Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΙΕΡΑΤΙΚΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ


Την Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014  έγιναν οι εκλογές στον Ιερατικό Σύνδεσμο Κληρικών Αργολίδος ο οποίος ιδρύθηκε το 1971 με πρώτο πρόεδρο το αείμνηστο Μητροπολίτη Αργολίδος Χρυσόστομο Δεληγιαννόπουλο.
Από τις εκλογές θα προκύψει 9μελές συμβούλιο, ενώ ο Σύνδεσμος υπάγετε στον Ιερατικό Σύνδεσμο Κληρικών Ελλάδος, που ιδρύθηκε  το 1891.
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο έχει τριετή θητεία, ενώ στην διαδικασία εκλογής έχουν θέσει υποψηφιότητα 12 άτομα και τρεις Ιερείς για την εξελεγκτική επιτροπή.

"ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ" ΣΤΟ ΔΟΝ ΠΙΝΕΛΟ



Στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Ηλικιωμένων που γιορτάζετε κάθε χρόνο την 1η Οκτωβρίου ο Παιδικός σταθμός Δον Πινέλο διοργάνωσε την "Γιορτή του Παππού", στον χώρο του σχολείου.

Δεν υπάρχει ίσως πιο ευτυχισμένη στιγμή για ένα μικρό παιδί , την ώρα που ο παππούς η γιαγιά του λέει ένα παραμύθι. Εμπειρία που αναμφισβήτητα έχουμε όλοι μας, και την θυμόμαστε πάντα με νοσταλγία.

ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΤΗΝ ΤΙΡΥΝΘΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΥΚΑ ΤΟΝ ΙΑΤΡΟ

Το απόγευμα της Τετάρτης  1 Οκτωβρίου  2014 ο μητροπολίτης Αργολίδος Νεκτάριος στο δημοτικό διαμέρισμα του Δήμου Ναυπλιέων ,της  Νέας Τίρυνθας  και στον Ιερό ναό της τιμίας Ζώνης ,μίλησε για την ζωή και το έργο του Αγίου Λουκά του Ιατρού, αρχιεπισκόπου Συμφερουπόλεως και Κριμαίας . Η ομιλία αυτή έγινε στα πλαίσια της υποδοχής  της Εικόνας της Παναγίας της Γοργουπηκόου (αντίγραφο από την Μονή Δοχειαρίου Αγίου Όρους ) και των Ιερών Λειψάνων του Αγίου Λουκά Αρχιεπισκόπου Συμφερουπόλεως και Κριμαίας στη Νέα Τίρυνθα Ναυπλίας .

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟ «ΓΕΝΙΚΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (ΓΠΣ) ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟΥ ΔΗΜΟΥ ΝΑΥΠΛΙΕΩΝ»


Η παρουσίασή του Β1 σταδίου της «Μελέτη Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου Καποδιστριακού Δήμου Ναυπλιέων» έγινε  το απόγευμα  της Τετάρτης  1η Οκτωβρίου 2014, στην αίθουσα του Βουλευτικού, από την τεχνική υπηρεσία του Δήμου του Ναυπλιέων, σε ειδική συγκέντρωση ενημέρωσης και καταγραφής απόψεων. Παρών στην ενημέρωση αυτή ο Δήμαρχος Ναυπλίου Δ. Κωστούρος , αντιδήμαρχοι δημοτικοί σύμβουλοι κα.

Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014

Σπηλαιοβάραθρο Καπαρελίου: Ένα άγνωστο σε πολλούς σπήλαιο με εξαιρετικό διάκοσμο





















  Βρίσκεται στο χωριό Καπαρέλι προς τα αριστερά των τελευταίων σπιτιών του, σε υψόμετρο 440 μ. και υπάγεται στο Δήμο Άργους Μυκηνών. Το σπήλαιοβάραθρο ήταν γνωστό στους κατοίκους της περιοχής με το όνομα ¨Τρύπα¨ στην οποία έριχναν κάθε τι άχρηστο και ακάθαρτο. Ο κάτοικος του χωριού Δ. Καπαρέλλος, μετά την επίσκεψη του στο σπήλαιο των Ιωαννίνων σκέφτηκε ότι θα μπορούσε και η ¨Τρύπα¨ του χωριού του να κρύβει υπόγειους θησαυρούς σαν αυτούς του σπηλαίου Περάματος.
Επειδή το κατακόρυφο βάθος του δεν ήταν προσιτό χωρίς τεχνικά μέσα, ένωσαν αρκετές ξύλινες σκάλες και κατέβηκαν σ΄αυτό. Η έκπληξή τους ήταν μεγάλη όταν διαπίστωσαν ότι, αν και δεν είχε το μέγεθος του Σπηλαίου Περάματος, δεν υστερούσε όμως σε διάκοσμο. Το γεγονός έγινε γνωστό στον επιχειρηματία και κάτοικο Ναυπλίου κ. Ι. Προύντζο, ο οποίος παρακάλεσε τηλεφωνικώς την κ. Α. Πετροχείλου να το επισκεφθεί. Η κ. Πετροχείλου κατά την επίσκεψη της στις 16 Αυγούστου 1978 το χαρακτήρισε αξιόλογο από τουριστικής πλευράς και πραγματοποίησε προκαταρκτικές μετρήσεις με βοηθούς τους κατοίκους του χωριού: Δ.Καπαρέλλο, Γ. Νάση και Β. Νάση. Η ολοκλήρωση χαρτογράφησης πραγματοποιήθηκε το Δεκέμβριο του 1979 με βοηθούς: Τον Πρόεδρο Κοινότητος Σπυρ. Καπαρέλλο, τον Αντιπρόεδρο Παν. Μπούρη, το Δημοδιδάσκαλο Χρ. Κολιγλιάτη και τους κατοίκους του Χωριού Γ. Γιαννακόπουλο και Μιχ. Δ. Καπαρέλλο, με εντολή Ε.Σ.Ε και χορηγία της τότε Κοινότητος Καπαρελίου.
Η γύρω από το σπήλαιο περιοχή είναι σχεδόν επίπεδη με ελαιόδεντρα. Το στόμιο του σπηλαίου έχει πλάτος 3.5 χ 2.5 μ.Στα δύο μέτρα βάθος περιορίζεται σε πλάτος 2.5 χ 1.5 μ. Από το σημείο αυτό το κατακόρυφο βάθος του είναι 9.60μ.Το εσωτερικό του βαράθρου αποτελείται από ένα επιμήκη τεράστιο θάλαμο, που χωρίζεται, στο κέντρο του περίπου σε δύο τμήματα. Το πρώτο τμήμα, σε κυκλικό σχήμα, έχει διαστάσεις 23 χ 20 χ 16 μ. (μήκος, πλάτος, ύψος). Το δάπεδο του είναι πολύ κατηφορικό ως τα 14 μ. μήκος, εξαιτίας των άχρηστων υλικών, το υπόλοιπο είναι σχεδόν επίπεδο καλυμμένο με χώμα. Οι πανύψηλοι τοίχοι του είναι καλυμμένοι με πλουσιότατο στολισμό από ογκώδεις κολώνες σταλακτίτες και εντυπωσιακές ¨μέδουσες¨(σταλακτική μορφή που θυμίζει μέδουσα).Στο τέλος του δεξιού τοίχου του υπάρχει εσοχή, που την περιστοιχίζουν ωραιότατες κολώνες. Απόκοσμο θέαμα παρουσιάζουν οι ακτίνες του ηλίου, όταν εισχωρούν σ΄ αυτό κατακόρυφα.
Το δεύτερο τμήμα του έχει διαστάσεις 29 χ 24 χ 15 μ. Μέχρι τη μέση της έκτασής του, το δάπεδο είναι σχεδόν επίπεδο και προσχωμένο από παχύ στρώμα χώματος. Σ΄ ένα σημείο του, προς το κέντρο, και σε άλλα προς το δεξιό τοιχίο του, υπάρχουν μικροκοιλότητες που μαρτυρούν την απορρόφηση των νερών, που εισχωρούν από το στόμιο του τους χειμερινούς μήνες. Κατά το φθινόπωρο, που είναι η εποχή της μεγάλης ξηρασίας, το δάπεδο του ξεραίνεται και σκάζει παρουσιάζοντας πολυγωνικό δάπεδο (SOL POLYGONE).
Οι τοίχοι του είναι καλυμμένοι από θαυμάσιο σταλακτικό στολισμό. Η υπόλοιπη έκταση του είναι ανηφορική. Σχηματίσθηκε από ογκόλιθους, που έχουν αποσπασθεί από τη οροφή και έχουν καλυφθεί απόσταλαγματική ύλη και σταλαγμίτες σε διάφορα μεγέθη. Συγκροτήματα από τεράστιους σταλαγμίτες και κολώνες, σε κλιμακωτό περιβάλλον, πλαισιώνουν τους μικρότερους, παρουσιάζοντας θαυμάσιο πολύχρωμο σύνολο. Όπως διαπιστώθηκε, εξαιτίας της υψηλής θολωτής οροφής του (15μ)έχει θαυμάσια ακουστική.
Το σπηλαιοβάραθρο σχηματίσθηκε από διάβρωση. Τα νερά εισχώρησαν από όλη την έκταση της οροφής του και διέφυγαν από μικρές καταβόθρες διανοιγμένες σε διάφορα μέρη του δαπέδου του, προς χαμηλότερα επίπεδα. Σήμερα η οροφή του σταγονορρέει ελάχιστα εξαιτίας του μικρού πλέον πάχους του υπερκειμένου εδάφους.

