Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

ΤΑ ΘΕΟΦΑΝΙΑ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΚΙΟ ΤΗΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ


Την Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2012, στη Νέα Κίο έγινε  με κάθε λαμπρότητα η τελετή της Κατάδυσης του Τιμίου Σταυρού και ο Αγιασμός των Υδάτων, συγκεντρώνοντας  πλήθος κόσμου απ’ όλη την Αργολίδα. Το πρωί τελέσθηκε ο Όρθρος και η Θεία Λειτουργία των Θεοφανείων στο Ναό της Αγίας Ειρήνης και μετά ο κλήρος και οι πιστοί  κατευθύνθηκαν στην παραλία για την καθιερωμένη Κατάδυση του Τιμίου Σταυρού στην οποία προεξείχε ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Επιδαύρου κ. Καλλίνικος. Μετά το πέρας της τελετής αναβίωσε και πάλι το έθιμο με τους πυροβολισμούς στους  γκαζοντενεκέδες .Ιδιαίτερο στοιχείο της κατάδυσης, είναι ότι ο Σταυρός που πέφτει στη θάλασσα φέρει βαρίδια, με αποτέλεσμα η ανάδυσή του να γίνεται με ιδιαίτερη προσπάθεια από το βυθό της θάλασσας. Επίσης όποιος ανασύρει το Σταυρό, τον κρατά στο σπίτι του ολόκληρο το χρόνο και τον παραδίδει την παραμονή των Φώτων του επομένου έτους. Παρών στον αγιασμό οι βουλευτές Ιωάννης Μανιάτης και Ιωάννης Ανδριανός ,ο αντιπεριφερειάρχης Αργολίδος Αναστάσιος Χειβιδόπουλος ,ο δήμαρχος Άργους Μυκηνών Δημήτριος Καμπόσος .

Τ Ε Λ Ε Τ Η Κ Α Τ Α Δ Υ Σ Ε Ω Σ Τ Ι Μ Ι Ο Υ Σ Τ Α Υ Ρ Ο Υ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ


Την Κυριακή 6 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2013 στο Ναύπλιο τελέσθηκε με κάθε λαμπρότητα η εορτή των αγίων Θεοφανίων. Το πρωί  στο Μητροπολιτικό Ναό του Άγιου Γεωργίου  παρόντων των στρατιωτικών και πολιτικών αρχών του τόπου, έγινε ο μεγάλος αγιασμός χοροστατούντος του θεοφιλεστάτου επισκόπου Επιδαύρου κ. Καλλινίκου. Κατόπιν στο λιμάνι της πόλης έγινε η κατάδυση του Τιμίου Σταυρού ,όπου αρκετοί ήταν αυτοί που έπεσαν για να πιάσουν τον Σταυρό. Παρών στον αγιασμό οι βουλευτές Ιωάννης Μανιάτης και Ιωάννης Ανδριανός ,ο αντιπεριφερειάρχης Αργολίδος Αναστάσιος Χειβιδόπουλος ,ο δήμαρχος Ναυπλίου Δημήτριος Κωστούρος.

Ο ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΥΔΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ ΚΕΦΑΛΑΡΙΟΥ ΆΡΓΟΥΣ


Με εννέα ριψοκίνδυνους νέους να πέφτουν στα παγωμένα νερά της πηγής του Κεφαλαρίου τελέστηκε σήμερα ο Αγιασμός των υδάτων στον Ιερό Ναό Ζωοδόχου Πηγής απο τον π.Μιχαηλ Μετζάκης, παρουσία πλήθος κόσμου από τις γύρω περιοχές. Παρόν στην θρησκευτική εκδήλωση ο δήμαρχος Άργους - Μυκηνών Δ.Καμπόσος, ο αντιδήμαρχος Χ.Πετσέλης αρκετοί δημοτικοί σύμβουλοι.Νωρίτερα τελέσθηκε ο όρθρος, η θεία λειτουργία των θεοφανίων και η ακολουθία του Μεγάλου αγιασμού στον ιερό ναό Ζωοδόχου Πηγης όπου πλήθος κόσμου έσπευσε για τον καθιερωμένο αγιασμό των Φώτων

Η ΤΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΦΩΤΩΝ ΣΤΟ ΆΡΓΟΣ


Ο καθιερωμένος Αγιασμός των υδάτων τελέσθηκε στην δεξαμενή του αντλιοστασίου του δήμου Άργους Μυκηνών από τον πρωτοπρεσβύτερο και πρόεδρο του ΙΣΚΕ π.Γεωργιο Σελλή και άλλους ιερείς της πόλης. Στην τελετή παραβρέθηκαν ο δήμαρχος Δ.Καμπόσος, ο πρόεδρος της ΚΕΔΑ-Μ Ν.Γκαβούνος, οι δημοτικοί σύμβουλοι Γ.Αναγνώστου, Κ.Γκαργκάσουλας, Σ.Κωτσοβός, ο πολιτευτής Β.Σιδέρης και αρκετός κόσμος. Ευχάριστη εντύπωση προκάλεσε η συμμετοχή τμήματος των προσκόπων Άργους που κατά την διάρκεια της τελετής άφησαν λευκά περιστέρια στον ουρανό.

ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΦΑΝΕΙΩΝ

15 Γιορτάζουμε σήμερα 6 Ιανουαρίου, τα Άγια Θεοφάνεια.

Τα Αγία Θεοφάνεια είναι μία από τις αρχαιότερες εορτές της εκκλησίας μας η οποία θεσπίσθηκε το 2ο αιώνα μ.Χ. και αναφέρεται στη φανέρωση της Αγίας Τριάδας κατά τη βάπτιση του Ιησού Χριστού. Η ιστορία της βάπτισης έχει ως εξής: Μετά από θεία εντολή ο Ιωάννης ο Πρόδρομος εγκατέλειψε την ερημική ζωή και ήλθε στον Ιορδάνη ποταμό όπου κήρυττε και βάπτιζε. Εκεί παρουσιάσθηκε κάποια ημέρα ο Ιησούς και ζήτησε να βαπτισθεί.

Ο Ιωάννης, αν και το Άγιο Πνεύμα τον είχε πληροφορήσει ποιος ήταν εκείνος που του ζητούσε να βαπτισθεί, στην αρχή αρνείται να τον βαπτίσει ισχυριζόμενος ότι ο ίδιος έχει ανάγκη να βαπτισθεί από Εκείνον. Ο Ιησούς όμως του εξήγησε ότι αυτό ήταν το θέλημα του Θεού και τον έπεισε να τον βαπτίσει.

Και τότε μπροστά στα έκπληκτα μάτια των θεατών διαδραματίσθηκε μία μοναδική και μεγαλειώδης σκηνή, όταν με την μορφή ενός περιστεριού κατήλθε το Άγιο Πνεύμα και κάθισε επάνω στο βαπτιζόμενο Ιησού, ενώ συγχρόνως ακούσθηκε από τον ουρανό η φωνή του Θεού η οποία έλεγε: «Ούτος εστίν ο Υιός μου ο αγαπητός, εν ω ευδόκησα» («Αυτός είναι ο αγαπημένος μου Υιός, αυτός είναι ο εκλεκτός μου»).

Από τότε και το Βάπτισμα των χριστιανών, δεν είναι «εν ύδατι», όπως το βάπτισμα «μετανοίας» του Ιωάννη, αλλά «εν Πνεύματι Αγίω». Ο Κύριος με το να βαπτιστεί αγίασε το νερό, το έκανε νερό αγιασμού και συμφιλίωσης με το Θεό. Έτσι η Βάπτιση του Κυρίου άνοιξε τη θύρα του Μυστηρίου του Βαπτίσματος.

Με την καθαρτική χάρη του αγίου Βαπτίσματος ο παλαιός αμαρτωλός άνθρωπος ανακαινίζεται και με την τήρηση των θείων εντολών γίνεται κληρονόμος της βασιλείας των ουρανών.

Στους εορτάζοντες και στις εορτάζουσες, χρόνια πολλά και ευάρεστα στο Θεό !!!

Απολυτίκιο:
Ήχος α'.
Εν Ιορδάνη βαπτιζομένου σου Κύριε, η της Τριάδος εφανερώθη προσκύνησις· του γαρ Γεννήτορος η φωνή προσεμαρτύρει σοι, αγαπητόν σε Υιόν ονομάζουσα· και το Πνεύμα εν είδει περιστεράς, εβεβαίου του λόγου το ασφαλές. Ο επιφανείς Χριστέ ο Θεός, και τον κόσμον φωτίσας δόξα σοι.

Το Απολυτίκιο ψάλλει ο αρχ. π. Νικόδημος Καβαρνός

Με πληρ. από τον Ορθόδοξο Συναξαριστή

Χρυσές" Κορασίδες του Α.Ο. Κρανιδίου!


