Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

ΖΗΤΑΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΡΕΣΤΑ Ο "ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΣΤΗΣ" ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ, ΕΝΩ ΤΟΝ ΑΔΕΙΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΟΪΔΕΑΤΕΣ ΤΟΥ

E-mail Εκτύπωση PDF
1Απύθμενο είναι το θράσος του αθεόφοβου, δηλωμένου...αναρχικού, βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Βαγγέλη Διαμαντόπουλου, ο οποίος ανήμερα Πρωτοχρονιάς προκάλεσε την πλέον αλγεινή εντύπωση με την εμετική του συμπεριφορά και την προσβολή της θρησκείας μας στο καρναβάλι στο Άργος Ορεστικό.

Σαν να μην έφταναν οι καρναβαλισμοί του, ο κ. Διαμαντόπουλος μετά τις διαστάσεις που πήρε το θέμα και την αρνητική δημοσιότητα για το κόμμα του είχε μούτρα να βγάλει και ανακοίνωση, στην οποία όχι μόνο δεν προσπαθεί να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα για τη στάση του αλλά επιδιώκει να περάσει και στην αντεπίθεση κάνοντας λόγο για "Μεσαίωνα" και με βολές κατά της Εκκλησίας και συγκεκριμένα κατά του Μητροπολίτη Σιατίστης, ο οποίος σε δήλωσή του στο"Αγιορείτικο βήμα" τον χαρακτήρισε "ανόητο και επικίνδυνο". 
Πάντως ιδιαίτερη σημασία έχει πως ο εν λόγω βουλευτής δεν βρίσκει συμπαράσταση ούτε μέσα στο κόμμα του, αφού συνάδελφοί του όπως η κα Ξ. Μουράτη τον αδειάζουν κυριολεκτικά...

Η ανακοίνωση Διαμαντόπουλου

Στην ανακοίνωση του Βαγγέλη Διαμαντόπουλου, βουλευτή Καστοριάς του ΣΥΡΙΖΑ, με αφορμή την ανοιχτή επιστολή του Μητροπολίτη Σιατίστης αναφέρονται τα εξής:

"Την Πρωτοχρονιά στο Άργος Ορεστικό της Καστοριάς έλαβε χώρα το πατροπαράδοτο καρναβάλι στο οποίο συμμετείχα, όπως κάνω ανελλιπώς τα τελευταία 20 χρόνια.
Το φετινό θέμα ήταν όπως πάντα σατιρικό παριστάνοντας την κρίση που τελειώνει σύμφωνα με τους κυβερνώντες και πραγματοποιώντας την κηδεία της. Τον ρόλο του ιερέα ανέλαβα να υποδυθώ εγώ.
Αυτό λοιπόν στάθηκε αφορμή, τόσο για μια μικρή μερίδα ιερέων να σχολιάσει αρνητικά ανωνύμως , όσο και για έναν προβεβλημένο ιεράρχη τον μητροπολίτη Σιατίστης.

Η αλήθεια είναι πως δεν έπεσα από τα σύννεφα καθώς η εκκλησία παραδοσιακά αποστρέφεται κάθε αρχέγονο έθιμο, το οποίο κατάφερε να διατηρηθεί για αιώνες.
Εάν λοιπόν είχαν προκύψει οι ίδιες αντιδράσεις για έναν πολίτη ,τότε θα μιλούσαμε για μια απαράδεκτη παρέμβαση στην λογική της επιβολής των ηθικών κανόνων της επικρατούσας θρησκείας σε όλο το φάσμα της κοινωνίας, στην καθημερινότητα των πολιτών. Η εποχή στην οποία είχε γίνει κατορθωτό αυτό είναι ο Μεσαίωνας με όλη την αρνητική φόρτιση που φέρει και μόνο η αναφορά αυτής της εποχής.