Το μόνο τμήμα της οροφής που συνεχίζει κανονικά να σταγονορρέει είναι το στολισμένο προς το τέλος του δεύτερου τμήματος. Το στόμιο του διανοίχθηκε πολύ αργότερα από κατακρήμνιση της οροφής του.

Είναι το μόνο σημείο που εισχωρούν ελεύθερα αρκετά νερά κατά την εποχή των βροχοπτώσεων, τα οποία διαφεύγουν από μικρές καταβόθρες. Παράλληλα προσκομίζουν αρκετή ποσότητα επιφανειακών χωμάτων και τη συσσωρεύουν στο δάπεδό του. Έτσι, το έχουν προσχώσει σε αρκετό πάχος.

Το κοίλωμα του σπηλαιοβαράθρου εκτείνεται από Ν. προς Β. σε ευθεία γραμμή μήκος 53 μ. οι διάδρομοι του έχουν μήκος 200 μ.Η έκταση του καλύπτει 1.100 τετραγωνικά μέτρα.
Η θερμοκρασία του κατά το μήνα Δεκέμβριο ήταν 15ο, η υγρασία 85ο.
Το σπηλαιοβάραθρο ¨Τρύπα, Καπαρελλίου χαρακτηρίστηκε Τουριστικό Διεθνούς ενδιαφέροντος, γιατί: Αποτελείται από μία εκτεταμένη σάλα χωρίς εμπόδια από δάπεδό της, με θαυμάσιο στολισμό στους τοίχους της. Έχει στο τέλος της σε κλιμακωτή διάταξη, συγκεντρωμένο συγκρότημα από πελώριους σταλαγμίτες και κολώνες, σε θαυμάσια πολύχρωμα συμπλέγματα, που προσδίδουν μεγαλοπρέπεια ασύλληπτη. Σε συνδυασμό με τη θαυμάσια ακουστική της επιτρέπει την υπόδειξη της τουριστικής αξιοποίησης του, κατά τρόπο, που να είναι δυνατό να εκτελούνται σε ορισμένη εποχή του χρόνου, - κατά προτίμηση καλοκαίρι,- συναυλίες και θεατρικές παραστάσεις, με τοποθέτηση κινητών ξυλένιων εδράνων για τους ακροατές. Το στολισμένο από σταλαγμίτες συγκρότημα, θα διαρρυθμιστεί κατά το καλύτερο τρόπο, για σκηνικό και για την εγκατάσταση των εκτελεστών. Ο φωτισμός του κρυφός και καλλιτεχνικός θα είναι λευκός, για την επίδειξη των χρωμάτων του στολισμού του. Όμως κατά την εκτέλεση του προγράμματος, θα φωτίζεται με αυτόματα εναλλασσόμενο έγχρωμο φωτισμό. Έτσι οι ακροατές θα απολαμβάνουν μουσική εκτέλεση ή θεατρική παράσταση σε ονειρικό περιβάλλον.
Αρ. Σπηλ. Μητρώου 6.544

