεννήθηκαν στη δικτατορία του Μεταξά, σε αριστερή οικογένεια.
...Σε λίγο ο πόλεμος γενικεύεται. Στο μυαλό των δυο παιδιών μένει χαραγμένη η εξής σκηνή: Οι γυναίκες τρέχουν κλαίγοντας πίσω απ' τους άντρες που φεύγουν για τα ελληνοαλβανικά σύνορα, να πολεμήσουν τους Ιταλούς φασίστες.
Ένας θείος των παιδιών καλεί το ένα από τα δίδυμα, τον Κώστα, να μείνει μαζί του, για να μπορέσει να πηγαίνει σχολείο. Δεν υπάρχουν λεφτά και για τα δυο. Είναι δάσκαλος και αριστερός. Σε λίγο απολύεται λόγω φρονημάτων.
Σε ηλικία 9 ετών, το παιδί που μαθαίνει γράμματα, έχει μια εμπειρία που θα του κατευθύνει τη ζωή. Μια δεξιά συμμορία έχει ρίξει έναν αριστερό (ΕΑΜίτη) στο έδαφος και τον χτυπάει με μανία. Εκείνος τους εκλιπαρεί να σταματήσουν. Να μην το σκοτώσουν.
Αυτή η σκηνή, ο πεσμένος αριστερός που παρακαλάει, που ζητάει έλεος, είναι κάτι που δεν μπορεί να χωρέσει το μυαλό του παιδιού. Αυτόματα σχηματίζεται στη συνείδησή του, ο σκοπός. Και ο ρόλος που θα παίξει στη ζωή του. Θα είναι ο αριστερός που δεν παρακαλάει. Που δε σκύβει το κεφάλι.
...Κατάφερε να σπουδάσει (Ανωτάτη Βιομηχανική) και να γίνει λογιστής. Έμαθε το καθημερινό δράμα του εργάτη, από μέσα από τις επιχειρήσεις. Και αφιέρωσε τη ζωή του σ' αυτόν. Αναζητώντας συνεχώς τη γνώση. Συνεχίζοντας τη δράση.
Ήταν ο άνθρωπος από πολύτιμο μέταλλο. Είχε κάνει τον υπέρτατο ηθικό άθλο (που ελάχιστοι ήξεραν): Είχε συγχωρήσει τους βασανιστές του. Ήταν Χριστιανοί οι βασανιστές του. Του χτυπούσαν το πρόσωπο μέχρι που φεύγανε κομμάτια. Οι γιατροί αργότερα έπρεπε να αφαιρέσουν με σπάτουλα τους σάπιους ιστούς και να πάρουν υγιείς ιστούς από τα πόδια του για να κάνουν πλαστικές επεμβάσεις. Να καλύψουν τα κενά. Οι ουλές ήταν οι σφραγίδες της χριστιανικής αγάπης στο σώμα του (...)
Μόνο αγάπη είχε αυτός ο άνθρωπος μέσα του. Αγάπη για τον πλησίον. Αγάπη για όλο το λαό. Αγάπη για την πατρίδα του. Αγάπη και για τους ταξικούς του εχθρούς. Αγάπη και για τους βασανιστές του. Δεν είναι λόγια...
...Περιφρονούσε το χρήμα. Έστελνε τη μισή του βουλευτική σύνταξη στον Φιντέλ, σαν συμβολική βοήθεια στην κουβανική επανάσταση. Ήταν ο μόνος κομμουνιστής ίσως στον κόσμο, που αισθάνθηκε την ανάγκη να λογοδοτήσει. Σαν γνήσιος λογιστής έκανε τον ισολογισμό του. Έπεσε με τα μούτρα στη μελέτη και στην έρευνα για να βρει της αιτίες της ανατροπής και της διάλυσης. Τη στιγμή που οι άλλοι την έκαναν με ελαφρά πηδηματάκια για να γλύψουν τους παντοδύναμους πια καπιταλιστές και τα κόμματά τους, εκείνος με την καρδιά κομματιασμένη, ζήτησε συγνώμη για τα λάθη του.
...Το παιδί που έβοσκε πρόβατα στα περήφανα βουνά της Αργολίδας (στα βουνά της χώρας μας χρωστάμε όση ελευθερία έχουμε - αν η χώρα μας ήταν ταψί σαν το Βέλγιο, θα είχαμε ακόμα Τούρκους εδώ) ανέκρινε τους δικτάτορες – φασίστες - βασανιστές του, επί δυόμισι χρόνια στη Βουλή, για το έγκλημά τους εναντίον της Κύπρου. Σαν πολιτικός που σώζει την τιμή της πολιτικής. Χωρίς χαιρεκακία.
...Ήταν ένας Απόστολος της αγάπης, της ανθρωπιάς, της δικαιοσύνης και της ειρήνης. Ένας αληθινός κομμουνιστής. Ένας αληθινός Άνθρωπος: Κώστας Κάππος. 1937-2005.

