Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011
Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011
ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΑΡΙΑ Τις θερμότερες ευχές για κάθε ευτυχία!
Να ζήσετε!
Βίον ανθόσπαρτον!
Καλούς απογόνους!
Η ευτυχία αυτής της ημέρας να κρατήσει για πάντα.
Ό,τι καλύτερο στην κοινή ζωή σας!
Κάθε ευτυχία στη ζωή σας!
Να γίνετε ένα!
Να είστε ευτυχισμένοι και να κάνετε πολλά παιδάκια!
Να πραγματοποιήσετε όλα τα όνειρά σας!
Τα όνειρά σας να γίνουν η ζωή σας!
Κάθε όνειρο να γίνει πραγματικότητα στη νέα σας ζωή!
Για πάντα μαζί και πάντα ευτυχισμένοι!
Καλό ταξίδι με δύναμη και ευτυχία στην κοινή ζωή σας!
Βίον ανθόσπαρτον!
Καλούς απογόνους!
Η ευτυχία αυτής της ημέρας να κρατήσει για πάντα.
Ό,τι καλύτερο στην κοινή ζωή σας!
Κάθε ευτυχία στη ζωή σας!
Να γίνετε ένα!
Να είστε ευτυχισμένοι και να κάνετε πολλά παιδάκια!
Να πραγματοποιήσετε όλα τα όνειρά σας!
Τα όνειρά σας να γίνουν η ζωή σας!
Κάθε όνειρο να γίνει πραγματικότητα στη νέα σας ζωή!
Για πάντα μαζί και πάντα ευτυχισμένοι!
Καλό ταξίδι με δύναμη και ευτυχία στην κοινή ζωή σας!
Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011
Το ιερό Λείψανο του Αγίου Δημητρίου στην Τρίπολη
Το Σάββατο 15 Οκτωβρίου, η Τρίπολη θα υποδεχτεί με κάθε μεγαλοπρέπεια, τμήμα του Ιερού Λειψάνου του Μεγαλομάρτυρος Αγίου Δημητρίου του Μυροβλήτου, πολιούχου Θεσσαλονίκης.
Η υποδοχή θα γίνει ...
στην κεντρική πλατεία Τρίπολης, προεξάρχοντος του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Μαντινείας και Κυνουρίας κ. Αλεξάνδρου, τον οποίο θα πλαισιώνουν ο Ιερός Κλήρος, οι άρχοντες και ο φιλομάρτυρας λαός του Θεού.Το Χαριτόβρυτο Ιερό Λείψανο θα παραμείνει για προσκύνηση και ευλογία των πιστών στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου Τρίπολης, μέχρι και την Πέμπτη 20 Οκτωβρίου, όπου και θα τελούνται καθημερινά Ιερές Ακολουθίες.
Προσκαλείται ο ευλογημένος λαός του Θεού να προσέλθει και να λάβει την ευλογία του Μυροβλήτου Αγίου μας, δοξολογώντας το όνομα του Κυρίου.
Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011
ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ ΑΡΓΟΥΣ ΑΠΟ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Την εφορία Άργους κατέλαβαν σήμερα το πρωί συμβολικά μέλη του ΠΑΜΕ θέλοντας να διαμαρτυρηθούν για τις έκτακτες εισφορές της κυβέρνησης.
Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011
Σκηνικό παγκόσμιου κραχ στις αγορές - Η απραξία των ηγετών της Ευρωζώνης "σπρώχνει" ΗΠΑ και Ρωσία σε άμεσες πρωτοβουλίες
- Τα χρηματιστήρια σε όλο τον κόσμο κατέρρευσαν μετά το αποτυχημένο Eurogroup για την Ελλάδα
- Μικρές προσδοκίες των αγορών για τη συνάντηση την Κυριακή της Μέρκελ με τον Σαρκοζί
- Τι προτείνει ο Βλαντιμίρ Πούτιν για να σωθεί η Ευρωζώνη
- Έξαλλος ο πρόεδρος της FED με τους ευρωπαίους εξαιτίας των οποίων κινδυνεύει και η αμερικανική οικονομία
Ως αναγκαίο κακό θεωρεί την αύξηση της τιμής του νερού ο Πρόεδρος της Δ.Ε.Υ.Α.ΑΡ.Μ.
Άργος, 4/10/2011
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Παναγιώτης Σχοινοχωρίτης: «Ζητάμε τη βοήθεια του αργειακού λαού για να σωθεί η Δ.Ε.Υ.Α.ΑΡ.Μ.»
Ως αναγκαίο κακό θεωρεί την αύξηση της τιμής του νερού ο Πρόεδρος της Δ.Ε.Υ.Α.ΑΡ.Μ.. «Ζητάμε τη βοήθεια του αργειακού λαού για να μπορέσει να βγάλει η επιχείρηση τα λειτουργικά της έξοδα, να μην αναγκαστεί να κλείσει», τόνισε ο κ. Παναγιώτης Σχοινοχωρίτης.
«Η επιχείρηση σε συνεννόηση του διοικητικού της συμβουλίου, εμένα προσωπικά, του Δημάρχου και των υπαλλήλων της Δ.Ε.Υ.Α.ΑΡ.Μ. έχει φτάσει στο σημείο να προχωρήσει σε γενική αναθεώρηση των μισθοδοσιών, χωρίς να ακουμπήσουμε τους μισθούς, παρά μόνο επιδόματα που εκ λάθους ή παραδρομής εκδόθησαν. Ο προϋπολογισμός που κατατέθηκε και ψηφίστηκε κατεβάζει τη μισθοδοσία στα 1.650.000, από 2.350.000 ευρώ, σχεδόν 700.000 κάτω, δίνοντας νέα ζωή με δεδομένη την υπόσχεση των υπαλλήλων ότι δεν προχωράμε σε διαδικασίες αρνησικυρίας, βάζουμε το κεφάλι κάτω, δουλεύουμε, όπως δουλεύουν τα παιδιά αυτή τη στιγμή προσφέροντας υπηρεσίες στους δημότες της Δ.Ε.Υ.Α.ΑΡ.Μ., τουλάχιστον σε Άργος και Κίο και από σήμερα, βάσει της προγραμματικής σύμβασης με το Δήμο Άργους, σε όλο τον καλλικρατικό Δήμο Άργους, όσον αφορά τις επισκευές.
Δημιουργήσαμε απογευματινά συνεργεία και συνεργεία Σαββατοκύριακου, που δεν υπήρχαν ούτε κατά διάνοια την προηγούμενη εικοσαετία και μπήκαμε στη διαδικασία να μπορέσουμε να σώσουμε την επιχείρηση. Όμως υπάρχει το εξής δεδομένο: οι αριθμοί δε μπορούν να διαψευστούν. Η Δ.Ε.Υ.Α.ΑΡ.Μ. κάνοντας όλα αυτά δε σημαίνει πως μπορούσε ταυτόχρονα να πληρώσει τη Δ.Ε.Η., τους προμηθευτές της, όλο αυτό τον όγκο των 16εκ. ευρώ, ο οποίος εν κατακλείδι δεν ανήκει στη Δ.Ε.Υ.Α.ΑΡ.Μ., ανήκει στις υποχρεώσεις του αργειακού λαού. Δηλαδή φανταστείτε να φωνάξεις 50.000 κόσμου εδώ και να τους πεις «κύριοι, το μαγαζί κλείνει, χρωστάμε 17εκ., αναλογούν τόσα στον καθένα, δώστε μας τα λεφτά». Είναι αδιανόητο, βέβαια, να γίνει κάτι τέτοιο. Αυτό κρίναμε με πολλή σκέψη. Από τα αποτελέσματα των εξωγενών παραγόντων που δημιουργούν έξοδα στη Δ.Ε.Υ.Α.ΑΡ.Μ., και θα σας πω ένα παράδειγμα πολύ συγκεκριμένο: Δ.Ε.Η.
Η Δ.Ε.Η. το έτος 2009 ήταν για τη Δ.Ε.Υ.Α.ΑΡ.Μ. στο ύψος των 680.000, αντίστοιχα για το 2010 έφθασε στις 880.000, δε χαλάσαμε τίποτα, ούτε κάψαμε περισσότερο, συνεχώς δουλεύουμε επί 24ώρου βάσεως. Αυτό σημαίνει μία αύξηση 23%. Έπρεπε λοιπόν να βρεθεί ένας τρόπος όλες αυτές οι αυξήσεις να δώσουν στη Δ.Ε.Υ.Α.ΑΡ.Μ. το πείσμα της καλής και εύρυθμης λειτουργίας. Μη μου πείτε ότι θα ήταν εύκολο η Δ.Ε.Η., η οποία καθημερινά μας βομβαρδίζει με σημειώματα και fax, ενημερώνει την Περιφέρεια, ενημερώνει τον εισαγγελέα, δε θα πάρει τα λεφτά της. Είναι ανώνυμη επιχείρηση. Οφείλουμε να την πληρώσουμε, γιατί μας προσφέρει κάτι. Σας λέω, λοιπόν, ότι ακόμα και η Περιφέρεια, μας κοινοποιεί έγγραφο στο οποίο γράφει ο κ. Παπαγεωργόπουλος και μου επιτρέπετε να το πω: «Παρακαλούμε να εξεταστεί η αναπροσαρμογή των τελών ύδρευσης και αποχέτευσης σε προσήκον ύψος ούτως ώστε τα εκ των τελών αυτών έσοδα υποχρεωτικά να καλύπτουν τις αναγκαίες δαπάνες προσωπικού, λειτουργίας και συντήρησης των δικτύων, όπως απαιτείται από τις διατάξεις του άρθρου 25 του Ν.1069/80, ο οποίος είναι και ο ιδρυτικός των Δ.Ε.Υ.Α. -Τι μας λέει λοιπόν ο Διευθυντής; -Μας λέει να εφαρμόσουμε το νόμο.