http://www.argolikeseidhseis.gr/

Ο λόγος του Άρη Βελουχιώτη στο λαό της Αργολιδοκορινθίας

arhs korinthos
του Γιώργου Νικολόπουλου     Την 1η Οκτωβρίου του 1944 στις 11.30 το πρωί, το 6ο Σύνταγμα του ΕΛΑΣ με επικεφαλής τον Άρη Βελουχιώτη και τον αντισυνταγματάρχη Εμμανουήλ Βαζαίο εισήλθε στο, ελεύθερο από τις 19 Σεπτεμβρίου, Άργος.
«Ο λαός της πόλεως του έκαμε μεγαλειώδη υποδοχήν»γράφει ο Βαζαίος στα απομνημονεύματά του, ενώ ο Άρης μίλησε στους πολίτες του Άργους. Ο λόγος του δεν έχει διασωθεί. Όπως αναφέρει ο Πάνος Λαγδάς («Άρης Βελουχιώτης, Ο πρώτος του αγώνα» 1964)«Μυριάδες συγκεντρώνονται στην πλατεία της κάθε πόλης οι άνθρωποι για να δουν και να ακούσουν από το στόμα του την υπόσχεση για μια καλύτερη ζωή».
Το βράδυ της 3ης Οκτωβρίου το 6ο Σύνταγμα αποχώρησε με προορισμό την Κόρινθο η οποία βρισκόταν στην κατοχή των Ταγμάτων Ασφαλείας. Στις 8 του μήνα η πόλη παραδίδεται αμαχητί στον ΕΛΑΣ. Στις 14 Οκτωβρίου, ο Βελουχιώτης θα φύγει από την Κόρινθο για τη Στερεά. Την ίδια μέρα εκφωνεί λόγο προς τους πολίτες της Κορίνθου και της Αργολιδοκορινθίας γενικότερα, καθώς τότε ο νομός ήταν ενιαίος.
Ο λόγος του Άρη ήταν ιδιαίτερα πατριωτικός και ενωτικός«Εμείς δεν μονοπωλούσαμε τον αγώνα μας και το ΕΑΜ, κάλεσε όλο τον ελληνικό λαό στον αγώνα. Είναι ανοιχτές οι πόρτες για όλους ανεξάρτητα από πολιτικές πεποιθήσεις και φρονήματα». Αναφέρεται στους συκοφάντες της άλλης πλευράς: «Ο κομμουνισμός δεν λέει αυτά που λένε αυτοί. Ότι θα καταργηθεί η ιδιοκτησία είναι παραμύθια. Εμείς θα δώσουμε περιουσία στο λαό για να ζήσει».
Ο Άρης αναφέρεται και στη σχέση με τη θρησκεία«Κανένας δεν μπορεί να απαγορεύσει πράγματα που δεν απαγορεύονται. Ποιος μπορεί να εμποδίσει εμένα κουκουλωμένο στο πάπλωμα να κάμω όσους σταυρούς θέλω; Ο καθένας ας πιστεύει ό,τι αυτός θέλει. Πρακτικά όμως εμείς είμαστε οι νεότεροι Χριστοί. Τι έλεγε ο Χριστός; Ό,τι λέμε εμείς σήμερα».
Η φωτογραφία είναι από το λόγο του Άρη στην Κόρινθο. Το πανό μπροστά του γράφει: «ΕΑΜ – Νομαρχιακή Οργάνωση Αργολιδοκορινθίας».
Ο λόγος του Άρη Βελουχιώτη στην Κόρινθο
«Λαέ της Κορίνθου, λαέ της Αργολιδοκορινθίας. Η νίκη είναι δική μας. Η δόξα της Ελλάδος είναι μεγάλη και μεγάλος είναι ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός. Αλλά μεγάλη ήταν και η επανάσταση των Ελλήνων κατά των Τούρκων το 1821, διότι αυτή έγινε τότε κόντρα στην Ιερή Συμμαχία των Ευρωπαίων, η οποία υποστήριζε την Οθωμανική αυτοκρατορία, αλλά και διότι αυτή έγινε τότε και κόντρα στους Έλληνες εμποροκοτσαμπάσηδες, των οποίων ο καιροσκοπισμός δεν μπόρεσε να ανακόψει το δρόμο αυτής της επανάστασης, η οποία οδήγησε τελικά στην απελευθέρωση του Έθνους από τον Τουρκικό ζυγό. Αλλά για να μην εκπληρωθούν οι σκοποί της επανάστασης αυτής ακολούθησαν στην πατρίδα μας αντιλαϊκά και ανελεύθερα καθεστώτα όπως αυτό του Ιωάννη Μεταξά και του Γεωργίου Γλύσπουργκ της 4ης Αυγούστου του 1936 με τηνρεμούλα, την κλεψιά, τις λουβετούρες και το πέταγμα των αγωνιστών του λαού μας από τα πατώματα και από τα μπαλκόνια, τους βιασμούς και τις εξορίες και το οποίο προετοίμασε την υποδούλωση του λαού μας στο φασισμό.