Τα βασανιστήρια από τη Χούντα
Ο Κώστας Κάππος ήταν ένας από αυτούς τους αγωνιστές και τις αγωνίστριες που τα σημάδια της φρίκης των βασανιστηρίων αποτυπώθηκαν για πάντα στο κορμί τους. Αναδημοσιεύουμε αφήγηση του Κ. Κάππου, από τον Ριζοσπάστη της 3/8/1975:
«Μόλις με πιάσανε το Φλεβάρη του 1974 με πήγανε στα μπουντρούμια της Γενικής Ασφάλειας Αθηνών. Στις 20 του Απρίλη με μεταφέρανε στις στρατιωτικές φυλακές Μπογιατίου. Την ημέρα αυτή, αφού μου δέσανε τα μάτια με ένα λευκό μαντήλι, με μετέφεραν σε ένα κελί απομόνωσης, που ήταν δίπλα στα λουτρά. Εκεί, αφού με χτύπαγαν περίπου ένα τέταρτο, με δέσανε στο κρεβάτι όπου υπήρχε ένα στρώμα. Σε συνέχεια μου περάσανε μια ζώνη σιδερένια στη μέση, όπου στις άκρες της υπήρχαν χειροπέδες που μου δέσανε τα χέρια. Εκτός από τη σιδερένια ζώνη, με δέσανε από τη μέση και κάτω με ένα σκοινί, ώστε να μη μπορώ να μαζέψω τα πόδια μου και να κοιμηθώ.
Στις 10 το βράδυ με λύσανε και αφού μου βγάλανε τα ρούχα και πέταξαν το στρώμα, με δέσανε ανάποδα. Κατά τον ίδιο ακριβώς τρόπο, δεμένος έμεινα μέχρι τις 3 το μεσημέρι της επομένης, οπότε με λύνουν και μου φέρνουν νερό. Δεν προλαβαίνω να πάρω ανάσα και το κρεβάτι ήταν έτοιμο για νέα βασανιστήρια. Με ξαναδέσανε. Ήμουν συνεχώς, πάντοτε δεμένος. Στις 10 το βράδυ πάλι, με χτυπήσανε με βούρδουλα και ξύλα. Δεμένος, λοιπόν όπως ήμουν, μου βρέχανε τα ρούχα και το στρώμα με πολύ νερό. Αυτό γινόταν κάθε δυο τρεις μέρες. Στις 18 του Μάη και αφού προηγουμένως με δείρανε με το βούρδουλα και το ξύλο, με κατέβασαν από το μαρτυρικό κρεβάτι και με ξάπλωσαν στο δάπεδο. Με γύρισαν και με ένα χοντρό ξύλο με χτυπούσαν συνεχώς στο οπίσθιο μέρος και αυτοί οι αδίστακτοι βασανιστές μου δημιούργησαν μια μεγάλη πληγή.
Στις 31 Μαΐου, αφού με έδεσαν πάλι ανάποδα στο κρεβάτι, μου έβαλαν επάνω ένα σακί τσιμέντο. Οπωσδήποτε θα πάθαινα ασφυξία, αν με τις ελάχιστες δυνάμεις που μου είχαν απομείνει, δεν έριχνα από πάνω μου το βαρύ αυτό φορτίο. Ήταν πραγματικό μαρτύριο. Μόλις οι «κύριοι» ήρθαν και είδαν ότι το σακί έλειπε από πάνω μου, όπως ήμουν δεμένος με τις χειροπέδες, άρχισαν να με χτυπούν στα δάχτυλα.
Αφού είδαν και με αυτόν τον τρόπο πως δεν μου έπαιρναν λέξη, μεταχειρίστηκαν άλλον. Αυτή τη φορά ασβέστη. Με ταλαιπώρησαν αφάνταστα, αλλά δεν λύγισα. Κατόπιν με χτύπησαν στα γόνατα, στις γάμπες και από κει και πέρα έπεσα σε αφασία.
Τέλος, αναγκάστηκαν να με μεταφέρουν στο Στρατιωτικό Νοσοκομείο επειδή οι πληγές, παρά τις αλλαγές που μου έκαναν οι γιατροί, δεν έκλειναν. Μετά από 20 μέρες περίπου αποφάσισαν να μου κάνουν πλαστικές εγχειρίσεις σε 7 σημεία, κάτω στις γάμπες, πάνω στους μηρούς, στην κοιλιά, στα γόνατα. Εκεί παρέμεινα μέχρι τις 18 Ιούλη και ενώ ακόμα οι πληγές δεν είχαν κλείσει, ήρθε η Ασφάλεια και με πήρε ξαφνικά για τις φυλακές Κορυδαλλού.»
Πλούσιο υλικό για τον Κώστα Κάππο θα βρείτε στην ιστοσελίδαwww.kostaskappos.gr