Είναι βασικό, λοιπόν, να ζητήσουμε από τον πολίτη να βοηθήσει προς αυτή την κατεύθυνση. Πώς, όμως, να βοηθήσει; Να βοηθήσει με τη λογική ότι πρώτα νοικοκυρεύεις το μαγαζί σου και αυτό κάναμε με τους μισθούς. Πρώτα, κατεβάζεις τις δαπάνες σου και αυτό κάναμε με τις δαπάνες. Ενδεικτικά, θα σας αναφέρω ότι οι δαπάνες λειτουργίας και συντήρησης στοίχισαν το 2009 75.000, αντίστοιχα 70.000 το 2010 και σήμερα στο τέλος Οκτωβρίου έχουν φτάσει τις 9.500 και δεν προσδοκούμε ότι θα περάσουμε τις 15.000. Δε σημαίνει ότι ήταν λιγότερες οι βλάβες, οι βλάβες ήταν ίδιες. Σημαίνει ότι βάλαμε μία τάξη. Προσπαθούμε καθημερινά, κατανοούμε το πρόβλημα, ξέρουμε ότι ο κόσμος βρίσκεται σε μία δυσχερή κατάσταση. Όλη, λοιπόν, αυτή διαδικασία μπήκε στο τραπέζι, συζητήθηκε, αναλύθηκε επί 2-3 μήνες. Εκείνο, λοιπόν, που ήρθαμε και ζητήσαμε από τον αργειακό λαό είναι το αυτονόητο, που θα μας έλεγαν και οι ίδιοι: «Εάν κλείσει το αντλιοστάσιο και ο βιολογικός, δε μας λέγατε να δώσουμε από 3 ευρώ ο καθένας; Πώς θα πιούν νερό τα παιδιά μας στο σπίτι;
Ζητάμε μία αύξηση της τάξεως των 2,5 ευρώ το μήνα στο πάγιο ή, αν θέλετε, συνολικά 12 από τα 7 στο δίμηνο, ζητάμε και μία αύξηση με αναγωγή σε δίμηνο της τάξης του 8%, γιατί ακούγονται διάφορα. Ο τιμοκατάλογος έχει αναρτηθεί στο διαδίκτυο και στους λογαριασμούς. Η τάξη μεγέθους λοιπόν των κυβικών είναι του 8%.
Προσπαθούμε λοιπόν να σώσουμε τη Δ.Ε.Υ.Α.ΑΡ.Μ., να τη νοικοκυρέψουμε, ακόμα και με αυτό το προσωπικό που οφείλω να διαπιστώσω ότι είναι κουρασμένο, έχει 25 χρόνια στην υπηρεσία. Οφείλω να διαπιστώσω ότι η δυναμική τους σε τάξη 40-45% ανήκει στους εργαζόμενους στα γραφεία, στους διοικητικούς και όχι στο προσωπικό, όπως θα έπρεπε να είναι αντίστροφα.
Όμως ελάτε στη θέση τη δική μου και του Δημάρχου, όλα αυτά παρελήφθησαν. Δε δημιουργήθηκαν από εμάς. Εμείς προσπαθούμε καθημερινά, είμαστε εδώ, είμαστε κοντά στον πολίτη, κατανοούμε το πρόβλημα. Κατανοώ το πρόβλημα του ίδιου μου του πατέρα, ο οποίος είναι συνταξιούχος, του έκοψαν το ΕΚΑΣ, του έκοψαν τη σύνταξη και αναγκάζεται να πληρώσει. Όμως δεν υπάρχει δυνατότητα της δημοτικής επιχείρησης, αν δεν το καταλάβουν οι ίδιοι οι πολίτες και να βοηθήσουν προς αυτή την κατεύθυνση, μόνοι μας θα χρειαστεί να ξαναπληρώσουμε αυτά τα λεφτά. Δε θα τα χρεωθεί κανένας αστερισμός της Ανδρομέδας, κανένα υπουργείο, αλλά οι αργείοι πολίτες. Το ποιοι φταίνε; Και αυτό ακόμα ενδελεχώς το ψάχνουμε. Δικονομικά όμως, το γνωρίζουν οι πολίτες τους Άργους, αυτά τα πράγματα αργούν. Δεν μπορείς να πεις για κανέναν και τίποτα χωρίς να το κατοχυρώσεις. Να είστε σίγουροι όμως ότι η προσπάθεια γίνεται προς την κατεύθυνση της εξυγίανσης και περικοπής των ελαχίστων δαπανών. Κάναμε έναν προϋπολογισμό της τάξης μόνο των 6εκ., για όλη τη Δ.Ε.Υ.Α.ΑΡ.Μ., για όλα της τα έξοδα».
Δυο τόνοι ψάρια στο Ναύπλιο.
Γέμισε το καΐκι του Δ. Μιχαηλίδη ψάρια σήμερα το πρωί καθώς σήκωσε τα δίχτυα ανοιχτά του Αργολικού κόλπου. Δύο τόνοι Κέφαλους,πελαγίσιους έκαναν το καΐκι "Γιάννης" να γέρνει καθώς έμπαινε στο λιμάνι του Ναυπλίου. Έκπληκτοι οι θαμώνες των καφέ της παραλίας είδαν να γεμίζει η προβλήτα με τους σπαρταριστούς Κέφαλους.
Ο καπετάνιος δεν έκρυβε την χαρά του από την προσέλευση του κόσμου που με 6 ευρώ το κιλό (τιμή πάρα πολύ καλή) μπορούσαν να αγοράσουν και να γευθούν το νόστιμο αυτό ψάρι με πολλούς τρόπους, πλακί στον φούρνο , σούπα αλλά και ψητό για τους καλοφαγάδες. Ενώ ο κ. Μιχαηλίδης δήλωσε: "Γενικά πολλά ψάρια δεν υπάρχουν και όταν ο θεός σου δίνει τέτοιο δώρο πρέπει να δώσεις στο κόσμο να φάει φθηνά γιατί η εποχές είναι δύσκολες."http://argolikeseidiseis.blogspot.com/2011/10/blog-post_4183.html
Νεκρή χελώνα καρέτα καρέτα στην Καραθώνα.(βίντεο)
Ετικέτες ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ στις 10/04/2011 09:38:00 πμ
Έκπληκτοι είδαν εχθές το απόγευμα στην παράλια της Καραθώνας δύο ψαράδες ο Ιορδάνης Δαμιανός , ο οποίος είναι και ο ναυαγοσώστης της παραλίας κατά τους καλοκαιρινούς μήνες και ο Πετρουλάς Κωνσταντίνος να επιπλέει μία τεράστια χελώνα καρέτα καρέτα ανοιχτά της παραλίας.
Αμέσως έπεσαν στο νερό και περισυνέλεξαν την άτυχη χελώνα που δυστυχώς δεν κατάφερε να γλιτώσει. Η χελώνα έφερε πολλαπλά χτυπήματα πιθανόν από κάποια προπέλα πλοίου. Ενημέρωσαν τις Λιμενικές αρχές του Ναυπλίου και οπως ήταν φυσικό μαζεύτηκε αρκετός κόσμος για να δουν από κοντά την τεράστια χελώνα.
Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011
Ανακοινωση από το Περιφερειακό Κέντρο Προστασίας Φυτών του Ναυπλίου.
Ετικέτες ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ στις 10/03/2011 05:58:00 μ
Από το Περιφερειακό Κέντρο Προστασίας Φυτών του Ναυπλίου, ανακοινώνεται ότι στα εσπεριδοειδή οι προσβολές από τη Μύγα Μεσογείου, αρχίζουν με την έναρξη της ωρίμανσης των καρπών (σπάσιμο χρώματος).
Για την αντιμετώπιση του εντόμου συστήνονται δολωματικοί ψεκασμοί ή ψεκασμοί κάλυψης.
Οι δολωματικοί ψεκασμοί στοχεύουν στη μείωση του ενήλικου πληθυσμού. Δεν ζημιώνουν τα ωφέλιμα έντομα και είναι πιό αποτελεσματικοί εφόσον ξεκινούν νωρίς και εφαρμόζονται σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη έκταση, με συνεργασία των παραγωγών.
Βέβαια για περισσότερες πληροφορίες οι παραγωγοί να απευθύνονται στους τοπικούς γεωπόνους.
Ρία Δελούτση μια...Ιταλίδα ηθοποιός από το Αργος.
H Ρία Δελούτση (Ελευθερία Ντε Λούτζιο) είναι ηθοποιός του θεάτρου του κινηματογράφου και της τηλεόρασης.Γεννήθηκε στο Άργος στις 11 Φεβρουαρίου 1944 από πατέρα Ιταλό και μητέρα Ελληνίδα.