''Πρωταθλήτριες Αργολίδας-Κορινθίας 

Φιέστα στο "Γεώργιος και Ευαγγελία Μπουρνάκη"
<<Τα κορίτσια του Μάκη Καπόγιαννη θριάμβευσαν επί του "Άρατου Κιάτου" με

3ο συνεχόμενο πρωτάθλημα για τον ΓΣ ΑΡΓΟΥΣ

Picture
ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!!!
3ο συνεχόμενο πρωτάθλημα για τον ΓΣ ΑΡΓΟΥΣ στη κατηγορία των ΝΕΑΝΙΔΩΝ Περιφέρειας Πελοποννήσου.Μετά από ένα πολύ καλό παιχνίδι στο τελικό του πρωταθλήματος που έγινε στο Ξυλόκαστρο,νίκησε την ομάδα της ΑΣΠ ΚΟΡΙΝΘΟΥ με σκορ 3-1(25-22,25-18,23-25,25-23).Η ομάδα παίζοντας πολύ καλά στα 2 πρώτα σετ προηγήθηκε 2-0 σετ και έδειχνε ότι θα κατακτήσει το τίτλο εύκολα.Στο τρίτο σετ όμως χαλάρωσε και έδωσε το δικαίωμα στους αντιπάλους να το πάρουν έστω και δύσκολα 25-23.Στο 4ο σετ με πολύ καλό σερβίς μοίρασμα παιχνιδιού από την ''μαέστρο'' της ομάδας προηγήθηκε 15-10,και όλα έδειχναν ότι το σετ και το παιχνίδι θα τελειώσει εύκολα για την ομάδα του ΓΣ ΑΡΓΟΥΣ.Κάποια κενά διαστήματα και λάθη στα τελειώματα των φάσεων το σετ έγινε ντέρμπι και πήγε πόντο πόντο μέχρι το 23-23.Σε εκείνο το σημείο μίλησε η MVP του final-four, Μπούκουρα Μαίρη και με μία επίθεση και έναν άσσο τελείωσε το σετ 25-23 και το ματς με 3-1,στέλνοντας τις συμπαίκτριές της,προπονητή,διοίκηση,φιλάθλους(και ήταν τόσοι πολοί για εκτός έδρας ματς) στον 7ο ουρανό.Όλοι ένα κουβάρι πανηγύριζαν αυτό για το οποίο δούλεψαν πολύ: το πρωτάθλημα Πελοποννήσου.Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει για την πασσαδόρο της ομάδας,Τάνια Μπιρλαντεάνου,που σε πείσμα των πολλών τραυματισμών της,που την κράτησαν αρκετό καιρό έξω από το γήπεδο,έκανε το καλύτερό της παιχνίδι με τη φανέλλα του ΓΣ ΑΡΓΟΥΣ και η συμβολή της στη νίκη της ομάδας ήταν μεγάλη. 

    Μετά το τέλος του αγώνα,με ψηφοφορία των προπονητών, έγινε απονομή για τις καλύτερες παίκτριες σε κάθε θέση.
    Καλύτερη επιθετικός: 
  Μπούκουρα Μαίρη(ΓΣ ΑΡΓΟΥΣ)
    Καλύτερη πασσαδόρος: 
 Μπιρλαντεάνου Τάνια(ΓΣ ΑΡΓΟΥΣ)
    Καλύτερη Μπλοκέρ:     Τομαρά Χριστ.(ΑΣΠ ΚΟΡΙΝΘΟΣ)
    Καλύτερη libero:       
    Μπαβελή Κων/να(ΓΣ ΑΡΓΟΥΣ)
    MVP                           Μπούκουρα Μαίρη(ΓΣ ΑΡΓΟΥΣ)


ΓΣ ΑΡΓΟΥΣ (Μπούκουρας): Μπούκουρα,Καραμούντζου, Νικολίτσα, Μπιρλαντεάνου,Μπαβελή, Τσαλικιάν, Ιωάννου, Τσίμπου, Πασσιά, Δέδε.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ 8άδα ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ!!!

Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

Τα Άγια Θεοφάνεια













 






















Επεφάνη η Χάρις του Σωτήρος

 
 
«Βαπτίζεται Χριστός μεθ’ ημών ο πάσης επέκεινα καθαρότητος»
 
 
Στις κορυφογραμμές της Ορθόδοξης πίστης και παράδοσης ακτινοβολεί η μεγάλη εορτή των Θεοφανείων. Η σπουδαιότητα της φαίνεται και από το γεγονός ότι μετά το Πάσχα είναι η αρχαιότερη χριστιανική εορτή. Μαρτυρίες την φέρουν να είχε καθιερωθεί νωρίτερα από το 140 μ.Χ. και εορταζόταν μαζί με τη Γέννηση του Κυρίου.Αργότερα, η εορτή της Γέννησης μεταφέρθηκε στις 25 Δεκεμβρίου, αντικαθιστώντας την ειδωλολατρική εορτή του «Αήττητου Ηλίου».
Θεολογικό βάθος
 