Όμως η αντίδραση δεν πυροδοτήθηκε προς κάποιον από τους πολλούς πολίτες που ντύνονται ιερείς στα καρναβάλια, αλλά προς έμενα λόγω της βουλευτικής ιδιότητας μου.
Και αυτό γεννά ένα τεράστιο ζήτημα το οποίο προκύπτει από την στρεβλή λογική της εκκλησίας, πως έχει κάθε δικαίωμα να επεμβαίνει σε ζητήματα που έχουν, κατά την εκτίμηση της, πολιτικές προεκτάσεις και μάλιστα να προσπαθεί να διαμορφώνει τις  πολιτικές εξελίξεις.

Όλα τα παραπάνω όντως συνιστούν μια διαφορετική αντίληψη περί πολιτισμού,
σε αντίθεση με το «δικό μου» πολιτισμό που χαρακτηρίζεται από την αποδοχή του διαφορετικού, τον σεβασμό στην  θρησκευτική, σεξουαλική, πολιτική επιλογή του καθενός -αρκεί αυτή να μην στρέφεται κατά του ανθρώπου- την ελευθερία έκφρασης της οποίας το απόγειο παραμένει η σάτιρα και ο αυτοσαρκασμός.

Το κυριότερο όμως σημείο στο οποίο ξεπέρασε τα εσκαμμένα στην ανοικτή επιστολή του ο Μητροπολίτης Σιατίστης ήταν το ζήτημα που έθεσε ευθέως προς τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ για την δυνατότητα να κυβερνήσει με πρόσωπα σαν έμενα.


Εδώ και πολλές δεκαετίες από την δημιουργία του ελληνικού κράτους κάποιοι από τους ιεράρχες της εκκλησίας έχουν μπερδέψει τον Σταυρό της Ορθοδοξίας με τον σταυρό των εκλογών και ποίμνιο τους με το εκλογικό σώμα.

Ο λαός προφανώς καλείται κάθε φορά να επιλέξει τους πολιτικούς που θα τον κυβερνήσουν όχι καθ’ υπόδειξη κάποιου ιεράρχη, αλλά με βάση την πρόταση τους για την κοινωνία που θέλουν να δημιουργήσουν.

Εδώ και χρόνια παλεύω σε όλα τα επίπεδα για μια κοινωνία ισότητας, ελευθερίας και ανεξιθρησκίας, μια κοινωνία δίκαιη και ανεκτική στην διαφορετικότητα, μια κοινωνία ίσων ευκαιριών και μηδενικής εκμετάλλευσης, μια κοινωνία με πρόσβαση όλων των πολιτών στα κοινά και κοινωνικά αγαθά, μια κοινωνία χωρίς πλούσιους και φτωχούς μια κοινωνία αλληλεγγύης στην οποία δεν θα χρειάζεται κανενός είδους φιλανθρωπία και ελεημοσύνη από κανέναν. Από τα παραπάνω λοιπόν με έκριναν οι συμπολίτες μου και από αυτά θα με κρίνουν και πάλι σύντομα, εάν αξίζω να τους εκπροσωπώ."

Η αντίδραση Ξανθίππης Μoυράτη 

Τη στιγμή πάντως που από την Κουμουνδούρου τηρούν...άκρα του τάφου σιωπή για το θέμα επειδή προφανώς δεν ξέρουν πως να το διαχειριστούν, αφού ο "καρναβαλιστής" βουλευτής τους χάλασε τα σχέδια στην προσπάθεια προσέγγισης της Εκκλησίας, συνάδελφοι και ομοϊδεάτες του κ. Διαμαντόπουλου διαφωνούν ανοιχτά μαζί του.