Φιλμογραφία
Η κόμησσα της Κέρκυρας (1972) [Αλίντα Ρίτσι]
Το Ξενοδοχείο των Διεφθαρμένων (1972) [Σούζυ]
Βαβυλωνία (1970) [Ροζίνα]
Η τύχη μου τρελάθηκε... (1970) [Μαρίνα Χατζησκουριά]
24 ώρες ζωντοχήρα (1969)
Η παριζιάνα (1969) [Πόπη]
Ο Θαυματοποιός (1969)
Παιδί μου, Αγάπη μου (1969)
Το Αφεντικό μου ήταν Κορόιδο (1969)
Ξύπνα κορόιδο... (1969) [Λιάνα]
Αθήνα η Κλοπή της Οδού Σταδίου (1968) [Μαριάνα]
Ο γίγας της Κυψέλης (1969) [Κλάρα]
Ο μπούφος (1968) [Ντόρα]
Οι μνηστήρες της Πηνελόπης (1968) [Λόλα]
Βίβα Ρένα (1967)
Η Χαρτορίχτρα (1967)
Πειραιάς, ώρα 7:30 (1967)
Βοήθεια ο Βέγγος φανερός πράκτωρ 000 (1967) [Ντόρα]
Γαμπρός απ' το Λονδίνο (1967) [(φίλη Μπέτυς)]
Δημήτρη μου Δημήτρη μου (1967)
Ο μόδιστρος (1967)
Η 7η ημέρα της δημιουργίας (1966) [(γραμματέας τσιμεντοβιομηχανίας)]
Στο πρώτο έτος της ηλικίας της η οικογένειά της εγκαταστάθηκε στην Αθήνα όπου και διαμένει μέχρι σήμερα. Στην ηλικία των δεκαπέντε χρόνων - μαθήτρια ακόμα του γυμνασίου - δίνει εξετάσεις σαν εξαιρετικό ταλέντο στο θέατρο Κοτοπούλη-Ρεξ με το έργο του Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα Ματωμένος γάμος και περνάει παμψηφεί .
Γράφεται στη σχολή θεάτρου και κινηματογράφου «Λυκούργου Σταυράκου» και σπουδάζει υποκριτική και Δραματολογία. Δάσκαλοί της: Γ. Θεοδοσιάδης, Τίτος Βανδής, Λυκούργος Καλέργης, Στέφανος Ληναίος, Λιάκος Χριστογιαννόπουλος, Τζ. Καρούσος, Γιάννης Βογιατζής. Χορό-Κινησιολογία: Αλίκη Βέμπο.
Το βάπτισμα της σκηνής το πήρε το 1960 μ' ένα μικρό ρόλο στο έργο "Νυφιάτικο τραγούδi" του Ν. Περγιάλη . Ήταν μια παράσταση της Δραματικής σχολής που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα «Παρνασσός».
Γράφεται στη σχολή θεάτρου και κινηματογράφου «Λυκούργου Σταυράκου» και σπουδάζει υποκριτική και Δραματολογία. Δάσκαλοί της: Γ. Θεοδοσιάδης, Τίτος Βανδής, Λυκούργος Καλέργης, Στέφανος Ληναίος, Λιάκος Χριστογιαννόπουλος, Τζ. Καρούσος, Γιάννης Βογιατζής. Χορό-Κινησιολογία: Αλίκη Βέμπο.
Το βάπτισμα της σκηνής το πήρε το 1960 μ' ένα μικρό ρόλο στο έργο "Νυφιάτικο τραγούδi" του Ν. Περγιάλη . Ήταν μια παράσταση της Δραματικής σχολής που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα «Παρνασσός».
Το 1961 εκλέγεται Σταρ Ελλάς κι αναχωρεί για το Μαϊάμι των ΗΠΑ όπου συμμετέχει στο διαγωνισμό τη Μις Υφήλιος και κερδίζει τον τίτλο της «Μις Φιλία». Μετά τα διεθνή καλλιστεία, παρ' όλο που της γίνεται πρόταση να παραμείνει στις ΗΠΑ για να συμμετάσχει σε ταινία του χόλιγουντ, επιστρέφει στην Ελλάδα και συνεχίζει τις σπουδές της.
Το 1962 τελειώνει το γυμνάσιο (σημερινό Λύκειο) και συγχρόνως αποφοιτά απ’ τη δραματική σχολή. Δίνει εξετάσεις στην ανωτάτη κρατική επιτροπή του Υπ. Παιδείας και Θρησκευμάτων και παίρνει την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος της ηθοποιού.
Το επαγγελματικό της ντεμπούτο στη σκηνή το κάνει το χειμώνα 1962-63 σαν πρωταγωνίστρια του θιάσου «Ιορδάνη Μαρίνου» σε περιοδεία, στο έργο :"Η βροχή" του Σώμερσετ Μομ, στο ρόλο της Σάντυ Τόμσον
Το καλοκαίρι του ’63 περιοδεύει και πάλι σαν πρωταγωνίστρια του θιάσου «Γιώργου Λευτεριώτη» με έργα ξένων και Ελλήνων θεατρικών συγγραφέων και το χειμώνα του ’63 -64 συνεχίζει σαν πρωταγωνίστρια του θιάσου «Γιάννη Μαλλούχου» σε περιοδεία που ολοκληρώνεται με παραστάσεις στο θέατρο Μετάλλειον (Πάγκράτι) με μεγάλη επιτυχία
Το καλοκαίρι του ’64 συμμετέχει στο έργο των Ιμπροχώρη- Γ. Παπά « Η Ζωντοχήρα» , στο θέατρο «Αναλυτή» με το θίασο της Κάκιας Αναλυτή και του Κώστα Ρηγόπουλου. Ερμηνεύει ένα εντυπωσιακό ρόλο «σουμπρέτας» και παίρνει τις καλύτερες κριτικές απ τους αυστηρούς κριτές της εποχής.
Το επαγγελματικό της ντεμπούτο στη σκηνή το κάνει το χειμώνα 1962-63 σαν πρωταγωνίστρια του θιάσου «Ιορδάνη Μαρίνου» σε περιοδεία, στο έργο :"Η βροχή" του Σώμερσετ Μομ, στο ρόλο της Σάντυ Τόμσον
Το καλοκαίρι του ’63 περιοδεύει και πάλι σαν πρωταγωνίστρια του θιάσου «Γιώργου Λευτεριώτη» με έργα ξένων και Ελλήνων θεατρικών συγγραφέων και το χειμώνα του ’63 -64 συνεχίζει σαν πρωταγωνίστρια του θιάσου «Γιάννη Μαλλούχου» σε περιοδεία που ολοκληρώνεται με παραστάσεις στο θέατρο Μετάλλειον (Πάγκράτι) με μεγάλη επιτυχία
Το καλοκαίρι του ’64 συμμετέχει στο έργο των Ιμπροχώρη- Γ. Παπά « Η Ζωντοχήρα» , στο θέατρο «Αναλυτή» με το θίασο της Κάκιας Αναλυτή και του Κώστα Ρηγόπουλου. Ερμηνεύει ένα εντυπωσιακό ρόλο «σουμπρέτας» και παίρνει τις καλύτερες κριτικές απ τους αυστηρούς κριτές της εποχής.
Κατά την πορεία της θεατρικής της διαδρομής στο θέατρο πρόζας, και μετά από παρότρυνση της Σοφίας Βέμπο και του ΜίμηΤραϊφόρου,μεταπηδά στην επιθεώρηση όπου και υπηρετεί με επιτυχία.
Παράλληλα με το θέατρο ασχολείται και με τον κινηματογράφο. Έχει γυρίσει τριάντα δύο ταινίες από τις οποίες ξεχωρίζουν: «Βαβυλωνία» ( κινηματογραφική διασκευή και σκηνοθεσία Γ.Διζικιρίκη ) όπου πρωταγωνιστεί,-ερμηνεύοντας το ρόλο της Ιταλιάνας πριμαντόνα-, δίπλα σε καταξιωμένους καλλιτέχνες. «Η Παριζιάνα», σε σκηνοθεσία Γιάννη Δαλιανίδη, «Ο γίγας της Κυψέλης» με τον Νίκο Ρίζο, « Το αφεντικό μου ήταν κορόϊδο » με τον Νίκο Σταυρίδη,Αθήνα, η κλοπή της οδού Σταδίου με το Σωτήρη Μουστάκα κ.ά. Πειραιάς ώρα 7:30 με το Λαυρέντη Διανέλο και την Κάκια Αναλυτή Ξενοδοχείο των παρανόμως κι άλλες. Εν συνεχεία λαμβάνει μέρος σε αρκετές τηλεοπτικές σειρές καθώς και σε θεατρικά του ραδιοφώνου.
Έχει ερμηνεύσει έργα των : Ευριππίδη , Σώμερσετ Μόμ, Τσέχωφ, Τουργκένιεφ, Πρίσλεϋ , Αρμπούζοφ, Λόρενς, Κορρέ, Στίβενς, Ν. Τσιφόρο, Τ. Μωραϊτίνη, Άννινο, Δ. Ψαθά, Σ. Φωτιάδη, Τραϊφόρο, Βασιλειάδη, Σπυρόπουλου, Ασημακόπουλο κ.ά
Έχει παίξει με όλους τους καταξιωμένους συναδέλφους της, όπως οι : Ντίνος Ηλιόπουλος, Κώστας Βουτσάς, Γιώργος Κωνσταντίνου, Διονύσης Παπαγιανόπουλος, Παντελής Ζερβός, Δημ. Παπαμιχαήλ, Αλέκος Λειβαδίτης, Μίμης Φωτόπουλος, Στ. Παράβας, Κούλης Στολίγκας, Γιάννης Γκιωνάκης, Κώστας Χατζηχρίστος, Θανάσης Βέγγος, Σωτήρης Μουστάκας, Ρένα Βλαχοπούλου, Ρένα Ντόρ, Άννα Καλουτά, Μαίρη Αρώνη, Σμάρω Στεφανίδου και όλους, γενικά, τους συναδέλφους της, φιρμάτους και μη.