Οι Έλληνες πολεμήσαμε στην Αλβανία τους Ιταλούς, αλλά και τους Γερμανούς, στο Μακεδονικό Μέτωπο και δημιουργήσαμε τη μεγάλη εποποιϊα του έθνους μας. Αλλά με τη συνθηκολόγηση του Τσολάκογλου επήλθε στο έθνος μας η μαύρη σκλαβιά και οι Κυβερνήτες μας, άλλοι γυρίσανε στο εξωτερικό με τον προϋπολογισμό και όλο το χρυσό του έθνους και άλλοι σαν μαύρα κοράκια μείνανε εδώ για να ξεκληρίσουν τη γενιά μας και να θησαυρίσουν και αυτοί. Κανένας από αυτές τις κορυφές του έθνους δεν είχε την τόλμη και τον ανδρισμό να χαράξει το σωστό δρόμο στο λαό μας. Αντίθετα όλοι του υποδείκνυαν υποταγή στους κατακτητές και στα μίσθαρνα όργανά των.
Το ΕΑΜ με το εθνεγερτήριο σάλπισμά του που υποστηρίχθηκε από τον αγωνιζόμενο ελληνικό λαό, κόντρα στις συκοφαντίες και στα ψεύδη, επεκράτησε στην ύπαιθρο χώρα. Επεκράτησε κόντρα στα ψεύδη και τις συκοφαντίες, ότι πρόκειται δήθεν για ληστές και πλιατσικολόγους.
Πηγαίνοντας, στις αρχές του έτους 1943, από τη Βοιωτία στην Αθήνα ρασοφόρος, συνάντησα στο δρόμο μου ένα βοσκό και του ζήτησα ένα σφαχτό για φαγητό και φυσικά με πληρωμή. Μου είπε ότι δεν έχω. Του είπα ότι θα αυτοδικήσω παίρνοντάς το με τα χέρια μου και μου απάντησε: «Ναι, πάρτο μοναχός σου, μου είπε αλλά οι αντάρτες είναι εκεί επάνω». Είδε ο περήφανος λαός μας ότι φάγαμε βραστές χελώνες για να επιζήσουμε και να φτάσουμε εδώ και να επιβάλουμε την ασφάλεια και την τάξη στην ύπαιθρο όπου επικρατούσε το ΕΑΜ.
Εμείς δεν μονοπωλούσαμε τον αγώνα μας και το ΕΑΜ κάλεσε όλο τον ελληνικό λαό στον αγώνα. Είναι ανοιχτές οι πόρτες για όλους ανεξάρτητα από πολιτικές πεποιθήσεις και φρονήματα. Μπορούσανε να έρθουν μαζί μας ή να κάνουν παράλληλες οργανώσεις και να πολεμήσουν τον κατακτητή. Βγήκανε λοιπόν και οι ομάδες αυτών στο βουνό και η πρώτη τους κραυγή δεν ήταν τι κάνουν οι κατακτητές και να τους πολεμήσουν, αλλά να λένε κάτω το ΕΑΜ. Τα συνθήματα των άλλων ομάδων ήταν να διαιρέσουν τον ελληνικό λαό. Θα ήμασταν προδότες του λαού μας αν δεν συντρίβαμε αυτές τις ομάδες. Και τις συντρίψαμε και τα καλύτερα στοιχεία των πέρασαν στις γραμμές μας και είναι από τα πιο καλά στελέχη μας. Είναι συκοφαντία ότι στο ΕΑΜ είμαστε όλοι κομμουνιστές και ότι θα πάρουμε τις περιουσίες του ελληνικού λαού με την επιβολή της επαναστατικής εξουσίας της λαοκρατίας.
Αλλά και ο κομμουνισμός δεν λέει αυτά που λένε αυτοί. Αυτά που λένε και νομίζουν ότι θα καταργηθεί η ιδιοκτησία είναι παραμύθια. Εμείς θα δώσουμε περιουσία στο λαό για να ζήσει. Αλλά αν νομίζουν αυτοί κατάργηση της ιδιοκτησίας την αφαίρεση της δυνατότητας από μερικούς αισχρούς να εκμεταλλεύονται τον ελληνικό λαό. Εμείς θα το κάνουμε.
Λένε ακόμη ότι εμείς θα χαλάσουμε τις Εκκλησίες. Αυτοί είναι εκείνοι που αποπατούσανε στις Εκκλησίες γράφοντας συνθήματα «Κάτω ο Κομμουνισμός. Ζήτω ο Θεός».