http://argolika.gr/

Ευρωπροπαγάνδα και Ευρωσκεπτικισμός (άρθρο του Δημήτρη Πειρούνη)

peirounis
Άρθρο του Δημήτρη Πειρούνη, υποψήφιου Βουλευτή Αργολίδας της Λαϊκής Ενότητας
Παρακολουθώντας ένα τηλεοπτικό πάνελ πριν από λίγο καιρό ξετυλίχθηκε μπροστά μου η τηλεοπτική μοίρα της χώρας μας. Ξεκίνησε μια τοποθέτηση ο πρώτος για να αναλύσει όπως είπε "τι συμφέρει τη χώρα". Αμέσως τον διέκοψε ο δεύτερος ο οποίος προέταξε ότι καταρχήν θα πρέπει να αναλυθεί "ποιος φταίει για την κατάσταση στην οποία έχουμε περιέλθει". Τον διέκοψε ο τρίτος που προέταξε ότι σημασία έχει "τι θέλει ο λαός", τον οποίο διέκοψε ο τέταρτος που προέταξε πως σημασία έχει "τι δικαιώματα έχει ο καθένας μας".
Για έναν επικοινωνιολόγο ήταν φανερό αυτό το οποίο συνέβαινε, όλοι οι παρόντες είχαν "talking points" σχεδιασμένα ως γέφυρα στην συζήτηση για να την χειραγωγήσουν, μακρυά από τα σημεία που ήταν επικίνδυνα για αυτούς και προς τα σημεία όπου θεωρούσαν ότι είχαν το πλεονέκτημα της συζήτησης.
Το ζητούμενο για μένα ήταν σαφές, έπρεπε να ακουστεί και να επιτραπεί να ολοκληρώσει την τοποθέτηση του [κάτι που δεν έγινε] ο πρώτος, αυτός που ανέλυε τι συμφέρει την χώρα. Σ' αυτό θα έπρεπε να τοποθετηθούν όλοι οι παριστάμενοι. Σε δύο ώρες συζήτησης και διαφημίσεων συζήτηση για το τί συμφέρει την χώρα ποτέ δεν έγινε, πάντα κάποιος τεχνηέντως εξέτρεπε την πορεία κάπου αλλού. Εάν χρειαζόταν έβαζε και τις φωνές ή έριχνε το επίπεδο της συζήτησης.
Κυβερνιόμαστε από ανθρώπους που συνειδητά και έξυπνα χειραγωγούν τις γνώμες μας. Τα μυαλά μας μορφοποιούνται, τα γούστα μας διαμορφώνονται, οι ιδέες μας [και ακόμα και τα συναισθήματα μας] μας υποβάλλονται σε μεγάλο βαθμό από τηλεοπτικά πάνελ και όχι μόνο. Οι κάθε είδους πανελίστες μας κυβερνούν μέσα από την προβαλλόμενη δήθεν ως "φυσική" ηγεσία τους, την ικανότητά τους να μας υπαγορεύουν τις κατάλληλες ιδέες και από τις θέσεις κλειδιά που καταλαμβάνουν στο μιντιακό σύστημα. Μας υποβάλλουν ακόμα και την οργή τους [το συναίσθημα τους] όταν αρχίζουν να φωνάσκουν και να προσβάλλουν ο ένας τον άλλο.