Παράλληλα με το θέατρο ασχολείται και με τον κινηματογράφο. Έχει γυρίσει τριάντα δύο ταινίες από τις οποίες ξεχωρίζουν: «Βαβυλωνία» ( κινηματογραφική διασκευή και σκηνοθεσία Γ.Διζικιρίκη ) όπου πρωταγωνιστεί,-ερμηνεύοντας το ρόλο της Ιταλιάνας πριμαντόνα-, δίπλα σε καταξιωμένους καλλιτέχνες. «Η Παριζιάνα», σε σκηνοθεσία Γιάννη Δαλιανίδη, «Ο γίγας της Κυψέλης» με τον Νίκο Ρίζο, « Το αφεντικό μου ήταν κορόϊδο » με τον Νίκο Σταυρίδη,Αθήνα, η κλοπή της οδού Σταδίου με το Σωτήρη Μουστάκα κ.ά. Πειραιάς ώρα 7:30 με το Λαυρέντη Διανέλο και την Κάκια Αναλυτή Ξενοδοχείο των παρανόμως κι άλλες. Εν συνεχεία λαμβάνει μέρος σε αρκετές τηλεοπτικές σειρές καθώς και σε θεατρικά του ραδιοφώνου.
Έχει ερμηνεύσει έργα των : Ευριππίδη , Σώμερσετ Μόμ, Τσέχωφ, Τουργκένιεφ, Πρίσλεϋ , Αρμπούζοφ, Λόρενς, Κορρέ, Στίβενς, Ν. Τσιφόρο, Τ. Μωραϊτίνη, Άννινο, Δ. Ψαθά, Σ. Φωτιάδη, Τραϊφόρο, Βασιλειάδη, Σπυρόπουλου, Ασημακόπουλο κ.ά
Έχει παίξει με όλους τους καταξιωμένους συναδέλφους της, όπως οι : Ντίνος Ηλιόπουλος, Κώστας Βουτσάς, Γιώργος Κωνσταντίνου, Διονύσης Παπαγιανόπουλος, Παντελής Ζερβός, Δημ. Παπαμιχαήλ, Αλέκος Λειβαδίτης, Μίμης Φωτόπουλος, Στ. Παράβας, Κούλης Στολίγκας, Γιάννης Γκιωνάκης, Κώστας Χατζηχρίστος, Θανάσης Βέγγος, Σωτήρης Μουστάκας, Ρένα Βλαχοπούλου, Ρένα Ντόρ, Άννα Καλουτά, Μαίρη Αρώνη, Σμάρω Στεφανίδου και όλους, γενικά, τους συναδέλφους της, φιρμάτους και μη.
Το 1970, παράλληλα με το θέατρο, εμφανίζεται σε ρεβύ της κοσμικής ταβέρνας «Παλιά Αθήνα» με τους: Ρένα Βλάχοπούλου, Κλειώ Δενάδρου, Γιάννη Φλερύ- Λίντα Άλμα και ορχήστρα Λυκούργου Μαρκέα. (σε σατυρικό ντουέτο με τη Μάρω Γραυλιώτου)
Συμμετέχει, με επίκαιρα επιθεωρησιακά νούμερα, στα μοδάτα αναψυκτήρια της εποχής όπως: "Πεδίον Άρεως" του Γ. Οικονομίδη, "Άκρον", "Ερμής", "Βέρα", "Άλσος Φιλαδελφείας" , δίπλα στα φιρμάτα ονόματα του πενταγράμμου
Το 1982 ασχολείται επαγγελματικά και με το τραγούδι. Τραγουδά στις κοσμικές ταβέρνες « Πλακιώτικο Σαλόνι, Μοστρός, Κόπα καμπάνα, Φωλία, Κυκλάμινο , Γοργόνα, Ελαφοκυνηγός, Νέα Αθηναία κ.λ.π»
Κάνει ένα δίσκο με τίτλο: «Όταν χάνεται μια αγάπη» και παράλληλα δημιουργεί (μαζί με άλλους τέσσερις συναδέλφους της) τη δισκογραφική εταιρία «Εμ - Πι - Ες - Ντι –Πι» η οποία δεν ευδοκιμεί και κλείνει.
Έχει τραγουδήσει μαζί με μεγάλα ονόματα όπως: Τζίμης Μακούλης, Κλειώ Δενάρδου, Μαίρη Λίντα, Άντζελα Ζήλεια, Σάκη Παπανικολάου, Χ. Λαμπράκη κ.ά.
Επίσης έχει περιόδευσε στην Κύπρο με το θίασο του Ντίνου Ηλιόπουλου, και στη Γερμανία με το μουσικό θίασο « Χαρούλας Λαμπράκη»
Το 1999, αποσύρεται από την ενεργό δράση, μετά από δική της επιλογή
Είναι παντρεμένη με τον ηθοποιό Βαγγέλη Πλοιό απ' το 1970 {τους πάντρεψε ο συνάδελφος και φίλος τους Σταύρος Παράβας } κι έχουν ένα γιο, το Γιώργο, ηλεκτρονικός στο επάγγελμα. Τον Απρίλιο του 2007 ήρθε στον κόσμο κι οΒαγγελάκης τζούνιορ, το πρώτο τους εγγόνι.
Συμμετέχει, με επίκαιρα επιθεωρησιακά νούμερα, στα μοδάτα αναψυκτήρια της εποχής όπως: "Πεδίον Άρεως" του Γ. Οικονομίδη, "Άκρον", "Ερμής", "Βέρα", "Άλσος Φιλαδελφείας" , δίπλα στα φιρμάτα ονόματα του πενταγράμμου
Το 1982 ασχολείται επαγγελματικά και με το τραγούδι. Τραγουδά στις κοσμικές ταβέρνες « Πλακιώτικο Σαλόνι, Μοστρός, Κόπα καμπάνα, Φωλία, Κυκλάμινο , Γοργόνα, Ελαφοκυνηγός, Νέα Αθηναία κ.λ.π»
Κάνει ένα δίσκο με τίτλο: «Όταν χάνεται μια αγάπη» και παράλληλα δημιουργεί (μαζί με άλλους τέσσερις συναδέλφους της) τη δισκογραφική εταιρία «Εμ - Πι - Ες - Ντι –Πι» η οποία δεν ευδοκιμεί και κλείνει.
Έχει τραγουδήσει μαζί με μεγάλα ονόματα όπως: Τζίμης Μακούλης, Κλειώ Δενάρδου, Μαίρη Λίντα, Άντζελα Ζήλεια, Σάκη Παπανικολάου, Χ. Λαμπράκη κ.ά.
Επίσης έχει περιόδευσε στην Κύπρο με το θίασο του Ντίνου Ηλιόπουλου, και στη Γερμανία με το μουσικό θίασο « Χαρούλας Λαμπράκη»
Το 1999, αποσύρεται από την ενεργό δράση, μετά από δική της επιλογή
Είναι παντρεμένη με τον ηθοποιό Βαγγέλη Πλοιό απ' το 1970 {τους πάντρεψε ο συνάδελφος και φίλος τους Σταύρος Παράβας } κι έχουν ένα γιο, το Γιώργο, ηλεκτρονικός στο επάγγελμα. Τον Απρίλιο του 2007 ήρθε στον κόσμο κι οΒαγγελάκης τζούνιορ, το πρώτο τους εγγόνι.