Δείτε τι έγραψε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κα Ξανθίππη Μουράτη στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook

"Δε θα μπω σε συζητήσεις για τα όρια της σάτιρας.. θεωρώ επίσης ότι υπάρχουν ιερείς που με τη συμπεριφορά τους είτε ευτελίζουν το ράσο και ό,τι αυτό συμβολίζει είτε το τιμούν… Θα πω απλά ότι χρειάζεται πολλή προσοχή το αστείο να μη περάσει το όριο, συχνά δυσδιάκριτο, και γίνει, ενίοτε δε προσβλητικά, γελοίο…Λίγοι είναι αυτοί που μπορούν να προσεγγίσουν επιτυχώς το χιούμορ του Αριστοφάνη.Στη συγκεκριμένη καρναβαλική επιλογή με «χάλασε» η υπερβολή".

Ο χαρακτήρας των κατοίκων του αργολικού κάμπου το 1938

alonisma
του Δημήτρη Πειρούνη
Μια πολύ ενδιαφέρουσα περιγραφή της ζωής στην Αργολίδα περιέχεται στο βιβλίο «Η Αργολική Πεδιάς» το οποίο συνέγραψαν εν έτει 1938 οι Ν. Αναγνωστόπουλος και Γ. Γάγαλης
του «Τμήματος Γεωργοοικονομικών Μελετών της Αργοτικής Τραπέζης της Ελλάδος» και το οποίο εξέδωσε η Α.Τ.Ε.
Παρά το καθαρά οικονομοτεχνικό περιεχόμενο του βιβλίου, το οποίο περιέχει λεπτομερείς περιγραφές της αγροτικής δραστηριότητας ανά τον κάμπο και ανά την ορεινή περιοχή, το κόστος καλλιέργειας, το κόστος συντήρησης των αγροτικών οικογενειών κ.ο.κ., αποσπάσματα του βιβλίου, τα οποία θεωρώ τα πλέον ενδιαφέροντα, αναφέρονται στην προσωπικότητα και στην γλώσσα των κατοίκων της περιοχής, αποδεικνύοντας ακόμη μια φορά πόσο γρήγορη και συνεχής είναι η αλλαγή της πραγματικότητας και πόσο γοργά και φτερωτά παρέρχεται ο χρόνος.
Οι ψυχικοί χαρακτήρες των κατοίκων
Οι κάτοικοι των χωρίων της Αργολικής πεδιάδος διακρίνονται δια την ευφυΐαν των, συνδυασμένην με αρκετήν πονηρίαν. Οι κάτοικοι πολλών χωρίων έχουν ιδιαιτέραν τάσιν πρός το ψεύδος.
Έχουν αρκετήν παρατηρητικότητα επί των φαινομένων της ζωής τών φυτών και των ζώων, σπεύδουν όμως να γενικεύσουν τα συμπεράσματά των και νομίζουν ότι τα γνωρίζουν όλα, μη ανεχόμενοι ευκόλως ξένας συμβουλάς. Ευχαριστούνται να διδάσκουν, αναπτύσσοντες τας παρατηρήσεις των επί των καλλιεργειών των, αντιρρητικοί δε εις τον υπέρτατον βαθμόν ζητούν τας γνώμας των άλλων δια να τας άντικρούσουν αμέσως.
Δύσπιστοι εκ πρώτης όψεως εις την εφαρμογήν νέων μεθόδων, έχουν τάσιν μιμήσεως αυτών, εφόσον τας βλέπουν να επιτυγχάνουν εις άλλους. Το θρησκευτικόν αίσθημα είναι ελάχιστα άνεπτυγμένον. Εις τούς πνευματικούς οδηγούς (δασκάλους, ιερείς) δεν δεικνύουν μεγάλον σεβασμόν, θεωρούντες αυτούς ως απλά όργανα εις την υπηρεσίαν των.
Οι κάτοικοι γενικώς της Αργολικής πεδιάδος είναι εξαιρετικώς ατομικισταί, στερούμενοι αλληλεγγύης και νομίζοντες ότι δύνανται να επιτύχουν τους σκοπούς των μεμονωμένοι. Δυσκόλως δύνανται να συσσωματωθούν και να αποτελέσουν ομάδας, δυσκόλως υπακούουν εις ωρισμένα πρόσωπα, μη αναγνωρίζοντες τάς αξίας καί περισσότερον υποκύπτοντες εις τούς αντιπροσώπους των διαφόρων κομμάτων. Χαρακτηριστικόν του επικρατούντος ατομικιστικού πνεύματος είναι και το σύνηθες παρ' αυτοίς γνωμικόν: «Τό αντάμικο το πράμα το τρώει ο λύκος».
Εις πολλά χωρία οι κάτοικοι διακρίνονται δια την επαναστατικότητα των (Άνυφί), έκδηλουμένην όμως μάλλον δια παραπόνων κατά του Κράτους δια την δήθεν εγκατάλειψίν των. Λίαν ανεπτυγμένα είναι τα κομματικά πάθη, εισερχόμενα ενεργώς εις τας διαφόρους εκδηλώσεις της ομαδικής ζωής των χωρίων, εμποδίζοντα πολλάκις την έκτέλεσιν πολλών κοινοτικών έργων, την κανονικήν λειτουργίαν των γεωργικών συνεταιρισμών, την κανονικήν λειτουργίαν της αγροφυλακής κ.α. .