Οποιαδήποτε στάση επιλέξει κάποιος να πάρει απέναντι σ' αυτή την κατάσταση παραμένει γεγονός ότι σε σχεδόν κάθε πράξη της καθημερινής μας ζωής είτε στη σφαίρα της πολιτικής ή των επιχειρήσεων,στην κοινωνική συμπεριφορά μας ή την ηθική σκέψη μας κυριαρχούμαστε και επηρεαζόμαστε από ένα σχετικά μικρό αριθμό ατόμων οι οποίοι προσπαθούν να κυριαρχήσουν τις νοητικές διεργασίες και τα κοινωνικά πρότυπα της μάζας, να ελέγξουν την κοινή γνώμη και να δεσμεύσουν και να καθοδηγήσουν τον κόσμο εκεί που θέλουν οργανωμένα και συστηματικά.
Καθώς δε ο πολιτισμός μας έχει γίνει απείρως πιο περίπλοκος έχουν εκτοξευθεί τα τεχνικά μέσα που έχουν επινοηθεί και αναπτυχθεί και οι συναφείς στρατηγικές βάση των οποίων μπορεί να χειραγωγηθεί η κοινή γνώμη. Τηλεοπτικά πάνελ, facebook και twitter, παραδοσιακές εφημερίδες και περιοδικά, διαφημίσεις και "επιστημονικές" μελέτες κάθε είδους και "δια πάσα νόσο", "δημοσκοπήσεις" και "έγκυρα" παραπολιτικά σχόλια, όλα τα ανωτέρω στρατεύονται και χρησιμοποιούνται αφειδώς με αποτέλεσμα να είναι εξαιρετικά δύσκολο να συνειδητοποιήσουμε πόσο ευρείες έχουν γίνει οι δυνατότητες χειραγώγησης της κοινής γνώμης και σε τι βάθος πλέον κινούνται.
Οι δυνατότητες χειραγώγησης της κοινής γνώμης [και άρα του εκλογικού σώματος] διευκολύνονται εξαιρετικά και από τα πολλά και ποικίλα χάσματα που υπάρχουν στην κοινωνία μας [και τα οποία με διάφορες στρατηγικές μπορούν να καλλιεργηθούν και να γίνουν ακόμη περισσότερα].
Τέτοια χάσματα μπορεί να είναι κοινωνικά, πολιτικά, οικονομικά, φυλετικά, θρησκευτικά ή ηθικά με εκατοντάδες υποδιαιρέσεις του καθενός και όλα μπορούν να τεθούν στην υπηρεσία χειραγώγησης της κοινής γνώμης, αναδεικνυόμενα καταλλήλως για να την αποπροσανατολίσουν, φοβίσουν ή αποδιοργανώσουν, αποσυσπείρωσουν από ένα πόλο, ένα σημείο αναφοράς και επανασυσπειρώσουν σε ένα άλλο σημείο, σχεδόν κατά παραγγελία.