Φιλμογραφία
Η κόμησσα της Κέρκυρας (1972) [Αλίντα Ρίτσι]
Το Ξενοδοχείο των Διεφθαρμένων (1972) [Σούζυ]
Βαβυλωνία (1970) [Ροζίνα]
Η τύχη μου τρελάθηκε... (1970) [Μαρίνα Χατζησκουριά]
24 ώρες ζωντοχήρα (1969)
Η παριζιάνα (1969) [Πόπη]
Ο Θαυματοποιός (1969)
Παιδί μου, Αγάπη μου (1969)
Το Αφεντικό μου ήταν Κορόιδο (1969)
Ξύπνα κορόιδο... (1969) [Λιάνα]
Αθήνα η Κλοπή της Οδού Σταδίου (1968) [Μαριάνα]
Ο γίγας της Κυψέλης (1969) [Κλάρα]
Ο μπούφος (1968) [Ντόρα]
Οι μνηστήρες της Πηνελόπης (1968) [Λόλα]
Βίβα Ρένα (1967)
Η Χαρτορίχτρα (1967)
Πειραιάς, ώρα 7:30 (1967)
Βοήθεια ο Βέγγος φανερός πράκτωρ 000 (1967) [Ντόρα]
Γαμπρός απ' το Λονδίνο (1967) [(φίλη Μπέτυς)]
Δημήτρη μου Δημήτρη μου (1967)
Ο μόδιστρος (1967)
Η 7η ημέρα της δημιουργίας (1966) [(γραμματέας τσιμεντοβιομηχανίας)]
Φουσκοθαλασσιές (1966) [Αρτεμιάδου]
Ο νόθος (1964)
Ο άσωτος (1963)
Το Παιδί του Μεθύστακα (1961)
Σειρές που έχει παίξει
Αξιότιμοι κύριοι 1988 ΕΤ1
Από την κωμωδία στο δράμα 1974 ΕΙΡΤ
Από τον παππού στον εγγονό 1974 ΥΕΝΕΔ
Εμείς και οι άλλοι 1992 ΕΤ2
Μεθοριακός σταθμός 1974 ΥΕΝΕΔ
Ο Ντίνος στη χώρα των θαυμάτων 1972 ΥΕΝΕΔ
Ο ανθρωπάκος 1972 ΥΕΝΕΔ
Τα αστέρια λάμπουν για πάντα 1972 ΥΕΝΕΔ
Βιντεοταινίες που έχει παίξει
Ένα ζευγάρι από κομπιούτερ 1987
Όσο υπάρχουν κόπανοι 1992
Ανάμεσα σε επτά γυναίκες 1986
Η Μιμή σέρνει καράβι 1990
Που σε βρήκα που με βρήκες 1986
Τανκ αγάπη μου 1990
ΑΠΟ ΤΟ http://lefobserver.blogspot.com/
Ο νόθος (1964)
Ο άσωτος (1963)
Το Παιδί του Μεθύστακα (1961)
Σειρές που έχει παίξει
Αξιότιμοι κύριοι 1988 ΕΤ1
Από την κωμωδία στο δράμα 1974 ΕΙΡΤ
Από τον παππού στον εγγονό 1974 ΥΕΝΕΔ
Εμείς και οι άλλοι 1992 ΕΤ2
Μεθοριακός σταθμός 1974 ΥΕΝΕΔ
Ο Ντίνος στη χώρα των θαυμάτων 1972 ΥΕΝΕΔ
Ο ανθρωπάκος 1972 ΥΕΝΕΔ
Τα αστέρια λάμπουν για πάντα 1972 ΥΕΝΕΔ
Βιντεοταινίες που έχει παίξει
Ένα ζευγάρι από κομπιούτερ 1987
Όσο υπάρχουν κόπανοι 1992
Ανάμεσα σε επτά γυναίκες 1986
Η Μιμή σέρνει καράβι 1990
Που σε βρήκα που με βρήκες 1986
Τανκ αγάπη μου 1990
ΑΠΟ ΤΟ http://lefobserver.blogspot.com/
Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011
Στην απομόνωση των φυλακών Ναυπλίου τα μέλη της τρομοκρατικής ομάδας «Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς»
Στην απομόνωση βρίσκονται τα μέλη της τρομοκρατικής ομάδας «Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς», Δαμιάνο Μπολάνο και Γιώργος Πολύδωρος, μια μέρα μετά την μεταφορά τους στις φυλακές Ναυπλίου.
Οι δυο έγκλειστοι μεταφέρθηκαν χθες Σάββατο 1η Οκτώβρη στο Ναύπλιο αλλά αρνήθηκαν να μπουν στα κελιά τους διαμαρτυρόμενοι για τις συνθήκες κράτησής τους.
Οι δυο έγκλειστοι μεταφέρθηκαν χθες Σάββατο 1η Οκτώβρη στο Ναύπλιο αλλά αρνήθηκαν να μπουν στα κελιά τους διαμαρτυρόμενοι για τις συνθήκες κράτησής τους.
ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΝΑΥΠΛΙΟΥ ΦΕΤΟΣ ΟΙ ΕΟΡΤΑΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ
Στις 27 Σεπτεμβρίου του 1831 ο Εθνικός Κυβερνήτης Ιωάννης Καποδίστριας πέφτει νεκρός από τις σφαίρες της ξενοκρατίας. Ένας άνδρας που όμοιο του πολύ δύσκολα θα συναντήσουμε στην Ελληνική Ιστορία. Ένας Έλληνας που το σημερινό κατεστημένο έχει θάψει σαν μια κακιά ανάμνηση της Ιστορίας. Πρότυπο πατριώτη, που αγωνίστηκε για την ελευθέρια της πατρίδας και θυσιάστηκε για αυτήν, πρότυπο πολιτικού ανδρός καθ' ότι εισήλθε πάμπλουτος ως Κυβερνήτης της Ελλάδος και εξήλθε πάμφτωχος δίνοντας την περιουσία του για να ανοικοδομηθεί από τα ερείπια το ελληνικό κράτος. Δυστυχώς πολλοί σήμερα στη χώρα μας αγνοούν την προσωπικότητα αυτού του ανδρός. Αυτός ο επιφανής Έλληνας, για πολλά χρόνια ήταν μια από τις κορυφαίες προσωπικότητες της παγκόσμιας διπλωματίας. Ιδρυτής της Επτανησιακής Πολιτείας, Υπουργός Εξωτερικών της Ρωσίας και οργανωτής της Ομοσπονδίας της Ελβετίας. Ήταν εύκολο γι' αυτόν να κρατήσει τα αξιώματα του και τους τίτλους του (ήταν Κόμης) και να ζει μια ευκατάστατη ζωή στα τσαρικά ανάκτορα. Η μεγάλη του αγάπη όμως για την Ελληνική Πατρίδα δεν ήταν δυνατόν να τον αφήσει αδιάφορο τη στιγμή που έβλεπε τους Έλληνες να είναι υπόδουλοι στους βαρβάρους. Συμμετέχει ενεργά στην προετοιμασία της Εθνεγερσίας, όντας, πλέον αποδεδειγμένα, η Αόρατος Αρχή της Φιλικής Εταιρείας.
Φέτος οι εορτασμοί για την μνήμη του Καποδίστρια έγιναν όπως κάθε χρόνο στον Ιερό ναό του Αγίου Σπυρίδωνα στο Ναύπλιο εκεί που τον σκότωσαν το 1831, στα σκαλιά της εξώπορτας του Ναού,την επιμνημόσυνη δέηση τέλεσε ο Θεοφιλέστατος επίσκοπος Επιδαύρου κ. Καλλίνικος παρουσία των στρατιωτικών και πολιτικών αρχών της πόλης, φυσικά αυτή την χρονιά έλαμψε δια της απουσίας η δημοτική φιλαρμονική της πόλης, ο Εθνικός ύμνος έπαιξε από CD , καθώς και το τιμητικό άγημα του στρατού .Μεταξύ άλλων ήταν και ο υφ/γος ενέργειας Ι.Μανιάτης ο εκπρόσωπος της Ρωσικής πρεσβείας και ο Έλληνας πρέσβης στη Ρουμανία κ Γ. Πουκαμισάς, ο οποίος μίλησε για την ζωή και το έργο του πρώτου κυβερνήτη.
Χαρακτηριστικό της προσωπικότητας του Καποδίστρια ήταν ότι οι ιδέες του βρισκόντουσαν σε απόλυτη ανταπόκριση με τις πράξεις του, έπραττε πάντα εκείνο που πίστευε. Παρότι γνώριζε την κατάσταση που είχε να αντιμετωπίσει, δέχεται να γίνει Κυβερνήτης του ελληνικού κράτους. Γνώριζε τον σταυρό που θα σήκωνε και όμως προτίμησε να θυσιαστεί για να ανοικοδομήσει από το μηδέν ένα κράτος. Η Ελλάς ήταν ένα κρατίδιο, χωρίς στρατό, χωρίς τράπεζες, χωρίς νόμισμα, χωρίς νοσοκομεία, χωρίς ταχυδρομεία, χωρίς σχολεία, χωρίς πανεπιστήμια, αλλά είχε βουλή και βουλευτές! Οι δημοκράτες της εποχής εκείνης δεν ενδιαφέρονταν για την εξασφάλιση της εθνικής κυριαρχίας και την δημιουργία κράτους, αλλά για την εδραίωση της δημοκρατίας. Μαζί τους οι στυγνοί πλουτοκράτες της εποχής, οι κοτζαμπάσηδες που συνέχιζαν να τυραννούν τον λαό, χειρότερα και από τους Τούρκους.
Προ αυτού του χάους ο Κυβερνήτης αντιλαμβάνεται πως κοινοβούλια, συντάγματα, βουλευτές πρέπει να καταργηθούν χάριν της σωτηρίας της πατρίδας. Μέσα σε μια νύχτα καταργεί συντάγματα, βουλή, απολύει τους κοινοβουλευτικούς κηφήνες και ορκίζεται Κυβερνήτης διακηρύσσοντας ότι είναι υπεύθυνος έναντι του Έθνους. Ο Καποδίστριας υπήρξε ο πρώτος σύγχρονος πολιτικός της Ευρώπης. Η πρωτοφανής κοινωνική και φιλολαϊκή πολιτική του και η αγάπη του λαού στο πρόσωπο του, η εκ μηδενός αναδημιουργία του κράτους, η νομοθεσία του κατά της Μασονίας, και οι αντιλήψεις του περί εθνικής ανεξαρτησίας των Ελλήνων, φυσιολογικό ήταν να τον βάλουν στο στόχαστρο των κοτζαμπάσηδων και των ξένων δυνάμεων.
Ηγέτες σαν τον Καποδίστρια που έδωσαν τα πάντα στη Ελλάδα, που γεννήθηκαν για την Ελλάδα, και έφτασαν μέχρι να θυσιάσουν και τη ζωή τους για την Ελλάδα, δεν τους βρίσκεις καθημερινά.