φιλοξενία δεν είναι ανεπτυγμένη. Εξαίρεσιν αποτελούν τα ορεινά χωρία (Μηδέα, Aραxναίον), όπου διατηρούνται ακόμη υπολείμματα του παλαιού εθίμου της φιλοξενίας. Πάντως όταν δια της φιλοξενίας πρόκειται να εξυπηρετήσουν άτομα, εκ των οποίων εξαρτούν συμφέροντά των, παρέχουν αύτην προθύμως ως προς το φαγητόν, ποτέ όμως σχεδόν όταν πρόκειται περί ύπνου,
Οι κάτοικοι του χωρίου Μέρμπακα ομιλούν με έξαρσιν δια τον χαρακτήρα των,αυτοχαρακτηριζόμενοι ως πλέον κοινωνικοί, ως υπερήφανοι και καλοπληρωταί, ομιλούντες με περιφρόνησιν δια τους κατοίκους των άλλων χωρίων. 
Οι κάτοικοι της Αργολικής πεδιάδος ερχόμενοι εις στενήν επαφήν με τας πόλεις, Ναύπλιον και Άργος, αλλά συχνάκις και με την Πρωτεύουσαν, παρατηρούν την ριζικήν διαφοράν την υφισταμένην μεταξύ της ίδικης των ζωής και εκείνης των κατοίκων των πόλεων.
Συχνά εκφράζουν το παράπονον των και, μόλον ότι αγαπούν την εργασίαν των,αυτοχαρακτηρίζονται ως «σκώληκες της γης», ως «χοίροι ανασκόπτοντες αύτην δια να εξασφαλίσουν την τροφήν των».
Οι γεωργοί των χωρίων της Αργολικής πεδιάδος υποβλέπουν συνήθως αλλήλους, ζηλεύουν τούς οικονομικώς προοδεύοντας και αυτό δυνάμεθα να είπωμεν ότι είναι μία από τας αίτίας, αίτινες τούς αναγκάζουν να κλείνωνται εις τον εαυτόν των και να μη εκδηλώνωνται κοινωνικώς.
Είναι μεμψίμοιροι, διαμαρτυρόμενοι συχνά κατά της δήθεν άδιαφορίας και εγκαταλείψεως εκ μέρους του Κράτους, κατά της δήθεν εκμεταλλεύσεως εκ μέρους των Τραπεζών, κατά της δήθεν αδιαφορίας των δημοσίων υπαλλήλων, τους οποίους θεωρούν αποζώντας «από την πλάτην τους». Είναι αδύνατον εις μίαν συζήτησιν να μη αναμείξουν εντόνους διαμαρτυρίας. Άλλα πέραν τούτου εις ουδέν έτερον μέτρον προβαίνουν, όπως συμβαίνει εις άλλας περιφερείας της Πελοποννήσου. Αυτό το συναισθάνονται και μόνοι των και συχνά αυτοχαρακτηρίζονται λέγοντες, ότι «εμείς μόνον απ' εδώ ξεύρομε να μιλάμε, ενώ στην Μεσσηνία σηκώνονται και ζητούν εκείνο που θέλουν».
Οι πρόσφυγες της Νέας Κίου, πλέον κοινωνικοί, πειθαρχικοί και συσσωματούμενοι ευκολώτερον, δύνανται να διακριθούν, ως προς την εργατικότητά των, εις τους εκ Καραμπουρνά και εξ Αλάτσατα της Σμύρνης καταγόμενους, οίτινες είναι εργατικοί και με γνώσεις της αμπελουργίας και δενδροκομίας (εγκατέστησαν αμπέλους και εφύτευσαν δένδρα), και τούς εκ Π. Κίου, οίτινες είναι περισσότερον «χασομέρηδες», σπάταλοι και και όχι τόσον συνεπείς εις τας συναλλαγάς των.
Γενικώς, δυνάμεθα να παρατηρήσωμεν ότι οι κάτοικοι της Αργολικής πεδιάδος δεν έχουν τάσιν προς τας νέας ιδέας (κομμουνισμόν), ομιλούντες με αποστροφήν δια τα νέα κοινωνικά συστήματα, επιθυμούν όμως εκδήλως την αλλαγήν του κρατούντος κεφαλαιοκρατικού συστήματος προς επιβολήν υγιούς προγράμματος φιλαγροτικής πολιτικής.
Πρόκειται περί αγροτών μη προσβεβλημένων υπό του μικροβίου της αστυφιλίας και μη θεωρούντων το επάγγελμα των ως κάτι προσωρινόν, ή δε εξαιρετική αγάπη των προς την γη και η αποστροφή προς τάς νέας ιδέας οφείλεται εις το ότι απέκτησαν την γην των, όχι δια του εύκολου τρόπου της απαλλοτριώσεως, αλλά δι' αγορών κατά καιρούς, κατόπιν στερήσεων και δημιουργίαςπολλάκις χρεών.