Το μεγάλο γεγονός της Βάπτισης του Κυρίου στα ιορδάνεια νάματα και η θαυμαστή φανέρωση του Τριαδικού Θεού στον κόσμο, συνιστούν την πεμπτουσία ενός μεγαλείου που παραπέμπει στην ανακαίνιση του ανθρώπου και την εν Χριστώ σωτηρία. Ενέχει απ’ αυτή την άποψη τεράστια θεολογική σημασία και σπουδαιότητα. Ο Χριστός όταν συμπλήρωσε30 χρόνια επίγειας παρουσίας και πριν αρχίσει τη δημόσια δράση του πήγε στην έρημο του Ιορδάνη προκειμένου να δεχθεί το τυπικό βάπτισμα της μετανοίας από τον Ιωάννη τον Πρόδρομο. Η μεγάλη αυτή προφητική μορφή κήρυττε με μεγάλη τόλμη και παρρησία τη μετάνοια, ώστε οι άνθρωποι να αποκτήσουν την απαιτούμενη καθαρότητα προκειμένου να δεχθούν τον Σωτήρα Χριστό.

Μαζική ήταν η προσέλευση των ανθρώπων που έσπευδαν για να ακούσουν το διαπρύσιο κήρυκα της αλήθειας.Εκείνος τους βάπτιζε στα ιορδάνεια ρείθρα, όπου και εξομολογούνταν τις αμαρτίες τους. Η ενέργεια αυτή, δηλαδή η είσοδος των ανθρώπων στα νερά του Ιορδάνη για να βαπτιστούν, είχε συμβολικό χαρακτήρα και παρέπεμπε σε βαθύτερα νοήματα. Όπως ακριβώς έρεε το γάργαρο νερό και καθάριζε τους σωματικούς ρύπους έτσι και η μετάνοια που συνοδευόταν και από την εξομολόγηση καθάριζε την ψυχή του βαπτιζομένου.
Η βάπτιση του Ιησού
 
Ο Χριστός, βέβαια, δεν είχε ανάγκη ενός τέτοιου βαπτίσματος αφού δεν τον βάραινε η αμαρτία και όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η υμνολογία της Εκκλησίας ήταν «ο πάσης επέκεινα καθαρότητος». Ωστόσο, δεν αρνήθηκε να λάβει το βάπτισμα του Ιωάννη. Θα ήταν ένα σημαντικός σταθμός για την έναρξη της δημόσιας δράσης του και του έργου γενικότερα για τη σωτηρία του ανθρώπου. Η υπόδειξη του Προδρόμου για το πρόσωπο του Χριστού ότι είναι «ο Αμνός του Θεού ο αίρων την αμαρτία του κόσμου», ήταν μεγάλης σπουδαιότητας. Η μαρτυρία του Ιωάννη για τον Χριστό συνέβαλε στον να πεισθούν τα πλήθη ότι ήταν ο αναμενόμενος Μεσσίας. Ένεκα αυτής της μεγάλης μαρτυρίας συγκροτήθηκε και ο πρώτος πυρήνας των μαθητών του Κυρίου.
 