STUDIO B&G
Φέτος οι εορτασμοί για την μνήμη του Καποδίστρια έγιναν όπως κάθε χρόνο στον Ιερό ναό του Αγίου Σπυρίδωνα στο Ναύπλιο εκεί που τον σκότωσαν το 1831, στα σκαλιά της εξώπορτας του Ναού,την επιμνημόσυνη δέηση τέλεσε ο Θεοφιλέστατος επίσκοπος Επιδαύρου κ. Καλλίνικος παρουσία των στρατιωτικών και πολιτικών αρχών της πόλης, φυσικά αυτή την χρονιά έλαμψε δια της απουσίας η δημοτική φιλαρμονική της πόλης, ο Εθνικός ύμνος έπαιξε από CD , καθώς και το τιμητικό άγημα του στρατού .Μεταξύ άλλων ήταν και ο υφ/γος ενέργειας Ι.Μανιάτης ο εκπρόσωπος της Ρωσικής πρεσβείας και ο Έλληνας πρέσβης στη Ρουμανία κ Γ. Πουκαμισάς, ο οποίος μίλησε για την ζωή και το έργο του πρώτου κυβερνήτη.
Χαρακτηριστικό της προσωπικότητας του Καποδίστρια ήταν ότι οι ιδέες του βρισκόντουσαν σε απόλυτη ανταπόκριση με τις πράξεις του, έπραττε πάντα εκείνο που πίστευε. Παρότι γνώριζε την κατάσταση που είχε να αντιμετωπίσει, δέχεται να γίνει Κυβερνήτης του ελληνικού κράτους. Γνώριζε τον σταυρό που θα σήκωνε και όμως προτίμησε να θυσιαστεί για να ανοικοδομήσει από το μηδέν ένα κράτος. Η Ελλάς ήταν ένα κρατίδιο, χωρίς στρατό, χωρίς τράπεζες, χωρίς νόμισμα, χωρίς νοσοκομεία, χωρίς ταχυδρομεία, χωρίς σχολεία, χωρίς πανεπιστήμια, αλλά είχε βουλή και βουλευτές! Οι δημοκράτες της εποχής εκείνης δεν ενδιαφέρονταν για την εξασφάλιση της εθνικής κυριαρχίας και την δημιουργία κράτους, αλλά για την εδραίωση της δημοκρατίας. Μαζί τους οι στυγνοί πλουτοκράτες της εποχής, οι κοτζαμπάσηδες που συνέχιζαν να τυραννούν τον λαό, χειρότερα και από τους Τούρκους.
Προ αυτού του χάους ο Κυβερνήτης αντιλαμβάνεται πως κοινοβούλια, συντάγματα, βουλευτές πρέπει να καταργηθούν χάριν της σωτηρίας της πατρίδας. Μέσα σε μια νύχτα καταργεί συντάγματα, βουλή, απολύει τους κοινοβουλευτικούς κηφήνες και ορκίζεται Κυβερνήτης διακηρύσσοντας ότι είναι υπεύθυνος έναντι του Έθνους. Ο Καποδίστριας υπήρξε ο πρώτος σύγχρονος πολιτικός της Ευρώπης. Η πρωτοφανής κοινωνική και φιλολαϊκή πολιτική του και η αγάπη του λαού στο πρόσωπο του, η εκ μηδενός αναδημιουργία του κράτους, η νομοθεσία του κατά της Μασονίας, και οι αντιλήψεις του περί εθνικής ανεξαρτησίας των Ελλήνων, φυσιολογικό ήταν να τον βάλουν στο στόχαστρο των κοτζαμπάσηδων και των ξένων δυνάμεων.
Ηγέτες σαν τον Καποδίστρια που έδωσαν τα πάντα στη Ελλάδα, που γεννήθηκαν για την Ελλάδα, και έφτασαν μέχρι να θυσιάσουν και τη ζωή τους για την Ελλάδα, δεν τους βρίσκεις καθημερινά.
STUDIO B&G
Σκουπίδια δίπλα στις πηγές του Αναβάλου
Κάτω από την Αγία Μακρίνα (στα Καλογερικά)
Τα σκουπίδια βρωμίζουν
το ειδυλλιακό τοπίο, της παραλίας, στο χώρο κάτω από το μοναστήρι της Αγίας Μακρίνας (Καλογερικά), στα όρια Αργολίδας - Αρκαδίας...
Δίπλα ακριβώς βρίσκονται οι πηγές του Αναβάλου, από όπου αρδεύεται το αργολικό πεδίο...
Για τον ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ
φωτορεπορτάζ
EUROKINISSI-ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Αρθρο στην «Κ»: Κίνδυνος αποβολής από την Ευρωζώνη – Ανάγκη εκτάκτων διαδικασιών
Σήμα κινδύνου για την οριακή κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η χώρα εκπέμπει με άρθρο του στην «Κ» ο πρώην πρωθυπουργός Κώστας Σημίτης, περιγράφοντας τις εφιαλτικές εκδοχές που την αναμένουν αν δεν αντεπεξέλθει στις δεσμεύσεις τις οποίες έχει αναλάβει. Ο κ. Σημίτης επισημαίνει ότι ο κίνδυνος αποπομπής της Ελλάδας από την Ευρωζώνη είναι υπαρκτός, υπογραμμίζοντας πως μέσω των προβλέψεων του νέου Μηχανισμού Σταθερότητας (ESM) «οι νομικοί κανόνες για την έξοδό μας έχουν καθοριστεί». Προειδοποιεί δε ότι το όλο θέμα θα κριθεί «το αργότερο έως το 2014», αλλά και ότι σε περίπτωση ενεργοποίησης του Μηχανισμού το πρώτο εξάμηνο του 2012, «ο διαθέσιμος χρόνος θα είναι ελάχιστος». Ως εκ τούτου και με δεδομένες τις καθυστερήσεις στην υλοποίηση των προβλέψεων του Μνημονίου, τις οποίες επισημαίνει, τονίζει, απευθυνόμενος στην κυβέρνηση αλλά και σε όλο το πολιτικό φάσμα, πως «χρειάζονται έκτακτες διαδικασίες και έκτακτη προσπάθεια» και ότι «η προοπτική της ανάκαμψης θα παραμείνει ζωντανή αν δουλέψουμε με συνέπεια, σχέδιο και θέληση».Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011
ΘΥΡΑΝΟΙΞΙΑ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΤΑΛΑΝΤΙΟΥ ΣΤΟ ΑΡΑΧΝΑΙΟ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
ΘΥΡΑΝΟΙΞΙΑ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΑΛΑΝΤΙΟΥ ΣΤΗΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑ
Θυρανοίξια έγιναν στο Βυζαντινό μοναστήρι της Κοιμήσεως της Θεοτόκου , στην περιοχή Αραχναίου Αργολίδας ,στο νέο παρεκκλήσιο του μοναστηριού που είναι αφιερωμένο στον Τίμιο Πρόδρομο και την Αγία Ευγενεία .Τα θυρανοίξια τέλεσε ο βοηθός επίσκοπος της μητροπόλεως Αργολίδας ο Επιδαύρου Καλλίνικος ,παρουσία κι άλλων ιερέων από τις γύρω περιοχές σημειωθεί πως το μοναστήρι αυτό είναι μετόχι της Βυζαντινής μονής του Αγίου Δημητρίου Καρακαλά στο Ναύπλιο. Η γυναικεία αδελφότητα της μονής είχε φροντίσει με κάθε λεπτομέρεια τα πάντα .Στο τέλος της τελετής των του μικρού αγιασμού ο θεοφιλέστατος μίλησε για τον σκοπό που γίνεται αυτή η τελετή και ευχαρίστησε την Ηγουμένη της μονής την γερόντισσα Ακακία και την αδελφότητα για το μεγάλο έργο που έχουν καταφέρει ώστε αυτή η παλιά μονή να ξαναβρεί την αίγλη της. Μετά τον πανηγυρικό εσπερινό ακολούθησε κέρασμα σε όλο τον κόσμο που είχαν έρθει στο μοναστήρι. Μεταξύ άλλων και ο βουλευτής Αργολίδας με την ΝΔ Γ. Αδριανός καθώς και οι πολιτικές αρχές του δήμου διευρυμένου δήμου της επαρχίας Ναυπλίας.
\
Ανάμεσα στα βουνά και απομονωμένο βρίσκεται η ιερά μονή του Ταλαντίου 7 κμ από το χωριό Αραχναίο ή Χέλι . Το μοναστήρι αυτό χτίσθηκε γύρω στα 1750 με 1770 .Βάση γραπτών μαρτυριών το μοναστήρι χτίσθηκε στην περιοχή εκείνη γιατί οι μοναχοί ήθελαν να απομακρυνθούν από το χωριό και το παλιό τους μοναστήρι .Η ζωή του μοναστηριού ήταν συνεχής από ιδρύσεώς του μέχρι και το 1892 όπου συγχωνεύτηκε μαζί με άλλα μοναστήρια για 10 περίπου χρόνια κατόπιν ξαναλειτούργησε ως το 1993 όταν έμεινε χωρίς καμία μοναχή και ενώθηκε με την μονή Καρακαλά .Αρχικά η μονή είχε τη μορφή παραλληλόγραμμου συγκροτήματος ,τώρα η δυτική πλευρά έχει κατεδαφιστεί και μόνο μια πέτρινη κολώνα έχει απομείνει. Το καθολικό της μονής ανακαινισμένο βρίσκεται στο κέντρο του μοναστηριού και αποτελεί σταυρεπίστεγο κτίσμα με ημικυκλική αψίδα στο ιερό. Στη δυτική πλευρά υψώνεται ένα δίλοβο καμπαναριό. Εσωτερικά έχει αγιογραφηθεί με διάφορες αγιογραφίες χωρίς να σώζεται η κτητορική επιγραφή που θα αποκάλυπτε το όνομα του αγιογράφου.