Κάποτε οι αρχές της αστικής δημοκρατίας επέβαλλαν την καθολική παιδεία-μόρφωση για όλους. Η υπόθεση ήταν ότι από τη στιγμή που ο κοινός μέσος άνθρωπος θα μπορούσε ο ίδιος να διαβάσει και να γράψει θα μπορούσε να έχει και ένα κατάλληλο μυαλό για να αποφανθεί για τα κοινωνικά, πολιτικά, οικονομικά, φυλετικά, θρησκευτικά ή ηθικά θέματα που τον αφορούν. Πλην όμως αυτή η προσδοκία δεν εκπληρώθηκε, η πρόσβαση στην καθολική παιδεία ακυρώθηκε από διαφημιστικά σλόγκαν, editorials, δημοσιευμένες "επιστημονικές" μελέτες, τις κοινοτοπίες των εφημερίδων ταμπλόιντ, τις ιστορικές απλοποιήσεις, τις "αντικειμενικές" δημοσκοπήσεις και από την δημιουργία ενός μηχανισμού [facebook και twitter] με τον οποίο οι ιδέες διαδίδονται αστραπιαία σε μεγάλη κλίμακα ώστε τα άτομα να ξεμάθουν αυτά τα οποία γνωρίζουν και να μάθουν κάτι άλλο στη θέση τους.
Αυτή η προπαγάνδα δε θέλει να δει ή και να συζητήσει ο μέσος Έλληνας σήμερα τι τον συμφέρει, [πχ ευρώ ή εθνικό νόμισμα;]. Κάθε φορά θα εκτρέπει δε τη συζήτηση οργανωμένα άλλοτε στο ποιος φταίει, άλλοτε ποιος είχε δίκιο, άλλοτε στο τι ήθελε ο λαός [σε μια απομονωμένη φωτογραφική στιγμή της κοινής γνώμης που βολεύει] κοκ.
Ένα ωστόσο παραμένει, πέραν πάσης αμφιβολίας, ο μέσος Έλληνας [και η περιουσία του] τα επόμενα χρόνια θα εξοντωθεί, θα καταβάλλει δεκάδες δις ευρώ σε φόρους. Η εξοντωτικά υπερβολική φορολόγηση εμφανίζεται δε να είναι ο όρος για την συνέχιση των ευρωπαϊκών χρηματοδοτήσεων στην χώρα [που υποτίθεται ότι μελλοντικά θα φέρουν την ανάπτυξη της]. Μήπως ο μέσος Έλληνας έφθασε η στιγμή να συζητήσει αποκλειστικά τί τον συμφέρει; και εάν όταν εισήλθε στην Ευρωπαική Ένωση το έκανε για να έχει μισθούς Γερμανίας ή μισθούς Βουλγαρίας; Και τί επιτέλους πρακτικά σημαίνει για τον μέσο Έλληνα η πολυδιαφημιζόμενη ευρωπαϊκή πορεία της χώρας; Πρακτικά έτσι; όχι θεωρητικά και υποθετικά, αλλά στην πράξη.
Δημήτρης Πειρούνης, Δικηγόρος
Πτυχιούχος Νομικής Αθηνών, Πτυχιούχος Τμήματος Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, Πτυχιούχος Μεταπτυχιακού Τίτλου "Ευρωπαϊκές και Διεθνείς Σπουδές" του Καποστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών

http://argolika.gr/

Συνελήφθησαν στο Άργος δύο άνδρες και δύο γυναίκες με ηρωίνη

9-9-2015 argolida-narkwtika 1
Συνελήφθησαv το απόγευμα της Τρίτης στο Άργος, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Ναυπλίου, 4 Έλληνες, δύο άνδρες ηλικίας 27 και 37 ετών και δύο γυναίκες ηλικίας 44 και 17 ετών, για παράβαση της νομοθεσίας για τα ναρκωτικά.
Οι αστυνομικοί εντόπισαν έξω από το σπίτι των δύο γυναικών, τον 27χρονο να προμηθεύει τον 37χρονο με ποσότητα ηρωίνης, βάρους 3,6 γραμμαρίων, η οποία κατασχέθηκε.
Στη συνέχεια, σε έρευνα που έγινε στο σπίτι, βρέθηκαν σε εξωτερικό χώρο επιμελώς κρυμμένα στο έδαφος και κατασχέθηκαν:
-Ποσότητα ηρωίνης σε συσκευασίες, συνολικού βάρους 53,7- γραμμαρίων.
-Ναρκωτικό δισκίο.
-Ζυγαριά ακριβείας.
-Αντικείμενα που σχετίζονται με τη συσκευασία και τη διακίνηση των ναρκωτικών.
Επιπλέον, στην κατοχή της 17χρονης βρέθηκε και κατασχέθηκε ποσότητα ηρωίνης βάρους 0,2 γραμμαρίων, ενώ στην κατοχή του 27χρονου βρέθηκε και κατασχέθηκε ένα κινητό τηλέφωνο, ως μέσο τέλεσης αξιόποινων πράξεων.http://argolika.gr/
Debate πολιτικών αρχηγών - Έφτασαν οι `μονομάχοι` - Συσκέψεις με τους συνεργάτες τους!09.09.2015 | 20:44

Debate πολιτικών αρχηγών - Έφτασαν οι "μονομάχοι" - Συσκέψεις με τους συνεργάτες τους!

- Οι πολιτικοί αρχηγοί στο debate θα μπορούν για πρώτη φορά να κάνουν ερωτήσεις ο ένας στον άλλον
- Το προηγούμενο debate είχε πραγματοποιηθεί στις εκλογές του 2009 με τότε πρωθυπουργό τον Κώστα Καραμανλή
- Οι θεματικές ενότητες θα είναι συνολικά 6 και οι 6 δημοσιογράφοι θα μπορούν να υποβάλλουν και μία ελεύθερη ερώτηση
- ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ LIVE ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΙΣΙΜΟ DEBATE

Σε θέσεις μάχεις οι αρχηγοί για το αποψινό debate

Σε θέσεις μάχεις οι αρχηγοί για το αποψινό debate

Υπ' ατμόν τα κομματικά επιτελεία για την τηλεμαχία. Με ενδιαφέρον αναμένεται το εάν και ποιες ερωτήσεις θα θέσει ο ένας πολιτικός αρχηγός στον άλλον.
Δραγασάκης, Κοτζιάς, Χριστοδουλοπούλου στο Επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ

Δραγασάκης, Κοτζιάς, Χριστοδουλοπούλου στο Επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ

Επικεφαλής στην Α' Αθήνας: Α. Φλαμπουράρης, στη Β΄Αθήνας: Ευ. Τσακαλώτος και στην Περιφέρεια Αττικής ο Α. Μπαλτάς.
"Φουσκώνουν" το ποσό της ανακεφαλαιοποίησης

"Φουσκώνουν" το ποσό της ανακεφαλαιοποίησης

Πίεση ασκεί η πλευρά των ευρωπαϊκών εποπτικών αρχών (SSM και EKT) ώστε να μπορεί να καλυφθεί σε κάθε περίπτωση η κεφαλαιακή επάρκεια των ελληνικών τραπεζών.

ΝΑΥΠΛΙΟ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ HIPPARCHIA ARISTAEUS


Μία πεταλούδα κάθεται πάνω σε λουλούδι σε τοποθεσία στην παραλία της Καραθώνας στην πόλη του Ναυπλίου, Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2015.