 
Το πιο συγκλονιστικό όμως κατά τη στιγμή της Βάπτισης του Χριστού είναι η φανέρωση του Τριαδικού Θεού. Επιβεβαιώνεται το ξεχωριστό ενδιαφέρον του για τη λύτρωση του κόσμου και την επίσημη χρίση του Μεσσία ως σωτήρα της ανθρωπότητας και ολόκληρης της κτίσης.Το βάθος της εορτής αναδύεται με τον πιο ακτινοβόλο και σαφή τρόπο μέσα από την υμνολογία της εορτής. Στους αίνους της εορτής συγκεκριμένα ακούμε και τα εξής:«Βαπτίζεται Χριστός μεθ’ ημών ο πάσης επέκεινα καθαρότητος, ενίησι τον αγιασμόν τω ύδατι και ψυχών τούτο καθάρσιον γίνεται. Επίγειον το φαινόμενον, και υπέρ τους ουρανούς το νοούμενον…».
Η μεγάλη αυτή εορτή που με ευφρόσυνο χαρακτήρα αναδεικνύει η Εκκλησία, αποτελεί φωτεινό ορόσημο για το μετέπειτα έργο του Κυρίου. «Ο λαός ο καθήμενος εν σκότει είδε φως μέγα και τοις καθημένοις εν χώρα και σκιά θανάτου φως ανέτειλεν αυτοίς» (Ματθ. 4,16). Η είσοδος του Χριστού στον κόσμο διέλυσε τα σκοτάδια που κύκλωναν εφιαλτικά τον άνθρωπο διότι ο ίδιος είναι το «φως το αληθινόν, ο φωτίζει πάντα άνθρωπον ερχόμενον εις τον κόσμον» (Ιωάν. 1,19). Την ημέρα αυτή«εθεασάμεθα την δόξαν αυτού, δόξαν ως μονογενούς παρά πατρός, πλήρης χάριτος και αληθείας» (Ιωάν. 1,14). Δεν είναι τυχαία που η μεγάλη αυτή εορτή ονομάστηκε«Φώτα» και μάλιστα στην αρχαία Εκκλησία πραγματοποιούνταν οι βαπτίσεις των κατηχουμένων («φωτισμοί»). Ο ιερός υμνογράφος σ’ ένα τροπάριο του Μεγάλου Αγιασμού μάς προτρέπει: «Δεύτε λάβετε πάντες Πνεύμα σοφίας, Πνεύμα συνέσεως,Πνεύμα φόβου Θεού, του επιφανέντος Χριστού».
Μια άλλη σημαντική παράμετρος της εορτής είναι και ο καθαγιασμός της φύσεως. Η είσοδος του Χριστού στα ιορδάνεια ρείθρα σημαίνει και τον αγιασμό ολόκληρης της κτίσης, η οποία λόγω της αμαρτίας «συστενάζει και συνωδύνει άχρι του νυν», κατά τον απόστολο των εθνών Παύλο. Η εορτή είναι βρίθει από ύμνους, αναγνώσματα και ευχές, με αναφέρονται στον εξαγιασμό της φύσης, με προεξάρχουσες τις υπέροχες ευχές του Μεγάλου Αγιασμού. Ο ίδιος ο Αγιασμός συνιστά την απελευθέρωση της υλικής δημιουργίας από την φθορά της πτώσης και την είσοδό της στην τροχιά της ανακαίνισης.
Αγαπητοί αδελφοί, με τη μεγάλη εορτή των Θεοφανείων αναδεικνύεται το μεγαλείο της πίστης, όπως αυτή απορρέει από την αλήθεια της Εκκλησίας. Ο Θεός δεν είναι μια αφηρημένη έννοια, αλλά ο ζωντανός Τριαδικός Θεός, ο οποίος φανερώνεται μέσα στην ιστορία και τον κόσμο ως Σωτήρας και Λυτρωτής. Το τυπικό βάπτισμα του Κυρίου στον Ιορδάνη παραπέμπει στο ουσιαστικό βάπτισμά μας, το οποίο αποβαίνει σε «λουτρόν παλιγγενεσίας» που σηματοδοτεί την αναγέννηση της νέας εν Χριστώ ύπαρξής μας. Διά του αγίου βαπτίσματος, βεβαιώνει ο Απόστολος Παύλος, «ο παλαιός ημών άνθρωπος συνεσταυρώθη, ίνα καταργηθή το σώμα της αμαρτίας, του μηκέτι δουλεύειν ημάς τη αμαρτία».
Χριστάκης Ευσταθίου, Θεολόγος- Εκκλησία Κύπρου

Και όμως, με την άφιξη του ο Όθωνας στο Ναύπλιο, έφερε τον Ράιχενμπαχ

Στη φωτογραφία: λεπτομέρεια από τον πίνακα του Hess που απεικονίζει την άφιξη του Όθωνα στο Ναύπλιο περιτριγυρισμένος από Βαυαρούς και τον Χριστόφορο Ράιχενμπαχ.
 Η ξενοκρατία στην Ελλάδα διαπερνά ολόκληρη την ιστορία του σύγχρονου ελληνικού κράτους. Το ίδιο και η υποτέλεια της ελληνικής πολιτικής εξουσίας, η οποία, κατά τον θλιβερό κανόνα, πάντοτε έκλινε ευλαβικά το γόνυ υπακούοντας – ή και... προλαβαίνοντας – τις επιθυμίες ή προσταγές των δυναστών ή των «μεγάλων φίλων» και «ευεργετών» της χώρας. Επιπλέον, όπως λένε πολλοί «αιρετικοί», «η ιστορία της Ελλάδας είναι η ιστορία των χρεοκοπιών της».Υπό αυτήν την έννοια μόνο σύμπτωση δεν είναι το γεγονός ότι ο σημερινός «αρχιεπτόπτης» και επικεφαλής του παρόντος Διεθνούς Οικονομικού Ελέγχου Χόρστ Ράιχενμπαχ δεν είναι ο πρώτος και μοναδικός Ράιχενμπαχ που μεγαλούργησε σ αυτόν τον τόπο. Το 1839, ένας άλλος Ράιχενμπαχ, (Χριστόφορος) «έσωσε» την Ελλάδα ως τσιράκι του βασιλιά Όθωνα αναλαμβάνοντας διευθυντής του Βασιλικού Νομισματοκοπείου και Σφραγιστήριου. Δεν γνωρίζουμε αν αυτό που συνδέει τους δυο Ράιχενμπαχ είναι απλώς μια συνωνυμία ή αν η σκούφια τους κρατά από το ίδιο σόι. Ενδεχομένως και να μην έχει σημασία…