Σπήλαιο Ανδρίτσας. Το σπήλαιο του θανάτου
Ετικέτες TIME OUT στις 10/01/2011 06:57:00 μμ
Οι αποκλεισμένοι είχαν μαζί τους αρκετές προμήθειες, νερό, τρόφιμα και λυχνάρια για να βλέπουν στο πυκνό σκοτάδι. Για αδιευκρίνιστο, έως τώρα, λόγο όλοι βρήκαν τραγικό θάνατο αποκλεισμένοι στο σπήλαιο. Η εικόνα του χώρου και η εύρεση της αιχμής δόρατος κοντά στην είσοδο του σπηλαίου παραπέμπουν σε συνθήκες βίαιου και αιφνίδιου κινδύνου ή εχθρικής επιδρομής και όχι τόσο σε φυσική καταστροφή ή μολυσματική νόσο. Η τελευταία πιθανότητα, άλλωστε, αποκλείεται και από τις πρώτες ανθρωπολογικές παρατηρήσεις.
Ο χρόνος επιβίωσης των ανθρώπων στο σπήλαιο υπήρξε σύντομος εξαιτίας των αντίξοων φυσικών συνθηκών και της εξάντλησης των προμηθειών τους. Κάποιοι από τους τελευταίους επιζώντες μετακινήθηκαν βαθύτερα στο σπήλαιο. Οι θέσεις αλλά και οι στάσεις των σκελετών δίνουν την αίσθηση αναμονής ενός αργού και αναπόφευκτου τέλους.
Η πρώτη ερευνητική αποστολή στο σπήλαιο πραγματοποιήθηκε από την Εφορεία Παλαιοανθρωπολογίας-Σπηλαιολογίας Νοτίου Ελλάδος από τον Νοέμβριο του 2004 έως και τον Ιανουάριο του 2005 με σκοπό την τοπογραφική αποτύπωση και τεκμηρίωση των ευρημάτων. Τα πρώτα ερευνητικά αποτελέσματα αξιοποιήθηκαν στην ενδιαφέρουσα παρουσίαση της έκθεσης στους χώρους του Βυζαντινού και Χριστιανικού Μουσείου.
Tα σύμβολα και οι θεραπείες του Ασκληπιού.
Ένα από τα σύμβολα του Ασκληπιού ήταν ο όφις. Το φίδι που ακόμη και σήμερα αποτελεί το χαρακτηριστικό σύμβολο της ιατρικής και φαρμακευτικής, είναι ίσως το πλέον αντιπροσωπευτικό μεταξύ των συμβόλων του θεού Ασκληπιού.
Λέγεται λοιπόν πως ο Ασκληπιός έφθασε κάποτε, στους τόπους λατρείας του μεταμορφωμένος σε φίδι. Συγκεκριμένα διαβάζουμε στον Παυσανία: (στην περιγραφή του ιερού του Ασκληπιού στην Σικυώνα),
«…εισελθούσι δε ο θεός εστιν, ουκ έχων γένεια, χρυσού και ελέφαντος, Καλάμιδος δε έργον. Έχει δε και σκήτρον και επί της ετέρας χειρός πίτυος καρπόν της ημέρου. Φασί δε σφισιν εξ’ Επιδαύρου κομισθήναι τον θεόν επί ζύγους ημιόνων δράκοντι εικασμένον…»( Παυσανίου Ελλάδος Περιήγησις «Κορινθιακά», κεφ.10, παράγραφος 3).
Όμως με την μορφή του φιδιού συναντάμε τον θεό Ασκληπιό και σε δυο περιπτώσεις θεραπείας στην Επίδαυρο. Σε ένα ίαμα λοιπόν διαβάζουμε πως κάποιος ασθενής με ένα κοκήθες έλκος στο πόδι, «με τον του ποδός δάκτυλον υπό του αγρίου έλκεος», μεταφέρθηκε στο άβατο και περίμενε. «Ύπνου δε νιν λαβόντος εν τούτω, δράκων εκ του άβατου εξελθών, τον δάκτυλο ιάσατο ται γλώσσαι και τούτο ποιήσας εις το άβατον ανεχώρησε πάλιν»,( Εκεί και ενώ κοιμήθηκε, εμφανίστηκε από το άβατο να έρχεται ένα φίδι που πλησίασε στο πόδι του και έγλυψε το μέρος εκείνο στο οποίο βρισκόταν το έλκος, στην συνέχεια δε αποτραβήχτηκε πάλι στο άβατο. Μετά από αυτό ο ασθενής έγινε καλά).
Σ’ ένα άλλο ίαμα σχετικό με τη θεραπεία της στειρότητας διαβάζουμε:
«Ανδρομέ-[δα] εκ Κεθυ αυτά περί παίδων
εγκαθεύδ[ουσα] [εδό-]κει εν τω ύπνω δράκων επί
της γαστ[ρός],.. Παίδες οι εγένοντο πέντε…». (Η Ανδρομέδα από τα Κύθηρα …. μισό-ναρκωμένη, για να αποκτήσει τέκνα» (ξάπλωσε κι αυτή μπροστά απ’ το άβατο) «είδε στον ύπνο της, πως το φίδι (βγήκε απ’ το άβατο) και τυλίχτηκε στην κοιλιά της»…. “γέννησε πέντε τέκνα” [ίαμα 38].
Μια ερμηνεία επίσης που δίνεται για τον Ασκληπιό και που φαίνεται άμεσα η σχέση του με τον όφη είναι η ακόλουθη. Το Ασκλ- παράγεται από την λέξη ασκάλαβο που σημαίνει φίδι, σαύρα, ερπετό. Το –ήπιος είναι κατά τον Πλούταρχο το δεύτερο συνθετικό και φυσικά σημαίνει ότι η λέξη ήπιος εννοεί, δηλαδή ο ήρεμος, ο πράος. Αυτή λοιπόν η λεκτική παραγωγή δίνει ως αποτέλεσμα «ο όφις που θεραπεύει, καταπραΰνει».
Θα μπορούσε όμως να παριστά την σύνδεση μεταξύ Θεού και ανθρώπου, την γνώση της θεραπείας μέσω της φυσικής απόρροιας της κοσμογονικής ένωσης, αλληλεξάρτησης των όντων με τον Σύμπαντα Κόσμο, την ίδια την Δημιουργία! Άμεσα συνδεδεμένης με το σύμβολο του όφεως, εξ’ ού και η συμβολική απεικόνιση εν είδη συμπλέγματος. Έτσι μπορεί να δει κανείς ξεκάθαρα την εννοιολογία που δίνει ο Όμηρος στον Παίωνα όπως πιο πάνω αναφέρθηκε : … το καθαρό και υγιές μέρος του αέρα και ως φυσικό επόμενο κάθε τι που σταματά την νόσο ή τα μέρη εκείνα που έχουν καταστραφεί εξ’ αυτής και αποκαθιστά την υγεία και την καλή κατάσταση του σώματος. Ή ακόμη την δύναμη την φυσική και ενέργεια που λειτουργεί προς την κατεύθυνση αυτή με άλλα λόγια την ιατρική τέχνη. Απόλυτα λοιπόν μπορούμε να αντιληφθούμε την υιοθέτηση του συμβόλου ως χαρακτηριστικό της ιατρικής τέχνης και των ιατρών, έως και σήμερα!
« Έπειτα το κύπελλον ή η κύαθος, όπου προσέφερε τα ρευστά μέσα της θεραπείας και ο κύων, ασφαλώς από του κυνός, ο οποίος τον εφρούρησε νήπιο επί του Τιτθίου όρους. Σύνηθες θύμα επί του βωμού του, ο αλέκτωρ ως άγρυπνος και δυνατός και πάντοτε ακριβής.»
( Εγκυκλοπαιδικό Λεξικό του «Ηλίου», Ιωαν. Δ. Πασσά).ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ
Λέγεται λοιπόν πως ο Ασκληπιός έφθασε κάποτε, στους τόπους λατρείας του μεταμορφωμένος σε φίδι. Συγκεκριμένα διαβάζουμε στον Παυσανία: (στην περιγραφή του ιερού του Ασκληπιού στην Σικυώνα),
«…εισελθούσι δε ο θεός εστιν, ουκ έχων γένεια, χρυσού και ελέφαντος, Καλάμιδος δε έργον. Έχει δε και σκήτρον και επί της ετέρας χειρός πίτυος καρπόν της ημέρου. Φασί δε σφισιν εξ’ Επιδαύρου κομισθήναι τον θεόν επί ζύγους ημιόνων δράκοντι εικασμένον…»( Παυσανίου Ελλάδος Περιήγησις «Κορινθιακά», κεφ.10, παράγραφος 3).
Όμως με την μορφή του φιδιού συναντάμε τον θεό Ασκληπιό και σε δυο περιπτώσεις θεραπείας στην Επίδαυρο. Σε ένα ίαμα λοιπόν διαβάζουμε πως κάποιος ασθενής με ένα κοκήθες έλκος στο πόδι, «με τον του ποδός δάκτυλον υπό του αγρίου έλκεος», μεταφέρθηκε στο άβατο και περίμενε. «Ύπνου δε νιν λαβόντος εν τούτω, δράκων εκ του άβατου εξελθών, τον δάκτυλο ιάσατο ται γλώσσαι και τούτο ποιήσας εις το άβατον ανεχώρησε πάλιν»,( Εκεί και ενώ κοιμήθηκε, εμφανίστηκε από το άβατο να έρχεται ένα φίδι που πλησίασε στο πόδι του και έγλυψε το μέρος εκείνο στο οποίο βρισκόταν το έλκος, στην συνέχεια δε αποτραβήχτηκε πάλι στο άβατο. Μετά από αυτό ο ασθενής έγινε καλά).