Σύλληψη στο Ναύπλιο για κλοπή ποδηλάτου























 Συνελήφθη, χθες 3.1.2014 το απόγευμα, στο Ναύπλιο, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Ναυπλίου, ένας  28χρονος.

 

Σχόλιο του Αναγνώστου στο facebook για τον στολισμό του Άργους και η άμεση απάντηση Καμπόσου


















 Όλο αυτό το χρονικό διάστημα που ο δήμαρχος Άργους Μυκηνών βρίσκετε στο σπίτι του αναρρώνοντας από το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει με την μέση του, περνάει κάποιες ώρες της ημέρας στα social media όπως το fecebook και δεν αφήνει ασχολίαστο τίποτα. Έτσι όταν ο επικεφαλής της αντιπολίτευσης Γ. Αναγνώστου σχολίασε με "ειρωνικό" τρόπο το θέμα του στολισμού της πόλης και όπως ισχυρίστηκε, την μη ύπαρξη φωτισμού στην οδό Φείδωνος, έλαβε άμεσα απάντηση από τον Δ.Καμπόσο. Δείτε τον διάλογο παρακάτω:

Παρουσία του Μητροπολίτη Αργολίδας η κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας του Πολιτιστικού Συλλόγου «Τελέσιλλα»





















 Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Άργους «Τελέσιλλα» με ιδιαίτερη χαρά, όπως κάθε χρόνο, θα κόψει την Πρωτοχρονιάτικη Πίτα του, τη Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014 και ώρα 19:30 στην αίθουσα του συλλόγου, Ιακώβου Μάνου 10.

ALA D'ALLON PARTY στο BARAONDA

 Σάββατο 4/1 και ώρα 11:45 μ.μ. σας καλωσορίζουμε στο πρώτο ALA D'ALLON PARTY για το 2014!!!Ελάτε να ξεφαντώσουμε μέχρι τις πρώτες πρωινές..Οι DJ's του ALA D'ALLON θα είναι κοντά μας για να μας κάνουν περάσουμε ακόμα πιο τελεία..!!

 

Παρέμβαση Γραμματικόπουλου για το νερό στο Δήμο Ναυπλιέων (βίντεο)


















  Τηλεοπτική παρέμβαση έκανε ο επικεφαλής της ελάσσονος αντιπολίτευσης του δήμου Ναυπλιέων Χ.Γραμματικόπουλος αναφορικά με την θολότητα του νερού που παρατηρείται το τελευταίο χρονικό διάστημα στις βρύσες των καταναλωτών.

Τουρνουά μπάσκετ στην Ν.Κίο για τα Παιδιά της Κιβωτού του Κόσμου

 Ολοκληρώθηκαν σήμερα Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014 οι Χριστουγεννιάτικες Εκδηλώσεις του δημοτικού διαμερίσματος της Νέας Κίου, με το Μίνι τουρνουά Μπάσκετ που έγινε στο κλειστό γήπεδο.

 

Γλέντι για τα 95 χρόνια από την ίδρυση του Κ.Κ.Ε.




























Η Τομεακή Επιτροπή Αργολίδας σας καλεί σε γλέντι που διοργανώνει προς τιμή των 95 χρόνων από την ίδρυση του Κ.Κ.Ε.

Με επιτυχία η 1η Παναργειακή Ημερίδα Διατροφολογίας

 Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 27/12/2014 η 1η Παναργειακή Ημερίδα Διατροφολογίας και Προπονητικής, που διοργάνωσε η Ακαδημία Ποδοσφαίρου του Παναργειακού. Απευθυνόμενοι σε γονείς, προπονητές και ανθρώπους που ενδιαφέρονται να ενημερωθούν για αντίστοιχα θέματα, επιδιώξαμε να δώσουμε πληροφορίες που αφορούν τη διατροφή, την πρόληψη και τις σύγχρονες αντιλήψεις προπονητικής.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΕΟΡΤΑΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΚΙΟ ΜΕ ΤΟ ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΜΠΑΣΚΕΤ

Ολοκληρώθηκαν σήμερα Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014 οι Χριστουγεννιάτικες Εκδηλώσεις του δημοτικού διαμερίσματος της Νέας Κίου με το Μίνι τουρνουά Μπάσκετ που έγινε στο κλειστό γήπεδο .  Ο σκοπός του τουρνουά  που έγινε ήταν για φιλανθρωπικό σκοπό για τα παιδιά της Κιβωτού του κόσμου . Συμμετείχαν οι ομάδες του Αργοναύτη Νέας Κίου , ο Έσπερος , ο Οίακας και φυσικά τα παιδιά της Κιβωτού του Κόσμου. Η όλη εκδήλωση ήταν υπό την αιγίδα του Δήμου Άργους και της ΚΕΔΑΜ.

Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

Ο Καστορίας Σεραφείμ για το περιστατικό στο Άργος Ορεστικό (VIDEO)

Σε δήλωση για το περιστατικό στο Άργος Ορεστικό και την παρουσία του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Β.Διαμαντόπουλου ντυμένου ως ιερέα προχώρησε ο επιχώριος Μητροπολίτης Καστορίας Σεραφείμ ο οποίος αναφέρει:
Περισσότερα »

Ο Δημητριάδος Ιγνάτιος για τον Β.Διαμαντόπουλο

Θέση για την ενέργεια του βουλευτή του κόμματος του ΣΥΡΙΖΑ Βαγγέλη Διαμαντόπουλου να συμμετάσχει σε καρναβαλική εκδήλωση ντυμένος ως κληρικός πήρε Μητροπολίτης Δημητριάδος Ιγνάτιος ο οποίος σε...
Περισσότερα »

Σχόλιο του Μητροπολίτη Σισανίου Παύλου για τον Βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Β. Διαμαντόπουλο

Ακολουθεί δήλωση που μας απέστειλε ο Μητροπολίτης Σισανίου και Σιατίστης Παύλος σχετικά με την ενέργεια του βουλευτή Καστοριάς του ΣΥΡΙΖΑ Β.Διαμαντόπουλου να εμφανιστεί στο τοπικό καρναβάλι του...
Περισσότερα »
- See more at: http://www.amen.gr/
Στις 6 Δεκεμβρίου 2013, μετά τις πλημμύρες στην περιοχή του Άργους, σε απάντηση ερώτησης του Βουλευτή Αργολίδας του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρη Κοδέλα, ο Υπουργός Γιάννης Μανιάτης απαντούσε για το νερό που υδροτοτούνται το Ναύπλιο και το Άργος "...με αποτέλεσμα το νερό να είναι χαμηλής ποιότητας και επικίνδυνο για τη δημόσια υγεία".

Ο Δήμαρχος Ναυπλιέων κ. Κωστούρος, όχι μόνο δεν αντέδρασε στην επίσημη, έγγραφη αναφορά του Υπουργού, αλλά στις 18 Δεκεμβρίου 2013, σε ραδιοφωνική εκπομπή και σε σχετική ερώτηση, απαντά: "Εγώ δεν άκουσα τη δήλωση του κ. Μανιάτη".


Αντί να έχει σηκωθεί το "σύμπαν", φορείς και πολίτες για το τόσο σοβαρό θέμα, της ίδιας μας της ζωής και των παιδιών μας, εκτός του Δημήτρη Κοδέλα και κάποιων λίγων που τραβάνε το κάρο, οι περισσότεροι κάνουν ότι δεν τρέχει τίποτα.

Ανεχόμαστε την κοροϊδία και τα πιθανά συμφέροντα και αποδεχόμαστε το γεγονός εδώ και ένα μήνα να τρέχει ακατάλληλο, η πιο ήπια έκφραση, νερό στις βρύσες μας.

Μάλλον θεωρούμε φυσιολογικό να τρέχει χωμάτινο νερό που κάνει μόνο για πότισμα.

Οι πιο ωραίοι πάντως είναι αυτοί που παριστάνουν τους δημοσιογράφους στην περιοχή, ο Ιατρικός Σύλλογος, οι ευαίσθητοι Οικολόγοι που θα εμφανιστούν προεκλογικά και όλοι αυτοί που έχουν ένα λόγο παραπάνω.

Να τους χαιρόμαστε και αυτούς και τους Δημοτικούς μας Άρχοντες.

Να υπενθυμίσω απλά, ότι έχουν δαπανηθεί δεκάδες εκατομμύρια Ευρώ για το νερό στο Ναύπλιο, συνεχίζουν δε να δαπανώνται τεράστια ποσά, οι βρύσες τρέχουν χώμα, ο οικογενειακός προϋπολογισμός επιβαρύνεται συνεχώς, στον πρώην Δήμο Μιδέας "πίνουν" πραγματικό νιτρικό δηλητήριο και μεις απολαμβάνουμε την ομορφιά της πόλης μας, συνδυασμένη με τη φτώχεια και την ελπίδα πως το 2014 θα βγούμε στις αγορές.

Τελικά στη ζωή, ότι αξίζεις παίρνεις.

Όχι χρήματα φυσικά.

Καλή χρονιά

Prefadoros

Υ.Γ. Ας ευαρεστηθεί κάποιος συμπολίτης να ρωτήσει για το θέμα το Δήμαρχο κ. Κωστούρο, αφού δεν απαντά στον Prefadoro, μπορεί να ευαρεστηθεί σε αυτόν να απαντήσει και να μάθουμε και μεις.
http://www.prefadoros-blog.com/2014/01/blog-post_3.html