Λαέ της Κορίνθου. Η θρησκεία είναι ζήτημα συνείδησης. Πώς θα μπορούσαμε να καταλύσουμε την συνείδηση και να εμποδίσουμε να πιστεύει κανείς τη θρησκεία. Κανένας δεν μπορεί να απαγορεύσει πράγματα που δεν απαγορεύονται. Ποιος μπορεί να εμποδίσει εμένα κουκουλωμένο στο πάπλωμα να κάμω όσους σταυρούς θέλω; Ο καθένας ας πιστεύει ό,τι αυτός θέλει. Πρακτικά όμως εμείς είμαστε οι νεότεροι Χριστοί. Τι έλεγε ο Χριστός; Ό,τι λέμε εμείς σήμερα. Και όπως εκείνον εσταύρωσαν το ίδιο και σήμερα κρεμάνε στις κολώνες τους αγωνιστές του λαού μας.
Λένε ότι θα διαλύσουμε την οικογένεια. Εμείς θα ενισχύσουμε την ελληνική οικογένεια και την τιμή η οποία αντιμετωπίζει στο καπιταλιστικό σύστημα μεγάλες δυσκολίες. Όλα τα άλλα είναι ψεύδη και συκοφαντίες κατά του ΕΑΜ από τους πατριδοκάπηλους, οι οποίοι μιλάνε υπό το πρίσμα του πορτοφολιού των, σε ένα Κράτος που αυτοί το διέλυσαν.
Λαέ της Κορινθίας. Το ΕΑΜ έχει δύο σκοπούς. Απελευθέρωση της χώρας από τον κατακτητή και λαοκρατία. Να δοθεί δηλαδή το δικαίωμα στο λαό μας να εκφράσει ελεύθερα τη θέλησή του για τον τρόπο που θέλει να διοικηθεί. Για ένα καθεστώς που θα εγγυάται ότι δεν θα πάθουμε ότι πάθαμε στα 120 χρόνια από της απελευθερώσεώς μας από τον Τουρκικό ζυγό και ότι δεν θα έχουμε νέες καταστροφές και ένα νέο 1821. Είμαστε ευτυχείς ότι βρισκόμαστε κοντά στο τέρμα του αγώνα και νιώθουμε ότι έχει χειραφετηθεί ο λαός μας και θα μας ακολουθήσει με την ίδια θέλησή του και με την ίδια αυτοθυσία για τη λαϊκή κυριαρχία. Λίγη ακόμη απόφαση και θέληση θέλουμε για τον τελικό αυτό σκοπό. Δεν πρέπει να πιστεύουμε κανένα για να μην μας ρίξουν το βρόχι στο λαιμό. Αλλά είμαστε βέβαιοι ότι κι εσείς δεν θα το επιτρέψετε αυτό.
Ζητάμε να καταλάβουμε εμείς τι θα μας δώσετε εσείς για την αναδημιουργία της νέας Ελλάδας. Εμείς είμαστε χτίστες και όχι γκρεμιστάδες, γιατί ότι και να κάνουμε εμείς, εσείς ο λαός θα το θελήσετε.
Ας μην εξαπατιέται κανένας. Ό,τι κερδίσατε το κερδίσατε με το αίμα σας, ό,τι κερδίσατε το κερδίσατε με τη γροθιά σας. Η δύναμή σας είναι ακατάβλητη. Πιστέψτε στη δύναμή σας, λαέ της Κορίνθου. Ότι θα σας δώσουμε, θα σας το δώσουμε χάρη στη δύναμή σας και την ενίσχυσή σας. Δεν επαναλαμβάνουμε τίποτε άλλο, παρά από το να ριχτούμε στη φωτιά για να σας δώσουμε ό,τι σας ανήκει. Σου δίνουμε το λόγο μας ότι δεν θα παρατήσουμε το ντουφέκι και τον αγώνα, ώσπου να κερδίσουμε και το δεύτερο σκοπό και το τρανότερο αγαθό, τη λαϊκή κυριαρχία.
Ο ΕΛΑΣ, το ΕΑΜ και έπειτα η ΠΕΕΑ, αποτελέσανε το μοχλό της ασφάλειας και των λαϊκών ελευθεριών της επιβίωσης και της απελευθέρωσης. Θα διώξουμε τους Γερμανούς και τους Βούλγαρους από την Ελλάδα.
Τώρα πιστεύω ότι κάτω από την Κυβέρνηση και τους συμμάχους μας θα συνεχίσουμε τον πόλεμο και έξω από την Ελλάδα για την συντριβή του φασισμού, για να διώξουμε τους Γερμανοβούλγαρους έξω από την Ελλάδα και με την εγγύηση των θα κατασφαλιστεί η λαϊκή κυριαρχία. Σου μίλησα με τη γλώσσα της ειλικρίνειας, γιατί πιστεύουμε ότι είμαστε στην υπηρεσία του λαού μας.
Λαέ της Κορινθίας. Ξεκαθαρίστε το δρόμο του συμφέροντος του λαού ή της καταστροφής σας. Προσέχτε όσους έρθουν και σας ειπούν εκ των υστέρων «είμαστε μαζί σας». Ζήτω ο λαός της Αργολιδοκορινθίας.