ΚΛΙΚ

Δώσ’ μου χέρι να πιαστώ
Δώσ’ μου χέρι να πιαστώ
9 Οκτωβρίου του 2012. Εχοντας στο πλευρό της τον σύζυγό της Ράντι, η Αλίσια Ατκινς από το Γκλέντεϊλ της Αριζόνας φέρνει με καισαρική στον κόσμο το τρίτο της παιδί. Η τομή έχει γίνει, όλα κυλούν ομαλά όταν ξαφνικά ο μαιευτήρας δρ Σόγιερ νιώθει το λιλιπούτειο χεράκι της μικρής που βρίσκεται ακόμα μέσα στην κοιλιά να τυλίγεται γύρω από το δάχτυλό του! Ο μπαμπάς πρόλαβε να απαθανατίσει τη στιγμή, η (επαγγελματίας φωτογράφος) μαμά ανέβασε τα Χριστούγεννα τη φωτογραφία στο facebook και η Νίβα (Nevaeh, ο Παράδεισος, Heaven, ανάποδα) έγινε μεμιάς σταρ – η φωτογραφία της είναι από τα πρώτα διαδικτυακά χιτς της νέας χρονιάς, με χιλιάδες «μου αρέσει», κοινοποιήσεις και τρυφερά σχόλια. Και να σκεφτεί κανείς ότι οι ευτυχείς γονείς περίμεναν περισσότερο «αρνητικά σχόλια, του τύπου “είναι αηδία”. Αντ’ αυτού, όλοι απλώς σκέφτηκαν ότι είναι το ωραιότερο θέαμα στον κόσμο».

Τι γράφει ο Χρήστος...

  Με ένα μπλοκάκι στο χέρι εμφανίζετε τελευταία στις εκδηλώσεις όπου καλείτε να παρευρεθεί  ο Χρήστος Γραμματικόπουλος. Πρόσφατα τον συναντήσαμε σε εκδήλωση και πάλι έβγαλε το μπλοκάκι του και άρχισε να σημειώνει... Για ποιο λόγο άραγε κρατά σημειώσεις ο αρχηγός της μείζονος αντιπολίτευσης στο δήμο Ναυπλιέων;

Κλειστό το δημόσιο ΚΤΕΟ Αργολίδας

 Σταμάτησε τους ελέγχους αυτοκινήτων το Δημόσιο ΚΤΕΟ του νομού μας, καθώς επίσης και της Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας, λόγω έλλειψης πιστοποίησης!

Εκδρομή στην Αράχωβα για τον Πανναυπλιακό

  Ο Πανναυπλιακός και οι φίλοι του διοργανώνουν μονοήμερη εκδρομή στην Αράχωβα την Κυριακή 13 Γενάρη με σκοπό την  στήριξη του ιστορικού σωματείου μας και την μικρή απόδραση  από την καθημερινότητα μας.

Ανακοίνωση της Π.Ο.Ε - Ο.Τ.Α για τον δήμο Ναυπλιέων

 Η Εκτελεστική Επιτροπή της Π.Ο.Ε. - Ο.Τ.Α, καταγγέλλει τη Δημοτική Αρχή Ναυπλίου που άφησε απλήρωτους τούς εργαζόμενους στο Δήμο παραμονή τη Πρωτοχρονιάς, αδιαφορώντας για τα κοινωνικά και οικονομικά προβλήματα που δημιούργησε η ενέργειά τούς αυτή σε δεκάδες οικογένειες εργαζομένων.

ΝΑΥΠΛΙΟ Ο ΠΡΩΤΑΓΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΘΕΟΦΑΝΕΙΩΝ

Στην Φώτο ο ιερέας πατέρας Χρήστος Iωαννίδης, από την ενορία της Αγίας Μαρίνας Νέου Ροεινού ,6κμ από το Ναύπλιο, την παραμονή των Θεοφανείων , βγαίνει με τον Αγιασμό και αγιάζει τα σπίτια και τους κατοίκους του χωριού προς ευλογία ,ένα έθιμο που κρατά από πολύ παλιά. Ο Αγιασμός που τελείται την παραμονή και ανήμερα της γιορτής των Θεοφανείων είναι ακριβώς ο ίδιος. Ναύπλιο 5 Ιανουαρίου 2013