Σ’ ένα άλλο ίαμα σχετικό με τη θεραπεία της στειρότητας διαβάζουμε:
«Ανδρομέ-[δα] εκ Κεθυ αυτά περί παίδων
εγκαθεύδ[ουσα] [εδό-]κει εν τω ύπνω δράκων επί
της γαστ[ρός],.. Παίδες οι εγένοντο πέντε…». (Η Ανδρομέδα από τα Κύθηρα …. μισό-ναρκωμένη, για να αποκτήσει τέκνα» (ξάπλωσε κι αυτή μπροστά απ’ το άβατο) «είδε στον ύπνο της, πως το φίδι (βγήκε απ’ το άβατο) και τυλίχτηκε στην κοιλιά της»…. “γέννησε πέντε τέκνα” [ίαμα 38].
Μια ερμηνεία επίσης που δίνεται για τον Ασκληπιό και που φαίνεται άμεσα η σχέση του με τον όφη είναι η ακόλουθη. Το Ασκλ- παράγεται από την λέξη ασκάλαβο που σημαίνει φίδι, σαύρα, ερπετό. Το –ήπιος είναι κατά τον Πλούταρχο το δεύτερο συνθετικό και φυσικά σημαίνει ότι η λέξη ήπιος εννοεί, δηλαδή ο ήρεμος, ο πράος. Αυτή λοιπόν η λεκτική παραγωγή δίνει ως αποτέλεσμα «ο όφις που θεραπεύει, καταπραΰνει».
Να δούμε όμως και την σημασία της λέξεως όφις. Προέρχεται από το θέμα του οπ- του ρήματος οράω-ορώ= βλέπω. Μέλλων ενεργητικός όπ-σομαι-όψομαι, Μέλλον παθητικός οπ-θήσομαι-οφθήσομαι, Αόριστος παθητικός ώφ-θην. Ο όφις που οπ-τάζει (βλέπει) από την οπ-ή του, είναι ο προ-ορός, ο φύλακας, ο φρουρός, ο θύρα-ωρός. Είναι πολύ παλαιές οι παραδόσεις που σχετίζονται με την φύλαξη του σπιτιού, του ναού και άλλων μερών ανθρώπινης οίκησης, από το φίδι. Ο Οικουρός όφις (απεικόνιση του Ερεχθέως) φυλά την πόλη της Αθήνας, ο Σωσίπολις την Ολυμπία, οι θεές των όφεων τα ανάκτορα της Κνωσού.
Όμως και η κίνηση του όφεως, αυτή η ελικοειδής κίνηση θα μπορούσε κατά κάποιο τρόπο να κωδικοποιεί την ίδια την ενέργεια της δημιουργίας, την κίνηση των μορίων που δομούν τις μορφές. Με άλλα λόγια η κλίμακα του γνωστού DNA που πιθανώς μορφοποιείται στο κουλούριασμα του όφεως πάνω στην ράβδο. Αυτή η δύναμη είναι πανομοιότυπη με την ενέργεια που κατέρχεται και δίνει ψυχή ζώσα στον μορφοποιημένο πλέον κόσμο!!! Είναι η ηλεκτρομαγνητική ενέργεια της χθόνας που την «αγκαλιάζει» ασφυκτικά καθώς της παρέχει την ανάσα της ζωής!!!
Το ίδιο και στο ανθρώπινο σώμα η ενέργεια αυτή διαπερνά την σπονδυλική στήλη και καταλήγει στον εγκέφαλο, στο «κέντρο ελέγχου», των ανθρωπίνων λειτουργιών. Αυτή η ενεργειακή πορεία μέσω της σπονδυλικής στήλης, μοιάζει με την μορφή του όφεως αλλά συνάμα αλληλοσυνδέεται και με αυτή την ενεργειακής γήινης κίνησης των τελουριακών, ηλεκτρομαγνητικών ρευμάτων.
Ένα εξ’ ίσου σημαντικό σημείο για τους όφεις είναι η συνεχής ανανέωση του δέρματός τους, σύμβολο της αθανασίας, της αναγέννησης. Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν το δέρμα που έβγαζαν τα φίδια, το φιδοπουκάμισο δηλαδή, γήρας.
Για την ράβδο ο συνήθης αποσυμβολισμός φαίνεται να δείχνει κάτι πολύ απλό, όπως το ότι επειδή ο Θεός της Ιατρικής εκαλείτο σε διάφορα σημεία της ελλαδικής, οδοιπορών λογικό είναι να χρησιμοποιούσε την ράβδο εν είδη βακτηρίας.
«…Έπειτα η ράβδος, πιθανώς διότι εκαλείτο από τόπου εις τόπον και έπρεπε να σπεύδει στηριζόμενος εις αυτήν κατά τας οδοιπορίας του, δια να φέρει παντού την αρωγήν του…» ( Εγκυκλοπαιδικό λεξικό του «Ηλίου», Ιωάννου Δ. Πασσά).
Όμως και η κίνηση του όφεως, αυτή η ελικοειδής κίνηση θα μπορούσε κατά κάποιο τρόπο να κωδικοποιεί την ίδια την ενέργεια της δημιουργίας, την κίνηση των μορίων που δομούν τις μορφές. Με άλλα λόγια η κλίμακα του γνωστού DNA που πιθανώς μορφοποιείται στο κουλούριασμα του όφεως πάνω στην ράβδο. Αυτή η δύναμη είναι πανομοιότυπη με την ενέργεια που κατέρχεται και δίνει ψυχή ζώσα στον μορφοποιημένο πλέον κόσμο!!! Είναι η ηλεκτρομαγνητική ενέργεια της χθόνας που την «αγκαλιάζει» ασφυκτικά καθώς της παρέχει την ανάσα της ζωής!!!
Το ίδιο και στο ανθρώπινο σώμα η ενέργεια αυτή διαπερνά την σπονδυλική στήλη και καταλήγει στον εγκέφαλο, στο «κέντρο ελέγχου», των ανθρωπίνων λειτουργιών. Αυτή η ενεργειακή πορεία μέσω της σπονδυλικής στήλης, μοιάζει με την μορφή του όφεως αλλά συνάμα αλληλοσυνδέεται και με αυτή την ενεργειακής γήινης κίνησης των τελουριακών, ηλεκτρομαγνητικών ρευμάτων.
Ένα εξ’ ίσου σημαντικό σημείο για τους όφεις είναι η συνεχής ανανέωση του δέρματός τους, σύμβολο της αθανασίας, της αναγέννησης. Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν το δέρμα που έβγαζαν τα φίδια, το φιδοπουκάμισο δηλαδή, γήρας.
Για την ράβδο ο συνήθης αποσυμβολισμός φαίνεται να δείχνει κάτι πολύ απλό, όπως το ότι επειδή ο Θεός της Ιατρικής εκαλείτο σε διάφορα σημεία της ελλαδικής, οδοιπορών λογικό είναι να χρησιμοποιούσε την ράβδο εν είδη βακτηρίας.
«…Έπειτα η ράβδος, πιθανώς διότι εκαλείτο από τόπου εις τόπον και έπρεπε να σπεύδει στηριζόμενος εις αυτήν κατά τας οδοιπορίας του, δια να φέρει παντού την αρωγήν του…» ( Εγκυκλοπαιδικό λεξικό του «Ηλίου», Ιωάννου Δ. Πασσά).
Θα μπορούσε όμως να παριστά την σύνδεση μεταξύ Θεού και ανθρώπου, την γνώση της θεραπείας μέσω της φυσικής απόρροιας της κοσμογονικής ένωσης, αλληλεξάρτησης των όντων με τον Σύμπαντα Κόσμο, την ίδια την Δημιουργία! Άμεσα συνδεδεμένης με το σύμβολο του όφεως, εξ’ ού και η συμβολική απεικόνιση εν είδη συμπλέγματος. Έτσι μπορεί να δει κανείς ξεκάθαρα την εννοιολογία που δίνει ο Όμηρος στον Παίωνα όπως πιο πάνω αναφέρθηκε : … το καθαρό και υγιές μέρος του αέρα και ως φυσικό επόμενο κάθε τι που σταματά την νόσο ή τα μέρη εκείνα που έχουν καταστραφεί εξ’ αυτής και αποκαθιστά την υγεία και την καλή κατάσταση του σώματος. Ή ακόμη την δύναμη την φυσική και ενέργεια που λειτουργεί προς την κατεύθυνση αυτή με άλλα λόγια την ιατρική τέχνη. Απόλυτα λοιπόν μπορούμε να αντιληφθούμε την υιοθέτηση του συμβόλου ως χαρακτηριστικό της ιατρικής τέχνης και των ιατρών, έως και σήμερα!
« Έπειτα το κύπελλον ή η κύαθος, όπου προσέφερε τα ρευστά μέσα της θεραπείας και ο κύων, ασφαλώς από του κυνός, ο οποίος τον εφρούρησε νήπιο επί του Τιτθίου όρους. Σύνηθες θύμα επί του βωμού του, ο αλέκτωρ ως άγρυπνος και δυνατός και πάντοτε ακριβής.»
( Εγκυκλοπαιδικό Λεξικό του «Ηλίου», Ιωαν. Δ. Πασσά).ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Σύνδεσμοι σε αυτήν την ανάρτηση