18 ΧΡΟΝΙΑ IGLOO

18 ολόκληρα χρόνια κλείνει σήμερα η οικογένεια Ντασιακλή στο IGLOO
18 χρόνια όπου έκαναν μόνο φίλους,τους ευχόμαστε να τα καταστήσουν

Αποσύρονται από την αγορά ζυμαρικά του ΙΚΕΑ

Μέγεθος κειμένου
Αποσύρονται από την αγορά ζυμαρικά του ΙΚΕΑ
Τελευταία ενημέρωση: 01.10.2014 | 18:17
Διαδώστε το:

Την πώληση των ζυμαρικών PASTAÄLGAR FULLKORN και PASTAÄLGAR σταματά η ΙΚΕΑ για προληπτικούς λόγους.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, υπάρχει πιθανότητα τα ζυμαρικά σε σχήμα άλκης ολικής άλεσης ή μη, τα οποία διατίθενται μόνο στο σουηδικό κατάστημα τροφίμων, να περιέχουν σόγια, συστατικό που δεν αναφέρεται στην ετικέτα των προϊόντων.

«Η ασφάλεια είναι η πρωταρχική προτεραιότητα για την ΙΚΕΑ και για προληπτικούς λόγους σταμάτησε η πώληση των προϊόντων PASTAÄLGAR FULLKORΝ και PASTAÄLGAR και ανακαλούνται όλες οι παρτίδες τους. Η σόγια είναι ένα συστατικό που μπορεί να προκαλέσει αλλεργία και μπορεί να επηρεάσει άτομα με ευαισθησία σε αυτήν, κατά τα άλλα είναι ένα απόλυτα ασφαλές συστατικό», επισημαίνει η εταιρεία.

Παράλληλα, η ΙΚΕΑ αναφέρει ότι οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να επιστρέψουν τα εν λόγω προϊόντα και να αποζημιωθούν.

«Οι καταναλωτές με σχετική ευαισθησία μπορούν να επιστρέψουν τα προϊόντα PASTAÄLGAR FULLKORN και PASTAÄLGAR στο κοντινότερο κατάστημα ΙΚΕΑ για την πλήρη αποζημίωσή τους. Ζητούμε συγγνώμη για την οποιαδήποτε αναστάτωση. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε καλέστε, χωρίς χρέωση, 801 11 22722», αναφέρεται στην ανακοίνωση.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ανάκληση παιδικής κούνιας της ΙΚΕΑ
Ο πολυεκατομμυριούχος ιδρυτής του ΙΚΕΑ: Βοήθησα τους φτωχούς ανθρώπους
H IKEA ανακαλεί κουνουπιέρες από παιδικά κρεβάτια
Η συνταγή του ΙΚΕΑ βρίσκει εφαρμογή σε ένα αυτοκίνητο πόλης (VIDEO)

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ


Συνέντευξη τύπου παραχώρησε η Οργανωτική Επιτροπή του 2ου Μαραθωνίου Ναυπλίου, στην οποία προεδρεύει ο Δήμαρχος Ναυπλιέων κ. Δημήτρης Κωστούρος στα ΜΜΕ, την Τετάρτη 1/10/2014 και ώρα 12:00 στις εγκαταστάσεις του Φουγάρου με θέματα:

· Την παρουσίαση της 2ης Διοργάνωσης Μαραθωνίου Ναυπλίου που προγραμματίζεται για τις 15 Μαρτίου 2015

ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟ ΚΑΠΗ ΝΑΥΠΛΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

Στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρα Τρίτης Ηλικίας, σήμερα 1η Οκτωβρίου 2014 πραγματοποιήθηκε Θεία Λειτουργία στο εκκλησάκι του ΚΑΠΗ του Δήμου Ναυπλιέων στην Πρόνοια Ναυπλίου.