Ο Μικρός Αγιασμός τελείται την πρώτη μέρα κάθε μήνα καθώς και εκτάκτως όταν το
ζητούν οι χριστιανοί σε διάφορες περιστάσεις. Δεν τίθεται θέμα ποιος είναι αγιότερος και ποιος λιγότερο άγιος, καθώς και οι δύο τύποι αγιασμού είναι αγιασμένοι από τη ζωοποιώ χάρη του αγίου Πνεύματος.
Ο Μεγάλος Αγιασμός φυλάσσεται όλο το χρόνο στο ναό και δίδεται στους χριστιανούς σε 2 περιπτώσεις: όταν κάποιος είναι ασθενής «εις αγιασμόν και ίασιν ψυχής τε και σώματος» και στην περίπτωση που κάποιος χριστιανός δεν μπορεί να μεταλάβει το Σώμα και το Αίμα του Χριστού γιατί διατελεί κάτω από κάποιο παιδαγωγικό επιτίμιο του πνευματικού του.
Ο Μεγάλος Αγιασμός δεν αντικαθιστά σε καμία περίπτωση την αγία Κοινωνία, αλλά δίδεται σαν μία παρηγοριά στους χριστιανούς που δεν μπορούν να κοινωνήσουν και για να ενισχυθούν στον αγώνα τους για την μετάνοια.
Τέλος θα εξετάσουμε τη σχέση του Μεγάλου Αγιασμού και της νηστείας. Δεν νηστεύουμε την παραμονή των Θεοφανείων για να πιούμε την άλλη μέρα τον Μεγάλο Αγιασμό, αλλά νηστεύουμε για την Μεγάλη εορτή των Θεοφανείων! Η ιστορική αρχή του Μεγάλου Αγιασμού είναι η εξής: Στην αρχαία Εκκλησία την Παραμονή των Θεοφανείων γινόταν η βάπτιση των Κατηχουμένων, δηλαδή των νέων χριστιανών (όπως την παραμονή του Πάσχα και της Πεντηκοστής). Τα μεσάνυχτα τελούνταν ο αγιασμός του ύδατος για την τελετή του βαπτίσματος τότε εισήχθη η συνήθεια (όπως μας πληροφορεί ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος) οι χριστιανοί να παίρνουν από το αγιασμένο νερό και να πίνουν ή να το μεταφέρουν στα σπίτια τους προς ευλογία και να το διατηρούν όλο το χρόνο. Αργότερα όμως (σε καιρούς λειτουργικής παρακμής) η ακολουθία του αγιασμού απομονώθηκε από αυτή του βαπτίσματος παρόλο που διατήρησε πολλά στοιχεία του. Παρέμεινε η συνήθεια οι πιστοί να παίρνουν από το αγιασμένο νερό «προς αγιασμόν οίκων» όπως αναφέρει η καθαγιαστική ευχή του Μεγάλου Αγιασμού. Νωρίς επίσης επικράτησε και η συνήθεια της νηστείας προ της εορτής των Θεοφανείων, για δύο λόγους: Πρώτον. Η δύο μεγάλες γιορτές των Χριστουγέννων και των Θεοφανείων στην αρχαία Εκκλησία ήταν ενωμένες σε μία, αυτή των Θεοφανείων ή Επιφανείων, που τελούνταν στις 6 Ιανουαρίου (συνήθεια που διατηρείται στην Αρμενική Εκκλησία μέχρι σήμερα) όμως ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος (5ος αιώνας) χώρισε τις δύο γιορτές και όρισε η μεν Γέννηση του Χριστού να γιορτάζεται στις 25 Δεκεμβρίου, η δε Βάπτιση και φανέρωση της αγίας Τριάδας στις 6 Ιανουαρίου. Πριν από κάθε Δεσποτική εορτή προηγούνταν νηστεία για την ψυχική και σωματική κάθαρση των πιστών. Ας θυμηθούμε πως η νηστεία έχει μέσα της το στοιχείο του πένθους για τις αμαρτίες μας. Έτσι όταν χώρισαν οι δύο γιορτές η νηστεία που προηγούνταν ακολούθησε τη γιορτή των Χριστουγέννων γι'; αυτό η Εκκλησία όρισε να νηστεύουμε μόνο την παραμονή των Θεοφανείων σαν προετοιμασία για την γιορτή και όχι περισσότερες ημέρες γιατί βρισκόμαστε σε εορταστική περίοδο, το άγιο Δωδεκαήμερο. Και Δεύτερον. Αρχαία συνήθεια ήταν επίσης αυτοί που θα βαπτίζονταν να νηστεύουν και μαζί με αυτούς οι ανάδοχοι, οι συγγενείς αλλά και άλλοι χριστιανοί οι οποίοι τηρούσαν εθελοντικά νηστεία «υπέρ των βαπτιζομένων». Δεν ήταν λοιπόν δύσκολο στη συνείδηση των χριστιανών να συνδεθούν η πόση του αγιασμού και η νηστεία, χωρίς να υπάρχει αιτιώδης σχέση μεταξύ αυτών. Έτσι λοιπόν, μεταφέροντας το ζήτημα στη σημερινή εποχή μπορούμε να πούμε τα εξής: Οι τακτικώς μεταλαμβάνοντες των αγίων Μυστηρίων και τηρούντες στις νηστείες της Εκκλησίας μας (και της 5ης Ιανουαρίου) δεν χρειάζεται να νηστέψουν παραπάνω για να πιουν από το Μ. Αγιασμό.