ΝΑΥΠΛΙΟ-ΚΟΤΣΥΦΙΑ

Ένα ζευγάρι κοτσύφια σε τοποθεσία στην παραλία του Αγίου Νικολάου στην πόλη του Ναυπλίου, Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2015. To κοτσύφι (επιστημονικό όνομα Turdus merula) είναι ένα είδος πουλιού της τάξης στρουθιόμορφα που αναπαράγεται στην Ευρώπη, Ασία, Βόρεια Αμερική και στην Ωκεανία, στην οποία εμφανίστηκε πρόσφατα. Έχει ένα αριθμό υποειδών τα οποία ζουν σε διάφορα μέρη του πλανήτη, ενώ κάποια ασιατικά υποείδη θεωρούνται διαφορετικά είδη. Ανάλογα με το γεωγραφικό πλάτος, το κοτσύφι μπορεί να είναι ενδημικό ή μεταναστευτικό είδος.

ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΘΕΟΠΑΤΟΡΩΝ ΙΩΑΚΕΙΜ ΚΑΙ ΑΝΝΗΣ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ-ΜΙΔΕΑΣ

Επί τη εορτή των Θεοπατόρων Ιωακείμ και Άννης πανηγυρίζει το Ομώνυμο  Ιερό Παρεκκλήσιο στην Αγία Τριάδα Μιδέας. Το εσπέρας της Τρίτης 8 Σεπτεμβρίου 2015 τελέστηκε πανηγυρικός εσπερινός μετά αρτοκλασίας και Θείου Κηρύγματος με την συμμετοχή των Ιερέων: πρωτ. π.Γεώργιος Μητροσύλης, πρωτ π. Παναγιώτης Κιντής, π.Ιωάννης Μητροσύλης και π.Παναγιώτης Δήμας. Τον Πανηγυρικό Θείο Λόγο κήρυξε ο πρωτ. π.Παναγιώτης Κιντής. Τέλος παρότι  τη δυσκολία του καιρού πλήθος κόσμου κατέκλυσε  το παρεκκλήσιο όπου τίμησαν την μνήμη των Αγίων Θεοπατόρων. 

ΝΑΥΠΛΙΟ- ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ

Η πόλη του Ναυπλίου όπως φαίνεται από την παραλία της Νέας Κίου λίγο πριν την καταιγίδα, Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2015.

ΑΡΓΟΛΙΔΑ –ΧΑΝΤΜΠΟΛ Α1 ΔΙΟΜΗΔΗΣ-ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ 27 -24 (ΦΙΛΙΚΟ)

Η ομάδα του Διομήδη Άργους αντιμετώπισε την Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2015, στο δεύτερο φιλικό παιχνίδι , την ομάδα του Ποσειδώνα Λουτρακίου ,στα πλαίσια προετοιμασίας και των δύο ομάδων για το πρωτάθλημα χάντμπολ της Α1.

Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2015

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΑΖΙ

Η Γ Λυκείου του 1ου Λυκείου Άργους το 1994,μετά από 21 χρόνια συναντήθηκε και πάλι,Δευτέρα βράδυ στο ΕΛ ΛΕΥΚΩ και θυμήθηκαν τα σχολικά όμορφα χρόνια
Eurobasket 2015 - LIVE: Γεωργία - Ελλάδα08.09.2015 | 18:20

Eurobasket 2015 - LIVE: Γεωργία - Ελλάδα

- Η Εθνική Ελλάδας αντιμετωπίζει τη Γεωργία στο πλαίσιο της 4ης ημέρας του Eurobasket 2015
- Με νίκη η "γαλανόλευκη" κάνει ακόμα ένα βήμα για την κατάληψη της πρώτης θέσης του ομίλου της
- Η Γεωργία αγνοεί τη χαρά της νίκης στη διοργάνωση και θα τα δώσει όλα για το θετικό αποτέλεσμα
- Παρακολουθήστε LIVE την αναμέτρηση από το newsit.gr