Την λειτουργία τέλεσε ο π.Κωνσταντίνος Σιέρος και παραβρέθηκαν εκτός από τα μέλη του ΚΑΠΗ, ο Δήμαρχος Ναυπλιέων Δ.Κωστούρος, ο πρόεδρος του ΔΟΚΟΙΠΑΝ Ν.Αρματάς ο αντιπρόεδρος Κ.Ρούτουλας κ.α.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΑΝΔΡΙΑΝΟΥ ΣΕ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΗΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΕΡΓΑ


Ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού Ιωάννης Ανδριανός   επισκέφτηκε το Βυζαντινό μοναστήρι της Αγίας Μόνης ,το Μπούρτζι, το κάστρο του Αργους Λάρισσα και το Βυζαντινό μουσείο στους στρατώνες του Αργους, για να δει από κοντά τις εργασίες συντήρησης που γίνονται εκεί μέσω ΕΣΠΑ, Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014. Κατά τις επισκέψεις του στους αρχαιολογικούς χώρους τον συνόδευε ο προϊστάμενος της Βυζαντινής Εφορείας με έδρα την Κορίνθο  Κωνσταντίνος Αθανασούλης που τον ενημέρωσε για την πορεία των έργων αποκατάστασης των μνημείων.

YΠΟΔΟΧΗ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΓΟΡΓΟΥΠΗΚΟΥ ΚΑΙ ΛΕΙΨΑΝΩΝ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΛΟΥΚΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΤΙΡΥΝΘΑ ΝΑΥΠΛΙΑΣ

Το απόγευμα της Τρίτης 30 Σεπτεμβρίου 2014  έγινε η  υποδοχή της Εικόνας της Παναγίας της Γοργουπηκόου (αντίγραφο από την Μονή Δοχειαρίου Αγίου Όρους ) και των Ιερών Λειψάνων του Αγίου Λουκά Αρχιεπισκόπου Συμφερουπόλεως και Κριμαίας στη Νέα Τίρυνθα Ναυπλίας. Μετά την υποδοχή  τελέσθηκε Ιερά Αγρυπνία στον Ιερό Ναό της Τιμίας Ζώνης χοροστατούντος του θεοφιλεστάτου Επισκόπου Επιδαύρου  Καλλινίκου. Η υποδοχή έγινε στην είσοδο της πόλης και από εκεί με πομπή η εικόνα της Παναγίας και τα Ιερά λείψανα πήγαν στον Ιερό ναό όπου τέθηκαν προς προσκύνηση .Στην υποδοχή των Ιερών λειψάνων  παραβρέθηκε ο δήμαρχος Ναυπλίου Δημήτριος Κωστούρος και πλήθος πιστών.

ΙΕΡΑ ΑΓΡΥΠΝΙΑ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΗΣ ΓΟΡΓΟΥΠΗΚΟΟΥ ΣΤΙΣ ΜΥΚΗΝΕΣ

Ιερά αγρυπνία έγινε στον ενοριακό ναό του Αγίου Παντελεήμονα στις πολύχρυσες   Μυκήνες , προς τιμή της Παναγίας της Γοργουπηκόου . Στον Ιερό ναό φυλάσσεται η εικόνα της Παναγίας της Γοργουπηκόου και κάθε χρόνο ο Ιερέας του ναού πατέρας Ανδρέας Βλαχιώτης τιμά με κάθε μεγαλοπρέπεια την Παναγία. Η εικόνα της Παναγίας βρέθηκε σε αποθήκη του ναού ,άγνωστου αγιογράφου και άγνωστης ημερομηνίας που αγιογραφήθηκε . Η εικόνα πάρα πολλές φορές μυροβλύζει πράγμα που δείχνει την θαυματουργικότητά  της. Τον πανηγυρικό εσπερινό τέλεσαν οι Ιερομόναχοι αυτάδελφοι πατέρας Μακάριος και Ιωσήφ Δρόσος.

Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

ΦΩΤΙΑ ΣΤΗ ΧΩΜΑΤΕΡΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΆΡΓΟΥΣ ΜΥΚΗΝΩΝ



Αρκετά μεγάλη φωτιά ξέσπασε στις 18:00 στον σκουπιδότοπο  του Δήμου Άργους Μυκηνών στην θέση Μπομπέικα στην Νέα Κίο.
 Ο καπνός από τα σκουπίδια που καίγονται όπως μπορείτε να δείτε και από τις φωτογραφίες έχει καλύψει τον Αργολικό κάμπο και η πυκνή αιθαλομίχλη έχει απλωθεί σε όλο τον Αργολικό κόλπο.
 Στην πυρκαγιά επιχειρούν δυνάμεις της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Άργους.