 PHOTO STUDIO B&G ΑΠΕ/ΜΠΕ ΜΠΟΥΓΙΩΤΗΣ ΡΑΣΣΙΑΣ

Print Friendly and PDF

Καλό ταξίδι, Νίκο

Σοκ στην οικογένεια του ελληνικού βόλεϊ προκάλεσε ο αιφνίδιος θάνατος του Νίκου Σαμαρά ο οποίος απεβίωσε το απόγευμα της Παρασκευής.

H ΓΕΡΑΚΙΝΑ ΗΤΑΝ ΓΕΡΑΚΙ


Τα νεότερα από τη "Γερακίνα" που  παραδόθηκε τραυματισμένη στην Πυροσβεστική υπηρεσία Ναυπλίου είναι ότι πρόκειται για αρσενικό πουλί, το οποίο είναι τραυματισμένο από σκάγια κυνηγού. 
Φέρει τραύματα στο αριστερό του πλευρό, φτερό και στο κεφάλι. Επίσης έχει χάσει την όρασή του από το αριστερό του μάτι.
Το, πανέμορφο και πολύ χρήσιμο αυτό πτηνό, θα μεταφερθεί πλέον στην Αίγινα, όπου και θα παραμείνει για το υπόλοιπο της ζωής του, αφού δεν είναι πια απελευθερώσιμο...
Δεν θα μπορέσει να ζήσει μόνο του...

ΠΝΙΓΗΚΕ ΣΤΗΝ ΚΑΠΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΥΡΗΝΕΛΑΙΟΥΡΓΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ


Αυτή ήταν η εικόνα που παρουσίαζε το Ναύπλιο σήμερα από νωρίς το πρωί. Παρατηρήστε το Παλαμήδι πως ίσα που φαίνεται από την αιθαλομίχλη των εργοστασίων επεξεργασίας του ελαιοπυρήνα.

Τελευταίο αντίο στον Α. Θωμόπουλο

Στις 3,00 μμ σήμερα Παρασκευή 4/1/2013 στον ιερό Ναό του Αγίου Πέτρου οικογένεια ,συγγενής ,φίλοι και σύσσωμο το δημοτικό συμβούλιο της πόλης του Άργους συνόδευσαν τον αντιδήμαρχο Ανδρέα Θωμόπουλο στο τελευταίο του ταξίδι.

Ο Δήμαρχος Δ. Καμπόσος εμφανώς συγκινημένος εκφώνησε τον επικήδειο. Κατά την εξόδιο ακολουθία απέδωσε τιμές η φιλαρμονική του Δήμου Άργους Μυκηνών . Οι υπηρεσίες του Δήμου διέκοψαν την λειτουργία τους μετά τις δώδεκα το μεσημέρι και μέχρι πέρατος της εξοδίου ακολουθίας.
Ανεστάλησαν όλες οι πολιτιστικές εκδηλώσεις του Δήμου που ήταν προγραμματισμένες για σήμερα .
Ο Ανδρέας Θωμόπουλος ήταν ένας πραγματικός άνθρωπος της τοπικής αυτοδιοίκησης, για 6 τετραετίες είχε διατελέσει δημοτικός σύμβουλος Άργους, ήταν νομαρχιακός σύμβουλος με τον Βασίλη Σωτηρόπουλο και αντινομάρχης, όπως και πρόεδρος της Αναπτυξιακής Αργολίδας, αυτή την τετραετία ήταν εκλεγμένος με τον συνδυασμό του Δημήτρη Καμπόσου και ήταν αντιδήμαρχος οικονομικών.
Παρά το σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετώπιζε εδώ και περίπου ένα χρόνο ήταν μέχρι και της τελευταίες ημέρες της ζωής του στο γραφείο του στο δημαρχείο.
Έφυγε από την ζωή σε ηλικία 66 ετών.
Καλό ταξίδι.

Gallery: